ריאל מדריד 2012/13:: סוף עידן מוריניו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏9/7/12.

  1. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    מקובלת על מי בדיוק?סילבה שמקדים את מודריץ' מבחינת מעמד(וכמובן שהם לא משחקים באותו תפקיד) עוד מילא, אבל מאטה משתווה לו? אני חושב שאפילו מרבית אוהדי צ'לסי יסכימו איתי כאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/12
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלעד, נלך לפי הראש שלך. איפה אתה רואה את מודריץ' משחק, במקום מי, ואיך ריאל תשחק איתו?
     
  3. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סנדרו,

    כמובן שלא מדובר במשוואה מתמטית, אבל זו ההערכה שלי (ואגב, גם אתר הערכת שחקנים שראיתי מעריך אותם באותה עלות כמעט, הערכה מופרכת ומוגזמת לחלוטין לטעמי).

    הפורום הזה הוא לא דוגמה בגלל השם שהוציאו פה למאטה, אבל אם היית שואל בפורום אנגלי (לא של אוהדי צ'לסי או טוטנהאם) אני בספק גדול אם רואים בהם שחקנים בדרג שונה.

    מאטה היה השחקן ליגה הטוב ביותר של צ'לסי (לא בריצות שלהם בגביעים כמובן) וסגן מלך הבישולים בפרמיירליג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/12
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    מודריץ' הוא בדיוק השחקן שיתן למוריניו את האפשרות לגוון בין ה4-2-3-1 לבין ה4-3-2-1 בלי לאבד יותר מדי יצירתיות (כמו שהכנסה של לאס במקום אוזיל היתה עושה).

    כלומר, ככה:
    במשחקים קלים -
    -----היגוואין(\בנזמה)-----
    -די מריה-אוזיל-רונאלדו-
    ---מודריץ'-אלונסו---

    במשחקים קשים -
    -אותה רביעיה קדמית-
    ---מודריץ\אלונסו-חדירה---

    מול בארסה -
    -----היגואין-----
    -די מאריה---רונאלדו-
    -אלונסו---מודריץ'-
    -----חדירה-----
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    Iker Casillas,

    1) אני חושב שלמדנו היטב שפאביו קונטראו אולי לא שווה 30 מיליון אירו, אך ההחלטה לצרף אותו בהחלט הייתה נכונה. אתה לא יוצא לקרב בכל-כך הרבה מסגרות בעונה כה ארוכה עם מגן שמאלי אחד, בוודאי לא עם אחד כמו מרסלו שאין ספק שעבר התקדמות עצומה מאז שמוריניו הגיע לאמן את הקבוצה, אך עדיין קשה לסמוך עליו, בעיקר בפן ההגנתי. קונטראו מספק תחרות בריאה למרסלו שאמורה להוציא משניהם את המיטב ובו זמנית מסוגל גם לשחק בעמדות אחרות אם יצטרכו אותו שם. למדנו שמוריניו בונה סגל ולא קבוצה - כך היה עם צ'לסי וכך הולך להיות עם ריאל מדריד וזוהי גם הדרך הנכונה ביותר ברמות הגבוהות בשביל להצליח למשך זמן רב.

    2) אתה ורבים מפספסים את הנקודה העיקרית לטעמי בהבאתו של מודריץ' והיא לנסות הביא משהו נוסף וחדש לקבוצה. כמו כן, דקות המשחק לא אמורות להוות שיקול משמעותי מדי בהחתמתו כי יש מספיק זמן לכל השחקנים לקבל הזדמנויות, גם אם אחד כמו נורי שאהין יחליט בכל זאת ביחד עם מוריניו שיש לו מקום והוא צריך להישאר. אתה פותח את עונת הכדורגל הארוכה כל-כך ואתה לא יודע כיצד היא תתפתח לנגד עינייך, הרי רק בעונה שעברה משום מקום נפצעו לברצלונה שחקנים חשובים לתקופות ארוכות במיוחד כמו: דויד וייה, פדרו, אריק אבידאל ואפילו אפלאיי. היעדרויות משמעותיות אלה פגעו בהם קשות מאוד.

