ריאל מדריד 2021/22: "אולי עוד קיץ" בלי ראמוס וזידאן, אבל עם בייל ואנצ'לוטי.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אתפלא מאוד אם מישהו בונה על הזארד כיותר מגיבוי לויניסיוס.
    הוא סוגר כבר עונה שלישית כושלת בריאל (עם 6 שערים ו10 בישולים סך הכל) והוא כבר לא צעיר.
    הוא תקוע אצלכם על חוזה יקר ואין מישהו אחר שיקח אותו, אבל גם ככה יש את ויניסיוס שתפס את המקום בהרכב.
    בסופו של דבר זה עוד שנתיים שבהם הוא ירוויח בערך פי 2-3 ממה שהוא שווה על המגרש.

    השאלה המסקרנת היא האם סומכים על רודריגו להרכב בצד ימין, ואם לא - את מי אפשר להביא שיהיה הימור טוב יותר ממנו.
    קל להגיד שאגף שמורכב מרודריגו ואסנסיו בינוני מדי, אבל יש מעט מאוד שחקני רכש פוטנציאליים שבאמת ישדרגו אותו.

    קורטואה: קרבחל-רודיגר*-מיליטאו-אלאבה: קסמירו-קרוס-מודריץ: רודריגו?-בנזמה-ויניסיוס.
    לונין: ואסקז-נאצו-ואיחו-מנדי: טשומני*-פדה-קמבינגה: אסנסיו?-יוביץ?-הזארד.
    (כמובן שמנדי יכול להיכנס כמגן ולהזיז את אלאבה למרכז, וכן שטשומני לא באמת שחקן ספסל)
    זה לא מלהיב כמו הרכבי עבר, אבל למעט שחקנים כמו אנקונקו או סלאח (וחלוץ מחליף, זה כן) יש מעט מאוד שחקנים שישדרגו את הסגל הזה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הזאר* לא יהיה שחקן הרכב אבל הוא יוכל לתת 2,000 דקות בעונה. לא חושב שפלורנטינו עיוור, הוא פשוט מדבר בשבחו של השחקן וזו הסיטואציה - אי אפשר למכור אותו ואף קבוצה לא תיקח אפילו חצי מהמשכורת שלו. הוא בהחלט מתוכנן לגיבוי בצד שמאל נראה לי או בעמדה מתחת לחלוצים אם אנצ'לוטי ישקול מערך כזה. אני מסכים שאין הרבה אפשרויות לכנפיים אבל חלוץ מחליף טוב אפשר למצוא וזו הבעיה היותר גדולה אפילו. אם בעייתי לשדרג את ההרכב אז צריך להעמיק את הסגל. ראול דה תומאס מאספניול למשל. שחקן שגדל אצלנו, יכול להבקיע, לא ידרוש דקות משחק.

    גנאברי אולי גולר טוב מאסנסיו. ז'סוס היה יכול להיות מושלם אבל אין לנו מקום לעוד זר, אולי בינואר. לדעתי רודריגו יפתח את העונה כשחקן הרכב והוא מסוגל לתת יותר בצד ימין גם אם המומחיות שלו היא שמאל. הכוח של רודריגו - מהירות, וכשהוא נכנס לרחבה הוא מריח לאן הכדור ייפול. ההנחה היא שיוביץ' יעזוב ומריאנו יישאר.

    * הטענות שלי להזאר: הגיע שמן לקדם העונה וגם כששיחק לא לקח על עצמו מספיק (אחרי הפציעה הגדולה הראשונה), היה נראה שהוא 'וויתר'. אבל כנראה שיש כאן כישלון עצום של הצוות הרפואי שלנו על גלגוליו השונים.
     
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    @Raulito
    גנאברי, אנקונקו, סלאח - אלה 3 שמות שיכולים לעשות עבודה טובה פי כמה מרודריגו ואסנסיו בימין (בסדר ריאליות יורד - כמובן שהייתי שמח אם סלאח היה יכול להגיע אבל יהיה לא פשוט להוציא אותו מליברפול אחרי שזו איבדה את מאנה). אני לא מבין איך לא מסתערים על השניים הראשונים כבר עכשיו.

