ריאל מדריד 2021/22: "אולי עוד קיץ" בלי ראמוס וזידאן, אבל עם בייל ואנצ'לוטי.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אני הייתי רוצה לראות את קינגלסי קומאן.
    כמו שזה נראה אנחנו מברברים,ולא נראה שבכלל יש כיווון לקיצוני מיני.
     
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אני עדיין לא מבין מה הבעיה בלהביא שחקן כמו גנאברי. אני מסכים שהוא לא אמבפה או סלאח, אבל הוא בוודאי יותר טוב ממה שיש לנו כרגע (ולא בקצת) וישדרג אותנו מאוד במשחק ההתקפה.
    זה שהוא קצת נעצר בבאיירן יכול לנבוע מהרבה דברים שלא יהיו רלוונטיים לריאל מדריד, בכללי כל הקבוצה שם די ג'עג'עה העונה וזה לא אומר יותר מדי לגבינו. מדובר בשחקן שהוכיח את עצמו ברמות הגבוהות.

    ושוב, גם אם לא הוא - כל הדיון הוא לא על מה אפשר לעשות במסגרת מדיניות ההעברות הנוכחית של המועדון (אני מסכים עם @Raulito שכל הדיווחים האחרונים מחזקים את זה שלא הולכים לבצע עוד רכש משמעותי), אלא על כך שהמדיניות עצמה שגויה.
    עובדתית היינו מוכנים להוציא המון כסף על אמבפה, הוצאנו 80 מיליון על טשואמני וזרקנו בעבר כמה עשרות מיליוני יורו ואף יותר מכך על שחקנים לא טובים (הזאר, יוביץ', ואפילו מנדי מוסרים ד"ש). אנחנו לא יכולים כבר להוציא סכומים שיהיו רלוונטיים לכל שחקן וזה נכון שלא נוכל להתחרות על כל השחקנים הבכירים ביותר סטייל כריסטיאנו ב2009, אבל אין שום סיבה שלא נשקיע אפילו עוד 150 מיליון יורו בשחקן בכיר מספיק לאגף + חלוץ מחליף.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תשמע כשאני רואה אותו עם הכדור באחד הדריבלים המוצלחים אני אומר לעצמי - 'וואה, איזה שחקן מהיר, איזו שליטה בכדור, הוא לא סופר אף אחד על הקו'. אבל הוא כבר בן 26 ולא עשה את הקפיצה הגדולה גם אם כבש בגמר ליגת האלופות, הוא משחק בקבוצה שגדולה על הליגה שלה בכמה וכמה מספרים כבר עשור. הוא לא יציב מספיק ועד לשנים האחרונות סבל גם מפציעות.

    @Captain Canada, אני תומך בצירופו של סרג' גנאברי, שחקנים שמגיעים מבאיירן מינכן גם מסתדרים מצוין אצלנו ויודעים איך לנצח. אני פשוט חולק עלייך בעניין של עד כמה הוא מגוון והאם הוא 'טוב משמעותית' ממה שיש. חלק ממה שכתבתי על קומאן תופס גם לגביו. הוא כן יכול להכריע משחק אבל אין לו יותר מדי קסם ברגליים לפי דעתי. הוא לא שחקן ברמה של רובן או ריברי לדוגמא שבזכותם, הם היו 'הסיבה' לכך שבאיירן טובה פי כמה מהיתר, ולא אלה שנהנים מזה ו'נגררים'. אני חושב שסאנה למשל כן שחקן מגוון.

    @Ever Banega, אם היו שואלים אותך בקיץ 2018 אם בייל, אחרי שנתן צמד בגמר הצ'מפיונס, יציג יכולת אשפה כזו בריאל מדריד - אתה היית צופה את זה ואומר 'ברור'? ידעת חד וחלק שאין לו יותר חשק לכדורגל? הרשה לי שלא להאמין לך.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    @Raulito ברור שקומאן זה לא האידאל.
    וכמו שאמרתי השוק לא מלא באופציות. לטעמי הוא מהיותר טובות שיש כרגע.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איך אפשר להגיד ששחקן הרכב בבאיירן מינכן שהיה שחקן משמעותי בזכייה בצ'מפיונס הוא לא שדרוג גדול על פני מה שיש לנו בצד ימין? אין לנו שם כלום. ריאל משחקת עונה שלמה עם שני שחקנים בהתקפה שצריכים לעשות קסמים מול 4-5 חבר'ה בכל פעם. ואם אחד מהם לא משחק? אז בגדול המשחק די גמור. עם כל הכבוד לדחיקות ונגיחות של רודריגו, לבנות עליו זה בערך כמו לבנות על פיקה כחלוץ רק כי בסוף של משחקים הוא תרם להתקפה.

