ראש בראש: רן בן שמעון צריך ללכת הביתה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏22/10/08.

  1. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הצבעתי נגד אפשר להגיד מהמון סיבות.
    החלפת מאמן עכשיו רק תביא אי שקט למועדון וסתם יפגע בשחקנים ובגיבוש ההתחלתי שנוצר. רן בן שמעון צריך לקבל את הקרדיט לדעתי למרות התוצאות הלא טובות,למרות הכל מכבי עדיין נמצאת חמש נקודות מול חיפה וניצחון יצמצם את הפער לשתיים בלבד וזו רק פתיחת העונה. לא יאומן כמה שהתקשורת פה מסיטה בצורה הכי מסריחה שיכולה להיות. הפסד אחד וכולם מכריזים שיש משבר,הקבוצה נמצאת בבוץ,המאמן ככה וככה... ולעומת זאת אחרי ניצחון כולם ילקקו לבן שמעון. מגעיל. תנו לבנאדם את הזמן,יכולת לאמן יש לו.
     
  2. noam1103 Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הצבעתי נגד, דבר ראשון עברו רק חמישה מחזורים, ראיתם מה קרה שנה שעברה שאלי כהן פוטר במחזור השני בלבד. תנו למאמן להסתגל, לשחקנים להשתלב. נכון שמכבי אמורה לשחק הרבה יותר טוב בגלל הסגל הנוכחי שלה אבל עדיין עברו רק חמישה מחזורים זו לא סיבה לפטר מאמן... דבר שני אין מאמן ישראלי טוב יותר מרן בן שמעון, דבר שלישי לשנות עכשיו את התפקיד של המאמן יביא להתרדרות של הקבוצה כמו שאמרתם. אני מצדד תמיד שמאמנים צריכים להשאר לטווח ארוך יותר ממה שהם שוהים בכל קבוצה (לוזון פוטר מהר, אלי כהן פוטר מאמן ועוד המון מאמנים מפוטרים מהר מידי). הפיטורים הם פזיזים מידי ולכן המאמנים לא יכולים לבנות קבוצה לטווח ארוך והם תמיד חוששים למשרה שלהם.
    גם אם מכבי יפסידו מול חיפה עדיין זה לא אומר שרן בן שמעון צריך ללכת הביתה, תנו לו עונה אחת לפחות להראות מה הוא יודע. גם אם מכבי יפסידו בחיפה הכול עוד יכול להשתנות וחבל לפטר מאמן אחרי שישה מחזורים בלבד.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתה באמת אוהב אותו,לא היית רוצה לראות אותו מאמן מכבי.
    תחשוב שהוא מאמן את מכבי,6 מחזורים ולא מצליח,משיג פחות נקודות מבן שמעון,כבר "קומץ" מהאוהדים יתחילו לשרוק לו בוז,התקשורת תחתוך אותו,יתחילו מחנאות בין האוהדים שאוהבים אותו עד המוות לבין אלה שנמאס להם שמכבי תל אביב זה אבי נימני.

    נניח שבסוף העונה נימני לא יפוטר אלא יתפטר לבד,הוא יעזוב את המועדון.

    בתור אוהד מכבי חיפה שמאוד מאוד אוהב את עטר,זה ממש כואב לראות אותו מחוץ למועדון,אבל עדיין לא הייתי רוצה שהוא יאמן אותנו.


    עכשיו לדיון עצמו -
    אני הצבעתי נגד,אני חושב שעד עכשיו בן שמעון הוא במסלול להיות כישלון במכבי תל אביב,אבל הקטע שהוא עדיין לא נכשל במכבי וגם אין שום אופציה יותר טובה זה לא ריאל מדריד שאם הם מפטרם את קאפלו הם יכולים לקפץ בין מורינו ועוד 10 מאמנים ברמה..
    זה מכבי תל אביב שאם הם מפטרים את בן שמעון הם יכולים לקפץ בין רוני לוי השנוא במועדון לבין כל מיני פרדי דוד,אייל לחמן וניר קלינגר..

