ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    לגבי איסקו אתה טועה,עד עכשיו לא קיבל את המושכות להוביל. זה שחקן וורלד קלאס שאם לא משחק בריאל הוא שחקו מוביל בכול קבוצה אחרת בעולם.
    מאמין שהשנה תחת לופטגי נראה את זה קורה.

    לגבי כל השאר,אתה צודק עוד עונה איתם ואנחנו צפויים לעונה זוועתית.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    תבטיח לי את זה אז סבבה. לארסנל זה לא עבד. אין דבר כזה לבנות סגל בקבוצה כמו ריאל מדריד, אתה צריך בכל רגע נתון בכל עמדה את אחד השחקנים הטובים בעולם. לא סביר שכל השחקנים הצעירים שלנו יתפתחו לכאלו ולכן אסור לבנות על זה מגדל שלם. זה בסדר להצעיר את הקבוצה, אבל בפועל אין לנו שחקנים צעירים או מבוגרים בעמדות קריטיות על המגרש.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    • Real Madrid Football Club: operating income 2007-2017 | Statistics

    לא מעוניינים לעזוב ו'יקר מדי לרמתו' זה לא שיקולים שאמורים לעניין את ריאל מדריד כרגע.
    רונאלדו עזב, בייל פציע, בנזמה גרוע. הם צריכים כוכבים להתקפה.
    (או ללכת לעונה פיננסית ולנסות לקדם את אסנסיו, איסקו, סבאיוס ושאר החברה. פחות קטע ריאל-מדרידי)
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש כאן כותב שכבר שלוש עונות מדבר כמה המצב חרבנא והמועדון לא מתנהל כמו שצריך, ובינתיים זידאן הביא 3 מ-3 בצ'מפיונס, רק שם תזכורת :)

    שינוי בסגל היה מתבקש גם לפניכן ועכשיו עם עזיבת כריסטיאנו רונאלדו המצוקה עוד יותר ברורה, לראשונה מזה שנים רבות אני מרגיש שהמועדון הולך אל הלא-נודע לא בפן הרגשי(נניח מה שקרה לי עם עזיבת ראול) אלא בפן המקצועי. עזיבה של כריסטיאנו וזידאן בקיץ אחד זה קשה מאוד מאוד. אני מודע לכך שזירת המשחק השתנתה(ועדיין תוהה האם באמת היה מעין הסכם ג'נטלמני עם אתלטיקו לגבי אגווארו או שחקנים אחרים) וחושב שבמצב הקיים כן צריך להיאבק על האזרד בכל מחיר כי אנחנו זקוקים לשחקן התקפה, לא לחפש שחקן שייתן את התרומה של כריסטיאנו רונאלדו, כי זה פשוט לא יקרה. הייתה לנו בעייה ברוב העונה שעברה בייצור מצבים.
    דבר אחד שכן הייתי עושה במצב הקיים, מעבר לכך להתפלל לשריר התאומים של בייל - להוריד את איסקו 'שלב אחד אחורה', כלומר שיהיה אחד משלישיית הקישור המרכזית, לצד קאסמירו וקרוס או מודריץ'. לגבי הראשון - לא מרוצה ממנו, והשני - חוזר עייף אחרי המונדיאל. אני מאסתי במערך היהלום ובמצב הזה אנחנו מרווחים עוד שחקן התקפה, איסקו בשלישיית הקישור ומקדימה במצב אידיאלי כרגע - אסנסיו-בייל-בנזמה, כשהשניים הראשונים מחליפים מקומות. בייל בשמאל דומה לשחקן קו, יכול להכניס כדורים לרחבה.

    עם עזיבתו של כריסטיאנו בוער הצורך לצרף '9' אבל באמת שאין לי שמות. מעבר לכך קחו לדוגמא שני משחקי ליגה שכן רצינו לנצח למרות שהיה בהם רק כבוד ויוקרה - הקלאסיקו, שבמחצית השנייה נגד עשרה שחקנים - עשינו 'הכל מסביב', אף אחד לא בועט, וכן הדרבי נגד אתלטיקו, זה מוכיח את כוחו של כריסטיאנו.

    שוער חדש יהיה גם יהיה, ובינתיים יש לנו יותר שוערים משחקני התקפה. ובנימה רצינית - השנה המטרה היא הליגה, גם כי הרצף בצ'מפיונס היה פסיכי וחוזרים לימי שמינית הגמר.
     
    Sharon melamed אוהב/ת את זה.
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    מה זאת אומרת לא צריך לעניין אותה?
    אי אפשר להחליף שחקנים בצורה חד צדדית.

