ריאל מדריד 2013/14:: עידן חדש עם אנצ'לוטי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏10/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. amirazon Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/04
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מצטרף לחלק מהמסקנות, אך בוא ניתן את הקרדיט לאנצ'לוטי שהוא מבין מעט יותר מאיתנו:

    קרבחאל אכזבה גדולה, אכן עשה במכנסיים.
    גם פפה זה לא וראן
    העומס בקישור נוראי- מודריץ' דווקא הפתיע מעמדתו האחורית, קדירה נחלש מאוד, אוזיל הפתיה ואיסקו הצטיין. אך אני חושב שאם כבר מציבים את אוזיל בשמאל, ודי מאריה טוב ממנו בעמדה זו, אז מה נגיד על גארת' בייל.

    לחוכמולגים שיגידו שריאל לא צריכה אותו, אז רק תדמיינו את הסילון הזה עם הבעיטה האדירה מגיע מהאגף השמאלי, מה שישחרר גם את כריס.

    ובנזמה? כל מילה מיותרת.
     
  2. Rosez Member

    הצטרף ב:
    ‏18/5/10
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכדורגל המודרני כבר לא בנוי על משחק על שטחים גדולים והעונה שעברה הבליטה עד כמה. רוב הקבוצות שמגיעות למשחק מול ריאל באות לשחק מבוקר ולפרוץ הגנות עם שחקנים שלא בנויים לשחק על שטחים קטנים זה לא אפשרי. בייל לא נחוץ לריאל מדריד מקצועית כמו שהוא נחוץ לטיפוח האגו של פרז.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברור שאני נותן קרדיט לאנצ'לוטי, זה כולה משחק ראשון ואני לא מסיק ממנו יותר מדי(ביקורת היא לגיטימית, אבל זה ממש לא היה 'ביזיון'). אבל כמו שכתבתי שוב - הבעייה שהיא היעדר חלוץ - לא תיעלם, היא תצוץ במאני-טיים. כי 90% מהקבוצות בליגה אפשר לנצח גם עם שלומי ארבייטמן בשפיץ. ואם כבר מדברים על זה - בעוד מבנזמה אף-אחד לא מצפה לכלום, וגם חדיירה פתאום לא יהיה מהיר וטכני(אבל 'הביקורת' כלפיו הרבה יותר נמוכה כי הוא כן שחקן כדורגל וכן משקיע ותורם, גם אם לא ברמה מספקת) - אבל קרבחאל יתן את שלו, אין לי ספק. והוא ממש לא היה חלש אתמול. משחק ראשון סביר וזהו.

    אוזיל לא צריך לשחק בקו, נקודה. אם אנצ'לוטי מסוגל לספסל את קסיאס כי דייגו לופז טוב ממנו ובעמדה הזו אנחנו 'עמוסים' - אז לא יקרה כלום אם אוזיל יפתח על הספסל כשאיסקו בפורמה יותר טובה ממנו. 'כי התפקיד של מאמן הוא לקבל החלטות, חלקן קשות'. די-מאריה יותר מהיר מאוזיל והבלאגן שלו לפעמים יותר מאיים. אגב, וזה אבל גדול:

    אם אנצ'לוטי מזיז את כריסטיאנו לאמצע זה מראה שכלל לא מתבססים על משחק אגפים. אז נמאס גם לשמוע את השם שלו(בייל), באמת שנמאס. לבייל אין מקום במערך 'עץ האשוח' או היהלום המוזר שאנצ'לוטי מתכנן. הקבוצה עובדת על משהו אחד כבר חודש וחצי ואין טעם לזרוק את התוכניות לפח. באמת שכדאי להתעלם ממנו. הסיפורים האלה הזויים כמעט כמו הדיבורים על כך שקסיאס רוצה לעזוב.
     
  4. Rosez Member

    הצטרף ב:
    ‏18/5/10
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יכולות להיות שתי סיבות אפשריות לאי-הבאת חלוץ. אחת היא בייל, שקנייה שלו הייתה טורפת את כל הקלפים בנוגע לכל רכש. שתיים אולי קשורה לזה שאנצ'לוטי בונה בגדול על מוראטה, שעד כמה שזה נשמע מוזר (שחקן בית צעיר והכל), אבל אולי בנזמה הוא לא החלוץ שיטיל צל עליו ובמשך העונה יהיה קל יותר לשלב אותו בלי שכל הלחץ לתוצאות ייפול רק עליו.

