קצת הומור על היורו

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י בן פורגס, ‏11/6/08.

  1. בן פורגס Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/08
    הודעות:
    83
    לייקים שהתקבלו:
    84
    ( פורסם בווב2ספורט - אתם יכולים גם ללחוץ על הלינק כדי לשפר טיפה את הצפיות http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx )
    http://web2sport.com/player/userblog_item.php?id=688

    ** הקשר בין הדברים הנאמרים בפינה זו למציאות הוא כמו הקשר בין יו"ר ההתאחדות למועמד למאמן נבחרת הנוער - מקצועי בלבד **

    ספיישל יורו 2008 :

    1. מטראצי התנצל בפני אוהדי איטליה על התצוגה שהובילה להפסד 3-0 להולנד : "אני מתנצל. כלום לא הלך לי. לא משנה כמה ניסיתי לקלל את אחותם של השחקנים, הם עדיין לא הבינו איטלקית "


    2. לאחר שחלוצה של נבחרת צ'כיה אשר כבש את השער הראשון בטורניר, ואצלב סביירקוש (שם בדוי) נקרא בשמות שונים בידיעות, מעריב וערוץ 10 - התבקשה צ'כיה שמעתה רק יאן קולר יבעט לשער.


    3. קצת צ'רלטון - לאחר שפינת ה"בוא נשאל משהו את סלבריטאי ישראל ונצחק על זה שהם לא יודעים" זכתה בהצלחה מסחררת, כבר נבחרה השאלה לגמר : "מי לעזאזל היו צוות השידור של צ'רלטון ביורו הזה?!" . ההצלחה מובטחת.


    4. סדרי עדיפויות צ'רלטון ליורו הקרוב (בסדר עולה) : פירשון משחקים, הוספת צבע, חוזה בעונה הבאה לניצן שירזי, הפיכת המושג "לא יכול בלי זה" לביטוי המעצבן ביותר במילון העברי, לגלות מה יש למשה מתחת לכובע


    5. וצ'רלטון אחרון - אמש שודרה פינה חדשה בשם "הפוסקת" ובה שירה וילנסקי אומרת "מה היא באמת חושבת" והשתלחה בצוות השידור. הפינה השיגה הצלחה רבה, וכבר היום עשרות אנשים פנו לצ'רלטון וביקשו גם הם להופיע ולהגיד מה שהם באמת חושבים על צוות הקוקסינלים של צ'רלטון


    6. תחלואי היורו - א. במשך שלושה שבועות תאלץ להסביר לאשתך על הטוטאל פוטבול של הולנד ב74

    ב. חוק במזרח אירופה קובע כי שמות משפחה חייבים להיות לפחות עם 6 הברות

    ג. שידור ספורט משודר מקניון

    ד. מהפך יקרה ביורו הזה רק אם אורנה דץ תצטרף

    ה. יוון


    7. לאחר שהכדור מלא האויר של השוויצרים שוב איבד גובה, ערוץ 10 החליט לסייע והציב במקום הכדור את רן בן שמעון


    8. החידה השבועית לילד #2 :

    א. הפולנים אמנם סייעו לגרמנים, אך גם הצילו עשרות אלפי יהודים בשואה - ומצד שני אל תשכחו שאותם עשרות אלפי אנשים שהגיעו לארץ - הפכו לעשרות אלפי אמהות פולניות.

    ב. האוסטרים אנטשימיים ידועים, והם גם הפושעים שהביאו לעולם את המוזיקה הקלאסית - ומצד שני יש להם אחלה שניצלים, והם סיפקו לנו את רגע השיא בכדורגל הישראלי

    ג. הגרמנים חשבו שהם הגזע המובחר ויצאו למלחמת העולם השנייה והשואה - ומצד שני בזמן שהממשלה שלנו מתנערת מזקני ארצנו, הגרמנים הם אלה שמסבסדים את רובם..

    ד. הקרואטים בכלל לא היו מדינה רשמית בימי המלחמה אז הם יצאו בזול - ומצד שני בגללם אנחנו לא ביורו, ובכלל למישהו יש ספק שאם המדינה הייתה קיימת, הם היו אנטישמיים אחושרמוטה?

    לאור סעיפים א'-ד' - בעד מי לעזאזל אנחנו?!~

    9. בהקשר לסעיף הקודם - המון יהודי יצא לרחובות אוסטריה וטען שדווקא בית ב' צריך להקרא "בית המוות"...


    10. וקצת מחוץ ליורו, שאף אחד לא ירגיש מקופח:

    * אייל לחמן כועס על ראשי הקבוצה הגנאית על כך שאינם משחררים אותו מחוזהו למען אימון בארץ : " אני יודע שהם לא חוו חוויה כזאת, ולא מבינים ממש על מה מדובר, אבל אני מרגיש שאני מוחזק פה בניגוד לרצוני כמו עבד"

    * מכבי פ"ת מבקשת 2 מיליון על אוהד קדוסי. זהו, זה הבדיחה.

    * גיא לוזון במסיבת העיתונאים החגיגית : "אני מוותר על המועמדות שלי, ומבין שאם אמונה למאמן הנוער זה יהיה צעד לא אתי , לכן המלצתי לאבי למנות את הבן של חלובה"

    * רונאלדיניו : " זה ממש לא הכסף שגורם לי לרצות לעבור למנצ'סטר סיטי... זה פשוט ש... אה...אה... תמיד חלמתי לשתף פעולה עם דאריוס ואסל "



    תודה שקראתם, אשמח תגובות ואל תשכחו גם בימי היורו - יש לנו רק ליגה אחת, ובה 12 קבוצות... בעצם 14.... שינינו ל16... חזרנו ל14 עם פלייאוף... אני אעדכן אותכם.

    אם גם אתם מצאתם משהו ששווה לצחוק עליו - פנו אליי כאן במסרים או במייל benporges@gmail.com