רומא 2020/21 :: בעלים חדש, בלגן ישן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏26/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    נכון אבל גם מביא קבלות. רק לשפוך כסף כל אחד יכול אבל הבן אדם מנחיל שיטה, משפר שחקנים, מביא לך 3 אליפויות ב-4 שנים, מה שקודמיו לא עשו. אבל אם על סיטי של פפ אתה יכול להגיד שהקבוצה נראית בהתאם לתקציב שלה אתה בטח שלא יכול להגיד את זה על נאפולי של סארי או אטאלנטה של גספריני. ככה שלומר שמאמן פילוסוף זה אוטומטית מקום חמישי זה רחוק מהמציאות. אגב אני לא בא להגיד שהגישה הפרגמטית היא פחות טובה או יותר טובה אבל לא צריך לזלזל באף אחת מהגישות.
     
  2. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    שחקן אמצע נפלא.
    וזה לא מסתכם רק בליגה ההולנדית הבינונית, הוא עשה דברים יפים גם במשחקים בינ''ל.
    קריאת משחק משובחת, רוגע, חוכמה, בעיטה מצוינת בשמאל, חופשיות מעולות, פנדליסט עצום.
    הבעיה שהוא איטי ולפעמים טועה בצורה קיצונית. הסיבה שהרבה פעמים הוא יחפש את המסירה המקדמת שתשבור לחץ ואם היא לא תצליח אז הקבוצה שלו בבעיה.
    בלעדיו AZ לא שווה כלום בשתי העונות האחרונות, באחריות.
     
    AS R, Un bombón ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לכל דבר אפשר לכתוב "בדיוק להיפך" רק שאין לזה שום רפרנס.

    למקסם את הסגל, או במילים אחרות, ליצור תנאים אופטימליים ל11 שלו בסגל מלא באיכות, זו הנקודה החזקה שלו. אינני מזלזל ביכולת הזו, היא פשוט לא מתאימה לרומא.

    הוא צריך לשחק אלגריבול.

    *אין מושג כזה "אלגריבול".

    באופן כללי גם אני לא. זה פשוט חייב להגיע עם מלא תנאים נוספים (סגל איכותי ומנוסה ביותר) שברומא אין, ובתקופה הקרובה גם לא יהיה.

    למה נראה לך שאני כן? אני מדבר על צורת עבודה שמחפה על מחסור של משאבים. על מאמן שמגיע עם שיטת משחק ברורה (אותה ממשיך לפתח וללטש בקבוצה). שיטה שהשחקנים גדלים לתוכה. אטאלנטה לא הייתה מצליחה ללא אימון שיטתי שנבנה במשך שנים. אף אחד הרי לא חשב לשנות את צורת המשחק כדי להתאים למוריאל.

    יש המון מרכיבים לזכיה ורובם לא קשורים לאימון, אבל את המשפט שכתבת אני שומע כבר שנים. מה שאני לא שומע זה - "מה הפאקינג אלטרנטיבה?", ולמה שאשנה את דעתי לאחר שהקבוצה שאני אוהד בנתה בצורה הזו קבוצה סופר איכותית שבסוף המחזור שלה הגיעה לחצי גמר ליגת האלופות (אחרי הרבה מאוד מכשולים ותסריטים שהלכו לרעתה)? "זכיה" זה לא המדד היחיד להישגיות והצלחה. אני לא אוהד סיטי\פסז'. אני צריך גם את ה"עלילה" שבדרך, ולא שסונינג או שייח יקנו לי אליפות חד פעמית עם קבוצה שלא מסוגלת אפילו לעלות מהבית המגוחך שקיבלה באירופה.

    ואז תנחית שחקן איכותי\מתאים יותר או תתן את הבמה ל"כוכב" אחר בקבוצה, או לא תמכור אף אחד אם זה פשוט לא משתלם לה. אם אתה צריך דוגמאות, יש בשפע.

    את אחת התקופות הטובות ביותר שלי כאוהד. היום ברור לי גם מה היה חסר כדי לזכות ואני לא מופתע שהבעלים החדש בחר לבנות את הקבוצה הבאה בצורה דומה לקודמת.