    הסיבה השנייה מבוססת בעיקר על הראיונות שאנצ'לוטי נתן לפני פתיחת העונה, לפיהם הוא מאמין בבסיס מקומי לקבוצה ונתינת הזדמנויות לשחקני הבית חסה ומוראטה (שגם זידאן אחראי להישארותם).

    מוראטה אמנם בנוי כמו חלוץ מטרה קלאסי, אבל המשחק שלו הוא לא סטטי והוא נוטה לעשות תנועה פנימה מאחור, דבר שיכול להיות קצת בעייתי במערך הקיים.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה לא שבייל עומד למכירה במחיר מבצע של 30 מליון יורו וככה אפשר 'להתפשר' ולנצל 'צ'אנס שלא יחזור' להנחית תותח על למרות שבעמדה שלו יש לנו שחקן לא רע בכלל כמו די-מאריה. טוטנהאם דורשת סכום מוגזם. אפשר להסתדר עם די-מאריה עוד עונה, גם אם הוא לא יעשה את קפיצת המדרגה ויבסס יותר את מעמדו כקשר מוביל עוד יותר בעולם הכדורגל. אבל עוד עונה עם בנזמה - משמעותה אבדון.

    התבססות על שחקנים צעירים לא חייבים להיות קשורה להרכב הראשון. עצם העובדה שהיגואין נמכר ובונים על מוראטה וחסה כמחליפים היה בסדר. 'בעולם מושלם' הייתי מוכר את בנזמה. אבל אין קבוצה פראיירית שתיקח אותו. גם קרבחאל הוא שחקן בית. ונאצ'ו שיהיה בלם שני מחליף(וייצא לו לשחק הרבה, כי פפה וראמוס כל הזמן מושעים ולכן תדעו מה עוד יקרה) - במקום אלביול. המטרה היא לזכות בתארים ולא לטפוח על השכם על כך שגידלנו צעירים, אנחנו לא אייקס ולא ארסנל.

    אנצ'לוטי לקח החלטה אחת משמעותית כמאמן והיא לספסל את איקר קסיאס. בינתיים הסגל די שמן וזה מיותר. שחרור של קאקא(במובן של מכירתו ב-15 מליון יורו נניח) זו החלטה 'יותר אמיצה'. בינתיים כמעט כולם נשארו.
     
  6. Rosez Member

    הצטרף ב:
    ‏18/5/10
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום קשר בין השארת חסה ומוראטה בסגל לבין מה שארסנל או אייאקס עושות. אין מה לטפוח על השכם? למה לא? אם אנצ'לוטי יצליח להכניס שחקן בית או שניים להרכב כבאנקרים בעונות הקרובות זה יהיה דבר טוב. לא קיימת שום סתירה בין שילוב צעירים מהקסטיליה לבין תארים, אפשר לעשות את שניהם וזה עדיף מלרכוש שחקנים בינוניים כמו אוזיל או בנזמה אחרי עונה וחצי טובות. להחליף סגל כל שנתיים לא יביא את גביע אירופה ולא שושלת של הצלחות ברצף, סבלנות ובנייה לטווח ארוך כן.

    ההחלטה לספסל את קסיאס צריכה לדעת המשכיות בשביל להוות החלטה משמעותית.
    קרלו מעדיף סגל ארוך בתחילת הקדנציה שלו על פני שחרור שחקנים כבר בהתחלה. זה דבר מובן, לייעל את הסגל הוא תמיד יכול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/13
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם השילוב שחקנים צעירים מקסטיליה יבוא על חשבון תארים אז הוא לא עושה את עבודתו כמאמן. הוא לא יישפט על-פי הדברים האלה אלא אך ורק על פי תוצאות. אני לא אומר שמוראטה לא חלוץ טוב, אבל גם אם כן - לא כולם פורצים בגיל 20 וגולים במשחקים של ספרד הצעירה לא אומרים הרבה. נכון לעכשיו הוא החלוץ המחליף אחרי בנזמה, וזו הבעייה, כי בנזמה פח.

    אוזיל שחקן מהרמה הגבוהה ביותר, אין על כך ויכוח. אולי 'הבעייה' שלו היא שכבר בעונה הראשונה הוא רשם 25 בישולים בכל המסגרות, ככה שלוקחים כמובן מאליו את המספרים שלו. לאו דווקא התנגדתי לרכישתו של בנזמה - אבל הוא קיבל קרדיט ארוך מדיי בריאל מדריד. עונה אחת טובה מתוך 4 זה מוגזם. את הונטלאר שלחו הביתה אחרי חצי עונה שלא הייתה גרועה אבל גם לא טובה. חלוץ בריאל מדריד צריך לתת ערך מוסף. היגואין הביא אותו ברוב הזמן.

