ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אודגרד עדיין בריאל? הייתי בטוח שזרקו אותו מזמן משום מה.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    על הנייר זה נשמע מצויין, אבל אתה מתעלם מהבור העצום שיש לנו בגזרת השערים והדריבל. אין לנו אף שחקן כרגע בסגל שמסוגל לפרוץ הגנות בכדרור מהיר, לברצלונה יש בערך 4 כאלו. אין לנו שחקנים שמסוגלים להבקיע כמות שערים מכובדת, לברצלונה יש את שני שחקני ההתקפה הכי טובים בליגה, לאתלטיקו יש את השניים הבאים בתור.
    הפערים הם פשוט עצומים בין ההתקפות של הסגלים, וזה משפיע על כל חלקי הקבוצה.
    אני סומך על לופטגי שיעשה סדר ויגרום לנו לשם שינוי לשחק כדורגל נורמלי, אבל זה פשוט לא מספיק.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המועדון לא מספיק אסרטיבי בביצוע הרכש, משהו רדום. מצד שני זה לא סוד שיש מצב לא פשוט בשוק. באיירן לא מוכרת את לבאנדובסקי, בטח שמעת את הציטוטים - המאמן אישר שהוא רוצה לעזוב אבל אתמול אמרו שגם ב-150 מיליון יורו הוא לא יילך; קאבני - לא בדיוק ברור אם הוא רוצה לעזוב את פאריס; אדן האזרד - מחיר מופרז לחלוטין דורשים עליו. לדעתי, גם אם כריסטיאנו היה נשאר היינו חייבים שחקן יוצר, והאזרד יותר יוצר ופורץ בונקרים מאשר גולר, אבל אחרי ש-50 גולים בעונה הלכו לאיבוד - המועדון חייב להיכנע וללכת על מה שיש גם אם הרצוי היה אמבפה - המצוי הוא האזרד ובסכום מופרז. עונת מבחן זה לא עם וינסיניוס כחצי מועמד להיות שחקן הרכב, לא ככה. אגב אבל חלק מהרשימה שאתה זורק שוב ושוב היא לא רלוונטית, האזרד? רק לא מזמן האריך חוזה, הוא לא קשור בשום צורה וגם ניימאר שעליו המועדון כן היה מתאבד - אתה ראית שהמועדון מוכר אותו? אתה שמעת אותו אומר שהוא רוצה לעזוב?

    שמע סיניורה, אתה אלוף בלהפוך אותנו למסכנים ואת ברצלונה להכי גדולים בעולם, אפילו הם לא מחזיקים מהסגל שלהם כמו שאתה. אז הפעם אתה צודק ואנחנו קצת בעמדה נחותה מהם אבל בשלוש השנים האחרונות הנהדרות שלנו פימפמת שוב ושוב את אותה המנטרה ולא היית קרוב גם אם הכדורגל שלנו היה בינוני.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    א. זה סיונרה, בבקשה תדייק.
    ב. בעונה שעברה טענתי שהם פייבוריטים לאליפות, זה היה במקביל להודעות אפופות הזחיחות שלך אחרי הסופר-קאפ. בינתיים הוכחתי את עצמי. אני לא מצליח להבין מה הבעיה עם פשוט להודות במה שאתה רואה ולא להגיד כל הזמן ש"יש לנו סגל עדיף כי השוער השלישי שלנו טוב יותר" כשבוודאות אין לנו את החוליה החשובה ביותר במשחק הכדורגל, אלה שדואגים שתהיה עם יותר שערים מהיריבה שלך, וזה בלי להתייחס לעובדה שברצלונה מתחילת הקיץ עובדים כמו חמורים כדי להעמיק עמדות חלשות, בעוד אנחנו כרגע הבאנו שוער שלישי ומגן ימני מחליף. לקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה(!!!).
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/08/02/15332217281975.Xxx