    סדרו קייטע,

    1) ההבדל בתפיסה בינינו לא נובע מכך שאני מעריך את לוקה מודריץ' יותר ממך ברמה המקצועית, אלא מכך שאני יוצא מנקודת המבט המקובעת לפיה הוא לא יכול לשפר את ההרכב הנוכחי של ריאל מדריד אבל הוא כן יכול לשפר את הסגל שלה בדרכים רבות ובזה אני מתמקד. אני רואה בו איכויות שהיו חסרות לריאל מדריד והמרכזית ביניהם היא היכולת לשלוט בקצב המשחק; מוריניו בנה קבוצה קטלנית בכל מה שנוגע במשחק המעבר שלה ממשחק ההגנה למשחק ההתקפה אבל פה זה מסתיים וברגע שעצרת את צ'אבי אלונסו, האיש הבולט בפילוסופיית המשחק הזו, הצלחת לעצור באופן משמעותי את ריאל מדריד. ברגע שיש לך עוד מנהל משחק (שונה) כמו מודריץ' לא רק שהורדת ממנו נטל, אלא פתחת אופציות חדשות ושונות עבור שחקנים אחרים ובו זמנית יכלת גם לתת מנוחה לשחקני המפתח השונים של הקבוצה - מה שקאקא, ששיאו עבר ממזמן, לא הצליח לספק באופן עקבי עבור הקבוצה, מודריץ' צעיר, רענן ורעב יותר יכול להצליח.

    2) מנצ'סטר סיטי במצבה הכלכלי כיום היא לא שום דבר שדומה למנצ'סטר יונייטד ולהיסטוריה הפיננסית שלה. היא אומנם כלל לא מסכנה אבל גם לה אין גב כלכלי בלתי נגמר והיא ממש לא יכלה לסרב להצעה המטורפת והבלתי-נתפסת שקיבלה מריאל מדריד על כריסטיאנו רונאלדו בזמנו. לעומת זאת, מנצ'סטר סיטי לא צריכה אפילו לחשוב על למכור - לא את סרחיו אגוארו ולא את יא יא טורה כי אין לה שום כל כוונה או צורך לעשות עליהם רווחים שגם בזה אני נוטה להטיל ספק. יתר על כן, רוברטו מאנצ'יני יודע טוב מאוד שאין לשחקנים הללו חלופה טובה יותר בשוק הנוכחי וגם אותם השחקנים לא ימהרו כה מהר לעזוב שהם כבר עכשיו נמצאים במצב נהדר גם ברמה המקצועית וגם ברמה הכלכלית בקריירה שלהם ונראה שהדרך צפויה רק להמשיך למעלה.

    3) אם סרחיו אגוארו היה מגיע לריאל מדריד בעונה שעברה הוא היה צפוי לתרום יותר מקארים בנזמה וגונזאלו היגוואין מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט כדורגלן מוכשר בהרבה משניהם. הם אומנם היו טובים מאוד, אך אגוארו הוא סופרסטאר לכל דבר ברמה הגבוהה ביותר שיש. אני לא משווה ברמת האיכות בין השנים, אך בדיוק כמו מודריץ', הוא היה צפוי לספק משהו חדש, שונה וטוב יותר לקבוצה. ייתכן והגעה שלו הייתה הופכת את העונה שעברה של ריאל מדריד מעונה "טובה" ל"בלתי נשכחת", אבל אלה דיוני סרק שבדיוק אליהם אינני מעוניין להיכנס למרות שאתה ממשיך לחזור אליהם שוב ושוב ועקב-כך לפתוח תתי דיון חדשים ונוספים.

    xavi6,

    מודריץ' יכול לשחק לצידו של אלונסו ו/או במקומו והוא גם יכול לשחק לצידו של מסטול אוזיל ו/או במקומו, הכול תלוי בהתפתחות המשחק כמובן ומול מי הקבוצה משחקת. ייתכן שעם מודריץ' לא רק שנראה עוד מערך ו/או סגנון משחק שונה בעונה הקרובה מצידה של מדריד, אלא נוכל לראות גם מעברים אפשריים בתוך המשחק עצמו ממערך למערך שיובילו לרעיונות שונים וקומבינציות נוספות עבור מוריניו. באיזה סגנון משחק הקבוצה הזו תשחק עם מודריץ' בתוכה? אי אפשר לדעת, כי בסופו של דבר זה גם מאוד תלוי בהוראות הטקטיות של מוריניו, אך דבר אחד בטוח: מודריץ' הוא גאון כדורגל אמיתי והוא שחקן ורסטילי בהרבה מצ'אבי אלונסו. לא דווקא (רק) בגיוון העמדות בהן הוא יכול לשחק, אלא גם בצורת המשחק הזריזה, החכמה והאלגנטית שלו שם הוא הרבה יותר דומה לפירלו וצ'אבי שהזכרת בעצמך, ועם זאת הוא גם מסוגל להתאים את עצמו למשחק המעבר המהיר של ריאל מדריד תחת מוריניו כמו שהוכח היטב בתקופתו בטוטנהאם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/12
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הגיע הזמן לכתוב את משנתי לגבי ריאל מדריד 12/13.
    המטרה, איך לא: זכייה בליגת האלופות, מחכים ללה-דיסימה כבר יותר מידי זמן. שוב הכל יוכרע על חודו של שער, על התקפה אחת טובה, על קצת מזל. אנחנו לא הכי טובים בפור כמו ב-2001-2003 אבל אין לנו במה להתבייש, בטח לא 'נחותים' מבחינת הסגל והמנטאליות כמו ברוב העונות שסיימנו את הסיפור באירופה כבר אחרי שמינית הגמר.