    בעונת 11-12 ריאל מדריד זכתה באליפות אדירה כשהיא שוברת כל שיא אפשרי, וגם בליגת האלופות הודחנו רק בפנדלים, למרות שלא שיחקנו טוב מול באיירן החזקה. תמכתי בהשארת הסגל כמו שהוא ורק מודריץ' הגיע לחיזוק. אבל בפועל המשכנו לחלטר עם ארבלואה שהוא 'בסדר' ובמקרה הטוב הוא - טוב, וזהו. עם בנזמה והיגואין שאף-אחד מהם לא הראה שמגיע לו להיות החלוץ הקודם על-פני חבר שלו, וכן-הלאה. האיטיות במרכז השדה בלטה...העונה רציתי בסה"כ שני דברים - מגן ימני וחלוץ.

    כל מאמן רוצה סגל 25 שחקנים, אבל זה בלתי-אפשרי. צריך למכור את קאקא כל עוד אפשר, בטח כשהביאו את איסקו ודי-מאריה כנראה נשאר.
     
  8. Rosez Member

    הצטרף ב:
    ‏18/5/10
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאמרתי, שילוב של חסה ומוראטה לא חייב לבוא ע"ח תארים וברור שהתוצאות מדברות, בגלל זה הם מחליפים ולא פותחים. הרגילו לחשוב ששחקני בית צעירים בסגל של ריאל מדריד זה דבר שלא ייעשה, אנצ'לוטי וזידאן מערערים על זה וזה נחמד.

    אוזיל לא יציב, הוא לא שם שהקבוצה צריכה אותו ואין לו את הערך מוסף שהסגל צריך במעמדים מכריעים. הוא לא ה"טיפוס" שריאל צריכה. אם לבאנדובסקי לא היה מקובע על באיירן מינכן, אז הוא היה יכול להוות אופציה מצוינת, אבל הוא כן.

    הסגל לא יישאר כך, אבל הוא רק מתחיל והוא מעדיף שיהיה לו יותר אופציות מהספסל לפחות בהתחלה וזה מובן.

    לגבי בטיס:: מחזור ראשון עם מאמן חדש ושיטה חדשה. אז נכון שגם לברצלונה יש מאמן חדש, אבל השיטה דומה ולבאנטה זה לא בטיס.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא הבנתי מה הקשר בין אוזיל ללבאנדובסקי. אוזיל פליימקר פנטסטי, הוא פשוט לא גולר. חוץ מאינייסטה, דוד מולר ודוד סילבה(אולי) - קשה לחשוב על שחקנים שעולים עליו ביכולת בכדורגל העולמי היום. לבאנדובסקי חלוץ רחבה בכלל. הוא שחקן 'מטורף' ואמרתי את זה עוד הרבה לפני הרביעייה שהוא תקע לנו. הלוואי והיה אופצייה ריאלית עבורינו. עם חלוץ כזה אתה הולך לישון בשקט.

    אתה אומר שהסגל 'לא יישאר כך', אבל חלון ההעברות מסתיים עוד שבועיים. עדיף להיפרד מקאקא עכשיו מאשר בינואר. מעניין מאוד מה אנצ'לוטי מייעד לו.

    זה יישמע פלצני, אבל המשחק תלוי הרבה יותר מריאל מדריד מאשר בבטיס. הקישור האחורי היה חלש מאוד וחוץ ממודריץ' אף-אחד לא באמת עשה הגנה יחד עם חדיירה. עם בנזמה זה הרגיש כאילו אנחנו עשרה שחקנים. שוב, אני לא קובר את העונה ואני גם לא מסתכל תמיד הצידה על ברצלונה, לא ציפיתי ל-7:0, ולא ביקשתי גם 3:0. הייתי חותם על ניצחון מינימלי עם יכולת פשוט יותר טובה. לכו תדעו אם היינו הופכים פיגור כפול אם ורדו היה מבקיע מתוך הרחבה את הצ'אנס האדיר שהיה לו. הביקורת על היכולת של ריאל הייתה לגיטימית וזהו.
     
