ראש בראש - תקרת שכר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏29/11/05.

  1. bensror Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/04
    הודעות:
    287
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממש לא מסכים לתקרת שכר .
    אני לא מבין , עד שהגיעו אנשים עשירים שמוכנים להשקיע ולקדם בצעדי ענק אפילו את הכדורגל הישראלי ולהעלות את מעמדה של המדינה בעולם אז רוצים לעשות תקרת שכר ?
    אין פה אפילו טיפת היגיון , זה דבר שחיכינו לו שנים על גבי שנים , משהו שסוף סוף יכול לעשות לנו כבוד באירופה ובעולם , ואין דבר טוב יותר מכדורגל .
    רק תחשבו על שחקנים שפעם רק היינו רואים אותם בטלויזיה נוחתים פה בארץ , משחקים באחת מקבוצות ליגת העל .
    לפי דעתי דווקא בגלל המהפך הזה וקניית ביתר והפועל תל אביב ע"י שתי מהאנשים העשירים בעולם , הכנסת צריכה לתת אזרחות יותר בקלות לשחקנים שמבקשים , כך נוכל להגדיל את סיכויה של נבחרת ישראל לעלות למונדיאל ולשחק בכבוד .
    כי בוא נודה באמת , בקמפיין האחרון , זה לא היה הולך , זה גם כדורגל שאני בטוח שיותר מ60 אחוז מהאוהדים לא נהנו ממנו , אז מה הקטע להגיד היינו שם ? אז מה ? הקטע זה להגיד היינו שם והשארנו חותם שכולם יזכרו .
    מצטער שסטיתי מהנושא פשוט זה מתקשר איכשהו .
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    ההשקעה של כל אחד מהם לא תעבור את ה200 מיליון ש"ח, אתה חושב שלאחד מהם זה ישנה?
     
  3. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל התומכים, בבקשה, הבמה כולה שלכם- במה תקרת שכר תשפר את הכדורגל הישראלי? שחקנים לא יהיו מוכנים לשחק בעבור הכסף הזה - שחקנים יעזבו- רמת השחקנים תהיה נמוכה יותר. אז במה בדיוק ירוויח הכדורגל שלנו מתקרת שכר בכאלה גבהים כמו שהצעתם?

    גם בNBA מדובר בתקרת שכר לא קטנה. למעשה, ממש לא קטנה. סתם לדוגמא, סופרסטאר בקנה מידה ענקי כמו בראיינט, לברון, קרטר, שאק וכו' מרוויחים פחות או יותר 20 מליון דולר לעונה. נכון שזה בהתאם לרווחים, כי שוב, שם זה עסק ריווחי שמשווק היטב במשך שנים על גבי שנים.

    כאן צריך לעשות אותו הדבר, אבל עם ההתאחדות שלנו? אי אפשר להתחיל לחוקק חוקים בניסיון לצאת חכמים, כשאין מי שינהל את הליגה, העסק לא ריווחי, הליגה במצב לא מי יודע מה, וזה לא יכול להועיל. יש אנשים שרואים באוליגרכים הזדמנות שאולי לא תשוב בעתיד. אז למה למנוע את זה?

    מיסטר ג'ו קול, אני לא מתכוון רק לכסף, כי בעניין הזה אתה צודק. כל סכום שאברמוביץ' ישלם, גם ארקדי יכול, כי הרי אברמוביץ' לא ישפוך את כל הונו. אבל זה לא רק כסף. אברמוביץ' יביא לכאן אנשים יותר טובים, בגלל השם שיש לו. במחשב שנייה, אולי אני טועה וזה לא יעשה הבדל כזה גדול, אבל מבחינת ניהול, להפועל יהיה יתרון על בית"ר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/05
  4. bensror Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/04
    הודעות:
    287
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא קשור אם אברומביץ' עשיר יותר .
    אין הרבה מה להשקיע ואי אפשר להשקיע יותר מידי אלא אם כן הם הולכים להביא שחקנים עם שכר של 20 מיליון דולר לעונה .
    חוץ מזה אל תשכחו שאברמוביץ' לא הולך להשקיע הרבה כסף בהפועל תל אביב לא לשכוח שיש לו עוד קבוצה לא יודע אם אתם מכירים קוראים לה צ'לסי וכמובן שהיא בעדיפות ראשונה , ועכשיו הוא גם רוצה לקנות את אספניול הספרדית , אז בקיצור הולך להיות מעניין שנה הבאה ! אבל קודם שאברמוביץ' יקנה את הפועל כן http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx . חח
     