    מודריץ' לא למכירה. בעקבות הפרסומים המתחזקים באיטליה לפיהן מודריץ' שוקל לעזוב את ריאל מדריד לאינטר, המועדון החליט להגיב. אמנם לא מדובר בהודעה באתר הרישמי אבל בציטוט שהופיע בשני האתרים הגדולים בספרד, המארקה וה-AS - "הדרך היחידה בה מודריץ' יעזוב היא אם קבוצה תשלם 750 מיליון יורו[סעיף השחרור שלו]", אומר הנשיא פרס, שהבהיר שלא יקרה עוד מקרה כמו כריסטיאנו רונאלדו שקיבל את ברכת הדרך. ההערכה למודריץ' רק הלכה וגברה לאור העונה האחרונה, כנראה הטובה בקריירה שלו בהתחשב בהעפלה לגמר המונדיאל עם קרואטיה, במועדון רואים בקשר שפותח את עונתו השביעית כאחד המנהיגים, בטח אחרי עזיבת כריסטיאנו, והוא אמור לחזור מהחופשה עוד מעט ולהיכלל בתוכניות לקראת הסופר-קאפ האירופי נגד אתלטיקו. התמונה עם פרס היא מנובמבר 2016 עד חוזהו של הקשר הוארך עד 2020. המועדון אמור להציע לו העלאה קלה בשכר(מרוויח תשעה מיליון יורו) ולהאריך את חוזהו בשנה או שנתיים. 'מודריץ' ימשיך לכתוב את ההיסטוריה של ריאל מדריד', נכתב במארקה לסיכום.

    בהקשר זה, חשבון אינסטגרם של אוהד ריאל מדריד בספרד שנקרא Raul7capitan7 ולו יותר מ-8500 עוקבים, פירסם עוד בצהריים פוסט על רקע תמונתו של מודריץ' חוגג עם גביע האלופות ה-12 מהגמר בקארדיף נגד יובה ב-2016/17. האוהד כתב על כך שהוא לא זוכר אף שחקן גדול שסיים את הקריירה במדי ריאל מדריד, האחרון שעשה זאת היה זידאן איי-שם ב-2006. זידאן 'הצליח' איפה שכשלו ראול, וקסיאס אחריו, וגם כריסטיאנו, אם כי במקרה שלו זה היה צפוי. 'על כל הכבוד שהפגין כלפיי המועדון, הגישה והעבודה הקשה, האיכות שלו, החיבור למדרידיסימו והאוהדים. זה יהיה עלבון אם לא תינתן לו האפשרות לשחק את משחקו האחרון בקריירה במדי ריאל מדריד. במודריץ' לא נוגעים', סיכם.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    נכון שמודריץ עכשיו בפיק,אבל הוא גם שנייה לפני שהוא מתחיל לרדת.
    לא הייתי פוסל לוותר עליו,במידה ויגיע חיוזק.
    אבל הקיץ הזה משום מה זה לא קורה.

    @סיונרה רשם את זה בצורה הטובה ביותר,בארסה בקיץ נהדר,ממשיכים להביא חיזוק לאיפה שצריך,מרעננת את הסגל + החתמות צעירים.
    אתלטיקו עם שמירה על הסגל + החתמה של למאר.
    וזה רק בגזרה המקומית,שאר הגדולות של אירופה מתחמשות בלי הפסקה.
    אנחנו מתבחבשים באוויר,לא רק שלא מתחזקים,גם משחררים שחקנים.
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה לא יכול לאבד בקיץ אחד גם את זידאן, גם את כריסטיאנו וגם את לוקה מודריץ', זה יותר מדי, ואני משוכנע שהוא יכול לתת לפחות עוד שנתיים טובות. יש קושי מסוים להביא שחקנים, היית נכנע לסחיטה של לאציו ומשלם למעלה ממאה מיליון יורו על קשר שרשם שתי עונות טובות בטופ של הכדורגל?
    גם לי מפריע מה שקורה בקיץ והפעם המילים נכונות אבל הבחור כותב כאן שלוש עונות כמה המצב חרבנא, וסליחה - זה פשוט לא נכון ולרוב הוא טעה. הוא עדיין מלא טענות לזידאן משום מה אבל כבר אמרתי - אחרי עונה אחת של שמינית גמר צ'מפיונס ומקום שליש בליגה הוא יידע להעריך.
    לגבי אתלטיקו - לא חושב שלאמר היה משדרג משמעותית את ריאל מדריד לצורך העניין, ואת אתלטיקו מדריד בהחלט כן, וזה גם שיקול. בארסה פייבוריטית לאליפות, זה נכון.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    - בורחה מאיורל הוא הפייבוריט של לופטגי להיות המחליף של קארים בנזמה בעוד ראול דה-תומאס שחזר אחרי עונה גדולה בסגונדה במדי ראיו וייקאנו - ייצא להשאלה של עונה בקבוצה מהליגה הבכירה. 'הוא שיכנע את לופטגי', נכתב ב-AS. במועדון מאמינים שהחלוץ שרשם אשתקד רקורד יפה ביחס בין שערים לדקות משחק - שבעה שערים ב-927 דקות - יוכל לעשות קפיצה ולהיות מחליף לגיטימי שאפילו כובש קרוב ל-15 שערים בכל המסגרות. אין בהלה לבזבז 40-50 מיליון יורו על חלוץ אחר דרג ב' בספרד, ולבאנדובסקי וקאבני נראים כרגע כמשימה בלתי-אפשרית, הקבוצות שלהן לא משחררות אותן.
    בכתבה נאמר שבריאל מדריד מאמינים שהשנה אין שום אופציות מספיק טובות בשוק וזה לא מסתכם בכך שמחירי השחקנים יצאו מפרופורצייה ולכן עדיף לחסוך ולחכות להזדמנויות טובות בחורף או בקיץ הבא(מישהו אמר ניימאר?)