    נכון שמרגש לראות בכל קיץ איזה תותח אחר נוחת ב-50 מיליון יורו(בעיקר שחקני התקפה, ובשנים האחרונות הפנטזייה הייתה אגווארו או ויאה) - אבל עברו הזמנים ההם ואני אוהב את היציבות, חושב שיש סגל חדש מאוד ודרושים שינויים מינוריים אם בכלל. אין נק' תורפה ברורה טפו-טפו-טפו, גם לא ארבלואה. המצב הוא כזה: אגווארו> היגואין\בנזמה; מאייקון > ארבלואה; טורה>סמי חדיירה. טוב לראות את אותו בסיס רץ כמה שנים ביחד וכמו שברצלונה הוכיחה מצויין - זה בטח לא מזיק. לאו דווקא מחכה לבואו של מודריץ' כי הוא לא שווה את הכסף(לא בכל עמדה אפשר לחזור על 'מקרה קונטראו'), שחקן פחות התקפי מקאקא ואני לא רואה היכן הוא משתלב.

    אנחל די-מאריה התחיל את העונה שעברה בצורה פנטסטית ולטעמי היה השחקן הכי טוב בקבוצה חוץ מכריסטיאנו. האפיל על אלונסו, על אוזיל, על היגואין שהעמיד קצב הבקעות מעולה בתור שחקן שנע בין הרכב לספסל. התחושה הייתה שהוא ממש בדרך הנכונה אבל אז הגיעו הפציעות. מקווה שהשנה נוכל ליהנות ממנו יותר כי הוא קלף עצום בהתקפות המתפרצות עם המהירות האדירה, יודע לפרוץ בונקרים בזכות הזריזות והדריבל על שטח קטן והוא רק משתפר עם הזמן. נכון לעכשיו לטעמי המועדון לא מחפש מחליף ויש אמון רב בקאייחון שהפתיע בענק בעונה שעברה ואני קונה בעיניים עצומות אפשרות שיישחזר את היכולת. קאייחון שחקן אפור אבל יש לו יתרון אחד - הסיומת, והוא גם תמיד מחפש להיכנס לעומק.

    הסגל מאוד ורסטילי ומגוון, צריך לזכור שיכלנו להרוויח יותר גם משאהין. לאס על הנייר קשר אחורי מעולה למרות הנטייה להתפרע - הבעייה שהוא ומוריניו לא משדרים על אותו גל ולכן צפוי לעזוב. מבחינתי לפחות העניין המהלך של הקיץ תלוי בסטטוס קאקא, ועושה רושם שבמועדון התייאשו ממנו. אם הוא עוזב אסור לוותר וצריך להביא שחקן עם גבול דק מאוד בין הרכב לספסל. לא איזה קנאלס אבל גם לא יגיע שחקן כמו דוד סילבה מן הסתם.
     
  7. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלעד,

    1. אין לי מושג איפה ראית את מודריץ' "שולט בקצב המשחק" ברמות הגבוהות והוא בוודאי לא עושה את זה יותר טוב מאלונסו. להפך, סגנון המשחק של טוטנהאם הוא בדיוק כמו סגנון המשחק של ריאל מדריד, סגנון שבמהותו מתבסס על מעבר מהיר מהגנה להתקפה.

    רוצה לומר, מודריץ' הוא לא סוג השחקן שמקבל כדור באמצע- סטייל צ'אבי או פירלו- ומניע אותו ימינה, שמאלה, אחורה, קדימה. שחקן שיכול לגעת בכדור יותר מ100 פעמים למשחק.