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    תקרת שכר היא כמעט חובה כאן. למה? מפני ש:

    1) ניהול הקבוצות כאן, וזה ידוע לא מהיום, הוא חובבני, היסטרי ושערורייתי, חלק גדול מהקבוצות בליגות העליונות בחובות ובקושי פותחות את העונה. אם תהיה תקרת שכר ההוצאות יצומצמו משמעותית, וקבוצות לא יצטרכו לעבור גיהנום רק על מנת לפתוח את העונה.
    2) במקרה של תקרת שכר, וזה ברור לגמרי, שחקנים זרים ברמה כמו היום לא יגיעו לכאן, גם שחקנים ישראלים מובילים יעזבו לליגות אחרות, וזה משאיר את הבמה לשחקני הבית. כן, אז הרמה של הכדורגל תרד (אפשר לחשוב שהכדורגל שלנו כל כך מדהים, מישהו באמת יכול לראות כאן מכבי פ"ת - אשדוד בלי להירדם?), אבל יותר שחקני בית צעירים בהרכב = קשר יותר גדול בין השחקנים למועדון ולאוהדים. וזה בסופו של דבר רק יתרום לתרבות הספורט שלנו ואולי אפילו יגדיל את מספר הצופים.
    3) השחקנים הישראלים הולכים מכאן, מגיעים לאנגליה ולספרד ומשם לנבחרת ישראל לאחר ששיחקו ברמה הגבוהה ביותר. צריך להוסיף? אני לא רוצה לראות פה את ארבייטמן. לא בבית"ר ובטח שלא בחיפה, אני רוצה לראות אותו באנגליה (אבל למה דווקא טוטנהאם??). זה רק יעזור לו ובסופו של דבר גם לנו.
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קים, שוב לא הבנת אותי,
    לא באתי ולו לרגע אחד להשוות בין שפירא ז"ל לטייקון כמו גאיידמק,אני גם לא מתיימר לעשות זאת מכבוד שאני רוכש לנשיאה של הפועל חיפה לשעבר.
    אבל כמו שרובי שהיה ד"א אדם נפלא שיצא לי להכיר, הכניס חוקים חדשים לשוק המסחר בכדורגל הישראלי שכל כלכלן מתחיל היה אומר שהוא יפול מתישהוא ככה גם עושה גאיידמק. שפירא הבין את זה באיזשהו שלב והפסיק לשלם וככה גם החלה ההידרדרות של הפועל חיפה!

    עוד פעם אני חוזר בכיף על דבריי, הכדורגל הישראלי לא עסק רווחי, אז למה לא לקבוע תקרה תקציב שיעבוד לטובת הקבוצות?

    עוד פעם 3 שחקנים טובים לביתר בנוסף לסגל הנוכחי ויש להם אחלה של קבוצה, כנל התל אביביות, למה להרשות לטייקונים להשתגע ולעלות את סף המשכורות, כמו שגיא אמר, אני לא חושב שעידן טל = 300 אלף יורו, אם גאיידמק חושב ככה שיבושם לו, כמו שהוא עלה ככה הוא גם יירד עם חשיבה כזאת!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/11/05
  7. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילה קטנה על רובי שפירא- הוא לא נפל בגלל הפועל חיפה, הוא "נלכד ברשת" בתחום הדגים שבו עשה את מירב הונו וגם איבד אותו. כמובן שהסכומים האדירים שהוא חילק (במזומן, כמו אברמוביץ') לדרור קשטן, טל בנין, עטר, רוסו, טלקר וכו' לא היו כסיוע לעניין.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא טענתי אחרת, אבל תסכים איתי שדרך הכדורגל הוא לא הרוויח ולו אגורה רק להיפך!
     
  9. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד בארץ לא הרוויח מכדורגל. אנשים כמו פניג'ל הם ברי מזל לקבל במסגרת עסקת מכירה את "מה שהשקיע בקבוצה" (גאידמק היה נדיב במיוחד).
     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    זה בדיוק הנקודה, למה שיבוא בן אדם אמיד, שעשה לעצמו שם לא מטיפשות( זה בטוח), וישקיע סכומים לא רציונלים, כדי שבמקרה הטוב הוא יגיע לצ'מפיונס, במקרה הרע לא יראה אפילו אליפות וישמע גידופים ?
     
  11. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סתם שאלה,למה ברגע שמדובר בבית"ר מדברים על תקרת שכר וכששחר עשה צחוק מכל הליגה ורמס קבוצות עם סכומים אדירים לא דיברו על זה?
    נכון לשחר יש יותר קשרים מגאידמק אבל עדיין זאת לא סיבה.
    זאת אפליה !
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כי שחר שומר על פרופורציות, כי שבאדיר בא ודרש 200 אלף שחר לא נתן, כנ"ל רוסו, וככה גם יהיה עם טל!
    לעומת זאת גאיידמק רוצה לשחרר סכומים אסטרונומים על שחקנים שלא זכאים לסכומים כאלה, הוא רוצה לתרום את הכסף יש מאות אלפי נזקקים בישראל שצריכים נואשות את הכסף !
    זה למה!

    ולהיפך אין כאן אפלייה, לראות את ביתר נאבקת שוב על האליפות ויוצרת מתח בליגה זה חלום שאני מקווה יתגשם!
     
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בני לאורך זמן הרמה דווקא לא תרד, כי ברגע ששחקנים צעירים מקבלים הזדמנות יש יותר סיכוי שהם יתגלו. וגם בגלל זה קבוצות ישקיעו יותר בנוער כדי לשלוח שחקנים לחו"ל.
     
  14. יוגב אסולין Guest

    אני לא מסכים עם 3 הדברים שלך..
    1. העניין שיש קבוצות חובבניות לא אומר שקבוצות מקצועניות לא יכולות להתפתח. בגלל בני יהודה אשדוד ונתניה.. אז לאוהדים של חיפה בית"ר הפועל ת"א מכבי ת"א לא מגיעה קבוצה באירופה? קבוצה שמנוהלת כמו שצריך קבוצה שיש לה מסורת ואוהדים קבוצה שסוחבת אחריי אתה משקיעים מקומה כמו בכל מקום אחר בעולם להיות בצמרת הישראלית והצמרת האירופאית במידה וזה אפשר.
    קבוצה שמנוהלת לא טוב שתשחק בליגה השניה מבחינתי. הרי גם היו הליגה סגורה לאליפות בין 2-3 קבוצות (היום עוד פחות זה) גם ככה יש פערים שמה לעשות הם נובעים בגלל כסף שמושקע בכדורגל (שבכל מיקרה םע תיהיה שכר יעמוד על סכום גבוהה ממה שיש כרגע) וכל מיקרה יש את הפערים ואין מה לעשות זה נובע מכ"כ הרבה דברים. שאני חושב להגביל קבוצות זה בעצם לעצור את התפתחות של הכדורגל שלנו.

    2. פה באמת הגזמת, אתה בעצם אומר שלהוריד את הזרים ואת השחקנים הישראלים ה"טובים" נשלח ליוון וקפריסין (כי 90 אחוז מהם לא שווים יותר מזה) ובעצם נוריד פה את הרמה, נביע את הכדורגל שלנו להיות הכדורגל של שנות ה70.. בלי תקציב בלי זרים בלי כלום. וככה בעצם נהפוך להיות מדינת כדורגל? אז בוא אני יחש לך אנחנו לא בשנות ה70 אנחנו בשנות ה2000.. בשנות ה2000 קהל שלא מקבל תמורה לכרטיס שהוא משלם עליו 80 שקל.. או לא משנה כמה לא יגיע. בשנות ה2000 יש לך טלויזיה ואוהד יעדיף במקום ליסבול וליראות משחק משעמם הוא יעדיף משחק מכל ליגה אחרת בטלויזהי כי היום הכל פתוח לנו. הדרך היחידה שלנו למשוך קהל זה לנסות וליישר קו כמה שאפשר עם הדרגים הגבוהים באירופה. ברגע שיבואו לפה שחקנים נוצצים שנריאה פה כדורגל מהנה וטוב (וזה לא נוגד את עניין התחרות!!!) אנשים יבואו ליראות כדורגל.
    ולצורך המחשבה... מתי פעם אחרונה צפית בליגה שניה בישראל?.. הרי יש שמה נשמה ושחקני בית, ואין כמעט זרים.. נו אז מה עם הרמה "קצת" נמוכה.. הרי זה לא העיקר, נכון?!