  10. Rosez Member

    הצטרף ב:
    ‏18/5/10
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין קשר בין אוזיל לבין לבה, סתם לא עשיתי עוד פסקה. הפסקה על לבה הייתה קשורה לצורך בחלוץ טוב שלא קל להשיג.
    אוזיל לא חייב להיות גולר, הוא כן צריך להופיע למשחקים גדולים ופחות להתחבא מהכדור, כן להתעלות על עצמו וכן לבוא עם גישה שונה מהגישה שהוא מציג במעמדים האלה.

    כשאני אומר שהסגל לא יישאר כך אני מתכוון שהוא לא יישאר כך עד סיום העונה. לא נראה שיש עליו לחץ לשחרר שחקנים כרגע, אז הוא מנצל את זה. "הוא תמיד יכול לשחרר"... בחלון העברות הבא.

    הביקורת על היכולת של ריאל במשחק לגיטימית, אך קרלו מאמן את הסגל המלא רק שלושה וחצי שבועות והיכולת בהתאם.
     
  11. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מוראטה שחקן מאוד כישרוני אבל הוא לא יכול למלא את המשבצת של היגוואין. בטח ובטח שלא בנזמה. ובלי קשר, גם עם היגוואין ריאל היתה זקוקה נואשות לחלוץ טופ קלאס, לא מבין את ההתמהמהות והאובססיביות הזאת לבייל, שחקן מצוין אבל כשיש לך את די מאריה חלוץ זה הרבה יותר מתבקש. זה יכול להיות גם נקודת המפתח במאני טיים. ואני מאוד מקווה שרונאלדו לא הולך לעבור לאמצע כי זה פשוט לא זה.
     
  12. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,441
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    על סמך מה אתה קובע את זה? מילא הוא היה מקבל שליש מהקרדיט שה2 לפניו קיבלו במשך השנים אז אפשר היה לשפוט אותו.
    מדובר בחלוץ כישרוני שהוכיח את עצמו באקדמיות של ריאל, ועד לפני חודש ביורו הצעירות שנערך כאן אצלנו כשהוא מסיים כמלך שערי הטורניר יחד עם טיאגו
    אני חושב שגם לקהל המקומי צובט הלב כשהם רואים את ברצלונה מצמיחה כישרונות מאפס ונותנת להם את הבמה להמשיך את השושלת
    אבל במתוכנת הנוכחית שבה קונים כל סופרסטאר במחירים אסטרונומיים ומרכיבים קבוצה מחדש אחרי כל אובן אליפות, אין לילדים האלה צ'אנס לממש את הפוטנציאל
     
  13. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    המארקה והאס מדווחים שאלונסו שוב פעם נפצע, הוא שבר את הבוהן ברגלו הימנית וייעדר בין 2-3 חודשים. מדובר באותה פציעה ממנה סבל מרסלו בעונה שעברה והוא החלים רק לאחר ארבעה חודשים כשגם בהמשך העונה ראינו שלקח לו הרבה זמן לחזור לכושר. אני מאוד מודאג מהפציעה הזו, כששחקן בגיל הזו נפצע קצת לפני שהוא מחלים מניתוח שעבר באזור אחר לגמרי בגוף זה אומר משהו. מספיק להסתכל על פויול בברצלונה כדי להבין שצ'אבי כנראה לא יחזור להיות אותו השחקן של 2012. אני פחות מתכוון ליכולת שלו אלא יותר למספר הפעמים שנראה אותו יושב ביציע גם כשיחלים מהפציעה. אם למרסלו שנפצע באוקטובר הקודם לקח כ"כ הרבה זמן עד שחזר לכושר משחק והוריד את כל החלודה, אני מפחד לדעת מה יקרה לאלונסו.

    החוזה שלו נגמר בסוף העונה ועם כמה שקשה להגיד את זה, בהחלט יכול להיות שזה יהיה הזמן להיפרד מהשחקן עם הכי הרבה קלאסה שראיתי על המגרש (אחרי זידאן).
     
  14. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה שהוא כישרוני זה לא מספיק. ריאל צריכה שחקן טופ קלאס מוכח, שנים שזה מה שחסר לה,"הגרוש ללירה" מה שנקרא. מוראטה לדעתי צריך להיות מס' 2 או 3 ברוטציה. קודם חלוץ ברמה גבוהה ורק אז הוא או בנזמה. הגיע הזמן שבריאל יפסיקו להסתמך על חלוץ בינוני כמו בנזמה.
     
  15. Rosez Member

    הצטרף ב:
    ‏18/5/10
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש דיווחים על הארכת חוזהו של בנזמה - ביזיון.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.