    נניח שאתם רוצים למנוע את הנפילה "הצפוייה" עם בן שמעון..
    מחליפים מאמן,מקבלים איזה פרדי דוד ואז מה?עד שהוא ילמד את הסגל והסגל ילמד אותו יעברו עוד 2-3 מחזורים לא מוצלחים ואז גם ככה הדרך לאליפות תתרחק.
    צריך לתת לבן שמעון עוד זמן.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם יעיפו את בן שמעון אז אחד מהשלושה יאמן את מכבי וזה וודאי: איוניר, רוני לוי מאמן זר. (לואיס פרננדז לדעתי).

    רק שיעיפו אותו. שתלך העונה הזאת גם ככה היא גמורה.

    אבתי לראות ש-99 אחוז מהמצביעים נגד שמגיבים פה הם לא אוהדי מכבי שאומרים שזה רק מחזור שישי...אתם יותר רוצים שהוא ימשיך להפיל את מכבי שאתם אומרים את זה מאשר אתם אובייקטיבים. זה לא רק מחזור שישי זה כבר למעלה מ-4 חודשים. 4 חודשים זה מספיק זמן. די עם הבלופים, די עם השקרים. אברם בן שמעון הביתה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/10/08
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אתה מציג את זה כאילו אלכסנדר שניידר קורא את התגובות שלנו באייסוקר ומסיק מכך מסקנות.

    אני חושב שאחת הסיבות שרן בן שמעון לא מצליח בינתיים במכבי תל אביב, היא שאין לו את השחקן שהוא יכול לסמוך עליו. בעירוני קריית שמונה היה לו את גיא צרפתי, שהיה בעצם הקישור שלו ליתר השחקנים בקבוצה. במכבי תל אביב בינתיים אין לו את זה. הוא מנסה להפוך את גיז'רמו ישראלביץ' לאחד כזה.
    כשבתחילת העונה הימרתי שמכבי תל אביב לא תמריא השנה, הבאתי כטיעון המרכזי שלי את חוסר האיזון שיש בקבוצה. בעירוני קריית שמונה, לכל שחקן שרן בן שמעון הביא, היה תפקיד. שביט אלימלך הביא נסיון, עבאס סואן כח, ג'ואל צ'רסוואה איזון, גיא צרפתי חכמה, יובל אבידור מהירות. במכבי תל אביב, לעומת זאת, רוב השחקנים שהגיעו, לא הביאו איתם שום ערך מוסף. רוב השחקנים שהגיעו, שלשמם האוהדים של הקבוצה פיתחו ציפיות, ברובם שחקני התקפה. האם זו הייתה הבעיה של מכבי תל אביב בעונה שעברה? בשום פנים ואופן, מפני שהקבוצה סיימה את העונה במקום השלישי מבחינת כיבוש שערים. במקום זה, לא הגיעו שחקני הגנה מספיק טובים. זה לא מתקבל על הדעת שלקבוצה שהתציב שלה בערך 70-80 מליון ¤ פותחת את העונה בלי אף מגן טבעי.

    הטעות הגדולה של רן בן שמעון, לדעתי, היא שהוא לא התעקש על הדברים שבעצם הביאו אותו לאמן את מכבי תל אביב. האם בגלל זה הוא צריך להגיש את המפתחות? נראה לי מוקדם מדי. הכל עוד יכול להשתנות, מפני שבגדול, הפוטנציאל קיים.
     
