ריאל מדריד 2011/12: יש אליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/11.

  1. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא זוכר הרבה זמן קיץ כזה מאכזב מבחינת רכש. להוציא את הרכישה של שאהין שהוא רכישה משמעותית - רוב השחקנים שהגיעו מגיעים לסגל פחות או יותר לרוטציה, אולי קונטראו שאיכשהו יצטרך להשתלב אי שם... ועדיין עם החתימה של אגוארו היום בסיטי אני מאד מקווה שהדרך של אדבאיור לא נסללת חזרה אלינו, הבחור עם הראש דשא אם יגיע באמת יכתיר את הקיץ הזה ככשלון - מעדיף כבר כחלוץ שלישי את מוראטה. מעניין יהיה לראות איך בנזמה יתפקד העונה, איך שזה נראה הוא הולך לשחק לא מעט. אני מקווה מאד (אבל לא צופה את זה) שהוא יסתום כמה פיות.
     
  2. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ריאל לא ממש צריכה כזה רכש ענק..יש להם קבוצה נהדרת אחת משתי הקבוצות הטובות בעולם גם מבחינת שחקנים וגם מבחינת יכולת שהראתה בעונה שעברה..מוריניו מביא דברים בשביל לעבות את הסגל ולדעתי זה מושלם כי לא צריך יותר מזה
     
  3. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מה שאמרת - צדקת. אבל כמו שכבר אמרתי הרכש העיקרי וראיה לכך הייתה העונה האחרונה שהיגואין נפצע - נתקענו בלי חלוץ, אולי לפחות בלי אחד כזה שיודע לשים את הכדור ברשת. זה מבחינתי רכש טוב לקיץ הנוכחי. במיוחד שהשוק לא רווי בחלוצים יותר מדי טובים, קון היה הזדמנות שרק אדיוט לא היה קופץ עליה. ואם כבר אם אתה בהסתמך על השנה האחרונה אומר שהקבוצה היא השנייה הטובה בעולם אני ממש לא מסכים איתך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  4. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    קון לא ממש היה הזדמנות כי ההנהלה שלנו לא היתה עושה דבר כזה (יש מספיק בלאגנים בין הקהל לצמד הליצנים הגנבים) ועשו הכל בשביל שקון לא יעבור לריאל (הן מבחינת לחץ של השחקנים ושההנהלה לא נתנה לזה לקרות) אם הייתי מוריניו הייתי בודק מה עם טבז...
     
  5. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עשיתם הכול בשביל שאגוארו לא יהיה שחקן ריאל מדריד? כאילו זה תלוי בכם. יש לכם מזל שיש גם את סיטי בשוק, זה הכול.

    למה לא?

    הדבר האחרון שצריך בחדר ההלבשה זה את קרלוס טבז. עדיף כבר להישאר עם היגוואין, בנזמה ולהחתים את אדאביור או לעלות את מוראטה לקבוצה הבוגרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  6. -sAndmAn- Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/11
    הודעות:
    361
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל לא עשתה רכש מטורף כבר עונה שעברה? יש לכם קבוצה שבנויה טוב מוריניו רק השלים את החוסרים(מגן שמאלי בדמות קונטראו ועומק שהיה חסר למרכז השדה בדמות שאהין) יותר מזה באמת לא צריך
     
  7. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Ian Wright- כי חוץ מלפרק את הקבוצות הקטנות בליגה, לחטוף בראש בקאמפ נואו ושוב לדעת מראש את התוצאות של הביקור הריאזור - לא היה לא יריב ראוי. קרי צ'לסי, מנצ'סטר שאני חושב שאם היינו פוגשים את אחת מהקבוצות הללו באחד השלבים היותר מוקדמים בליגת האלופות (שמינית או רבע גמר) בצמד המשחקים מוקדם אני בכלל לא בטוח שריאל הייתה עולה. לנצח את ליון (הגיע הזמן באמת וגם לפני המפגש מולם היו המון חששות) ולפרק את טוטנאהם, זה לא חוכמה.

    סנדמן - עוד פעם אני אחזור למה שאמרתי למעלה. הרכש הוא מאכזב כי אמנם הוא עיבה את הסגל אבל בראש ובראשונה הקבוצה הזאת צריכה חלוץ. מי שהשנה ראה משחקים של ריאל ולא ראה את זה, כנראה עיוור. לא להביא חלוץ הקיץ ועם הרכש שהוא סה''כ בינוני (אלטינטופ בהעברה חופשית - סוג של כלבויניק) - זה שווה ערך לבניין שהרימו בו אחלה דירות, מרפסות, מעליות מה לא ויסודות אין. הקבוצה צריכה חלוץ וגם מוריניו יודע את זה.

