ריאל מדריד 2011/12: יש אליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/11.

  1. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוודאי שלא. זו בכל זאת ליגת האלופות והכול יכול לקרות. לא תמיד הטובים מנצחים.

    מה זה שייך למה שקרה בעבר? היום אתם קבוצה טובה יותר לדעתי.

    אמרתי את זה גם בעונה שעברה.

    אם הייתם פוגשים את אותן קבוצות, הייתם בעמדת משנה מכיוון שלא עברתם את שמינית הגמר במשך 6 שנים רצופות וזה יוצר מחסום פסיכולוגי(חלק מהסיבה שגם חטפתם בראש במשחק הראשון שלכם מול ברצלונה בעונה שעברה בקאמפ נואו שנגמר בתוצאה 5-0 כזכור). זה לא שייך לזה שאתם קבוצה פחות או יותר טובה מהן.

    חביבי, גם קונוסים זו חוכמה לנצח וטוטנהאם הם בהחלט לא כאלה, אז זה רק מגדיל את גודל ההישג.

    נראה לי שהגיוני יותר להתייחס למה שקרה בעונה האחרונה.

    תאשים את ריאל מדריד ששילמו עליו את הסכום ששילמו, לא את השחקן.

    אם אתה בסה"כ מחפש "גולר" יש לך כבר שניים כאלה בקבוצה - היגוואין ובנזמה. אגוארו הוא "קצת" יותר מזה ולכן אתה רוצה אותו ובצדק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  2. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין מדוע אתה מדגיש שהיום אנחנו קבוצה טובה יותר. אם אני מתייחס לעונה האחרונה. הרי תחילת הויכוח פה היה אם בעונת 10/11 אנחנו בין שני המועדונים הטובים באירופה.
    אם אמרת את זה כבר באותה עונה מאמין לך, למרות שאם תביא סימוכין לכך זה בכלל יהיה נהדר.

    לא הבנתי איך בדיוק שהרחיקו שחקן לקבוצה יריבה במשחק חוץ דקה שמינית זה מגדיל את גודל ההישג? זה כמו להרים להנחתה. זה ממש לא הישג לפרק כזאת קבוצה בעשרה שחקנים אצלך בבית. עם כל הכבוד לטוטנאהם. היא לא קבוצה שיכולה גם ביום רגיל להתמודד עם ריאל (מתייחס לעונת האחרונה, שוב)

    הגיוני יותר לרשום את הנתונים של העונה האחרונה - אבל זה שוב של עסקת חבילה. זה כמו שתבוא תקנה ממני אוטו אני אגיד לך לפני שנתיים החלפתי בו מנוע, הלך הגיר, ועשיתי פחחות. השנה טפו טפו הכל חלק.
    לא בטוח בכלל שהיית קונה....

    אין לי ספק שריאל צריכה למכור את בנזמה מה שלא יקרה לצערי, אלא תנסה בעזרת מוריניו להפוך את הפוטנציאל שבו באמת לימים שלו בליון שהוא באמת היה גולר כמו שכתבת.
    אני חושב שלהזכיר את בנזמה והיגוואין באותה נשימה כ"גולרים" זה פשוט עוול לשני מביניהם. בנזמה נכון להיום לא מתקרב אליו, ולא על סמך חצי העונה האחרונה הוא גם לא גולר.
    בנוגע להיגוואין - מת עליו והכל, אבל אי אפשר לשכוח שהוא עבר פציעה קשה וכמו שאמרתי יקח לו קצת זמן לחזור לעצמו. תאמין לי שגם הוא יודע ומרגיש את זה, לא לשחק חצי שנה ברמה הזאת של הכדורגל מצריך זמן של התאקלמות אפשר להגיד. בקופה היה אפשר לראות כמה פעולות טובות שלו.
    מחפשים גולר, אבל גולר "9".