  6. שגיא Guest

    אני נגד הפיטורים כבר אחרי שישה מחזורים. לא משנה מי זה. נכון, אין כל ספק בכלל שרן בן שמעון עד עכשיו כשל ואין שום ספק שהקבוצה לא מציגה את היכולת אשר מצפים ממנה, ומעבר לזה, היא גם לא אוספת נקודות. ניתן לראות שיש פה רוב מוחלט שהוא נגד הפיטורים האלה, מעניין לראות איך והאם תוצאות הסקר יושפעו לאחר המשחק ביום שני.
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני לא יודע כמה מהם ישנו את דעתם לאחר הסקר הזה, אך לטעמי אם ההחלטה לפטר את בן שמעון תלויה אך ורק במשחק הליגה הקרוב מול חיפה, הרי שהדיעה הזו טפשית. אם אתם טוענים שלמאמן מגיע זמן נוסף עם הקבוצה, הרי שמשחק חוץ מול איצטדיון מלא ומול מוליכת הטבלה, לא בדיוק אמור לשנות את המצב. כמובן שההודעה הזו אינה מופנית כלפיך, אלא לכל אלו שטענו כי "צריך לראות אם ננצח בחיפה או לא ורק לאחר מכן לגבש דיעה סופית". זהו המשחק האחרון שלפיו צריך לקבוע האם בן שמעון צריך להשאר או לא.
     
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה מתכוון רק לאוהדים הנייטרלים?
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני מתכוון לכל אלו שאמרו כי צריך לראות כיצד יסתיים המשחק מולנו, ולאחריו לגבש דיעה האם בן שמעון צריך להיות מפוטר או לא.
     
  10. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זיו, זה היה בצחוק. נמני וגם אנחנו יודעים שבמקרה של כמה תוצאות לא טובות, הוא עלול להיות מפוטר ולספוג קללות. לכן שנינו יודעים שהוא לא צריך את זה.

    בנוגע ללגבש דעה אני מסכים איתך, אבל אני כאוהד מכבי, עדיין לא סגור במאת האחוזים שבן שמעון צריך ללכת. אני לא צריך לגבש דעה אלא רק משהו שישים את החותם עליה. אם נפסיד בעוד יומיים, בן שמעון באמת יצטרך ללכת וגם לפי דעתי ההנהלה תגיע למסקנה הזו. אם מכבי תנצח, דבר שאני לא רואה קורה בשום מצב, יגיעו לו עוד כמה ימי חסד, למרות שאני מכיר מספיק אוהדים שרוצים שהוא ילך גם אם ננצח.
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    היה לי ברור שהדיון הזה לא נגמר כאן...
    מעניין אותי מאוד לדעת אם אתם עדיין חושבים שבן שמעון צריך להישאר במכבי? תעזבו בצד את העובדה שמכבי הפסידה, אני לא מדבר רק על זה אלא גם על המהלכים שלו מתחילת המשחק - חילופים מאוחרים, חילופים לא במקום, אילתורים... ויש עוד.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אני נמצא יותר מדי רחוק בשביל להחליט אם בן שמעון צריך להיות מפוטר. ראיתי גם הרבה פחות מדי דקות של הקבוצה כדי לגבש דיעה, אבל מהתקציר הערב אני יכול להגיע למסקנה שהמאמן לא פעל נכון אחרי שלמעשה 2 שלושת השערים ל הירוקים הגיעו מעמדת מגן שמאל. השער של רפאלוב ממש היה צחוק מהעבודה, המגן שם היה ישראלביץ' נכון?

    ממה שאני קורא עגשיו ההנהלה מנסה לשדר עניינים כרגיל, אבל מכבי ת"א היא מועדון צמרת כמו היריבה העירונית השנואה שלה, בית"ר ירושלים והקבוצה שלה היא הפסידה הערב. לדעתי 8 נק' זה ממש לא סוף סיפור, אבל כל מעידה קטנה תוביל לעוד לחץ. נדמה לי שהלחץ הרגיל כבר הפך ללחץ מעיק, אבל אם מכבי ת"א בחודש הקרוב תאבד לגמרי את הקשר שלה עם הצמרת, בן שמעון בבעיה רצינית.

    אגב מה מרקו בלבול עושה אצלכם? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
    אני יודע שאברהם גרנט הגיע לבסוף לקרית אליעזר, אבל חוץ מזה? משום מה הרכבת הזאת תמיד נוסעת רק לכיוון ת"א או שאני טועה?
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מישהו עוד צריך הוכחה? די לך הביתה, תעזוב אותנו די!

    http://www.facebook.com/group.php?gid=36879721980
    מקווה שזה עובד קבוצה להעפת רן בן שמעון.