    מה אני אמור להבין מהלינק הזה?
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    להגיד שזכינו ב-3 טורנירי גביע זה לא טיעון. המועדון מתנהל בצורה דפוקה כבר די הרבה זמן. לחשוב איפה היינו אם במקום בייל הם היו שמים את אותו הסכום באותה שנה על סוארז.
    כל ההתנהלות הקלוקלת של השנים האחרונות התנקזה לעונה האחרונה והעונה הקרובה. בסוף יש גבול לכמות הבלופים והפוקסים שקבוצה יכולה להחליק מתחת לשולחן.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשנחזור לימי שמינית הגמר העליזים, ואולי זה יקרה בשנה הבאה - אתה תעריך את מה שעשו כאן. עובדה שאף קבוצה לא זכתה שלוש פעמים בליגת האלופות ברציפות, יש כאלה שלא עשו את זה לאורך כל ההיסטוריה שלהן - אהמ יובנטוס, אהמ, או שזה סך הזכיות שלהן - מנצ'סטר יונייטד. זכינו באליפות בפרק הזמן הזה גם כן והעונה האחרונה בגלל הצ'מפיונס היא לא כישלון. זידאן קיבל סגל שהוא קצת מעבר לשיא עם כל הכבוד לקישוטים. ההשוואה הנכונה היא סוארס מול בנזמה ולא נגד בייל.

    כמובן שהייתה גם נימה של ציניות וצחוק בהודעה שלי ובטוח שלא נעלבת. אני אחדד את דבריי: בשנים האחרונות, הן בשל כריסטיאנו והן בשל הסגל העמוק וההישגים, נגדיר זאת כך - לריאל מדריד הייתה את האפשרות 'והזכות' לא להיות חלק מהבלאגן. הויתור על אמבפה היה טעות אבל ניימאר - לא ולא. הפעם, המצב שונה.


    אגב מעבר לדיבורים על קורטואה - כן, זה קורה - שם חדש שעלה לאוויר הוא קאבני, לא נראה מופרך מהמציאות והאמת שבהתחשב במה שיש - לא רע בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/7/18
  8. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    חבל שאתם מזלזלים כל שנה מחדש בנבאס. שוער כל כך אנדרייטד שהציל אותכם לא פעם ולא פעמיים.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ומי אחראי לזה שהסגל הזה לא עבר ריענון?

    בקיץ שבייל הגיע סוארז היה מועמד, שנה אחרי זה הוא כבר חתם בברצלונה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זידאן היה מנותק מריאל מדריד מקיץ 2011 בערך כשעזר להחתים את ואראן, ועד שהיה מאמן הקבוצה הבוגרת בינואר 2016. סוארס היה רלוונטי אחרי המונדיאל והמועדון החליט שלא. כל קשר בין זידאן לעניינים האלה כאן מקרי בהחלט. ובקצרה, שוב, על זידאן, תראה כמה שחקנים הוא קידם: ק-א-ס-מ-י-ר-ו, לוקאס ואסקס הוא אחלה סופר-סאב, מרקו אסנסיו שולב בתבונה ועוד ועוד. אתה אוהד ריאל מדריד היחיד בארץ שיש לו תלונות לגבי זידאן. מי האשם? כנראה הנשיא פלורנטינו פרס. הריענון היה צריך להתבצע לפחות לפני שנה אבל כשזוכים בתארים זה קצת יותר מסובך להעיף את הכוכבים.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא התכוונתי שזידאן אשם, פה זה דווקא הניהול הגרוע. הוא פשוט היה מאמן בינוני שהתעלל בדור הצעיר שהיה אמור לקחת את המושכות.
    זה לא טיעון, זה לא דמוקרטיה שמחליטים אם זידאן היה מאמן בינוני או לא על פי רוב. מי שראה את ריאל מדריד משחקת כדורגל בעונה האחרונה יכל לראות את זה בעצמו.

    אסנסיו הוא שחקן צעיר שדי נתקע במקום אחרי התחלה מדהימה, לא יכול להגיד שלא צפיתי את זה, אבל העובדה שזידאן הפך אותו ללוקאס ואסקז עם רגל שמאל בטח שלא עזרה להתפתחות שלו.
    לוקאס הוא שחקן שאם הוא משחק במשחק יותר מ20 דקות, כנראה שעשית משהו לא בסדר. לוקאס שיחק הרבה מעבר למה שהוא היה אמור, וזה בעיקר מעיד על בניית הקבוצה ועל המאמן.
     
