רומא 2010/2011 :: לואיס אנריקה הוא המאמן החדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Giallorossi, ‏1/7/10.

  1. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרנצ'סקו טוטי חשף שהוא כמעט ופרש לאחר אותה תקרית בגמר הגביע האיטלקי בה בעט במאריו באלוטלי. לפי דבריו, לאחר שיחות עם אנשים החשובים לו הוא שינה את דעתו בגלל התשוקה להתקדם.
    טוטי הוסיף שהרבה אנשים מקנאים בו בגלל שהוא רומאי. מספר 10 דיבר קצת על עצמו והמצב בין רומא לצפוניים: "אני תמיד אמרתי שאני גאה להיות רומאי. למרבה הצער, תהיה תמיד שנאה בין רומא והצפון, אבל אני חושב שכדאי לאנשים לחשוב יותר על איטליה במקום מה שאני אומר או עושה או מה שהרומאים עושים. יש דברים חשובים יותר." על המצב הכלכלי של המועדון: "אני מלא ביטחון במועדון ותמיד אחשוב על המשפחה הזאת. אם רוזלה תשאר או שיגיעו רוכשים הדבר החשוב הוא שהם יפעלו מהלב." טוטי לא שכח לדבר על הקבוצה: "כקבוצה אנחנו בטופ אבל אם שחקנים איכותיים יגיעו אלינו זאת תהיה קפיצת מדרגה. כשיש לנו נשיאה רומאית ורומאניסטות בצוות זה משביע רצון, אבל שיח שיכול להשקיע סכומים גדולים כדי לרכוש שחקנים יעשה את כולנו שמחים. אנו תמיד מנסים לעמוד במטרות שהצבנו לעצמינו אבל לנצח סקודטו ברומא זה דבר יפה וחשוב אך יחד עם זאת גם נורא קשה. אדריאנו מסוגל לנצח משחקים בעצמו, הוא פיזי וטכני".
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725

    שימו לב ל :
    דקה 0.15 - שער אופייני של ווצ'יניץ'.
    דקה 0.25 - רואים רק את הסוף של המהלך של מנז שמסתיים עם שער של אדריאנו.
    דקה 1:35 - שער ענק של ריסה ומיד אחריו שער יפה מאוד של גרקו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/7/10
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    השנה בליגת האלופות אנחנו עדיין נהיה בדרג השני?

     
  4. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725

    שימו לב לאמאטו קיקרטי (מס' 10, מזכיר קצת את דה רוסי). זמאן שמונה למאמנה של פוג'יה מהסריה סי מעוניין לבנות את הקבוצה שלו סביב הילד הזה שהוביל את רומא לאליפות הנוער בעונה שעברה. חסר לי מאמנים כאלה בליגה הבכירה.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    בהחלט נראה שיש לרומא דור עתיד מוצלח,גם מספר 8 (שם ?!) נראה מבטיח מאוד..
     
  7. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קלאודיו דה ניקולה, סוכנו של סטפאנו גוברטי בראיון לפיורנטינה ניוז: "מספר קבוצות מתעניינות בגוברטי, במיוחד פיורנטינה. אני חושב שיהיו התפתחויות בנושא בשבועות הקרובים.
    ... רומא רוצה למכור את גוברטי אך ורק עבור בעלות משותפת והוא נלהב להצטרף לפיורנטינה. אני מאמין ששתי הקבוצות יגיעו להסכם בעבור סכום בסביבות 2 מיליון אירו".
     
  8. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי חצי העונה שלו שם, חבל שהוא לא נשאר בסמפדוריה וזהו. באמת משתלם יותר מבחינתו להפוך למחליף של ורגאס ומארקיוני מאשר להתמודד עם מאניני על מקום בהרכב בקבוצה שתשחק באירופה?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/7/10
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    בקיצור שיושאל ולא חצי חוזה. עדיף השאלה לא כמו מוטה שהפסדנו מגן ענק בגלל גרושים(במצב של רומא זה לא גרושים אבל עדין).
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ראיון עם סוכנו של גוברטי אחרי השמועות מהבוקר :
    De Nicola, this morning the newspapers wrote that Guberti was a step away from Bologna, now, instead, give it all almost certain to Fiorentina. What's true?
    "Stephen is neither a step away from Fiorentina, nor a step away from Bologna, is just two feet in Rome"