    ועוד משהו שראיתי באתר של השחקן ה-12, מישהו כתב והעלו את זה לאתר:

    חבל שהתחיל הגשם, באמת חבל, כי חיפה הפסיקה לשחק. ה-3:2 הזה כל כך משקר, שאתם לא מבינים כמה. באמת שידעתי שהולך להיות חרפה, לשמחתי חסכתי לעצמי את הנסיעה לחיפה. והיתה חרפה, וכל מי שמסתנוור מהתוצאה הסופית או יגיד שהיינו יותר טובים אין לו מושג על מה הוא מדבר. אני לא יגיד שאני הייתי עולה אחרת מבן שמעון למשחק, כי במצבו ייתכן שככה היה צריך לעלות, בהרכב הזה, הבעיה היתה עם מי שהוא מעלה. לא יכול להיות ששירן ייני שלא ראה דקה מאז המחזור הראשון יהיה מי שאחרי לעצור את הקישור של חיפה, כאילו קולמה עושה לו פו והוא עף. לא ייתכן שאסוס לא משחק, ואם כבר אתה רוצה כבר שליטה ולאחוז במרכז השדה, תוסיף גם את דן רומן, הרי להכניס אותו בדקה 60 אחרי שאתה בפיגור שלוש, זה לא רק אווילי, ומצחיק, זה אבסורדי ואתה בדרך לחמש-אפס.

    בואו לא נשלה את עצמנו, הגשם, עצר את מכבי חיפה, גם אחרי השער השלישי זה היה קרוב לרביעי ולחמישי. אני חושב שהקבוצה הזאת יותר גרועה מהקבוצה של שנה שעברה, בטח שהגנתית, ללא צל של ספק. לאליפות לא נרוץ, לאירופה אני בספק אם אפשר לרוץ, אנחנו פשוט ערימה של שחקנים שאין להם מושג מה הם עושים על הדשא. אני לא מאשים את בוזגלו ולא את יבוריאן ולא את קאמאנן וחדד וגם לא את ג'ונסון. כל הרביעייה האחורית שלנו היא הסיבה שאנחנו נראים כמו שאנחנו נראים. אי אפשר לצפות מדולי ג'ונסון שהוא לא קשר אחורי שיעשה פעולות של קשר אחורי, אי אפשר לצפות מגיז'רמו ישראלביץ' שיגדל פתאום ב-30 סנטימטר ויהיה מגן שמאלי דווקא מול מכבי חיפה, כשעוד במשחק מול מכבי פ"ת, שהיא לא יותר טובה מחיפה בוודאות, עשו לו קרקס. לא יכול להיות שטומאסיץ' יעלה במשחק כזה, לא יכול להיות שהוא בכלל ימשיך לשחק החל מדקה 11 עם צהוב שבמזל לא היה אדום, באמת החלטה תמוהה ומטומטמת של רב"ש. הבעיה של מכבי היא הגנה הגנה והגנה, ובהגנה אפשר להכניס את הקישור ההגנתי כי אין לנו כזה.

    דווקא החלק ההתקפי של מכבי הראה שיש לו מה לתת, אבל זה בגלל שהיום לא היתה לו ברירה, הרי אם לא היינו מקבלים את הגול הראשון היינו רואים בונקר צהוב, כי גם ככה בן שמעון לא נותן להם לזוז סנטימטר מהתפקיד בשביל שהם ישחקו. בוזגלו היה עירני, חד, סוף סוף הוא הגיע לעונה הזו, וזה בלי קשר לגול שלו, במחצית הראשונה הוא, חדד וג'ונסון היו בסדר גמור.

    בגול השלישי, מי ששם לב במתפרצת, השחקן האחרון, שירן ייני. פחחח מה לו ולהגנה שלא לדבר על קו אחרון? שוב, טומאסיץ' פשוט ביזיון, מישאלוף אם כבר מדברים עליו כבלם, אין לו מקום בשקמה רמת חן והשנה שעברה הוכיחה את זה. הרי גם בעונת האליפות שלנו הוא לא תופקד כבלם, וגם אם כן זה היה למשחק אחד או שניים כי לא היה מי להוציא.

