רומא 2012/2013 :: רודי גארסיה הוא המאמן החדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Lupo, ‏7/7/12.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אני חושב שהמעבר הצפוי של דסטרו למילאן יסתום את הגולל וטוב שכך על מכירת בוריני לליברפול. בכל אופן אני מקווה בשביל רומא שהם לא ממהרים למכור אף אחד.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    פרט לכך שרומא תחסוך השקעה מיותרת בשחקן בו אין שום צורך מקצועי ואחד שלא מהווה ולא חיזוק מינימלי לקבוצה, אני חושב ששמו של בוריני ימשיך לככב בכותרות גם אחרי שדסטרו יחתום במילאן.

    רומא התחילה את חלון ההעברות עם הסכם מוכן להאריך את חצי הבעלות של בוריני בשנה. כידוע, בוריני לא היה מוכן להיות תלוי באוויר שנה נוספת ודרש דרך סוכנו שכרטיסו ירכש ויהיה שייך לקבוצה אחת. ההוצאה הלא צפויה הזאת בחלון העברות בו להנהלה אין כל כוונה להשקיע סכומים גדולים יצרה את הצורך לשחרר שחקן בעמדה בה יש יותר מדי שחקנים בסגל. מכיוון שלאוסבלדו אין ביקוש שיכול להניב הצעה רצינית, נשארת רק ברירה אחת.
     
  3. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אני לא חושב שיש יותר מדי שחקנים, יש בדיוק כמות שאמורה להעמיד קבוצה עם עומק ומגוון שונה של שחקנים.
    ומעבר לזה, אני פשוט חושב שהפתרון הטוב ביותר הוא להמתין שנה ולראות לאיזה ממדים הוא מתחיל להתפתח. הוא יכול להקפיץ את הערך שלו או לגרום לסבאטיני להבין שזה לא מסוג השחקנים ששווה לוותר עליהם.

    גם אם השחקן לא יוכיח כך, גם בקיץ הבא נשמע מהטיפש מליברפול.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    טוטי חוזר למרכז ההתקפה. פרט אליו יש את אוסבלדו, בוריני, טאלו ולמקרה הצורך גם את בויאן ולופז.

    יש יותר מדי חלוצי אמצע ומעט מדי חלוצי צד (עם כי אפשר להסתדר ללא מפעל אירופה). בגלל זה גם נראה לי שאם דסטרו היה מחליף את בוריני, רומא לא הייתה מתנגדת למכור בנוסף גם את אוסבלדו.


    כמובן שאין שום הצדקה לויתור על בוריני. אני מנסה להבין את התוכניות של סבאטני ולא את המקרה ההפוך שדי טריוויאלי בעיניי.
     
  5. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעניין אותי לדעת מה גורם לך לתייג את רודג'רס כטיפש. האם זה בגלל שהוא מעוניין להחתים שחקן שאתה מעדיף שישאר ברומא? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    אני רואה תלונות כלפי סבאטיני אבל מה לגבי זמאן שלכאורה מוכן למכור אותו לליברפול?
    http://www.football-italia.net/21015/zeman...ock-borini-exit?
     
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    Sky Italia reporting Roma & Liverpool have agreed on a €13m fee (plus a further two depending on appearances, etc) for Fabio Borini.

    והם ממשיכים לעזוב..
     
  7. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,828
    לייקים שהתקבלו:
    2,342
    מין:
    זכר
    אם בוריני יעזוב הרי ברור שהוא יחזור אחרי זה כמו דיאמנטי לאיזו ברשיה. חבל.
     
  8. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    צודק, כנראה שהתרגלתם לגלמים וטרולים כמו קארול הנדרסון ודאונינג בעשרות מיליוני פאונדים. אתם יכולים לצאת לחגוג.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יכולת ההסתגלות שלו מאוד מרשימה עד עכשיו והוא פרץ מהר מאוד בכל מקום אליו הגיע. לדיאמנטי אין את המנטליות והמקצוענות של בוריני בנוסף לכך שמדובר בשחקן הרבה פחות טוב ומוכשר. בוריני גם מכיר את המאמן של ליברפול ולפי מצב הסגל שלהם, לו צפויה לו תחרות על דקות משחק.

    ליברפול הרוויחה שחקן שיכול להוביל אותה להצלחה בשנים הקרובות. בוריני הרוויח מקום מכובד מאוד להמשיך להתפתח בו. רומא? הפסידה את האוהדים שלה. ואם לא תציג במקומו איזה אינסיניה, גם נחלשה מבחינה מקצועית.


    אין לו סיבה לצאת נגד מהלך של ההנהלה כאשר יש לו מספיק שחקנים שממלאים את העמדה של בוריני. חלוץ אחד היה אמור לעזוב בכל מקרה. פשוט חלק גדול מהאוהדים (כולל אותי) קיוו שיהיה זה אוסבלדו ולא בוריני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/12
  10. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יודע שבצ'לסי וסוואנסי (בשניהם תחת רודג'רס) פאביו שיחק כחלוץ מרכזי. אולי תוכל לשפוך קצת אור בנוגע לעמדה בה שיחק בוריני ברומא. האם גם כחלוץ מרכזי או חלוץ-כנף במערך של 4-3-3?

