ראש בראש: רן בן שמעון צריך ללכת הביתה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏22/10/08.

  1. ofir_ka Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/07
    הודעות:
    291
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רן בן שמעון חייב ללכת הוא עוד צעיר מדי למכבי ת"א והוא צריך עדיין להתנסות יותר והוא לא היה צריך ישר להיזרק למים של הגדולים..עם כל הכבוד למה שהוא עשה עם ק"ש
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    רוני לוי
    לואיס פרננדז/ מאמן זר אחר
    יצחק שום

    חסר?
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מסכים עם עומר ועם הטור שהבאת. יש שם דברים כל כך נכונים...

    יש שני מועמדים עיקריים והם רוני לוי ויצחק שום. זו לא הבעיה.
     
  4. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    רבותיי, גם קלינגר סיים את דרכו בלרנקה, הקבוצה הקפריסאית שאימן עד כה,
    אני בטוח שבמקרה שהוא ימונה למאמן מכבי ת"א במקום רב"ש, אוהדי הקבוצה יקבלו אותו בברכה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx

    ועכשיו למציאות, אכן, יצחק שום ברח לי מהראש ... גם רוני לוי מועמד בהחלט ראוי ... נראה מה בהנהלה יחליטו לעשות.

    מה שבטוח, שאם רן בן שמעון מפסיד במחזור הקרוב לקריית שמונה, הוא יצטרך ללכת הביתה. ועל זה אין עוררין.
     
  5. ofir_ka Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/07
    הודעות:
    291
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוני לוי..

    נימני אמר שהוא לא יאמן לפחות בתקופה הקרובה.
    וזה גם טוב בשבילו לא לאמן בנתיים כי כל מי שהיה שחקן גדול ומאמן גרוע זוכרים לו רק את קריירת האימונים ולא כדי שנשכח מה אבי עשה בשביל הקבוצה
     
  6. noam1103 Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שבן שמעון צריך להישאר במכבי. לפטר מאמן בשלב כזה של העונה יהרוס את העונה ואת מה שהוא מנסה לבנות בקבוצה. איך אפשר לפטר מאמן אחרי כמות מחזורים כ"כ מועטה? בקושי אפשר לשפוט אותו אז לפטר? נכון, מכבי כרגע מציגה יכולת לא טובה בלשון המעטה אבל עדיין תנו לו זמן לבנות את הקבוצה.. כאשר כל פעם מפטרים מאמן מחדש איך אתם רוצים שהוא יצליח לבנות את הקבוצה בשקט ולהצליח?
    רן בן שמעון עדיין לא הוכיח את עצמו אך גם לא נכשל ואם מסתכלים על כמות המחזורים שעברה אז בכלל אסור לפטר אותו בהתחשב במצב שזו רק התחלת העונה.
    עומר, גם בקשר למחליף אני אגיד לך בדיוק למה כל המאמנים שאמרת הם לא רלוונטים:
    רוני לוי- קודם כל, כנראה שהוא לא ירצה ודבר שני האוהדים לא אוהבים אותו.
    יצחק שום- הרגע פוטר מבית"ר ירושלים, מקבל משכורת אני כמעט בטוח שהוא לא ירצה לאמן לפחות בארץ בזמן הקרוב. ובנוסף לכך, הדרישות לשכר שלו גבוהות מאוד.
    לואיס פרננדז- עזוב שהשם הזה הוא כלל לא אופציה, לפחות לא כמאמן מכבי. אף פעם השם הזה לא הוזכר כמועמד לאמן את מכבי, השכר שהוא דורש גבוה ואני לא בטוח שהוא ירצה לאמן את מכבי ת"א.
    ואני רוצה להזכיר לכולם: לא רק שאין מועמד ריאלי להחליפו, לא רק שלמאמן הבא יהיה קשה יותר משום שלא בנה את הקבוצה, לא רק הליגה במצב מוקדם מאוד וקשה לשפוט, רן בן שמעון עדיין לא נכשל ואפילו לא קרוב לכך. זוכרים את פאביו קאפלו? הוא עשה שינוי בריאל מדריד על ההתחלה? לא. גם לאחר 100 ימים השינוי עדיין לא הגיע, אבל בסוף העונה מי לקחה את האליפות? ריאל מדריד.
     