    אין מנוס, הוא חייב ללכת הביתה, ואם היה נגמר היום 3:0, כמו שרון קופמן אמר ביציע העיתונות, הוא גם היה הולך הביתה. הסיכוי היחידי שיש להציל את העונה הזו היא להעיף את בן שמעון, הוא לא מתאים, הוא בנה קבוצה גרועה בחלק האחורי, וכשאין הגנה, למה שתהיה התקפה. גם הקישור שהוא בנה, בלי חלק אחורי, הרי כשאין קישור אחורי שיעצור שחקנים כמו כיאל וקולמה, או לחליפין אין קישור שיעצור את שחקני הכח מלהגיע להזדמנויות בשפע בדקות האחרונות למה שיעצור את קטן, קולמה וכיאל? חבל באמת שחבל שכבשנו את השני גולים האלה, כי הגיע לנו להיות מובסים והגיע לבן שמעון ללכת הביתה היום, אם לא לטווח הקרוב, אז לטווח הרחוק, עדיף להחליף מאמן כשאתה במינוס 9 עם סיכוי קלוש למשהו, מאשר להחליף מאמן כשהפער הוא 19, ותיהיו בטוחים, הוא יהיה 19.

    באת, בנית, נכשלת, תודה, תלך. היו מאמנים גדולים ממך שעשו את זה, בבקשה תלך. לא איכפת לי מי יעמוד על הקווים, רוני לוי, ניר לוין, אבי נמני, מיקי דורסמן, אין לי ספק שכל אחד מהם יעשה יותר, אבל בינינו מה זה משנה? הרי גם ככה אי אפשר לשנות את הגועל (החלק האחורי והאין קישור אחורי) שבנית עד ינואר, אז מה זה משנה? את האמת זה משנה, אולי נוכל להיות עם קשר עין עם הצמרת, כן עם הצמרת, לא עם מקום ראשון.

    הגול של קמאנן פוקס כמו של יחיאל באירלנד שזה מדהים. הגול של בוזגלו, שילוב נהר שלו ושל יבוריאן אבל מה עושה הכל יכול וידוע? מוציא את יבוריאן...סתום כמה אפשר להיות סתום? כמו נגד הכח, עד שהבן אדם מגיע להזדמנות והכח מרגישים את הלחץ, מוציא אותו במקום להכניס עוד חלוץ על חשבון הגנה. סתום סתום סתום.

    אין מגן שמאלי, אין צמד בלמים, גם המגן ימני לא זז סנטיעמט בלי להיפצע, אין קשר אחורי - קיצר אין חצי קבוצה. והעיקר שזרקו 70- מיליון מכספו של שניידר לחינם. מעניין מה יקרה אם לא ננצח את ק"ש במחזור הבא. גם אז הוא יהיה על הקווים? כנראה שכן, דברים שלא רואים מקנדה, גם לא רואים מכאן. אבל מה הכי חשוב? כמו שבושינסקי אמר:"בשבילנו זה עוד משחק"...גם הדרבי בקרוב יהיה "עוד משחק".

    ====

    מסכים עם דבריו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/08
  14. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    עם כל הרוטציות שהוא עושה בהרכב וכל השינויים הלא מובנים האלה,
    זה לא הבן אדם הנכון להצעיד את מכבי תל אביב העונה, בטח לא לאור התוצאות המאכזבות והיכולת הבינונית מינוס.

    מצד שני יש את הבעיה של האלטרנטיבה, במקרה שבן שמעון יפוטר או יתפטר, מי הבן אדם הראוי להחליפו? לא עולה לי מאמן נורמלי לראש.
     
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים,אני לא רואה אף אחד שמתאים חוץ מרוני לוי.

    ואם אתם כבר לא ממש משתמשים בקמנאן,מה אכפת לכם לתת אותו לנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx