רומא 08/09:: אי וודאות לקראת פתיחת המרקטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Un bombón, ‏1/7/08.

  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    קרספו?
    חלון ההעברות של רומא לא מרשים עד עכשיו. רומא מתענינת ב(סליחה) זבל של קבוצות גדולות יותר. ריסה, סילבסטרה, סאהה, קיואל, ועככשיו קרספו. הקרירה של קרספו גמורה. ראינו בשנה באינטר מה הוא שווה, וזה לא הרבה. בתור שחקן הרכב זה לא יהיה טוב אם הוא יגיע. אולי אם רומא תמשיך ב4-5-1 הוא יהיה טוב, בפעמים שטוטי פצוע וווצ'יניץ' באגף או לא כשיר. בתור שחקן הרכב הוא יהיה רכש רע.
     
  2. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם קרספו בהעברה חופשית חייבים לקפוץ על זה !
     
  3. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    קרספו ורונאלדו בהעברה חופשית.
    צריך להביא לפחות אחד מהם שיהיה גיבוי לחלוץ שרומא תביא.
     
  4. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רונאלדו?

    השחקן לא יצליח להחזיק 5 משחקים בלי להיפצע. אני לא חושב שהוא מעוניין בקבוצה אירופאית כלשהי, חזרה לברזיל לקראת סיום הקריירה תהיה העדפה העיקרית שלו לדעתי.
     
  5. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נכון שהוא נפצע הרבה, אבל אל תשכח שהוא היה שחקן הרכב במילאן. אם הוא יהיה גיבוי מהספסל, הסיכויים נמוכים יותר שהוא יפצע.
     
  6. {forza-haifa} Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שרונאלדו יבוא לרומא בידיעה שהוא בא לחמם את הספסל הוא יעדיף לחזור לברזיל . הכי טוב זה שהוא לא יבוא לרומא אם כבר יביאו חלוץ אז להביא את קרספו .
     
  7. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח למה אתה חושב ככה? אחרי פציעה חמורה כל כך, הוא ירצה להיות אצל קבוצה כמו רומא. הוא יודע מה הוא שווה במצבו .
     
  8. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    העונה הקודמת של קרספו באינטר,זו לפניה בצ'לסי ובמילאן היו טובות שהוא שיחק הרבה.
    הנה מנצ'יני ייבש אותו לגמרי ועדיין הוא הבקיע 10 שערים אם אני לא טועה.
    קרספו שחקן מנוסה,שכבר זכה בשלל תארים בקריירה מגיע בחינם וגם לא תהיה לו בעיה לעלות מהספסל וכמו שכבר ציינתי טוטי ווצ'ניץ' נפצעים די הרבה ככה שאני די בטוח שקרספו יראה הרבה מגרש בלי שום קשר לזה שגם העונה היא נורא ארוכה ויש 3 מסגרות שרומא תשתתף בהם השנה. קרספו הוא רכש מצוין לעיבוי הסגל. להגיד על קרספו זבל אני לא בטוח. קיואל זה זבל.
    עם זאת יש לציין לשרומא אין את היכולת הכלכלית שיש לאינטר או למילאן וגם ליובה , רכישות בחינם מבחינתנו תמיד יהיו מבורכות. ואם כבר? ספאלטי מוכיח כל פעם מחדש איך הוא יודע להוציא את המקסימום משחקנים, גם כאלה שנחשבים גמורים או אחרי עונה חלשה. לראייה פיזארו שיובש אצל מאנצ'יני והפך להיות שחקן מפתח אצלנו,מקסס שפתח כל כך גרוע אצלנו והיום הוא אחד הבלמים הטובים באירופה.
     
  9. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    גם אני לא חשבתי על החיה בתור חלוץ , אלה בקישור הקדמי. אי אפשר לקחת ממנו את העונות המצוינות בסביליה וגם את סיום העונה הנהדר לפני שנתיים בריאל. אני חושב שבפטיסטה הוכיח כשהוא בכושר הוא בהחלט לרמות הגבוהות. הוא יצטרך לעבוד על יציבות ,הרעיון של ספאלטי הוא לתת לו הרכב ואני די מאמין שהוא יקח את ההזדמנות ב-2 ידיים. הלוואי ולא אטעה. ואם כן ב15 מיליון יורו איזה שחקן פנוי בשוק היית מביא במקומו?

