רומא 2013/14 :: גראנדה גראנדה רומא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Lupo, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    סבאטיני על טוהיר:
    “This is not the time to talk about something that does not concern me, I’ll stay in Rome as long as necessary until the club wants it.”

    סבאטיני על פאלוטה:
    earlier I was announcing him the signing of a player and he was pleased, it’s a transfer for next year, I will not tell you who he is.”

    עידכון: לפי די מארציו מדובר במגן נבחרת ברזיל U17 בשם abner שיעלה לרומא 5 מיליון יורו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/13
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    יש בעיות איתו בעירנות ההגנתית והוא לפעמים יותר מידי אגרסיבי ואוהב לרדת לגליץ' מהר מידי(למרות שמראה בחלקם יופי של אינסטינקטים) - אבל הוא מרשים לגיל שלו - בנוי כמו שחקן בוגרים, מהיר, חזק, לא מפסיק לחרוש את הקו השמאלי, תמיד שם את עצמו כאופציה בהתקפה להצטרף ולהגיע לאיזורי הרחבה ולהשפיע על המשחק - כשבעיקר לפי ההתרשמות שלו הוא אוהב לפעול בלי הכדור : לעשות עקיפה לשחק עם הכדור ולפרוץ לאיזור הקו, או הגיע לשם בעזרת הדאבל פאס כשאחריו הוא פורץ קדימה.. עם הכדור הוא פועל כמעט רק כשהוא כבר באמצע הדהירה קדימה.

    טכנית עדיין צריך שיפור מבחינת ההשתלטות וטיפול בכדור לפעמים, אבל זה טבעי לילד בגילו, ולדעתי אפשר לראות סממנים מסויימים של מאייקון במשחק שלו - כשהתנועה בלי הכדור היא גולת הכותרת לדעתי.

    מחיר כבד, בטח אם זה ל-60 אחוז כמו שמדווח - יש לי כמה סימני שאלה כי בכל פעם ששיחק מול בני גילו(בסודאמריקנו - שם היה השחקן המצטיין של ברזיל לטעמי, ועכשיו באליפות העולם שם נתן משחק ראשון טוב) הוא בלט וראו את היתרון הפיזי הברור שלו כגורם העיקרי לדומיננטיות שלו - אבל למשל כששיחק בטולון(אחד מ-3 בני ה-16-17 שהוזמנו לסגל) הוא ממש התקשה להיות דומיננטי באותה רמה גם בהתקפה - אבל בעיקר הגנתית ממש התקשה, ואיבד את המקום בהרכב אחרי משחק או שניים.

    אבל ביחס לגיל שלו הוא מגן מאוד מתקדם מבחינת ההבנה של איך הוא אמור לשחק את העמדה והיכולת שלו - סה"כ הדעה שלי עליו היא חיובית ממה שראיתי ממנו עד עכשיו, למרות ההופעות בטולון.

    הוא משחק בימים אלה באליפות העולם עד גיל 17, אז אתם יכולים לתפוס את המשחקים שלו ביורוספורט - למרות שמוסקיטו החלוץ ו-נתן הפליימיקר הם אלה שבנתיים תופסים את תשומת הלב בנבחרת הברזילאית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/13
  3. kadm Member

    הצטרף ב:
    ‏8/11/07
    הודעות:
    427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צפיתי עכשיו במשחק של אינטר מול טורינו, ויש לי רק נקודת חשיבה אחת מהמשחק הזה - אנחנו צריכים להעיף את בוריילו לעזאזל ולהחזיר את אלסיו צ'רצ'י הביתה! הוא הפך להיות שחקן יצירתי שיודע גם להכניס גולים וגם ליצור מצבים. כשטורינו גמגמה בהליכה בעשר הדקות האחרונות צ'רצ'י המשיך לרוץ בנחישות - זה שחקן עם נשמה ותפארת ליוצאי הנוער של רומא. תחזירו אותו הביתה.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,841
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    צ'רצ'י הוא לא הבחור הכי חביב בחדר ההלבשה ולא יתאים לכם כרגע, בעיני.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    בוריילו הוא אלטרנטיבה לסגנון משחק אחר בהתקפה, וצ'רצ'י מזכיר לי יותר שחקנים כמו ז'רביניו וליאיץ'. כרגע זה מיותר להביא עוד שחקן כזה.

    הדבר שהכי מרשים אותי ברומא כרגע זאת ההגנה, ראיתי את המשחק נגד נאפולי לא בסקיי בנוחות ובאיכות של טלוויזיה אלא באינטרנט, ומה שמדהים זה שגרסיה צועק לשחקנים בסיום המשחק שרומא מובילה 2-0 ולא נותן להם להרגע, אלא אומר להם לתת הכל בהגנה עד המשחק נגמר סופית, ריכוז מאה אחוז בהגנה. הלוואי במילאן זה היה כך, נכון שמקסס מפורסם יותר מבנעטיה ושיחק בנבחרת צרפת, אבל הייתי לוקח בלם כמו הפרנקו-מרוקאי בכל מקרה. בנוסף לצמד הבלמים, גם הקשרים ממעטים לטעות בהגנה, סטרוטמן למשל, בקושי טעה במשחק הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/13
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    עדיין "להעיף את בוריילו!1"? לא למדת שום דבר משלשום?

    לצ'רצ'י תמיד היה ראש יצירתי ונתונים מצויינים, אבל הוא לא היה קבוצתי מספיק לרמה של קבוצת צמרת. הוא פורח בקבוצה קטנה בה הוא מרגיש כוכב ויש לו חופש פעולה מוחלט. לפני הקאמבק המרגש, הייתי רוצה לראות איך הוא מתפקד בתור חוליה של קבוצה גדולה. הרי בכל מקרה אין לו מקום אצלנו כרגע.