    - באתר של ה-'קדנה-סר' כותב אלברו בניטו שאולי הקיץ יש תחושה שריאל מדריד פגיעה וניתן לרכוש שחקנים שלה, אף אחד כבר לא untouchable והשחקנים פוזלים החוצה, בעוד מקרה כריסטיאנו היה הפתעה מוחלטת ורצון של השחקן לעזוב - הניסיון של אינטר לצרף את מודריץ' מראה שמשהו בריאל מדריד לא בטוח

    - ועדכון אחרון בינתיים, ב-AS כתבו אתמול בלילה 'פלורנטינו מגן' בהתייחסות לבנזמה. כנראה שיש הוראה מלמעלה מצד הנשיא שמחבב מאוד את החלוץ הצרפתי. תחזיקו חזק - מאז שבנזמה נרכש בקיץ 2009 מליון בתמורה ל-35 מיליון יורו - המועדון השקיע 30 מיליון יורו בלבד בחלוץ - החזרתו של אלבארו מוראטה מיובנטוס ע"פ סעיף הרכישה בקיץ 2016. ריאל 'נפטרה' מכל החלוצים שהיו בסגל חוץ ממנו: הונטלאר נמכר כבר באותו הקיץ, נגרדו גם כן, אן-ניסטלרוי עזב מרצון להמבורג בחורף 2010, ראול עזב מבחירה לשאלקה בקיץ, בהמשך היגואין נמכר לנאפולי ב-2013, מוראטה וחזר ועזב, ושני שחקנים בלבד הגיעו, שניהם בהשאלה: אדבאיור הגיע בחורף 2011 כשהיגואין עוד סבל מפציעה מסובכת בגבו, וצ'יצ'ריטו הגיע בקיץ 2014 ושניהם לא נשארו.
     
  9. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,968
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    מת על הכתבות האלה.
    'שכנע את לופטגי'. כן בטח.
    בנזמה ומיוראל זה חלוצים שלא מתאימים אפילו לקבוצה למקום 4.

    נלך לים מוקדם מאוד העונה. השאלה כמה נזק ייגרם מכך כי הפעם גם בצ'מפיונס אפשר לעוף מוקדם מאוד.
     
    oFiRzZz, EsheD ו-סיונרה אוהבים את זה.
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הפסקה הזאת לא מוסיפה לך כבוד.
    נתחיל בזה שאני טוען את זה מהקיץ שעבר, ובינתיים 100% הצלחה. בבקשה אל תסלף את האמת.
    לגביי המשפט השני, אני מצטער אבל זה כבר יותר מדי. הקבוצה לא מביאה חיזוק כבר שנתיים ובעמדה הכי חשובה בכדורגל כבר בערך 8 שנים רק משחררת שחקנים, משחררת את השחקן הכי טוב שלה, היריבות באירופה ובספרד לא מפסיקות להתחזק, ואם השנה היא תסיים שלישית (כמו שאני צופה) ותעוף בשמינית גמר (אני מהמר על הרבע) אז זה בגלל שהמאמן הנוכחי פחות טוב מהקודם?!?
    בבקשה תגיד לי שלא התכוונת לזה.
     
    oFiRzZz ו-hbs7 אוהבים את זה.
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    העונה הטובה בקריירה שלו???? מבחינתי מודריץ' אכזבת העונה בספרד (אף על פי ששכחתי ממנו בדיון הסיכום והלכתי על קוקה, (למעשה שכחתי מכל החברה בריאל שאכזבו יש הרבה)), נכון במונדיאל הוא היה מצוין אבל מאכזבת העונה בספרד אתה לא מתהפך לעונה הטובה בקריירה לא משנה מה קרה במונדיאל, וגם בליגת האלופות הוא לא הביא את היכולת שלו משנים קודמות. בקיצור אולי העונה הכי גרועה שלו בלבן.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ריאל הולכת לעונה, עם שתי חלוצים שכבשו ביחד 8 שערי ליגה בעונה שעברה. אחרי שמכרה את השחקן הטוב בתולדתייה, ובארסה ושאר אירופה רק מתחזקות.