  7. OR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/06
    הודעות:
    611
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמובן שנגד, די עם חוסר הסבלנות של הישראלים! תנו לו זמן לעבוד ותנו לו שקט לעבוד . במכבי חיפה העונה היה בעיקר שקט , הביאו את אלישע לא עשו שום רעש מיותר והופה הנה הם מציגים את הכדורגל הכל טוב בארץ .
    בבית"ר מיהרו סתם להעיף את שום , אני עדיין בדעה ששום הוא המאמן הכי טוב בארץ . בכל עולם יש מגמה שלתת למאמנים זמן , רק פה רוצים לערוף לבן שמעון את הראש כבר אחרי כמה 7 מחזורים ?
    במילה אחת: מ-י-ו-ת-ר :aaaprot:
     
  8. noam1103 Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מילה זהב. פשוט נמאס שאחרי כמה משחקים שהקבוצה לא מציגה יכולת טובה/לא משיגה ניצחונות ישר המעמד שלו הופך למעורער.. ראיתם את ארסן ונגר, פרגוסון כולם הצליחו בזכות סבלנות של הבעלים. אם לא תיתנו לבן שמעון הזדמנות, עונה אחת, אני לא מבקש יותר כדי שיוכיח את עצמו ויראה לכולם אם הוא באמת נכשל או הצליח במכבי אז תוכלו לדעת אם באמת צריך לפטר אותו או לא.
     
  9. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שצריך עונה שלמה כדי למדוד את ההצלחה של בן שמעון, אלא פחות מזה. תחשוב על סיטואציה שהוא מנצח רק 3 פעמים מ15 משחקים, עדיין אתה חושב שמגיע לו להישאר?--אני אענה במקומך--לא. בן שמעון צריך לקבל את הזמן שלו, אבל עד מחזור 10-15 כבר אפשר לדעת לאן נושבת הרוח ומה היכולת הממוצעת של מכבי ת"א, ולכן במחזורים 10-15 צריך להחליט אם לפטר אותו או להשאיר אותו בתפקיד. במידה והוא עשה לא מעט ניצחונות עם הקבוצה הוא צריך להישאר, ובמידה ולא רק מאמן אחר יביא עמו שינוי לקבוצה.
    שוב, אני אחזור על מה שאמרתי בדבריי רק יותר בהרחבה- בן שמעון צריך להישאר בקבוצה כי לא מחליפים מאמן במחזור שביעי ואני לא חוזר בי גם לאחר הפסד של התלאביבים נגד חיפה.
    רק בעוד מס' מחזורים אולי אפשר לחשוב אם להשאירו בתפקיד או לא.
    בינתיים השינויים שהוא צריך לעשות זה להפסיק עם הרוטציות שהוא עושה ולתת לשחקניו לשחק בתפקידם הטבעיים, להוריד מהשחקנים שלו את הלחץ, לנסות לגבש לו שיטה אחידה ולחכות שעם הזמן הקבוצה תתחבר ותגיע ליכולת יותר גבוהה מזו שהיא מציגה עד עכשיו בליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/08
  10. noam1103 Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם מכבי ת"א תהיה בתחתית ותהיה מועמדת לרדת ליגה אז אני מסכים, אך אם היא תהיה במרכז הטבלה אז שימשיך עד סוף העונה ואז יחליפו מאמן והוא יבנה את הקבוצה. לדעתי אסור להחליף מאמן עד סוף העונה אלא אם זו שאלה של הישארות בליגה או לא. כי המאמן שיגיע לא בנה אותה וגם לו ייקח זמן להביא תוצאות ועדיף להשאיר כבר את המאמן הקיים שבנה את הקבוצה ואולי אחרי כמה זמן הקבוצה תתגבש ותתחיל לנצח.
     
  11. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "רק תחילת העונה", "רק מחזור 7" רק ורק ורק, הביאו לבן שמעון תקציב להעמיד קבוצה שתרוץ לאליפות ובפועל יש להם 9 נקודות מ21, עם שני הפסדים לשתי הקבוצות שאיתן היא אמורה לרוץ בצמרת, בלי שיטה, בלי דרך, עם חוסר שקט סביב הקבוצה, רן בן שמעון פשוט עדיין לא מוכן לעבוד בקבוצה גדולה.
     
  12. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי רב"ש לא צריך ללכת הביתה. עדיין מדובר במאמן שמבין כדורגל, נכון שהוא עדיין לא הביא תוצאות, אבל חברים, בואו לא נשכח שאנחנו עדיין במחזור ה-7, וזעזוע עכשיו רק ייצור יותר לחץ בקבוצה. אני גם חושב שמכבי ת"א לא שיחקה כ"כ גרוע בקרית אליעזר. נכון שהשערים שלה הגיעו מכלום, אבל ראינו את הצהובים משחקים כדורגל יותר טוב מהירוקים במהלך 80% מהמחצית הראשונה, ורק בנס חיפה לא חטפה שער.

    אז בואו נירגע, מדובר במאמן שיודע מה הוא רוצה ומה הוא עושה. אני מאמין שברגע שבן שמעון יבין שהוא צריך לשחק עם קמנאן ויבוריאן ביחד בחוד - מכבי ת"א תהיה הרבה יותר קטלנית.
     
  13. noam1103 Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה יעזור לך להחליף מאמן עכשיו? דבר ראשון: המאמן שיגיע לא בנה את הקבוצה,מי יודע אם הוא רוצה את השחקנים הקיימים. כך לדוגמה את לוי שלא אהב את בוזגלו ולא שיתף אותו, תאר לעצמך כמה הם לא יסתדרו ביניהם ואפילו יש סיכוי שלאחר כמה מחזורים השאלה תהיה מי יעוף קודם, ההנהלה תצטרך להחליט אם זה לוי או בוזגלו. אתה בטוח גם שאבא של בוזגלו לא יישב בשקט ואז זה יגרום עוד יותר אי שקט מסביב לקבוצה.
    יצחק שום ופרננדז הם לא מועמדים ריאליים, שום בטוח לא יחזור לליגת העל וגם דורש שכר גבוה, פרננדז כנ"ל. ואפילו אם אתם רוצים את ניר לוין, הוא לא מאמן טוב בכל העונות שראיתי אותו מאמן הוא לא עשה יותר מלקחת את גביע המדינה.. בואו נשאיר את בן שמעון, זו רק תחילת העונה אי אפשר לדעת אם בתוך כמה מחזורים הכול יתחיל להתחבר, עדיין אי אפשר לשפוט אם הוא נכשל או הצליח וזעזוע ברמה של לפטר מאמן יכניס לחץ מיותר לקבוצה.
    אגב, התקציב של מכבי ת"א ממש לא תקציב לאליפות. התקציב של בית"ר גדול בהרבה מזה של מכבי, ולא רק זה אלא גם כל השחקנים הטובים שהיו מפוזרים בליגה כבר אצל בית"ר. כן, התקציב מתאים להעמיד את הקבוצה לצמרת הליגה. איזה מקום מכבי בליגה? חמישי. אז נכון, היא לא מציגה כדורגל טוב בלשון המעטה אבל לאט לאט הקבוצה תתחבר ותצליח לא רק להשיג תוצאות אלא גם לשחק יפה. לפטר מאמן במחזור 7 זה פשוט שערורייה ולא משנה איך הוא מתפקד על הקווים.
     
  14. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב, לבן שמעון היה את הזמן והמשאבים להעמיד קבוצה שתרוץ לאליפות, עוד פעם מה זה "רק תחילת העונה?" 7 מחזורים בהם השיגה מכבי ת"א 9 נקודות בלבד, 7 מחזורים בהם קבוצה שרוצה לרוץ לאליפות חייבת לצבור כמה שיותר נקודות ולהיראות כמו קבוצה שבאמת מתיימרת להנות את הקהל ולרוץ לאליפות, עד עכשיו שום דבר מזה אין במכבי ת"א, מה גם שלבן שמעון אין שום דרך, אין גם שיטה, אין סגל פחות או יותר קבוע, גם החילופים שלו לא נכונים בכלל, במצב של 3-2 הוא מכניס את עזרן על חשבונו של יבוריאן? נתן לנו את הניצחון.