    אגב אני פחות הייתי מאמין שלא נעבור את צ'לסי אם היינו מגרילים אותם ויותר מאמין שלא נעבור את מנצ'סטר בעיקר בגלל היציבות והניסיון של פרגוסון. ככה שהייתי מדרג אותנו במקום השלישי העונה באירופה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דווקא כשאני פחות זמין אני רואה שהתפתח דיון איכותי. שאפו.
    אני אתייחס לשני עניינים:

    1) ריאל מדריד כקבוצה - זה ישמע פלצני להגיד לצורך העניין שריאל מדריד הייתה עוברת בוודאות את מנצ'סטר יונייטד. אסור לזלזל בקבוצה הזאת לעולם וידוע שבליגת האלופות לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת - משחק יכול להיות מוכרע מהברקה אחת. אין בטוח בכדורגל. אבל, אני באמת חושב שבהתחשב במה שראינו בעונה שעברה - ריאל מדריד קבוצה מצויינת('מס' 2 באירופה') אבל הרף שברצלונה הציגה היה גבוה מידי. בעונה האחרונה באמת הרגשתי שיש קבוצה ולא הכל בלוף. כך היה במשחקים הנהדרים נגד מילאן, טוטנהאם וליון. העובדה שהיינו מעולים בגמר הגביע נגד ברצלונה. ה-5-0 ההוא ימשיך להעיב אבל הוא לא מצביע על שום דבר וגם בגמר ליגת האלופות התוצאה הייתה יכולה זהה. מוריניו יגיע לקאמפ-נואו עוד 50 פעם והוא לא יובס בצורה כזאת.

    2) עמדת החלוץ - ריאל מדריד היום נמצאת במצב טוב בהנחה שאדבאיור יגיע. וגם אם לא - קשה להאמין ששוב ירבוץ עליינו מזל נאחס כמו עם היגואין. בנזמה השתפר בעונה שעברה והוא בסדר במשחקי הליגה הספרדית - כבר לא פח האשפה מהעונה הראשונה. הנקודה שלי מאוד ברורה: ריאל מדריד לא חייבת חלוץ, זה לא המצב כמו בעונת 2005-06 כשראול נעדר לחצי שנה, רונאלדו לא החזיק משחק וחצי והאופצייה הנוספת הייתה סולדאדו. אם לא הייתה איזו הזדמנות לחטוף מתחת לאף תותחים כמו אגווארו או טבז שהם בין עשרת החלוצים הטובים בעולם - אין צורך להילחם על עמדת החלוץ. אגב, אני מחשיב את קאקא כשחקן ריאל מדריד מה שמעניק עוד אופציות בקישור. כריסטיאנו גם כן ישחק בשפיץ לעיתים, אם תרצו או לא...
     
  4. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אם זה ככה לא היית מעדיף לראות את מוראטה רואה קצת דשא במשחקים כחלוץ שלישי ועולה מחליף? למה לשים את רונאלדו בשפיץ, כל פעם שהוא משחק שם יש לי רק רצון לבעוט אותו החוצה מהמגרש.

    לגבי קאקא- הולך לפי דעתי להיות הג'וקר של מוריניו העונה. ועוד איזה ג'וקר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  5. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק. הרף שברצלונה מציבים הוא כ"כ גבוה שאתם כבר לא מבינים עד כמה הקבוצה שלכם טובה.

    פה אתה רק מחזק את הטענה שלי. טוטנהאם היא קבוצה מצוינת, אבל גם ביום רגיל היא לא באמת מסוגלת להתמודד עם ריאל מדריד. זה רק מראה עד כמה אתם קבוצה גדולה. כמה קבוצות מסוגלות לדרוס את טוטנהאם כמו שאתם עשיתם בברנבאו בעונה שעברה? לי עולה רק שם אחד בראש - ברצלונה.

    אין מה למכור אם לא יגיע מחליף. בנזמה במגמת עלייה בינתיים. כל עוד לא יגיע חלוץ איכותי לסגל, חייבים לתת לו להישאר.