    אף אחד לא היה מתחלף איתם לרגע אחד בשביל הגביעים האלה. האופציה לקפוץ מדרגה אמיתית קדימה בכלל לא קיימת אצלם. זו סיטואציה נוראית בעיניי וכנראה שהייתי נאלץ לחפש תחביב אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/21
    סמואל אטו ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    לכל "אוהדי" אלגרי, כמוני:
    השאלה היא מה אופציה ב'..? אם אין היתכנות לאלגרי...?

    -אני מאוד אשמח למאמן זר. עדיף גרמני. לאו דווקא נגלסמאן. לא חסר מרשימים בבונדסליגה. עדיף שלא יודע איטלקית. עדיף שיביא איתו קומפלט צוות של מומחי כושר גופני פציעות ומרפאה ביחד איתו מגרמניה.

    (כמה חבל שרנגניק לא מחזיק היום את המושכות ברומא)

    המאמן ה"איטלקי" היחיד שהייתי רוצה, אם פניה לאלגרי לא תצליח: זה יוריץ'.
    על פניו אמור להיות באותה קטגוריה מבחינתי כמו דה זרבי ואיטליאנו. aka תואם edf שהולך להראות כמו edf ולגמור כמוהו.
    -אבל בקשר ליוריץ' יש לי הרגשה טובה. לא מבוססת על כלום. עניין של תחושת בטן.

    סארי מאמן מעולה אך לא מתאים לרומא בכלום מוחלט וזו האופציה הגרועה מכולן.
    אולי אפילו יותר מדה זרבי/איטליאנו. בחירה בו תהווה מבחינתי אינדיקציה לחוסר הבנה של המציאות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/21
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    די ענית לעצמך. אפילו באותה העונה, ככל שחלף הזמן יותר אנשים למדו אותו ואת התנועות שלו עד שבשלב מסוים כבר היה נדרש ממנו למצוא התאמות חדשות, משהו שהוא נכשל לעשות.
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא יודע אני לא קונה את זה. אם הוא עובר לליגה אחרת שלא מכירים אותו בה שוב הוא ייתן חצי עונה כמו אז ב2013? אולי יותר עיניין של שינוי עמדה, והתאמה לקבוצה. בכל מקרה הוא אכזבה ענקית שכמעט ולא מדברים עליה.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    "סונינג קנו אליפות חד פעמית" זה טיעון מגוחך ועל אחת כמה וכמה שמדברים פה על תהליכי בניה. מקיץ 2017 אינטר החלה להניח את הבסיס לרגע המיוחל שכנראה יקרה ב-2021. היו טעויות בדרך אבל בסופו של דבר אינטר לא בזבזה באופן חריג כדי שאפשר יהיה לטעון ש"קנינו אליפות". גם בית עם ריאל מדריד מדרג א' וגלדבך מדרג ד' זה מגוחך? את הפדיחה שלנו עשינו אבל עובדתית אם נלך חמש שנים אחורה - הייתי קונה את המצב של אינטר עכשיו בלי לחשוב בכלל.

    רומא הגיעה לחצי גמר ליגת האלופות וזה מבחינתך הטופ שהמועדון הזה יכול להגיע? על כל ההיסטוריה שלו והעיר שהוא מייצג? אפשר וצריך לשאוף ליותר מזה, גם להיות יותר מאטלנטה. רומא מועדון עם תקרה יותר גבוהה ולא סתם הוא אטרקטיבי לרוכשים. יכול להיות שאני לא מבין גדול, או לא מבין בכלל, אבל אני לא רואה שום גרף התקדמות של המועדון הזה. אולי לא מוכרים שחקנים כמו פעם, אבל זה מרגיש יותר כי אין את מי למכור ופחות כי זה לא הצורך של המועדון.

    הצלחה זה מדד סובייקטיבי. מה שאחד מצפה זה לא מה שהאחר מצפה ולכן הצלחה היא נגזרת של ציפיות. אבל אני לא מבין איך ממועדון שכבר טעם מאבקי אליפות ובמספר שלבים היה לא רחוק מלהיות מועמד לגטימי, תמיד רומא חוזרת אחורה ואיכשהו מוצאים סיבות להצדיק את זה.