    יש פה משתמש אחד בדיוק שציפה שבייל יהיה שחקן כדורגל אחרי הגמר ההוא.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא, לבנות על רודריגו שכבש שערים מכריעים והוא כבר עונה שלישית במועדון, ותזכור מה קרה בעונה הרביעית של ויניסיוס - זה לא כמו 'לבנות על פיקה' כחלוץ. דוגמא גרועה מאוד, מאוד-מאוד-מאוד גרועה. גם רודריגו לא ממש רק דוחק. וגם בימים שהכדור לא נכנס הוא גן הוכיח מינימום יכולת בצד ימין. הוא כן שחקן מהיר עם חוכמת משחק. עבר זמן מאז הזכייה של באיירן מינכן בליגת האלופות, זו הייתה עונה גדולה שלו, בהמשך הוא פחות הרשים אותי. באיירן מינכן גדולה על הליגה וגם על סמך צפייה בו יש לי ספקות. אבל שוב, זה שחקן שכן הייתי מקבל בזרועות פתוחות אבל לא בהתלהבות שיא. הדיון של X שחקן הרכב בקבוצה Y זה נחמד אבל לא הכל. גם קאי האברץ בגדול היה שחקן הרכב בצ'לסי בעונת הבכורה שלו שהסתיימה עם זכייה בליגת האלופות והפלא ופלא הוא גם כבש בגמר. הוא שחקן טוב?

    בייל פתח את עונת 2018/19 טוב מאוד, אגב, שישה שערים ושישה בישולים עד נובמבר. לא חושב שמישהו חשב שהוא ייצא לפנסיה וישכח להודיע לנו. גם היה אסנסיו דאז, אגב. בכל מקרה, מוחמד סלאח לא היה רלוונטי לנו. לא אחרי עונה אחת בליברפול.

    בסדר, נו, יש כאן גם משתמש שחושב שזידאן לא מאמן והכל תחת. אבל כשזה נוח לך אז פתאום ליגת האלופות לבדה היא מדד מייצג, וזה מה שסביר להניח הרשים אותך בגנאברי, התשעה שערים שלו במפעל ב-19/20.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/22
  7. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    גנאברי זה שידרוג גדול על כל שחקן באגף ימין של ריאל, הוא נתן עונת סופרסטאר ברמות הגבוהות ביותר ב 19-20 . הוא שחקן מאוד טכני ועם קבלת החלטות מצויינת וגם די סקורר.
    בשנתיים האחרונות הוא קצת נעצר אבל זה גם בגלל שבאיירן כל כך שולטת בליגה הגרמנית, שלא צריך לתת יכולת שיא שבוע אחרי שבוע.

    בריאל הוא יכול להתפוצץ אם יגיע .
    אני גם לא בטוח אם הוא פחות טוב מסאלח וכמובן שהוא צעיר ממנו ב 3 שנים .

    להגיד שלבנות על רודריגו כשחקן הרכב זה כמו לבנות על פיקה כחלוץ זה כמובן מוגזם, ומצד שני עם כל הכישרון של רודריגו הוא עדיין לא מתאים להיות שחקן הרכב בריאל . גם בשבילו וגם בשביל המועדון עדיף שהוא יהיה על תקן שחקן רוטציה . הוא עדיין בוסרי ולא מספיק איכותי בשביל להיות בהרכב באופן קבוע .

    אגב, מי שחושב שאיזושהי קבוצה תקח את הזאר בהשאלה, שישכח מזה . אף אחד לא ייגע בגופה הזאת .