    עוד דבר אל תשכחו את כל אלה שאוטוטו עוזבים והאמת שעל חלקם מאד חבל לי - לאס,גאגו,קנאלס,פדרו לאון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  8. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אלעד נפלתי חזק מאוד עם הביטחון שלי באגוארו לריאל אה?! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/lol.Xxx הערכתי לא נכון את הרצון של אתלטי לא לראות את אגוארו מגיע לצד הנכון של מדריד, וכמובן שההתעניינות של סיטי פתאום בגלל עניין טבס הייתה המשמעותית ביותר.. חבל מאוד כי הוא באמת השחקן שהכי היה יכול להוסיף לנו.

    בכל מקרה אם ניימאר באמת יגיע קשה מאוד להאמין שזה יהיה עכשיו ככה שכנראה אלא אם כן הולכים על טבס זה אומר בנזמה היגוואין ואדבאיור(?).. אני לא חושב שזה מספיק טוב למקומות שאנחנו רוצים להגיע האמת.

    ניימאר יהיה רכישה מצויינת לעתיד ואני ממש לא מסכים עם כל הזילזול שהולך סביבו בכל מקום מאנשים שרק ראו אותו משחק בקופה אמריקה ומסיקים על ילד בן 19 מסקנות, אבל כרגע קשה להאמין שהוא יתרום משהו רציני במאבק מול בארסה כי מבחינה פיזית הוא עדיין צריך להתקדם כמו כל ילד בן 19.. אבל העובדה שהוא יודע ויכול לסיים מול השער בצורה הרבה יותר טובה ממה שנותנים לו קרדיט ב-2 הרגליים תעבוד לטובתו אם הוא באמת יגיע בעתיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  9. -sAndmAn- Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/11
    הודעות:
    361
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל סה"כ העונה היגוואין לא שיחק ולבנזמה לקח קצת זמן להתחיל לכבוש אבל זה קרה
    אני מאמין שמוריניו פשוט לא רואה את הצורך בחלוץ שלישי כי הרי אין אף חלוץ איכותי שיבוא ויסכים בקושי לשחק במשך העונה בכל מיני משחקי גביע לא חשובים

    מוריניו פשוט כנראה סומך על זה שהיגוואין לא יפצע לכל העונה הבאה + בנזמה ברוטציה ובמקרה הכי גרוע עם רונאלדו בחוד(כמה עוד קבוצות אתה מכיר שזה המקרה הכי גרוע שלהן? אצל יונייטד זה אוון P: ) עם חוליית קישור חזקה מאחוריו

    אין טעם באמת לחלוץ שלישי וגם לא יבוא אחד כזה שבאמת יהיה מסוגל לתרום לכם איכשהו בשביל להגיע לאותן מטרות
     
  10. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תהיה בטוח שאם היה מגיע חלוץ מהדרג הראשון כמו טבז/אגוארו. בנזמה יהיה החלוץ השלישי, אתה אומר שלקח לו קצת זמן אבל הבחור הזה עם כל הסימפטיה אליו מתחיל את העונה השלישית שלו במועדון עכשיו. בזמן הזה הוא נתן (שתי עונות) הוא נותן חצי עונה - טובה ולא יותר מזה. הקנייה שלו - 35M היא אחת הרכישות (אלא אם השנה יהיה משהו דרסטי מאד איתו, ואני בספק) היותר לא חכמות שנעשו במועדון הזה.

    בנוגע למה שאתה כותב שהיגוואין לא יפצע, זה בכלל לא משנה אם זה הוא, בנזמה, הוא חס ושלום רונאלדו. זה קורה בכדורגל, ובגלל זה גם בעמדת החלוץ צריך יחסית עומק עם חלוץ שלישי נורמאלי. בגלל זה אמרתי שאם יגיע חלוץ מהדרג הראשון בנזמה יהפוך לחלוץ השלישי כנראה.
    דבר נוסף הוא שהיגוואין לא חזר לעצמו עדיין מהפציעה, ואני מניח שיקח לו עוד כמה משחקים כדי לחזור לחורר רשתות כמו שהיה בעבר, את היכולת יש לו ואין ספק בכך. אבל לבנות קבוצה שתרוץ על כל התארים על חלוץ שחצי עונה קודמת היה מושבת וחלוץ מצבי-רוח? נראה יומרני מדי.
     