    סליחה על הבורות, אבל לא הבנתי את ההבדלים.

    עם כל הכבוד לאלכס פרגוסון(ויש לי הערכה עצומה כלפיו) הוא לא אלוהים. מנצ'סטר יונייטד היו קבוצה טובה בעונה שעברה אבל הם לא היו ברמה שלכם והם עדיין לא ברמה שלכם.

    עוד דבר שרק מראה עד כמה הסגל שלכם מפחיד. איזו עוד קבוצה מסוגלת להרשות לעצמה את הלוקסוס להשאיר את קאקא על הספסל?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  6. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא טוען שלא היינו טובים. אני טוען שלא בוודאות היינו השניים באירופה- ואני מבסס את זה על שלהוציא את ליון, טוטנאהם ואת ארבעת המפגשים מול ברצלונה לא היו לנו עוד יריבים חזקים שהתמודדנו מולם. (אתלטיקו, ולנסיה נוצחו גם הן די בקלות). בגלל שלא היה מפגש עם קבוצה כמו צ'לסי/מנצ'סטר קשה לאמוד את טיב הקבוצה ביחס לכל אירופה. ככה שאין לי ספק שבין ה3 הטובות באירופה ריאל הייתה אבל אין משהו מדוייק שיכול להצביע אם זה שני, שלישי, או אפילו רביעי.
    "9" - חלוץ שמשחק בודד בחוד. מערך של 1-4-5. "גולר" יכול להיות גם קיצוני, למשל ויאה למרות שהשנה הוא מיעט יותר לכבוש אבל הוא פתח חזק והיה בבצורת כיבושים זמן רב, אבל יש עוד דוגמאות.
    הכוונה למישהו עם כמות כיבושים גדולה יחסית.
    אין ספק שכל עוד לא מגיע חלוץ (ולא מגיע, חוץ מאדבאיור אולי) בנזמה צריך להשאר בקבוצה. איכשהו ככל שאני יורד עליו יותר הוא משחק יותר טוב - היום כבש צמד והראשון מבין השתיים שער קלאסי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  7. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדר"כ שאומרים חלוץ 9 קלאסי מדברים על חלוצי מטרה כמו דידייה דרוגבה למשל או פרננדו יורנטה אם תרצה. סרחיו אגוארו הוא אומנם גולר אבל הוא פנטזיסט לכל דבר. יש לו את היכולת ליצור כלום משום דבר. להוציא "מים מן הסלע" מה שנקרא. זו הסיבה שאתם צריכים אותו, כי אתם צריכים(והכול בפרופורציות כמובן) עוד שחקן שמסוגל לקחת את הכדור וברגע אחד ליצור הברקה עבור עצמו או עבור אחרים. עוד שחקן כמו כריסטיאנו רונאלדו למעשה. הוא גם היחידי אצלכם שהבקיע שערים מול ברצלונה בעונה שעברה. אם מוריניו באמת רצה את אגוארו, הסיבה העיקרית היא המשחקים מול ברצלונה.

    דוד וייה זו לא דוגמא טובה במיוחד כי הוא חלוץ מרכזי לכל דבר שהוזז לצדדים. אבל הבנתי את הנקודה(ראה ערך: כריסטיאנו רונאלדו עצמו בתור "חלוץ צד").

    המפגשים בליגת האלופות לא קובעים תמיד משהו, בדיוק כמו ששחקן לא נשפט ע"פ משחק אחד או שניים. שאלקה עברה את ולנסיה ואינטר. אני בכלל לא בטוח שהיא קבוצה טובה מהן. בנוסף לכך, יכולת של קבוצה נמדדת לאורך עונה ולכן אני חושב שריאל מדריד הייתה הקבוצה השניה הכי טובה באירופה והיא עדיין כזאת עד שיוכח אחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  8. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבנת נכון עם וייה - הכוונה הייתה לתפקוד שלו בברצלונה שהוא משחק בכנף, אם אני לא טועה אותו דבר או בדומה קרה בזמנו עם הנרי.