    3. כמה כבר שחקנים אתה מכיר ברמה של ספרד ואנגליה.. אני יכול לספור אולי 4 שיצאו לחמם ספסל באיזה קבוצת תחתית. לא יותר מזה. במקום לנסות ולשלוח אותם לגלות שיחפשו שמה את ההתקדמות שלהם? למה לא תת לזה להתפתח פה בארץ שיבואו מאמנים מהשורה הראשונה עם משמעמת וטקטיקות וסדרות אימון יחודיות וחדשות שלא הכרנו . יעיעו מאמני כושר מעולים. יבואו לפה שחקנים שאיתם אתה יכול להתאמן ברמה הכי גבוהה. ובמקום להרוויח אולי רבע שחקן ישראלי בקבוצה אנגלית\ספרדית.. תרוויח קבוצה שלמה של ישראלים שיעשו קידום. תרוויח אתזה פה אצלך תקבל תקשורת תקבל כבוד והכנסה למדינה.

    בני, לא מבין מה עבר לך בראש שכתבת את זה!..

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    רוזנר:
    רונזר אתה לא צודק ידידי. כי השקעה של כל מי שיבוא לשים פה מילוני שקליםה יא לא הגמוניה במדינה בלבבד זה רצון להוביל את הקבוצות האלה בצורה רצינית באירופה (זה ההצהרות שלהם). וברגע שמישהו מוכן לבוא ולקחת קבוצה ישראלית לרמה הכי גבוהה שיש אתה לא יכול לבוא ולהגביל אותו, הוא רוצה סגל הכי רחב אין בעיה שיקבל אותו העיקר שיצליח. אני חושב בתור אוהד של כדורגל ישראלי אני מברך על יוזמה כזאת ליראות קבוצה מובילה מישראל באירופה.

    עכשיו, אולי היית אומר לי זה יביא לחוסר תחרותיות כמו בכדורסל וכו'. אבל אני חושב שהתחרות בארץ תישאר בכל מיקרה, למה? כי עובדה שרק עברו חודשיים מאז שארקדי נחת פה.. וכבר אברמוביץ רוצה לבוא ופדרמן רוצה ליצטרף ויש התעוררות בענף הזה. ויש סיכוי שנקבל בעצם תחרות גדולה מזו של היום רק ברמה הרבה יותר גבוה..

    דבר אחרון בקשר לתקרת שכר. מקובל עלי העניין של להגביל בזרים כדי לתת במה לישראלים מקובל עלי עוד הרבה חוקי כדורגל שיש לנו.. אבל לתת תקרת שכר זה פשוט לא ספורטיבי!
     
  15. Luis Fernandez Member

    הצטרף ב:
    ‏2/6/04
    הודעות:
    225
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך פשוט ב100 אחוז.
    למה עכשיו שגאיידמק בא לבית"ר רוצים לעשות את ההגבלה הזאת?
    אני שואל אתכם יש שיווין עכשיו בליגה ,אותם רמת שחקנים בליגה?
    פשוט הכול בסופו של דבר מגיע לבית"ר כל מי שבעל החלטה בכדורגל הזה פועל תמיד נגדה.
    ועכשיו זה בכלל חגיגה לכל התקשורת שהנה אולי זה לא ייקרה אולי בית"ר תדפק.
    פשוט אפליה ואני מאמין זה לא יהיה וזה עוד ניפוח של התקשורת.
    כל הגוף שלי עצבים ואני לא מסוגל יותר מדי לחשוב,בקרוב אני ייתן תגובה מפורטת למה נגד