    בעל הבית לא אשתגע, הוא התחרפן. דור, אתה קצת אדיש למצב.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יש איזו סברה אצל אנשים מסויימים שאם תגיד מספיק פעמים שאתה טוב יותר מהיריבות שלך, אז זה פתאום יהיה נכון.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משפט אחרון לגבי מה שהיה - גם אם יש לך סגל שחקנים נפלא זה לא ערובה להצלחה, זה הכל, אני לא לוקח כמובן מאליו את ההצלחות של זידאן בצ'מפיונס, עובדה שלא עשו את זה לפניו, עובדה שגוארדיולה קיבל בראש שנה אחרי שבאיירן לקחה טרבל, עובדה שבארסה עם מסי לא זכתה פעמיים בצ'מפיונס וכן-הלאה. מה גם שהסגל היה כזה איכותי לא מעט בזכותו, אתה יודע כמה חורחה ואלדאנו היה משמעותי בקידום הקריירה של ראול? כך את זה ותשווה למקרה מרקו אסנסיו ששולב בתבונה, ואל תנפנף לי עם 'חאמס' כי אין מקום לכולם, אין מה לעשות. לוקאס ואסקס שהתחיל לרוץ עם בניטס זה ממש לא אותו שחקן שאתה פתאום יכול לסמוך עליו שיפתח נגד פאריס בגומלין הצ'מפיונס ויבשל שער, ומה עם קאסמירו ונאצ'ו ועוד ועוד ועוד...

    לופטגי לא אשם בשום דבר, אני חושב שהוא לא מספיק פושר ברכש(כביכול מאמן די חסר ניסיון וקטן שרק השם 'ריאל מדריד' גורם לו לעיניים בורקות) אבל לחלוטין נותן לו את הזמן ומקווה שיהיו אלמנטים שכן אפשר לשפר והם לא תלויים במשחק ההתקפה, למשל ב-AS דיברו על חמש הדיברות שלו, חלק מהן: למזער את מס' הספיגות הדי מביך שלנו, למצוא את החלל לאיסקו, הקולקטיב מעל כולם ועוד ועוד.

    אני לא אדיש למצב, אני מאוכזב, 'התאבלתי' המון על שחרור כריסטיאנו וזידאן ואני אומר שוב, במצב הנוכחי כן צריך להבין שיש רצוי ויש מצוי, והמצוי זה האזרד ב-200 מיליון יורו ולבאנדובסקי במחיר מופרז[לא שמענו את קאבני אומר שהוא רוצה לעזוב את פאריס].

    לגבי מודריץ', אני מסכים שקצת נסחפתי עם התיאור לגבי העונה שעברה עליו. לדעתי הוא כן היה טוב בצ'מפיונס וזה עניין של דירוגים, המונדיאל בעל משקל כבד מאוד. בליגה היו לו משחקים רעים, זה נכון.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אסנסיו לא התקדם בעונה האחרונה כמעט בכלום, זה בעיקר כי זידאן תיפקד אותו כלוקאס עם רגל שמאל והכריח אותו לרוץ על הקו.
    זה תקף גם למודריץ' שהיכולות שלו הן לבנות את המשחק כדי שהשחקנים ההתקפיים יוכלו לתרום, כשאין שחקנים התקפיים, היכולות שלו לא באות לידי ביטוי. ויש גם את התפקוד שלו בתור קשר ימני שרץ על הקו בשיטת ה-4 קשרים הידועה לשמצה של זידאן. מודריץ' צריך לשחק באמצע ולהניע את שאר חלקי הקבוצה, לא להיות זה שמוסר לקרבחאל/אשרף כדי שירימו כדור על הבלם.

    זה שלא עשו את זה, לא אומר שבלעדיו זה לא היה קורה. העובדה שמשהו קרה, לא מעיד על קשר שהיה לאדם מעורב בתקרית שלו.
    כל מה שאתה אומר אלו דברים שקרו, מה זה בדיוק אמור להגיד על היכולות של זידאן כמאמן?
    היו לו כמויות של מזל זה נכון, לא אגיד על זה מילה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.