    חלוץ מחליף לבנזמה זה גם חשוב, אבל זו עמדה שההיצע בה יותר רחב ואנחנו יכולים להסתפק גם בשחקן מהשורה השניה. אם ז'סוס לא יכול להגיע לגמרי אפשר להחזיר את RDT או לקחת אפילו עמוד חשמל בסגנון של לוק דה יונג או יורנטה של פעם, כדי שייתן לנו אקסטרה נוכחות ברחבה במשחקים שאנחנו חייבים שער ומכניסים עוד חלוץ לקראת הסיום.
    אבל הצורך בווינגר ימין / פליימייקר נורמלי הוא קריטי, ואני לא מבין איך מכוונים לפתוח עוד עונה עם רודריגו כשחקן מוביל לעמדה הזו.
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    החוכמה היא לזרוק שמות רלוונטיים. סלאח יעלה הרבה מאוד כסף, גם אם הוא בעונה אחרונה לחוזה, לא משוכנע שהוא רוצה להגיע ולא שאני מייחס יותר מדי חשיבות לציטוטים שלו. גנאברי גולר אבל לדעתי לירוי סאנה שחקן טוב ממנו. לא התרשמתי שהוא כל כך מגוון. עצם האופציה של לוק דה יונג מגעילה אותי, לא תודה. הקבוצה הזו גם מרימה לרחבה הרבה פחות ביחס לשנים עברו. לגבי פליימקר, מודריץ' בלא מעט מהמשחקים שיחק קצת יותר מקדימה, זו ההתרשמות שלי. אולי אדן הזאר יהיה פליימקר במשחקים מסוימים ואני בעד. אנחנו מסכימים על כך שהעמדה בצד ימין לא מספקת ולא משביעה רצון אבל שלפת לי שמות בעייתיים. היית שם 150 מיליון יורו על לאאו? ו-100 מיליון על אנקונקו? לא אומר שהוא קופי של יוביץ' אבל הליגה הגרמנית היא חגיגה של גולים, זה לא חצי מהלחץ שיש במועדון שלנו וכן הלאה..
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לדעתי דווקא מריאנו בתור חלוץ מחליף זה לא רע בכלל. זה שלא שומכים עליו ולא נותנים לו כמעט הזדמנוניות זה כבר משהו אחר.
    הזוי לדעתי איך סלאח נופל מתחת לראדר של כל הקבוצות כבר כמה שנים במיוחד ריאל מדריד שיש לה בור ענק בעמדה שלו. למה לעזאזל היא לא מתאבדת עליו? אם בריאל תכננו להביא את אמבפה ב100 אז כסף יש שם.
     
  6. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    אני מסכים עם קפטן קנדה, ריאל חייבת להתחזק בלפחות 2 שחקני התקפה ברמה גבוהה .

    אני לא רואה מצב שבנזמה וויניסיוס משחזרים את העונה המטורפת שלהם, גם מבחינת כשירות.
    רודריגו עדיין לא מוכן להיות שחקן הרכב, הוא לא מספיק איכותי עדיין ודי בוסרי. הוא צריך עוד שנה שנתיים לקבל דקות בתור שחקן ספסל/ רוטציה. גם לו וגם לריאל זה יעשה טוב.

    על הזאר אי אפשר לסמוך גם בתור מביא כדורים. די נגמר הסרט שלו . הוא גמור לחלוטין וכדורגל כבר מזמן לא מעניין אותו .

    אם אפשר לוותר על משהו אז זה על פליימקר / קשר התקפי, אסנסיו יכול לשחק בתפקיד הזה במשחקים מסויימים . הוא יותר טוב בעמדה הזאת מאשר בצד ימין .

    וככה נשארנו עם בנזמה וויניסיוס שאם אחד מהם נפצע או יירד ברמה בעונה הבאה ( וסביר להניח שזה יקרה ), ריאל תסיים את העונה הבאה בלי שום תואר .