    אתה בטוח? אצלנו השחקנים ממש אהבו אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/13
  7. kadm Member

    הצטרף ב:
    ‏8/11/07
    הודעות:
    427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יכול להיות שצריך לחכות עוד שנה לזה, ועדיין מכל הצעירים שגדלו אצלנו בדור שלו (אוקקה צ'וקה, לאנדרו גרקו, אלאנדרו רוסי, וגם הצעירים יותר כמו דה לה פנה, ד'אלסנדרו, ברטולקי וקרשנצי ), היחיד ששווה כרגע קאמבק לקבוצה הוא צ'רצ'י. כל השאר, יש להם מה הרבה מה להוכיח כדי שיהיו ראוים לחזור הביתה.

    גם בקשר לבוריילו, גם המשחק הטוב שלו יום שישי לא יעזור לו לזכות אצלי בנקודות זכות. אני חייב להגיד שכבר בעונה הראשונה שלו ברומא (גם כשהוא הכניס גול מול ביירן מינכן, וגם כשהוא הכניס גולים במספרת מדהימה או בוולה מהאוויר) לא חיבבתי אותו. מאז ראיתי אותו משחק הרבה פעמים, וגם אם הוא במקרה שיחק טוב יום שישי, עבר זמנו בקבוצה לטעמי. את מה שהוא מביא למשחק אפשר להשיג בשחקן אחר רענן שישחק יותר טוב ממנו (ולא טריד עם ג'ילארדינו!). אולי אתה צודק כרגע בקשר לצ'רצ'י אבל אני לא רואה שום סיבה לא להחליף את בוריילו בשחקן אחר.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    השנתון ההוא שלקח סקודטו בפרימברה באמת מאוד לא מוצלח. צ'רצ'י שרד אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים אותו, לפחות לא כרגע. היחיד ששווה חזרה לרומא בעונה הבאה הוא ויויאני וגם זה בתנאי שימשיך להציג יכולת טובה לאורך כל העונה בפסקארה ובU21.

    להבדיל מ3 השנים האחרונות (בוריילו,אוסבלדו,אוסבלדו), רומא הנוכחית לא משחקת במטרה להזין את חלוץ הרחבה שלה בכדורים על חשבון שטף יעיל ואיכותי יותר. בוריילו הכרחי למשימות מיוחדות ועד עכשיו ביצע אותן בהצלחה. האידיאל של ראניירי בריצה ההיא אחר מוריניו הייתה לפתוח עם ווצ'יניץ'-טוטי-מנז אך בשביל לעלות שלב, הוא נעזר בלוקה טוני. גם קאפלו בעונה מושלמת של טוטי-קסאנו דרש את ג'ון קארו על הספסל שלו. שחקנים מסוג זה יוצרים גמישות, מאפשרים להתמודד עם כל סוגי ההגנות ומקשים על הכנה של מאמני היריבות.

    בנוסף לכך, ההתקפה שלנו העונה (פרט לנאפולי) מורכבת מטוטי ושני שחקנים מהירים עם טיפול טוב בכדור שמשלימים את המשחק שלו. כרגע אנחנו לא יודעים מה מצב הפציעה של טוטי ויכול להיות שהמשחק מול נאפולי היה הדבר הכי גרוע שקרה לנו העונה. מכיוון שאין לו תחליף (לא בסגל ולא בכדור הארץ) ודסטרו עדיין פצוע, בוריילו הוא גלגל ההצלה שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/13
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    טוטי נפגע בשריר הירך האחורי וייעדר לפחות שבועיים, עוד עשרה ימים יבדקו את קצב ההחלמה ואולי יתנו לו עוד שבוע-שבועיים בחוץ.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בוודאות יחמיץ את אודינזה בחוץ וקייבו בבית. בספק לטורינו בחוץ, סוסואלו בבית וקליארי בבית.

    מבחן חשוב מאוד לרודי שינסה להסתדר בלי הבוס, מבחן חשוב גם לפיאניץ' שיצטרך להכפיל את המעורבות שלו במשחק, וכמון גם לבוריילו\ליאיץ' שיקבלו את חולצת ההרכב.

    בעיניי המשחק הקרוב הוא המוקש הכי קשה שלנו עד כה.
     
  11. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/13
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בעד. דסטרו.

    במצב קיצוני מאוד בו שלושת שחקני ההתקפה הבכירים שלנו פצועים, רומא עדיין מעמידה שלישיה התקפית מכובדת.

    הייתי רוצה לראות מחליף טוב יותר לפיאניץ' (ולחלוצי צד) ממארקיניו, אבל זו כבר משימה לקיץ. מישהו כזה:
     
  13. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    יש מצב זאת הפתיחה הכי טובה של רומא מאז ומעולם? עכשיו אחרי ה 1-0?
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    רומא שברה את השיא של עצמה לפני כמה מחזורים. היום שברה את השיא של הסריה א' שהיה שייך ליובה של קאפלו. ניצחון נוסף ורומא תיצמד לשיא האירופי ששיך לטוטנהאם של שנות ה60, וגם לשיא של הניצחונוחת הרצופים (לו דווקא מההתחלה) של המועדון ששייך לקבוצה של ספאלטי.

    מקווה שלא ניחסתי יותר מדי.
     
  15. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מדויק. מעבר לטוטנהאם, איאקס של 1995/6 מחזיקה ב 12 ניצחונות רצופים, אבל השיא האירופאי שמור לבנפיקה של אוזביו עם לא פחות מ 23 ניצחונות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.