    את יוביץ' כן יהיו קבוצות שירצו, הוא כן חלוץ טוב וגם חצי עונת ההשאלה שלו מריאל לפרנקפורט הייתה בכלל לא רעה .
    אבל אם לא מגיע מחליף לבנזמה, אז כמובן שעדיף להשאיר אותו מאשר להשאיל אותו וגם להשתתף במשכורת שלו.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אז תגיד מההתחלה שאתה בונה על קפיצת ויניסיוס גם אצל רודריגו. אני אישית רואה כדורגל איזה 25 שנים ולא זכור לי משהו דומה שקרה לאף שחקן כמו ויניסיוס בשנה האחרונה. האם זה לא יכול לקרות פעם שנייה בשנתיים? אין דבר כזה לא אפשרי. האם זה סביר? כנראה שלא.

    הוא לא שכח להודיע לנו, הוא הודיע את זה בכל מקום. יש פשוט כאלו שמסרבים להפנים.


    כן השחקן המצטיין בליגת האלופות בקבוצה שדרסה את כולם בהשוואה לשחקן עם רצף דחיקות כשהקבוצה רצה כמו מטורפת למעלה. זה בדיוק אותו דבר.
     
  9. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    @Raulito אני מעריך את רודריגו יותר מרק נגיחות ודחיקות, אבל הוא לא מספיק עקבי ואין מה להשוות אותו לשחקן שגם בעונות הפחות טובות שלו בבאיירן נתן תפוקה חשובה ויציבה (ובעונות הטובות שלו נראה כמו וורלד קלאס לכל דבר). אם ויניסיוס ובנזמה ממשיכים לתת את הטון בהתקפה אנחנו צריכים שחקן שישחרר מהם לחץ ויגוון את היכולת שלנו לייצר מצבים מסוכנים. והמפתח הוא לשים מישהו שיודע לייצר התקפות באופן מספיק עקבי מימין. רודריגו ואסנסיו לא עושים את זה מספיק ברמות הגבוהות, גנאברי כן (וגם קומאן האמת, למרות שאני פחות מחזיק ממנו).
    כמובן שעדיף סלאח או אמבפה, אפשר להסתפק גם בפחות. אבל אי אפשר להסתפק במה שיש כרגע - ואת זה נראה שבקבוצה לא מבינים.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רודריגו בשלוש השנים שלו כאן גם הרבה כמה דברים ובאלמנטים מסוימים עולה אף על ויניסיוס (של שלוש העונות הראשונות). לא הבטחתי שהוא יכול להפוך לסופרסטאר, אמרתי שהוא יכול לקחת צעד קדימה ושיש עם מה לעבוד. להגדיר את הגולים של רודריגו כדוחק וזה שנסחב כביכול על ידי המומנטום של הקבוצה זה עלבון, ויש לו גולים גדולים בליגת האלופות עוד בשנתיים הראשונות שלו. להבקיע בנגיחה נגד מנצ'סטר סיטי את השער השני זה לא דחיקה ובטח שלא הוולה נגד צ'לסי, אף שחקן אחר בסגל שלנו לא מבקיע שער כזה. זה לא נקרא לנהל דיון איכותי, זה נקרא לזרוק משפטים לא רציניים לאוויר.

    גנאברי 2020 זה כריסטיאנו 2017 ולא ידעתי? או מסי 2011? הייתה לו עונה גדולה, לבריאות, אין ספק בכלל. לבנדובסקי לא היה שם? ונוייר שהדף פעמיים אחד על אחד בגמר? ועוד שחקנים אחרים?

    לגבי בייל אשמח לדעת איך המשפט הזה בא לידי ביטוי. "הוא הודיע את זה בכל מקום" - את מה הוא הודיע, איך הוא הודיע, מתי הבנת את זה, אם אתה סותר את זה שהוא פתח את העונה שלאחר הגמר בצורה די טובה. זידאן לא סבל אותו ועדיין נתן לו את חולצת ההרכב לעתים גם ב-2019/20 והוא מבין קצת יותר ממני וממך. אני לא מדבר על 2022 או 2020. זה לא נקרא לנהל דיון.