    ולכן...2 שחקני התקפה זה מאסט.
    גנאברי זה שחקן אדיר אדיר, הוא יכול להיות מושלם לריאל . במקום פרס הייתי שם עליו הרבה כסף .
    סלאח כרגע זו אופציה לא הכי ריאלית, ליברפול לא תשחרר אותו אחרי שאיבדה את מאנה ולדעתי הוא בכלל מעדיף לעזוב בחינם עוד שנה ולקבל תנאים יותר טובים ממה שהוא יכול עכשיו ( כמו שעשה הסחטן הצרפתי אמבפה ) .

    מחליף לבנזמה ?? גם פה אני מסכים שאנקוקו אופציה מצויינת .

    אני מקווה שפרס יצא מהאדישות שלו ויבין שחייבים לחזק את ההתקפה .

    אגב, את הכסף ששמו על טשומאני היו צריכים להשקיע קודם כול על שחקן התקפה . אני באופן אישי לא הכי מתחבר להחתמה של הצרפתי, בטח כשעל העמדה שלו יש את אחד הקשרים הטובים בעולם ( קאסמירו) ועוד לפני שחיזקו את ההתקפה כאמור.
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    מסכים שסלאח לא ריאלי,ואין הרבה אופציות בשוק,למעשה הוא די דליל ומוגבלץ
    גנאברי יכול להיות אופציה נחמדה,לדעתי גם החבר שלו מבאריין קינגלסי קומאן. האמת שפה צריך לצאת מחוץ לקופסא.

    SOS להביא קיצוני ימני וחלוץ מחליף.

    בנוגע להזאר,הוא סתם תופס מקום בסגל,חייבים לנסות להפטר ממנו. הוא שחקן גמור שיושב על חוזה שמן. אפילו אופציית השאלה כמו שעשו עם בייל לטוטונהאם תעזור פה.
    כל מיני פנטזיות שנקבל ממנו 20-30 אחוז ממה שהיה...פנטזיות.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מריאנו דיאס נעדר העונה מ-15 משחקים בגלל פציעה. אם נביט על העונה שעברה, לא בדקתי אבל אני מניח שהגיליון הרפואי דומה מאוד. וזה הזוי, כי הוא בקושי משחק, הוא לא מבוגר מדי. מה הרשים אותך במריאנו? זה כואב בעיניים לצפות בו כשהכדור אצלו. הוא לא מכדרר טוב אפילו. שחקן פרוע, קצת אגואיסט אפילו, לא חכם. יש לו משחק ראש טוב והוא חזק אבל הוא פזיז ומבצע המון עבירות. הוא לא מתאים גם לקבוצה בדרגה אחת נמוכה מאיתנו. שחקן צריך להראות משהו כדי לקבל הזדמנויות.
    מוחמד סלאח כבר בן 30, הוא יעלה הרבה כסף גם אם יש לו עונה אחת בחוזה בלבד (כמו שצ'לסי חלבה אותנו לגבי אדן הזאר), והוא מבקיע בלי סוף אבל קצת פחות מייצר גולים מכלום לדעתי, יש חשש, מינורי, אבל קיים - שהגרף יתחיל לרדת. כסף זו לא הבעיה. ומניין לך שהוא ירצה להגיע?

    אני גם לא עפתי על החתמת טשואמני, בעיקר בסכום הזה (ברור לי ש"הכניסה" של פ.ס.ז' לזירה שינתה הכל), אבל מקווה שתם עידן ה-C-M-K, הם עשו את שלהם.

    אבל, טוב, נו, יש פה חבר'ה שלא ממש קוראים פוסטים של אחרים ולא מקשיבים, שיהיה. לזרוק שצריך להביא שחקנים בעמדה X זה אחלה, אבל מי? והזאר נשאר בריאל מדריד, זו כמעט עובדה. כמו גם הפציעות מהן סבל והרשלנות של הצוות הרפואי. והרי המצב של הקישור ההתקפי בעייתי, אז מה ייתן לשחרר אותו? נניח הוא היה מושאל לצ'לסי והיא הייתה משלמת מחצית משכרו, ועשרה מיליון יורו היינו חוסכים, מה אז?
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לגבי מריאנו אני בגדול מסכים עם רוב מה שאתה אומר, אבל לא יודע משהו בתשוקה שלו ובטירוף שלו קונה אותי, אני אוהב שחקנים כאלה. לא הייתי הולך איתו כשחקן הרכב בחיים כן.