    Gianzola ו-hbs7 אוהבים את זה.
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לדעתי קאסמירו וואסקז חתומים על בניטס.
    הוא זה שהאמין בהם ראשון בצעד שהיה נראה תמוהה והם החזירו לו בגדול, חבל רק שבקלאסיקו בזמנו בניטס נכנע ללחץ (או קיבל הוראה מלמעלה) והשאיר את קאסמירו על הספסל.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה דור צעיר היה אמור לקחת את המושכות? לוקאס ואסקס כבר לא שחקן שרץ כמו תרנגול על הקו, הוא אחלה סופר-סאב ונתן הרבה דברים טובים אשתקד. מעולם לא היה באמת שחקן הרכב לאורך זמן. ההתקדמות של אסנסיו נעצרה לא בגלל זידאן אלא משום שהחל שלב הציפיות. הוא קטף אינסוף תארים בפרק זמן כל-כך קצר ולא הפסיד באף נוק-אאוט. מאמן בינוני הוא ממש לא, לא יעזור לך. הדרישות שלך מעוותות. הכדורגל אשתקד לא היה טוב, אבל בצ'מפיונס זו הייתה קבוצה אחרת. ושוב, הבן-אדם זכה בכל תואר אפשרי ואתה מחפש קטנות כמו בנזמה או לוקאס ששיחק יותר מ-20 דקות, נו באמת.

    בניטס בגד ב-'אני מאמין' שלו כשסיפסל את קאסמירו בקלאסיקו ההוא ועלה במערך של פיפה, אבל אין ספק שהוא זה שצירף אותו לקבוצה, החזיר אותם נכון יותר. ברור שהעובדה שזידאן היה שחקן ענק וקיבל מלא ריספקט - היה יתרון והוא נתפס אחרת בעיני השחקנים.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מוראטה, איסקו וחאמס. שלושתם ספגו התעללות מזידאן ולא נמצאים במקום שבו אמורים להיות.
    אתה ממשיך עם התוצאות בטורניר נוקאאוט כאילו זה מוכיח משהו. זה לכל יותר מחזק טיעון נגדי, בכל מקרה לא טיעון שלם. מילא היה נכון, אבל זה לא, זידאן הודח פעמיים בגביע הספרדי.
    בכל מקרה, בשביל להתווכח בצורה הזאת לא צריך לראות משחקים, מספיק לקרוא טור בויקיפדיה.
    זה ההבדל בין הגישה שלי ושלך. בגישה שלי תוצאה בטורניר נוקאאוט אחרי שבכל אחד מהסיבובים היית צריך כמויות של מזל כדי לעלות תגרור שינויים במטרה להשתפר, ולגישתך אין קשר לדרך והכל תלוי בתוצאה. מתישהו מזל נגמר, ואז אתה מוצא עצמך אל מול מצב שבו הסגל שלך הוא השלישי בטיבו בליגה, כאשר גם הספסל המפורסם מלא בשחקנים שרוצים לעזוב וחסר לחלוטין שחקנים שיכולים לשנות משחקים.

    לוקאס הוא לא הסיבה לכך שזידאן מאמן בינוני, אלא חיזוק לטענה שריאל של זידאן היא קבוצה אפורה. בקבוצה נורמלית הוא לא אמור לשמש יותר ממחליף ללא אגו בדקה 70.

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk
     
    Gianzola, hbs7 ו-EsheD אוהבים את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה מוכיח הרבה מאוד, מה לעשות שלעבור את פאריס סן-ז'רמן זה יותר חשוב מאשר לעבור את לגאנס בברנבאו בגביע וגם הוא הודה בכישלון. ויש גם כישלון של שחקנים. עלה הרכב מספיק מכובד נגד לגאנס, היו שם אסנסיו, תיאו, שחקנים שרצו צ'אנס וכשלו ברגע האמת. למדוד את זידאן על גביע המלך זה ממש עלוב, טיעון לא טוב שלך. הרבה יותר גרוע מ-'ויקיפדיה'
    אתה לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אין מקום לכולם. לגבי מוראטה ובנזמה אני מסכים. חאמס? הוא קידם אחרים על פניו. אסנסיו למשל, איסקו שקיבל את המושכות, אפילו לוקאס ואסקס שאל תהפוך אותו לגנן.

    אתה לא מעריך את ההישגים של הקבוצה הזו כמו שצריך, אני צריך לספר לך מה היא ליגת האלופות? אם כזה פשוט לזכות בה, איך אף קבוצה לא עשתה את זה פעמיים ברצף? כנראה שריאל מדריד הציבה רף חדש, לנצח במשחקים גדולים בחוץ בצ'מפיונס, דבר שפעם לא קרה. תסתכל על הזכיות ב-1998, ב-2000, ב-2002. ניצחת משחק אחד בחוץ נגד יריבה גדולה, פה עשינו V על פאריס-טורינו-מינכן. בוא נעבור משחק-משחק מ-2015/16. היה לנו מזל בנוק-אאוט אחד - בשנה הנוכחית נגד באיירן. העיקר שזידאן מאמן בינוני כי אתה אמרת, נו באמת.
     
    Sharon melamed אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.