    אגב, אני מסכים שאלגרי לא מתאים לרומא בשלב הנוכחי. בשביל לייצר קבוצת צמרת קבועה צריך לבנות שם בסיס שכיום אין שם וספק אם הוא המאמן המתאים לזה, לא בטוח שיותר מדה זרבי או שמות אחרים שזרקו כאן. אבל אני לא מבין איך אפשר להסתפק בבינוניות כזאת, גם אם זה "תחביב". אטלנטה פורצת תקרות, ממועדון שהגג שלו היה להיות קבוצת ציצי הם הפכו לקבוצת צמרת וחברה מוכרת במפעל הבכיר בעולם. רומא לא שם ולא צריכה לשאוף לשם, היא יותר מזה.
     
    DRORIKO, Bravo'Al'HaLancia, EsheD ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    איזה משפט גרם לך לחשוב שיש כאן מישהו שמסתפק בבינוניות?

    ואיך באותה הודעה אתה טוען שהיריבות בקמפיין העלוב באירופה היו קשות? שחטיור וגלדבאך (קבוצות עם תקציבים אפסיים לעומת אינטר) היו פייבוריטיות באותו בית? בעונה שעברה גלדבאך לא עלתה אפילו מהבתים של האירופית. לא ציפית לקחת לפחות נקודה מה"ריאל מדריד" החלשה מזה עשור? או לכל הפחות לכבוש לפחות שער אחד נגד האוקראינים? אני מניח שכן ולכן מוזר לי לקרוא את זה ו"להסתפק בבינוניות" באותה הודעה.

    זו וריאציה אחרת למשפט שנאמר על ידי המאמן. "הפרויקט של אינטר הסתיים בסוף אוגוסט". לא רואה טעם להתווכח על זה בזמן שהמועדון נמצא למכירה.

    "הרגע המיוחל" הוא תוצאה של השקעה מאסיבית ("לא חריג" אולי ביחס לפרמייר ליג\פסז'), עונת קורונה מוזרה (פאקינג מילאן עדיין במקום השני), וסיום הסייקל של יובנטוס. לאינטר אין קבוצה גדולה באמת (בדיוק כמו לשאר האיטלקיות) שיכולה ליצור "דור" מנצח. נכון להיום (ועד שמישהו ירכוש את המועדון) אין לה שום דבר פרט לנכסים למכירה, וטייטל "הקבוצה שכרגע הכי פחות גרועה באיטליה".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/21
    Gianzola01 ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @Un bombón
    היריבות באירופה היו קשות ביחס לדרג שלהן ולא הזכרתי את שחטאר שהיא הפדיחה האמתית שלנו באותו בית שכולו היווה מראה לפתיחת העונה הנוראית של אינטר. אין לי עניין לדבר על מה הן עשו בשנים עברו, אבל גלדבך הייתה מצוינת בבית הזה נגד כל קבוצה ואינטר הצליחה להוציא ממנה 4 נקודות. אין לי זיכרון קצר ואני זוכר שהתחושות בתחילת העונה, במיוחד אחריי המשחק השני נגד שחטאר, היו קשות וכאלו שהצביעו שלא נגיע לכלום עם המנטליות המחורבנת של הקבוצה הזאת. אף אחד לא מרוצה מהקמפיין הזה ואין אחד שישכח את זה לקונטה והשחקנים לקראת ליגת האלופות בעונה הבאה, אבל המטרה העיקרית הייתה אליפות והוא הולך להשיג אותה עם שבירת מחסומים מנטליים שהקשו מאוד על הקבוצה בשנים הקודמות. הנקודה שלי היא ששלב הבתים בצ'מפיונס, כמו אלו הקודמים, לא הושג בקיץ אחד של בזבוז חסר הכרה אלא באמצעות בנייה הדרגתית של מארוטה, אוסיליו וסונינג.