    מה זאת אומרת אין לו סיבה? הוא לא המנג'ר? אין לו דעה משל עצמו? אם הוא מחליט שהוא רוצה לבנות על בוריני הוא לא יגיד להנהלה למכור מישהו אחר במקום? או לחילופין, ההנהלה תתעלם ממנו?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/7/12
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בוריני הצטיין בעיקר כאשר שיחק עם טוטי ולאמלה כשהקפטן היה מאחוריו ולאמלה נע לצד והשאיר אותו במרכז מול השער. כאשר שיחק עם חלוץ מטרה נוסף (אוסבלדו), הצמד לא צלח. אם להשוות לליברפול, אם ישחק עם קארול זה לא יעבוד. אם ישחק לבדו ברחבה עם סוארז ועוד שחקן בסגנון שלו סביר להניח שישחזר את ההצלחה שלו.


    לא הבנת. אין לו סיבה לצאת נגד המהלך כי הוא משרת את התוכניות שלו. זמאן רוצה להחזיר את טוטי למרכז ההתקפה כמו בתקופה של ספאלטי (אצל אנריקה טוטי שיחק מאחורי החלוצים) וצריך חלוץ אמצע נוסף שיתחלק איתו בדקות. קיוויתי שיהיה זה בוריני אך הם בחרו באוסבלדו. הישארות של שניהם ביחד עם טוטי, בויאן, טאלו ולופז, ועוד בעונה ללא מפעל אירופי, תיצור חלוקת דקות מאוד לא בריאה וגם ביזבוז כלכלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/12
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קובי, עדיין אני מתקשה להבין את עזיבתו הצפויה של בוריני. נכון, ישנה אינפלציה בעמדתו, אך מדוע לא להשאיל את טאלו ו/או לופס שאמנם מוכשרים ביותר, אך בני 19 וחסרי ניסיון. רומא לא נמצאת במצוקה כספית ולאחר שנאבקתם כדי להחתימו, אני לא מקבל בעין יפה את עזיבתו של בוריני למועדון שאני כל כך סולד ממנו. מובן לי שקיים גם שיקול כלכלי, אבל כסף לא חסר לכם ואם כבר אתם מעדיפים למכור את פאביו, אין לי ספק כי בשנים הקרובות מחירו יזנק.

    http://www.corrieredellosport.it/video/cal...anche+i+gradoni האימונים של זמאן כבר לא גובלים בהתעללות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/12
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בדיוק ההפך. כבר במגעים עם פארמה גילינו שלרומא אין שום בעיה לוותר עליו.

    ה"היגיון" אומר שסבאטיני\זמאן החליטו למכור אותו כדי לחסוך מצב מאוד לא בריא בו טוטי,בוריני ואוסבלדו ילחמו על עמדה בודדת על המגרש בעונה ללא מפעל אירופה כאשר שלושה שחקנים נוספים יכולים לשחק בעמדה הזאת. אותי מקומם שהם בחרו בבוריני (למרות שאולי לאוסבלדו אי אפשר למצוא קונה) ועוד יותר מרתיח שסימנו לעצמם מחליף שלא רק שלא פוטר את הבעיה ההתחלתית, גם פחות טוב מבוריני שהתאקלם, הוכיח את עצמו ורצה להישאר במועדון עוד שנים רבות.

    בשורה תחתונה, אין הצדקה למהלך הזה, ואין שום דרך להבין אותו עד שסבאטיני יסביר אותו בעצמו ו\או כאשר הסגל לעונה הקרובה יושלם.
     
  14. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כלל ההודעה שלך אני מסכים, אך ה"היגיון" שאתה מתאר לא נשמע לי הגיוני בעליל. אני דווקא רואה כאן תחרות בריאה על מקום בהרכב ואין בכך שום דבר פסול. הרי הרצון של כל אחד מהם הוא לשחק כמה שיותר, על כן ייתנו יותר מ 100% מעצמם כדי להוכיח שמקומם בהרכב, להוציא את טוטי שנראה כי מקומו מובטח. גם אם נצא מנקודת ההנחה שזהו מצב לא בריא, רומא תמשיך לשחק גם לאחר עונת 2012/13. עונה אחת תהיה כמות רבה של חלוצים למסגרת אחת בלבד, אבל יש לכם קבוצה שמכוונת למפעלים האירופאים ובמקום לחפש בנרות חלוץ בעונה הבאה, יהיה לכם די והותר חלוצים לשתי המסגרות בנוסף לכישרונות הצעירים.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זאת אבל חשיבה של אוהד. בפועל, אם תחלק שווה בשווה את ה39 משחקים בעונה הקרובה, כל אחד מהם יפתח ב13 בלבד? ואם תתייחס להיררכיה הדי ברורה? או שאחד מהם ילך לאיבוד לחלוטין או שהעקביות של שניהם תפגע וכך גם התפוקה שלהם. חלוצים צריכים ביטחון. צריכים להיות שלמים עם מקומם בקבוצה. אף קבוצה נורמלית לא מחזיקה 3 שחקנים באותה רמה ופוטנציאל לפתוח בהרכב בעמדה בודדת אחת. זאת ממש לא תחרות בריאה כפי שהייתה בזמנו אצל מונטלה ודלווקיו שגרמה לשניהם לתת יותר מעצמם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/12