  11. -sAndmAn- Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/11
    הודעות:
    361
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולמה נראה לך שחלוץ בקאליבר של בנזמה יסכים להיות חלוץ שלישי בריאל?

    על זה אני בדיוק מדבר גם אם היה מגיע חלוץ אז בנזמה היה עוזב ---> אתם שוב עם 2 חלוצים אותו סיפור...

    עדיף למוריניו להמשיך עם 2 חלוצים שלא צריכים עונת התאקלמות\להוכיח את עצמם בליגה או קבוצה אחרת וכו מאשר להביא חלוץ שלא בטוח יצליח וישתלב בקבוצה

    וגם ריאל צריכה להמשיך לרוץ עם סגל מגובש ולא להמשיך להחליף שחקנים כמו נעליים אם היא רוצה להתחיל לגבש שליטה כלשהי בכדורגל
     
  12. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה קאליבר? השחקן הזה אפס. שיוכיח את עצמו ויתקדם להיות חלוץ שני ואז ראשון, בנתיים להוציא את החצי עונה הטובה שהייתה לו, לא הראה כלום חוץ מגמלוניות. השחקן הזה עד עכשיו לא הראה כלום ואלמלא הפציעה של היגוואין היה ממשיך ויושב בקצה הספסל כנראה. (רמז עבה הוא קיבל - אדבאיור)

    בנוגע לשאר - באמת שאתה סתם מגבב שטויות פה, החלוץ הנוסף אם וכאשר יגיע אולי זה יהיה שיוכל לתת לקבוצה הזאת קצת "שליטה" כמו שאמרת בכדורגל. אני לא מבין איך אתה אומר שמוריניו צריך להמשיך עם 2 חלוצים, ועוד אתה מוסיף שבנזמה לא צריך להוכיח את עצמו (נו באמת?). תגיד לי, אתה היית רץ עם קבוצה שנה שלמה על 3 תארים כשיש לך שתי חלוצים ראויים בסגל? (אני לא מדבר על חלוצים שהבאת מהקבוצה השנייה). זה פשוט מגוחך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  13. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתור אחד שראה את ריאל מדריד, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מדי שבוע, אני יכול להגיד לך שריאל מדריד הייתה קבוצה יותר טובה משתיהן. הרבה יותר טובה למען האמת. זו דעתי לפחות. אני משוכנע שאת שתיהן יכולתן לנצח בשלבי הנוק אאוט של ליגת האלופות. גם היום אני משוכנע שאתם יכולים לעשות את זה. אתם לא מפסיקים להתחזק. אני מבין את התסכול מכך שסרחיו אגוארו לא הגיע אליכם בסופו של דבר, אבל החיזוק המאסיבי של מוריניו עבור הסגל לא צריך להילקח כמובן מאליו ואני מאמין שכולכם תבינו תוך כדי תנועה עד כמה הרכש שלו היה נכון וחכם גם בקיץ הזה למרות שכרגע הוא לא נראה מזהיר במיוחד על הנייר. אולי פה נמצאת הבעיה. אתם רגילים ל"קראקים" מדי קיץ וכבר שכחתם איך מועדון כדורגל צריך להתנהל נכון.

    כמו כן, לפרק את טוטנהאם זו בהחלט חוכמה. לא ברור מאיפה הזלזול שלך מגיע. אני חושב שאתה לא מבין איזו קבוצה יש "לך" ביד. יש לכם ככל הנראה את הסגל הטוב באירופה היום. עם חזרתו של גונזאלו היגוואין לקבוצה ועם שנה נוספת כאשר מוריניו על הקווים, הקבוצה צפויה רק להיות חזקה וטובה יותר. אומנם, אין מה לעשות, ברצלונה מציגה רמה משל עצמה. אם ססק פברגאס יגיע גם, אני לא יודע אם תצליחו להרים קשיים על ברצלונה גם בעונה הבאה. לפחות לא בליגה הספרדית, אלא אם באמת תהיה נפילה קשה מבחינה מנטלית ו/או פציעות של שחקני מפתח אצל ברצלונה. נחיה ונראה. הנקודה שלי היא שלא מופרך כלל לטעון שאתם הקבוצה השניה הטובה באירופה.