    שוב, אני לא כותב את זה כביקורת עליו, זה פשוט לא סגנון המשחק שלו. הנקודה היא שזה גם לא סגנון המשחק שבו מוריניו מאמין. לא במקרה בעונה הראשונה שלו הוא וויתר על דויד סילבה (שכבר היה סגור בריאל) לטובת די מאריה, שחקן לא עדיף בהכרח, אבל עם סגנון הרבה יותר ישיר. במובן הזה מודריץ' דווקא כן מתאים לריאל הנוכחית וישתלב שם בטבעיות.

    2. יונייטד לא מכרו את רונאלדו משיקולים כלכליים שלהם, בדיוק כפי שברצלונה לא תמכור את מסי (מרצון שלה) גם אם יציעו לה 200 מיליון יורו. הם מכרו אותו כי השחקן רצה לעזוב. אם ריאל תתענין באגוארו או טורה והשחקנים עצמם יהיו מעונינים לעזוב, אז הקבוצה, עשירה ככל תהיה, תאלץ למכור אותם בסופו של דבר.

    3. אני מאד אוהב את אגוארו ומעדיף אותו על החלוצים שיש לריאל היום, אבל אין פלנטה שבה הוא "הרבה יותר טוב" מבנזמה או היגואין. בנזמה היה השחקן מספר 2 של ריאל בעונה שעברה ולהיגואין יש ממוצע שער פר דקת משחק (לא כולל פנדלים) עדיף על זה של רונאלדו.

    היתרון העיקרי של אגוארו עליהם שהוא שחקן של משחקים גדולים והם לא ממש. בכלל, זו אחת ה-בעיות של ריאל הנוכחית: יש לה יותר מידי שחקנים משמעותיים (גם אוזיל נכנס לקטגוריה הזאת) שלא נוטים להופיע במשחקים הגדולים באמת. למזלם בליגה זוכים בעיקר דרך יציבות / המשחקים הקטנים, אבל כל עוד המגמה הזו לא תשתנה הם לא יצליחו (יותר) במשחקים הישירים מול ברצלונה או יזכו בליגת האלופות.


    נ.ב

    אני לא "פותח תתי נושאים", אני מתקן דברים לא מדויקים שאתה כותב (למשל על ענין הכוח הכלכלי של ריאל). אם אתה חושב שזה מיותר, תרגיש חופשי לא להגיב בחזרה והנושא ימות מעצמו. תהיה בטוח שאני לא ארגיש שחיי פחות שלמים בגלל זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/12
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    דור הבעיה שדי מאריה אחרי פתיחת עונה מדהימה ומפתיעה, חזר לעצמו ונראה כמו די מאריה שכולנו הכרנו, שחקן די מעצבן, צוללן ואגואיסט.
     
  9. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה של די מאריה (וראו את זה טוב מאד אחרי החזירה מהפציעה המתמשכת) היא קבלת ההחלטות. אני גם לא חושב שהוא אגואיסט, צוללן כן.

    לא יכול להיות שבגומלין נגד באיירן כשהקבוצה ב1-2 ומתקרבים לפנדלים הוא מנסה לתת צ'יפ מתחוכם מעל נויאר במקום לבעוט חזק לאחת הפינות, לכבוש ואולי לסגור את הסיפור. אבל אני מניח שגם אז הוא היה צריך להסיר עוד חלודה, אחרי הכל הוא לא שיחק כמעט ארבעה וחצי חודשים (!) להוציא 20-30 דקות מול ראסינג בליגה, שבמשחק הזה אף הספיק לכבוש.

    היתרון הגדול של די מאריה זה היכולת שלו להשפיע מכמה עמדות, מוריניו הזיז אותו בהתקפה ולא מקבע אותו באגף (על אף שזה המיקום המועדף עבורו), נגד סביליה ב2-6 בפיחואן למי שזוכר הוא בישל שם בענק כמה שערים ותיפקד כפליימקר, ואפילו עשה את זה מצויין. לא הרבה שחקנים בסגל של ריאל אפשר להזיז כמוהו בעמדות ועדיין הם יתפקדו אותו דבר ואפילו יותר טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/12
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    סדרו קייטע,