    לגבי מאנסיני , לדעתי הוא חייב לעזוב את רומא. הוא רוצה משכורת גבוהה מאוד שהמועדון לא רוצה לתת לו. יש לו בעיה קשה של יציבות , הוא נכנס המון עם הראש בקיר שלא הולך. מרבה לאבד כדורים. איטי ,מסורבל ובעל כושר גופני לקוי גם בגלל פציעות.
    בכסף שנקבל עליו אני בטוח שאפשר להביא שחקן לא פחות טוב ממנו אם אנרגיות בריאות וחדשות לרומא. למאנסיני היו לא פעם תקריות עם טוטי,ספאלטי וההנהלה. עם זאת אני עדיין מחזיק ממנו כשחקן נהדר - שצריך להתקדם לשלב הבא בקריירה. גם בשבילו וגם בשביל הרומא אני חושב שעזיבה תהיה הפתרון הטוב ביותר. בנוסף כמו שאני רואה את זה הוא לא מתכוון להאריך את החוזה אצלנו כך שזה סיכון כלכלי לאבד אותו בשנה הבאה בחינם.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הבעייה עם בפטיסטה זו העובדה שהוא לא מספיק טוב בשום דבר. הוא לא באמת יודע לעשות הגנה למרות שיש לו כושר גופני מעולה והוא נראה דיי מאיים(לא סתם הכינוי שלו - 'החייה'). גם בפעולות הקשורות במשחק ההתקפה הוא לוקה בחסר. יכולת המסירה שלו בינונית מאוד, הוא לא מספיק טכני, לא שחקן חכם במיוחד ולטעמי הדבר היחיד שהוא יוכל להוסיף לרומא זו אופצייה לאיים על השער מרחוק, כי לבעוט הוא כן יודע וברמה גבוהה.
    לדעתי רומא לא בכלל זקוקה לחיזוק במרכז השדה. דה רוסי, אקווליאני ופרוטה מצויינים. וגם אם כן הייתי מחזק את הקבוצה בעמדה הזו, בפטיסטה לא היה השחקן שאליו הייתי פונה.
    בסביליה הוא הצטיין כששיחק בשפיץ של ההתקפה. בריאל מדריד הוא אכן סיים את עונת 06\2005 בצורה טובה יחסית(זכור לי צמד ומשחק אדיר שלו נגד ויאריאל במשחק הפרידה של הברנבאו מזיזו), אבל מאז עברו שנתיים. עונה אחת הוא היה חלש בארסנל מכל מיני סיבות, ובעונה השנייה היה שחקן שולי בסגל של ריאל מדריד.
     
  11. {forza-haifa} Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגו אחי , הוא צבר אגו עם השנים . וחוץ מזה עם הוא יודע מה הוא שווה אז בראסמי הוא שווה לליגה הברזילאית . הוא לא שווה יותר לליגות הבחירות באירופה אחרי כל הפציעות שלו וחוסר בכושר משחק .
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    שמועות :

    :aa1: רומא מחפשת מחליף לדה רוסי ולא סומכת על בריגי שיעשה את העבודה. בריגי צפוי לעזוב ויש מספר קבוצות באיטליה שמעוניינות בו, הצעה רשמית בסך 5 מליון יורו התקבלה מסלטיק אך השחקן לא מעוניין להעלם ממפת הכדורגל ומעדיף להשאר באיטליה. רומא מעוניינת בג'ילברטו סילבה שחוזהו מסתיים בשנה הבאה ומוכנה להציע לו 2.5 יורו לעונה.

    לדעתי סילבה יכול להיות מחליף טוב לדה רוסי אבל הוא לא עדיף בהרבה על בריגי (אם בכלל) ולא שווה את כל מאמץ. עוד שחקן שקושר לרומא אתמול הוא קשר אחורי הקרואטי של מונאקו, ניקולה פוקריבץ' שיכול לשחק גם בתור בלם ומגן שמאלי, בדיוק כמו שספאלטי אוהב.

    :aa1: מתגברות השמועות על עזיבה אפשרית של פרוטה. בין עם זה בגלל השינוי הטקטי או עסקה אפשרית עם פיורנטינה שתביא את אדריאן "אני יותר טוב מטוטי" מוטו. המועמד הכי רציני עד להחליף את פרוטה הוא ג'וליו באפטיסטה ורומא תנסה להשאיל אותו לעונה הקרובה. שם נוסף עלה היום כמחליף פוטנציאלי לפרוטה והוא אנזו מארסקה שמעוניין לחזור לאיטליה.

    :aa1: אוקקה יושאל ככל הנראה לבולוניה, רוסי למרות הצעה מסיינה מעדיף לרדת ליגה ולשחק בליבורנו. אלסיו סרסי ישאר ויהיה חלוצה הרביעי של רומא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/7/08
  13. kadm Member

    הצטרף ב:
    ‏8/11/07
    הודעות:
    427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז זה יפריע להגעה של אובינה במקרה שנקנה עוד חלוץ, כי גם אובינה חלוץ,אז גם טוטי,ווציניץ,חלוץ חדש,סרסי,אובינה?
    זה יותר מדי 5 חלוצים!
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    ווצ'יניץ יכול לשחק בצד שמאל, ואם החלוץ החדש באמת יהיה מוטו אז גם הוא יוכל לשחק בצדדים, וגם טוטי לא בדיוק כשיר 100% מהמשחקים.
     
  15. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    צ'רצ'י!צ'רצ'י!