קיץ על החוד - נבחרת פורטוגל

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י תומר22, ‏30/5/08.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה קצת טפשית על הפציעות...

    פורטוגל אמנם קיוותה לפגוש את גרמניה בשלב חצי הגמר ולא ברבע, אבל ברגע שהייתה ההגרלה, רק נאיבים ביותר היו חושבים שלא יהיה מפגש בין הנבחרות בטורניר הזה, ונראה שסקולארי לא התכונן נכון למשחק הזה. קודם כל בגלל ההתמודדות עם כדורי הגובה והכדורים הנייחים, שבסופו של דבר הכריעו את המשחק לטובת הגרמנים, ושנית בהתמודדות שלו בזמן פיגור כדי לנסות לפרוץ את ההגנה הגרמנית (למרות שזו נפרצה פעמיים). גם החילופים העידו שסקולארי היה מופתע.
    אולי לא היה נכון מבחינתו ומבחינת ההתאחדות הפורטוגלית לאפשר לו לחתום בצ'לסי בזמן הטורניר? (להתחיל לדסקס על הבאת בוסינגווה באימונים, ולא להתכונן לנבחרת גרמניה)

    פורטוגל לא נופלת מגרמניה, למעשה היה לה חצי שנה להתכונן למשחק הזה, ולכן לדעתי זו אכזבה נוראית עבור פורטוגל בטורניר הזה.
    גם כריסטיאנו רונאלדו איכזב בגדול בטורניר הזה, אבל אני כל כך סובייקטיבי לגביו שאשאיר למי שירצה להתייחס לנושא הזה ביותר אובייקטיביות ממני.
     
  2. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לא הייתי אומר איכזב בגדול, אלא הרבה פחות. כן, רף הציפיות היה הרבה יותר גדול ממה שהוא הציג, אבל לדעתי הוא דווקא היה טוב בכל המשחקים של פורטוגל. המשחק הכי רע שלו היה נגד גרמניה, וגם שם לדעתי הוא היה בסדר גמור. כמובן שבסדר גמור זה לא מה שמצפים ממנו אלא הרבה הרבה יותר, אבל לא הייתי אומר שהוא "איכזב בגדול".
     
  3. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במילים אחרות, רף הציפיות היה גדול ממה שיכל רונאלדו להפיק במעמדים הללו. אין לי ספק שבעוד כמה שנים הבחור עוד עשוי להוביל את הנבחרת לגדולות, אלא שכרגע הוא עדיין לא מספיק מנוסה ובוגר לכך. אילו היה מישהו שיכל להוביל באמת את הנבחרת, זה דקו, שעד הנוקא-אאוט, כמו כל קבצותו, הציג יכולת פנטסטית. אולם שקיבלה הנבחרת יריבה קצת יותר חזקה מטורקיה או צ'כיה, נבחרת מנוסת וחזקה, היא לא גילתה עליונות ופישלה בגדול. עם כל הכבוד לרונאלדו ולכך שהוא השחקן הטוב בעולם, המעמדים הללו דורשים הרבה ניסיון שאין כעת לרונאלדו, לכן אני חושב שהוא עדיין לא בשל לכך....

    אני חושב שהמשחק מול גרמניה היווה אינדיקציה ברורה לכך. מבחינתי שחקן שביכולתו להוסיל נבחרתש למה, זה שחקן שיודע להתעלות גם כאשר חבריו לקבוצה לא להיט גדול. מול הגרמנים, בעת שפורטוגל פשוט לא מצאה את עצמה, רונאלדו כמו שאר חבריו, היה מאלה ששקעו ביחד עם הספינה ונקלעו למערבולת הלחץ שסבבה את הנבחרת באותו עת. הוא עדיין לא בנוי לזה.

    מבחינתי קשה לכנות זאת "אכזבה גדולה" מפני ששוב, אני בדעה שרונאלדו עדיין אינו בשל לסחוב קבוצה שלמה והציפיה לשם כך שהחלה עוד לפני פתיחת הטורניר, הייתה די לגיטימית(בסך-הכל מדובר בשחקן העונה של אירופה), אך במידה מסוימת גם יומרנית.