    1) לוקה מודריץ' הוא דווקא כן השחקן שמניע את הכדור ימינה, שמאלה, אחורה וקדימה בצורה רגועה ונבונה למדי. הוא היה הארכיטקט של טוטנהאם בשנים האחרונות וידע לבנות התקפה עומדת כשהיה צריך והיה יודע להוציא התקפה מהירה מאוד מן ההגנה להתקפה כשהיה צריך. זה מה שטוב בו - הוא יכול לעשות כמה דברים ולהתאים את עצמו לסגנונות שונים של משחק - השאלה הגדולה היא מה מוריניו ירצה ממנו וזוהי שאלת המפתח לגביו בעונה הקרובה. עם זאת, אני רוצה להוסיף שאני חושב שאם יש בעיה אצל מודריץ' שהוא צריך להוכיח היא חוסר העקביות והדומיננטיות שהוא נוטה להציג לעיתים קרובות מדי, אולי בקבוצה כה איכותית כמו ריאל מדריד עם מאמן כמו מוריניו זה צפוי להשתנות. אני חושב שניתן לזמן לענות לנו על כל התשובות - אני באופן אישי מרגיש שהנושא הזה מיצה את עצמו - בכל זאת, מודריץ' אפילו עוד לא שחקן ריאל מדריד. יתר על כן, בשביל הפרוטוקול בלבד, אני רוצה להוסיף שאף פעם לא רשמתי שהוא מנהל משחק טוב מצ'אבי אלונסו - אלא כזה ששונה ממנו בצורת המשחק שלו וזה דבר טוב עבור ריאל מדריד וזה בדיוק מה שמוריניו מחפש לטעמי.

    2) אני מסכים איתך, אך כמו שכתבתי כבר קודם לכן, אני לא רואה שום סיבה ליא יא טורה ו/או סרחיו אגוארו לעזוב במצב הנוכחי את מנצ'סטר סיטי.

    3) אני מסכים עם הפסקה השניה שלך לגבי סרחיו אגוארו, אך אני רוצה להסביר לך מדוע הוא היה יכול להיות טוב בהרבה גם מבנזמה וגם מהיגוואין אם היה משחק במדריד. זו לא רק היכולת להופיע במשחקים הגדולים; זו היכולת כמו שיש לרונאלדו פשוט לבוא להתפוצץ ולעשות מהלך מבריק משום מקום שיוביל לשער, זו היכולת לעבור כמה שחקנים ולהבקיע, זו היכולת לעשות פעולה אחת זריזה וגאונית שתכריע את גורל המשחק. שחקן כזה היה מאוד חסר לריאל מדריד לא רק מול ברצלונה בשנים האחרונות, אלא גם מול באיירן מינכן בעונה שעברה וזה למעשה כל המשחקים הגדולים היחידים שהיו לריאל מדריד מאז שמוריניו הגיע לאמן את הקבוצה. חובת ההוכחה היא כמובן על בנזמה והיגוואין להראות שהם כן מסוגלים להביא את האקסטרה.

    נ.ב: זה לא שאני לא מדייק בדבריי - זה אתה שקורא את מה שאתה רוצה לקרוא ו/או מכניס לי מילים לפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/12
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    די-מאריה לא בהכרח שגה בקבלת ההחלטות אלא חזר מאוד מאוחר לכשירות מלאה ולא הספיק להוריד את החלודה. למעשה הוא עלה כמחליף במשחק מול ולנסיה בברנבאו והיה מצויין וגם כמעט כבש שער ניצחון בדקה האחרונה אבל בעט מאוד חלש. אני משוכנע שיכולת טובה שלו מול באיירן מינכן והיינו מעפילים לגמר הצ'מפיונס. היה חסר שחקן שיעשה את הפעולה על מטר וחצי כי באיירן לחצו מצויין ומנעו מריאל להניע כדור.

    אגב, חשוב לציין משהו: ריאל לא מניעה כדור כמו ברצלונה והאמת אין אף קבוצה שעושה את זה. ובצמד המשחקים מול באיירן לא ראינו יותר מהבלחות פה ושם(למעשה: רבע השעה הראשונה בשני המשחקים - במשחק הראשון כבר אמרתי לסובבים איתי ברד-קיוב שזו הנעת כדור כמו ריאל של דל-בוסקה, ובגומלין אחרי רבע שעה בערך כבר היה 2:0) - אבל ריאל מניעה כדור כמו שצריך, הרבה יותר טוב מקבוצות אחרות מובילות באירופה כמו יונייטד, סיטי, מילאן, יובנטוס וכו', ואולי לא פחות טוב מבאיירן. כמובן שיותר קל להבקיע במתפרצת, אבל ריאל כל העונה משחקת נגד בונקרים ולא כל הגולים היו העתק של אוזיל-כריסטיאנו בקאמפ-נואו.

    לגבי אגווארו, זה מאוד פשוט: הוא אולי החלוץ המוכשר ביותר על הפלאנטה(ואני לא מכניס את מסי לקטגוריית חלוץ), לא חסר לו שום דבר. שילוב של הקילריות של היגואין והמשחק האלגנטי של בנזמה. הוא יכול לשחק גם כ-'9' וגם נניח על העמדה של ויאה בצד שמאל במערך של ברצלונה.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא יותר קל להבקיע במתפרצת שאתה ריאל מדריד וכמעט כל קבוצה באה להתגונן מולך. המתפרצות של ריאל הן ברמה הכי גבוהה שיש מבחינת איכות הביצוע.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos02.marca.com/imagenes/2012/07/14/futbol/equipos/real_madrid/1342266668_extras_portada_1.Xxx

    מוריניו רוצה לבנות סגל של 22 שחקנים. המאמן מעוניין בשלושה שוערים ו-19 שחקני שדה, כלומר שחקן אחד פחות מאשר בעונה שעברה(23 סה"כ). אלטינטופ כבר עבר רשמית לגלטסראיי אבל היות ומוראטה וחסוס עלו לקבוצה הבוגרת, גאגו חוזר מהשאלה מרומא ומודריץ שקרוב מאוד לקבוצה - מס' השחקנים קפץ עד 26. גאגו, קרבאליו, שאהין וקאקא הם המועמדים הרציניים לעזוב. במארקה מוסיפים כי הסיבה היחידה שלאס עדיין בריאל מדריד היא היות ולאס יכול לשחק כמגן ימני כמחליף של ארבלואה. סיכויים נמוכים מאוד שיצורף מגן ימני הקיץ. במארקה ערכו סקר וריקרדו קרבאליו הוא השחקן הראשון שהאוהדים היו משחררים עם למעלה מ-30%. קאקא מדורג שלישי, שאהין אחרון.

    באתר ה-AS מפורסם כרגע כי מוריניו ייפגש עם קאקא ביום שני ויגיד לו שהוא לא בונה עליו והדרך הטובה ביותר מבחינתו להמשך הקריירה היא לעזוב. ריאל מקווה להרוויח לפחות 25 מיליון יורו על הברזילאי, כשמה שמפריע למועדון לא פחות הוא החוזה השמן שלו - 9 מיליון יורו לעונה. מוריניו הצליח 'לשקם' את הקריירה של בנזמה אך בנוגע לקאקא הוא מיואש ממה שקרה בשנתיים שלו בקבוצה.

    סמי חדיירה עלול להיות אחד מ'הסובלים' עם הגעתו הצפויה של מודריץ'. היום הוא קיבל חיזוק מסוים מהקייזר פרנץ בקנבאואר, בן ארצו, שאמר עליו - "חדיירה עשה התקדמות יוצאת דופן במשחק שלו וגם באופי ובאישיות. הוא שחקן ברמה עולמית והוא חשוב מאוד במערך של ריאל מדריד. חדיירה שחקן עם אופי חזק מאוד שמקריב למען הקבוצה ואחד שחסר מאוד לבאיירן מינכן".

    ובטח כבר שמעתם את ההצהרה של סאן איקר הבוקר:"אני רוצה לזכות עם ריאל מדריד בכל ארבעת התארים העונה(גם הסופר-קופה) אבל הכי מיוחד מבחינתי יהיה הלה-דיסימה".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/12
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    האם מייקון ומוריניו התאחדו שוב? המגן הברזילאי שמבוקש גם ע?י צ?לסי מעדיף להגיע לריאל מדריד תמורת 8 מיליון יורו?
     
  15. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    והחיזוק הזה הגיע רק כי הקייזר רוצה את קדירה במינכן,לא באמת אכפת לו מההתקדמות שלו בריאל.

    הגיע הזמן של ריאל להיפרד מקאקא.המשכורת שלו גבוהה מידי בשביל שחקן ספסל והתרומה שלו כבר לא מצדיקה את ההשקעה.15-20 מיליון זה סכום נכבד עבורו.