    השחקן הזה אפס? אני מודע להופעות של קארים בנזמה בריאל מדריד והיו חודשים ארוכים שהוא לא נראה כמו שחקן כדורגל אפילו, אבל לעולם לא היה לי ספק שטמון בו הרבה כישרון ופוטנציאל. לדעתי בכל קבוצה אחרת הוא יכול להיות חלוץ יוצא מן הכלל. ייתכן והזיווג הזה בינו לבין ריאל מדריד לא צלח במיוחד וגם לא יצלח בעתיד. קרה לשחקנים יותר גדולים ממנו ויקרה לשחקנים גדולים יותר ממנו. צריך גם לזכור שלקארים בנזמה היה בעונה האחרונה 26 שערים ו-9 בישולים ב-48 הופעות בכל מהסגרות. מספרים יפים מאוד. קשה לקרוא לשחקן כזה "אפס". קצת פרופורציות.

    השאלה הגדולה אם בכלל הייתה התעניינות של ריאל מדריד בסרחיו אגוארו. אף פעם לא קראתי על הצעה רשמית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11
  14. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הייתה זה בטוח, אם לא אתלטיקו שעשתה מעל ומעבר למנוע את המעבר הוא היה משחק בריאל.
     
  15. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משפט אחד אפשר להגיד על מה שכתבת כאן - טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים. כנראה שאף אחד לא יוכל להכריע מי היה מנצח אם היה מפגש בין ריאל לצ'לסי או ריאל למנצ'סטר. אבל השנים האחרונות במפעל לא מרמזות טוב. (02/03)

    להגיד שהיום אנחנו מסוגלים לעשות את זה ולעבור אותם זה להיות חכם בדיעבד, כי הקבוצה גם התגבשה וגם התחזקה מבחינת סגל. אם תשים לב למה שכתבת, תראה שאתה מתייחס להווה שמוריניו בונה סגל נכון (צודק) אבל אני מכאן לעד העונה הנוכחית שאתם חושבים שהיינו השניים הכי טובים באירופה הדרך ארוכה, ריאל הייתה העונה הנוכחית בין ה4-5 קבוצות הטובות באירופה. אני בהחלט חושב ויסכימו איתי אוהדי ריאל מבינינו (דור) שאם היינו מגרילים את מנצ'סטר או צ'לסי לשמינית היינו באים לפחות העונה, בעמדת משנה. ולראייה קח את המשחק גומלין נגד ליון (שהיא לא קבוצה מאריות אירופה) שגם נגדה עד שמרסלו לא כבש במחצית השנייה כולם כבר חשבו על הגרוע מכל. יסכים איתי כל אוהד פה של הקבוצה, אני בטוח. לדבר על השנה הקרובה זה עוד מוקדם וצריך לראות עוד כמה משחקי הכנה. לסופר קאפ שיתקיים ב14 וב17 לאוגוסט יהיה השפעה מוראלית גבוהה על המשך העונה.

    למה לא חוכמה לפרק את טוטנאהם 0-4? כשאתה משחק בבית מבקיע דקה רביעית מוביל 0-1 ובדקה השמינית בלבד מורחק שחקן של היריב שגם ככה פחות טוב - אז זה לא חוכמה. לשחק 82 דקות ולהביס את היריב, זה חביבי לא כוחות. לא שהוא שינה משהו אבל בגומלין המשחק היה מאד רע מבחינת ריאל.

    אהבתי שרשמת את המספרים של בנזמה מהעונה האחרונה, אבל ל33 הופעות, 9 שערים ו4 אסיסטים
    ב09/10 לא התייחסת. מעולם לא טענתי שאין לו פוטנציאל וכשרון, נהפוך הוא. פשוט על שחקן ששילמו כדי להביא אותו 35M מצפים (ואולי לא בצדק הפעם) לקצת יותר. אילולא זידאן ופרז אני חושב שמזמן מוריניו היה משחרר אותו לקבוצה הראשונה שתחפוץ בו (וטוב שכך - גם לקבוצה וגם לשחקן) אבל מהלך כזה לא יקרה ונותר רק לקוות שהוא ימשיך עם התפוקה של החצי עונה שעברה. לדעתי זה לא יקרה או גם יקרה או ימעט לשחק ביחס היגוואין שאם יחזור לעצמו הוא מניה בטוחה.

    לגבי ה"קראק" שאני מחפש, ממש לא עושה לי את זה, מחפש גולר שיקראו לו "פלוני אלמוני" שנתן כמה עונות טובות ברצף באחת הליגות המובילות באירופה(נשמע כמו אגוארו?) ושיגיע. בדיוק כמו שאני לא רוצה לראות את הבחור עם הראש דשא דורך בברנבאו, לפחות לא בשנה הקרובה. בעצם שלא יגיע בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/11