    ברור לי שסלאח יעלה הרבה ונכון שעדיף בהרבה היה להביא אותו לפני 3 שנים אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם. אני כמובן לא יודע אם הוא ירצה אבל אני כן יודע שריאל צריכה לנסות. אני זוכר שכמעט כולנו הסכמנו בזמנו (אולי אתה לא) לפני שהאזרד הגיע שעדיף ללכת על סלאח כי הבור בעמדה שלו הרבה יותר עמוק ומפה לשם הוא כבר בן 30 אבל עדיין יש לו כמה שנים לתת. הוא לדעתי דווקא האמא של מייצר דברים מכלום, מי בעולם עושה את זה יותר ממנו?
    לדעתי שחקן ההתקפה היחיד שהיה טוב ממנו העונה זה אמבפה אבל הוא כבר לא יגיע.

    ואם לא סלאח יש לי עוד שם לזרוק- קייזה. אומנם עבר פציעה קשה מאוד אבל לפני כן היה בפורמה נהדרת. גם סאנצ'ו יכול להיות אופציה טובה, אני עדיין מחזיק ממנו למרות עונה לא טובה שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/6/22
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קייזה לא יזוז מיובנטוס ואתה לוקח הימור עם שחקן שהיה בחוץ יותר מחצי שנה, זה הימור שריאל מדריד לא צריכה לקחת כשהיא מועדון כזה גדול. מה שאתה כותב על סלאח מול הזאר זה קצת בדיעבד. הזאר תמיד אמר שהוא רוצה לשחק בריאל מדריד, גדל על זידאן וכן הלאה, זה לא חזות הכל, ועדיין, והוא היה מועמד ב-2018 ודחף לצאת. מעבר לכך, אף אחד לא ציפה לנסיקה הזו של ויניסיוס. בגלל הפציעות של הזאר הוא שיחק המון בשנתיים עם זידאן ולא הראה שהוא בדרך 'להתפוצץ'. אין לי בעיה שמבחינתך סלאח רכש מושלם, אבל הוא לא ריאלי, ולכן המצב בעייתי.
    לגבי מריאנו - המוטיבציה היא אחלה ואני חושב שהוא נוגח טוב, הוא שחקן מהיר יחסית, אני זוכר אותו זורק את אומטיטי עם הגוף. אבל הוא שחקן מאוד-מאוד מטומטם, יש גבול, ופציע. והוא כמו קוץ בתחת כבר שלוש שנים. אז אני מקווה שניפרד כידידים..
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מצד אחד ריאל כבר 3 שנים מחזרת בכל מדיום אפשרי אחרי אמבפה. אבל ברגע שהוא לא חותם, אז פתאום לא צריך שחקן בתפקיד שלו? באיזה עולם זה הגיוני?
    אם ריאל היו צריכים את אמבפה, אז הם בהכרח צריכים שחקן פחות טוב ממנו ברגע שהוא לא רלוונטי. מה שקרה עם ויניסיוס בעונה שעברה קורה אחת ל-100 שנים, ואין לי שום סיבה להאמין שזה יקרה עם רודריגו, בטח בתפקיד שהוא לא התפקיד שהוא אמור לשחק בו.