    המועדון לא נמצא למכירה (רק מיעוט מהמניות) ואפשר גם להסיק שקונטה התייחס לבעיות הנזילות של סונינג שנכון להיום נראה שיש להן פתרון. אגב, בעיות הנזילות שלהן לא מנעו מהן להחתים את וידאל על חוזה ענק לבקשת קונטה. ההוצאות לא חריגות ביחס לקבוצות צמרת בסרייה א'/לה ליגה/פרמיירליג, כולל יובה ומילאן. אני לא מסתכל על קיץ או שניים אלא על תקופה מסוימת אחורה, ולא, אינטר לא הראתה שום דבר חריג שאתה אומר שהיא "קנתה אליפות". יובה השקיעה סכומים דומים, כנראה שאנחנו בחרנו נכון יותר.

    אין לאינטר/קבוצה איטלקית אחרת קבוצה עם פוטנציאל גדול? נחיה ונראה, אני בוחר שלא להסכים. באסטוני, שקריניאר, חאכימי, בארלה, לאוטארו ולוקאקו אמורים להוות את הבסיס לקבוצה לעתיד הקרוב. לי נדמה שהם מהטובים בליגה בעמדתם ואפילו מהטובים ביבשת בעמדתם, אולי לאוטארו פחות מהשאר. הסגל מסביבם איכותי גם הוא ולקונטה יש את כל הכלים ליצור קבוצה שבכל שנה אמורה להיות המועמדת העיקרית לתואר וגם כזו שיכולה להגיע לשלבים מאוחרים באירופה. אם זה לא יקרה, זה יהיה על ראשו ואף אחד לא יקבל את זה בשלווה והבנה. פשוט מאוד.

    מילאן נמצאת במקום השני כי היא קבוצה טובה, ראיתי את זה גם באירופה נגד המקום השני בפריימרליג, זאת למרות חיסורים רבים, עייפות החומר וירידה מנטלית בחודשים האחרונים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/21
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    זו אמירה מעניינת, אבל ייתכן מאד ששגויה. מכיוון שיש לאינטר שלישיית בלמים צעירה מהטובה באיטליה, חלוץ מהטובים בעולם, את הקשר הטוב באיטליה ואת המגן הימני מהטובים בעולם.

    לאיזו קבוצה באיטליה יש בסיס עדיף על אינטר? אולי ליובנטוס, מי עוד?
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    איזה בסיס יש ליובה? בקושי לירון בסיס
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    דה ליכט, בנטנקור, קייזה נראים ככאלה שמתאימים לקבוצת טופ. הבעיה שלכם שהמסביב כבר לא מספיק טוב ולא נראה שבמועדון מבינים את זה.
     
  13. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    דה ליכט, קייזה, קולוסבסקי, דמיראל, מק'קיני - כולם שחקנים צעירים מצוינים ואם יצליחו לסכם אז גם את דיבאלה אפשר להוסיף שם. הבעיה שלנו היא לא בשלד הצעיר והמוכשר אלא בשחקנים הותיקים שצריכים לסחוב את העגלה.

    קבוצה גדולה שופטים לפי התוצאות שהיא מייצרת וכרגע לאינטר אולי אין קבוצה גדולה אבל בהחלט היא בדרך לשם.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    רק דה ליכט וקייזה. בנטנקור זה שחקן לבולוניה.
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    ההצלחה של רומא בעונה אחת היא אנומליה מוכרת בטורנירי נוקאאוט. מונאקו,אייאקס בשנים האחרונות פורטו ויאריאל בעבר וכמובן שהדוגמאות לא נגמרות. רומא לא קבוצה גדולה(טופ 10 באירופה בתארים או במאני ליג של דלויט), וללא השקעה כספית לא תוכל להפוך לכזו. צ׳לסי סיטי ופסז הפכו כאלה בגלל השקעות חסרות תקדים שעדיין מחזיקות.
    המקסימום שקבוצה ללא תקציבים כאלו יכולה להיות זה סביליה , ולשם לא הייתם קרובים.
     
    טל., EO11 ו-EsheD אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.