    אני מניח שאתה מבסס את מה שאתה אומר פה לגבי שלושת הקבוצות - צ'לסי, מנצ'סטר וריאל על היכולות שלהן בליגות הלאומיות שלהן (וגם על ליגת האלופות, אף על פי שכמות המשחקים והרצף מאד נמוך ביחס לליגה). לכן אני אומר שבהתאם לזה קשה להעריך את מידת ההצלחה של ריאל (2-6 נגד ולנסיה עם הרכב שני שלם כמעט) ולא חסר עוד דוגמאות, הרבה מאד קבוצות פח. באנגליה כיום קשה הרבה יותר להוציא נקודות גם אצל הקבוצות הקטנות יותר.
     
  9. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון.

    אולי ואולי לא. חלק גדול מזה נובע בעיקר גם מחולשת הקבוצות הגדולות בעונה שעברה. צ'לסי עונה לפני זה, כאשר זכתה בדאבל, נתנה שביעיות ושישיות לקבוצות הקטנות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ומה ההבדל בין 5-0 בסיכום שתי המשחקים נגד טוטנאהם?

    בכל מקרה, ריאל מדריד אכן הייתה בעונה שעברה הקבוצה השנייה בטיבה באירופה, בלי שום קשר לסיסמאות כמו הליגה הספרדית פח, והמשחקים באנגליה קשים יותר. ריאל הייתה טובה יותר מצ'לסי ויונייטד בעונה שעברה, ורק ברצלונה שהיא קבוצה אדירה עצרה אותה, גם באלופוות וגם בליגה.
     
  11. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק של ה0-4 אני לא מבין איך אתם לא מתייחסים לאדום של קראוץ בדקה השמינית.
    המשחק השני כבר היה גראבץ' טיים והיה גול של גומז להזכירך.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    תירוצים אפשר להגיד בלי סוף, גם ולנסיה הייתה חסרה שחקנים במשחק נגד ריאל, ובצורה בלתי מוסברת, התפרקה.

    התחתית והבטן של הליגה הספרדית לא נפלה משל האנגלית בעונה שעברה, בוודאות.

     
  13. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תהיה בריא מה הקשר בין מה שכתבתי על משחק של ריאל-טוטנאהם למה שכתבת. תקרא שוב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx אתם סתם יורה לכל הכיוונים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפני קצת יותר משנה הוא עזב ואני שוב מחזיר אתכם לראול.



    אני בתור המעריץ מס' 1 של ראול אולי בעולם לא ראיתי את מסיבת העיתונאים הזאת בלייב כי לא הייתי בבית באותו היום. כשחזרתי הביתה ראיתי חלקים - לא הייתי מסוגל. זו אולי פעם ראשונה שאני נחשף באמת לאירוע מההתחלה ועד הסוף(בתמציתיות כמובן). זה וידאו מרגש וקורע לב - רגע שאני אקח איתי לכל הדרך, כמו השער ההוא של ערן זהבי בטדי. קטע שיירגש גם בעוד עשרים שנה. אמרו שגם עיתונאים בכו באותה מסיבת עיתונאים והנה ההוכחה, וקלטתי גם את קראנקה נוגע בעין פה ושם. וראול...אין מילים. קחו בחזרה את כריסטיאנו, קאקא, מוריניו, אלונסו, בנזמה וכל אלה שהגיעו ב-250 מיליון ותחזירו לי אותו!(טוב על כריס אני לא מוותר אבל על השאר...). אין לי יותר מה להגיד...
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד חתמה הסכם עם חברת התעופה Emirates שתטיס את הקבוצה ב-5 השנים הקרובות וריאל תשלשל לכיסה בזכות זה 5 מיליון יורו.
    חסות על החולצה אגב, לא תיהיה.


    http://www.sport.es/resources/Xxx/0/6/1311949762760.Xxx