    :nomouth:
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה גם לא קורא עד הסוף. ברור שצריך שחקן חיזוק להתקפה. השמות שהרוב העלו כאן הם לא ריאליים והשוק הוא מסובך. לצורך העניין, דוגמא אחת בסיסית - סרג' גנאברי לא הרבה יותר טוב ממה שיש לנו כבר עכשיו - לדעתי. קיליאן אמבפה מאוד מגוון - יכול לשחק בימין, יכול לשחק בחוד, יכול לשחק בשפיץ, והוא טוב משמעותית ממה שיש, כנ"ל ארלינג הולאנד. חלוצים לעשור. אם ריאל מדריד לצורך העניין הייתה 'מתאבדת' על מוחמד סלאח גם על מהלך כזה היו ביקורות כי התחושה היא שהפיק שלו עוד מעט ייגמר, ואף אחד לא יודע אם זה בר ביצוע, לא בקיץ בו ברור שסאדיו מאנה הולך לבאיירן מינכן. כן כתבתי שאני מצפה מריאל לחזק את ההתקפה ולקחת הימור, גם אם יקר, גם כזה שעלול מאוד להיכשל (דוגמא לא טובה: לוקה יוביץ').

    סבבה אם זה יישמע מתנשא: אני מעודכן הרבה יותר מ-99% מהכותבים פה, ככה זה כשמדובר בקבוצה שלי, מה לעשות. ואני לא צץ רק כשנוח לי או שאחת הנבואות שלי כביכול מתגשמת. התכלית שלך בפורום היא 'לנגח' אותי, סבבה, לרוב אני סותם את הפה, לעתים לא. דוגמא טריה למה שאמרתי בתחילת הפסקה: בלי לציין שמות - אדן הזאר נשאר בריאל מדריד ב-99%. איך אני יודע? ממה שפלורנטינו אמר, ממה שהשחקן אמר, ממה שבמועדון הדליפו, מהטוויטרים, מהכתבים. אז לדון עליו במידה מסוימת כאילו הוא בדרך החוצה או מה צריך לעשות - זה לא יקדם אותנו לשום מקום. כמו לזרוק שמות של שחקנים לא רלוונטיים שלא יגיעו.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא דיברתי בדיעבד אלא ממש על הדיבורים טרום ההגעה של הזארד. אתה מוזמן לחזור אחורה בתגובות ולראות שלא רק אני אלא רוב המשתמשים פה העדיפו ללכת על סלאח. למה? כי מה שאתה אומר על ויניסיוס לא נכון. דווקא באותה שעה זה מאוד היה נראה שהוא הולך להתפתח למשהו גדול והספקות במקרה שלו דווקא הגיעו בעונות שאחרי. מודה שגם אני כמו עוד הרבה אנשים חשבתי שטעיתי לגביו ולא הולך להתפתח ממנו כלום (בניגוד למה שחשבתי בסוף 2018 שהוא השאיר רושם אדיר). בכל אופן באותה העת ויניסיוס היה נראה כמו מגה פוטנציאל ולכן היה תמוהה ללכת על האזארד ולא סלאח. בכל אופן לדעתי לסלאח יש עוד מספיק זמן לתת כדי שיהיה שווה ללכת עליו. כשאתה אומר שהוא לא רלוונטי אתה מתכוון בגלל שריאל לא רוצים? כי אם לא לזה התכוונת אני לא מסכים, אם ריאל תחליט ללכת עליו בכל הכוח הוא יכול להיות רלוונטי מאוד. אם פרס רוצה הוא יודע להכניס את היד עמוק מאוד לכיס.
    קייזה זה כמובן סיכון השאלה כמה עיסקה כזו תעלה אם וכאשר. אם מדובר באיזור ה70 זה לדעתי סיכון ששווה לקחת.
    גם סאנצ'ו זה הזדמנות טובה לנסות לקחת אותו מיונייטד אחרי עונה לא מוצלחת.
    גנאברי שחקן מצוין אבל לדעתי ההתקדמות שלו ממש נתקעה מאז 2020. אחרי העונה ההיא ציפיתי שהוא ממש יתפוצץ בהמשך וזה לא קרה. בעיני הוא בהחלט שידרוג על הקיים אבל הייתי הולך על השמות שהזכרתי לפניו.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה שאתה מעודכן לא באמת מעניין. השאלה זה לא אם פלורנטינו פנטסטיקו הולך להביא קשר התקפי אלא אם ריאל צריכה ואת מי היא צריכה. נגיד למה החבר'ה במארקה צריכים להתחנף לפלורנטינו די ברור לי, אבל למה אתה מיישר איתם קו כאילו באמת מעניין אותו מה כותבים עליו בפורום כדורגל בישראל נשגב מבינתי.
    ריאל חייבת שחקן התקפה בצד ימין וחלוץ מחליף. זו לא שאלה בכלל. יוביץ' אמנם דוגמא למה קורה כשאתה מביא חלוץ בהרבה כסף, אבל לא זכור לי שמישהו מחוץ להנהלה של ריאל דחף לרכש המיותר הזה. לא חושב שקיים כותב אחד כאן בפורום שהיה משלם 60 מיליון יורו על יוביץ'.
    בינתיים קיבלנו הצצה קטנה בקלאסיקו למה קורה כשבנזמה/ויניסיוס לא משחקים, וזה מצב די סביר בקבוצת כדורגל. אי אפשר לבנות התקפה על שני שחקנים, טובים ככל שיהיו, והם גם לא כאלו טובים.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הקלאסיקו הוא משחק אחד איום ונורא בו קרלו אנצ'לוטי טעה במערך. זה לא היה מונע את ההפסד אבל כן מונע התפרקות איומה כזו. ובאותה הנשימה, משהו חשוב יותר - ריאל מדריד זכתה באליפות קלה, וגם בליגת האלופות, ושלושה תארים בסה"כ. היה לנו המון מזל ותחת, אחלה. אבל זה לא שעברנו רק את שמינית הגמר. אז אל תהיה דמגוג, יש גבול. מה 'לא כאלה טובים' בבנזמה ו-ויניסיוס? הם מעולים. הם היו הצמד הכי קטלני באירופה. אני לא מתחנף לפלורנטינו, לצד ההערצה - יש לי המון ביקורות כלפיו (עזיבת רונאלדו ואין המחליף, עזיבת ראמוס - ולגביו טעיתי, יצאנו מזה בזול, האיחור בחילופי המשמרות בסגל) ואסור לסיים את הקיץ בלי עוד שחקן התקפה, רק אומר שזה לא כזה פשוט. מעולם לא אמרתי שלא צריך חיזוק. אין מה לנתח את אדן הזאר, הוא נשאר וזהו-זה. אגב, אתה מאוד מתנשא, ואין לך סיבה, באמת שאין לך. אתה מדבר על דברים כאלה בביטחון, לא אגיד שאתה לא יודע, אתה לא מעודכן.