    @Captain Canada, גנאברי שחקן טוב, שוב, אני חולק לגבי עד כמה הוא טוב ושהוא משמעותית טוב ממה שיש לנו. על אחת כמה וכמה ביכולת 'ליצור מצבים'. הוא גולר סבבה, בנבחרת שיחק ומשחק לעתים כחלוץ בכלל. עניין 'הדחיקות' של רודריגו זה לא יוחס לך, לא טענתי שאתה אמרת את זה.
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    הבעיה העיקרית של רודריגו זה שאין לו אפשרות לשחק בעמדה שלו. יש לו חוש טוב לשערים אבל הוא כמעט לא מסוגל לעשות כלום באגף ימין.
    אני לא פוסל אפשרות שגנאברי בכל זאת יעשה את הקפיצת מדרגה ברגע שיעבור קבוצה, בבאיירן אולי זה כבר לא יקרה אבל אולי בריאל כן. הוא שחקן מעולה אבל עדיין הייתי הולך קודם עם סאנצ'ו שהרשים אותי יותר. מצד שני יכול להיות שיש הבדל משמעותי במחיר ביינהם.
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    גנאברי שחקן גדול, אבל הוא לא עשה את הפריצה שלו כשחקן אגף שמאל?
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    @Ever Banega, גנאברי מסיים חוזה ב-2023 וכעת באיירן מינכן הביאה את סאדיו מאנה שיכול לשחק בכל מיני עמדות בהתקפה. תיאורטית המחיר שלו ושל סאנצ'ו זה הבדל של 180 מעלות.
    לפחות לפי מה שראיתי ב-Trasnfermarkt וגם קצת על סמך הזיכרון, גנאברי בעיקר שיחק בימין לפחות. 23 משחקים אשתקד, 28 בעונה המדוברת ב-2020 וכן הלאה.

    לגבי רודריגו - אני חולק על העניין הזה של "לא מסוגל לעשות כלום מצד ימין". הגול נגד צ'לסי מאיפה הגיע? וזה לא משנה, יש לו גולים של נוכחות ברחבה, התזמון שלו בהצטרפות מושלם והוא יכול להקדים את הבלם וכן הלאה, הוא בעצם אפילו חצי חלוץ, לא ממש קיצוני קלאסי. זה לדעתי גם עניין של ביטחון והוא סיים את העונה האחרונה באמת טוב. זה לא נניח כמו אריאן רובן שהיה חותך לאמצע מהאגף המועדף ומשגר פצצה לחיבורים. רודריגו גם שחקן של תנועה חכמה לעומק.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    כל מה שאתה אומר על רודריגו אתה אמור לקבל ממנו גם כווינגר בשמאל. אני מתכוון שפיזית כשהוא מקבל את הכדור באגף ימין ולא כשהוא פיזית ברחבה. כלומר כרגע הוא חיי בעיקר וכמעט רק על התנועה לעומק הסיומת ברחבה וכו'. כשהוא מקבל את הכדור בקו הוא לפעמים נראה לי ממש אומלל אפילו. בשמאל אולי הוא לא יהיה שחקן שחיי אך ורק על ההצטרפות לרחבה ועל תנועה ללא כדור אלא ירגיש בנוח גם באגף.
    לגבי גנאברי כמובן שאנחנו מדברים עליו כדי לתפוס את העמדה בימין.
     
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    לגנאברי יש שליטה בכדור בשתי הרגליים, דריבל טוב וכוח פריצה רציני. הוא יכול לרוץ על הקו ולהגביה וגם לחתוך לאמצע, לאיים משם על השער או להחזיר כדור למגן שמצטרף מהקו השני למסדרון שהתפנה על הקו.
    איפה זה ואיפה רודריגו שלא מסוגל לייצר כלום מאגף ימין במשחק עומד או אסנסיו שלא יעבור שחקן גם אם החיים שלו תלויים בכך. זה שדרוג עצום על מה שיש לנו ויהפוך אותנו לקבוצה הרבה יותר קטלנית.

    אני די מעריך את רודריגו מקצועית. אין לו את האיכויות של ויניסיוס אבל הוא יודע לנוע נכון ומשחק מאוד תכל׳ס כשהוא קרוב לשער. הוא מגוון אותנו מאוד טקטית כחלוץ לצד בנזמה או כמחליף לויניסיוס באגף שלו. אבל צד ימין עושה לו עוול ואין לו מה לחפש שם.
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.