    Tell us more
    "Roma, where the player decides to divest, only accept digits economically satisfactory. The player, who sees the great chance to play in the Champions League will not accept bids that are counter to his career. Last year, with Sampdoria, he deserved to go in Europe that has now would play in the European club competition "

    Can you confirm that bids were received for Guberti?
    "Certainly. The player has had many requests. There are several teams willing to take it. Many executives are knocking at the gates of Rome to ask for the player. We await the coming days to see if there will be news. For now, Stephen is happy to Rome "

    על הנייר, גוברטי הוא המחליף של ווצ'יניץ' בצד שמאל. בעונה שעברה ראניירי העדיף שחקנים אחרים ולפעמים גם שינוי של המערך על חשבון שיתופו של גוברטי. אחרי חצי עונה ענקית במדי סאמפ בה היה השחקן המצטיין של הקבוצה ובורג חשוב מאוד בעלייתה למוקדמות ליגת האלופות, מגיע לו להמשיך להתקדם ואם ראניירי לא בונה עליו, עדיף שימצא בית חדש בפיורנטינה, סאמפדוריה או בולוניה ואני משוכנע שבשלושת הקבוצות הוא ימצא מקום קבוע בהרכב וימשיך את ההתקדמות המאוחרת שלו. מוזר לי רק שבעוד שגוברטי מקושר לקבוצות אחרות, רומא מעוניינת בליצן כמו בהראמי שלא מגיע לקרסוליים של גוברטי.

    אל תשווה בינהם. לגוברטי מגיע צ'אנס אחרי ההשאלה המוצלחת בסאמפ, מוטה מגיע אחרי עונה גרועה ולא שווה יותר מהסכום שהוצע עליו. ובכלל, אם שתי הקבוצות העריכו אותו בגרושים, אם יובנטוס הסכימה רק להשאיל אותו, אם ראניירי התייאש ממנו אחרי שנתן לו מספיק הזדמנויות והוא איכזב בכולן, כנראה שזה לא הפסד כל כך גדול. טענתי אחרת בתחילת העונה כי חשבתי שיובנטוס תהיה מוכנה לשלם עליו. מכיוון שזה לא קרה, ההחלטה לא להציע הצעה רצינית התבררה כנכונה.

    גוברטי טוב יותר ממאניני ומארקיוני ביחד. לא תהיה לו בעיה להשיג מקום בהרכב בשתי הקבוצות. השאלה מה מקדם יותר את הקריירה שלו - לשחק בקבוצה גדולה כמו פיורנטינה או בקבוצה קטנה יותר אך עם סיכוי להשתתף בליגת האלופות או במקרה הרע בליגת אירופה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/7/10
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    פרט לכך שאני לא חושב כמוך אני גם סבור שלא שניתן לקבוע זאת בכזה בטחון רק בעקבות חצי עונה טובה בסמפדוריה. הוא אמנם טכני וזריז עם הכדור, אבל מבחינת החשיבה הטקטית לוקה בחסר בצורה בולטת לעין (אבל לא אתנגד אם יעמיק את הסגל שלנו).

    באשר לבהראמי הוא שחקן טוב וורסאטילי שיכול לשחק גם כמגן ימני ולכן רומא בודקת את האפשרות לצרף אותו.

    כמה אמת יש בידיעות שאולימפיאקוס וגלאטאסראי ינסו לרכוש את באפטיסטה? השחקן, גם אם לא רע, המיותר ביותר בסגל של רומא. וכקבוצה שחייבת כל מיליון כדי לצרף את בורדיסו, זו תהיה מתנה לקבל עליו סכום שיאפשר לה את רכישתו של הבלם הארגנטינאי.
     
  12. Carlo Zampa Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    630
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד אוהב את באפטיסטה, שחקן של משחקים גדולים, הוא מוסיף עומק ורוטציה חשובה, מסוגל למלא כל תפקיד בצורה סבירה ויש לו יכולת להתפוצץ לפעמים.
    אבל במצב הנוכחי 5-6 מיליון זה יותר מדי, ואת בורדיסו של העונה שעברה הייתי מעדיף.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    חצי עונה הרבה יותר טובה מ"טובה" בסאמפ + חצי עונה עונה גדולה לא פחות בבארי גורמות לי להיות שלם עם הטענה שלי. הוא הציג יכולת מעולה, היה השחקן הדומיננטי של שתי הקבוצות, סטטיסטיקה מעולה, ובסופו של דבר הגיע לתוצאות מרשימות שרבים לא ציפו להן (סאמפ - הגעה לצ'מפיונס ליג, בארי - עליה לסריה א').
    הרגע בו התחלתי לאהוב אותו במיוחד -