    @Ever Banega, אדן הזאר היה על הראדר שלנו ורצה לעזוב. סלאח זכה בליגת האלופות ב-2019 עם ליברפול וזו רק עונה שנייה שלו שם הייתה באותה נקודת זמן. אין מה לחלום בהקיץ. לא היה אפשר להוציא אותו משם. ועכשיו ליברפול איבדה את מאנה, אתה רואה אותה מוותרת גם על סלאח עכשיו? יש עוד רצונות חוץ מריאל מדריד. ותשמע הניתוח שלך שגוי, כמו שהיה עם בנזמה בעונה האחרונה. אי אפשר לדון עם בן אדם ש'לא התרשם' מבנזמה. ויניסיוס דעך לחלוטין עם הגעת זידאן. היה המושיע לפרק זמן מסוים, כמה חודשים ב-18/19. זה לא אותו הלחץ ולא אותו הדבר כשדברים מתחילים להשתבש, כשאתה שחקן הרכב, כשהמטרות אחרות. וראינו סיומת איומה מול השער, היה נראה שגם מאה שנה לא יעזרו. רודריגו הרשים יותר ממנו.
    אתה 'זורק' כאן 70 מיליון יורו בקלות של אהלן-אהלן וזה לא עובד ככה לגבי קייזה. שחקן שיכול להיות שלא יהיה זמין לקדם העונה ויהיה כשיר רק לנובמבר. גנאברי, לדעתי, טוב ממה שיש, אבל לא בהרבה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.