    הוא לא יותר טוב מהשחקנים שכבר נמצאים בקבוצה. הוא לא שווה השקעה כספית, בטח לא במצב הנוכחי של רומא וגם הורסטליות שלו מתנגשת עם מספיק שחקנים שממלאים את שתי העמדות באגף ימין. דעתי מבוססת אך ורק על התקופה בלאציו אבל אם מעצמת כדורגל כמו ווסטהאם בחרה להעמיד אותו ברשימת ההעברות, כנראה שהוא לא השתפר מאז. הוא יכול לשחק כמגן ימני? גם קאסטי, רוזי וסיסיניו (נכון לעכשיו) יכולים. בצד ימין של הקישור? נניח ותהיה עמדה כזאת במערך של ראניירי, אותם קאסטי, רוזי וסיסיניו בנוסף לטאדיי ואפילו מנז או צ'רצ'י אמורים להספיק בהחלט.

    בנוגע לבאפטיסטה, בתחילת הקיץ היה לו ביקוש באנגליה ודובר על סכומים גבוהים יותר מ5,6 מליון יורו. לדעתי הסאגה הזאת תימרח עד ה1 לספטמבר. באפטיסטה כמעט בוודאות יעזוב את רומא אבל בטח יעדיף לחכות עד הרגע האחרון במטרה לתפוס עיסקה טובה יותר בליגה יותר תחרותית.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/7/10
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    גוברטי שחקן מוכשר שבהחלט יכול לתרום לרומא ולפיורנטינה, אבל לטעון ש"גוברטי טוב יותר ממאניני ומארקיוני ביחד." זו גוזמה חסרת פרופורציות לחלוטין. למעשה, לא רק לדעתי גוברטי פחות טוב משניהם (לפחות לעת כתיבת שורות אלה) גם סטטיסטית הוא פחות טוב משניהם וכן גם בעייני דל נרי אשר נתן יותר דקות משחק למאניני וסמיולי מאשר למי שאתה קורא "השחקן המצטיין של הקבוצה". גוברטי שחקן שמזרים פלפל למשחק הקבוצה ויוצר ברדק בהגנת היריב, אבל כמעט ולא תורם במאמץ ההגנתי. להבדיל ממאניני שמהווה עבורי קשר שחולק יותר נקודות איכות זהות עם מגנים, גוברטי הוא קשר שחולק יותר נקודות איכות זהות עם חלוצים ועמדת המוצא שלו קידמית יותר. ועם כל זאת הוא עדיין תרם רק 2 שערים ו-2 בישולים בכל תקופתו בסמפדוריה. שזה שער ובישול כל 451 דקות. מאניני לעומתו תרם 6 שערים ו-8 בישולים שזה שער כל 425 דקות ובישול כל 319 דקות. מרקיוני תרם לפיורנטינה 6 שערים ו-3 בישולים בממוצע של שער כל 356 דקות ובישול כל 712. * נתונים בסריה A *

    באשר לבהראמי, אני גם לא חושב שרומא זקוקה לו, אבל בין זאת לבין "ליצן"...
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא מדוייק. מאניני (שהיה בכושר מטורף בתחילת העונה אך ירד בהמשכה) וגם סמיולי שיחקו יותר מפי 2 משחקים מגוברטי (עם סטטיסטיקה דומה), אך אחרי שסטפאנו עבר מרומא והתאקלם בקבוצה, הוא קיבל מקום קבוע מדל נרי והחזיר לו בסדרה של כ10 משחקים בהם הצטיין בצורה עקבית עד סוף העונה. פרט לסטטיסטיקה (שהיא טובה לדעתי). להיות שחקן מצטיין מבחינתי זה לא להסתכם בנתונים יבשים אלא גם הדרך, התרומה הקבוצתית (גם אם רק להתקפה) והיצירתיות במהלכים שלו שהצדיקו את הכרטיסים שנקנו על ידי האוהדים.
    *אתה צודק לגבי מרקיוני. משום מה נדבק לי הרושם של שחקן בינוני שמצליח רק נגד יריבות חלשות במיוחד.