קופה סודאמריקנה 2016:: רשמית - שאפקואנסה מחזיקת הסודאמריקנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏25/8/16.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מסכים. גם לג'וניור וגם למדיין היה הרבה מזל. ג'וניור אומנם היתה הרבה יותר טובה, אבל בסוף עלתה רק בפנדלים. מדיין כבר היתה בחוץ, ואז קיבלה מתנה מהשוער של סנטה קרוס.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עוד קולומביאנית נפרדת מהקופה, אינדפנדיינטה מדיין מפסידה בפאראגואי 2-0 לסרו פורטניו ומודחת בצדק (0-0 במשחק הראשון). משחק לא טוב של הקולומביאנים ושל השופט אבל ניצחון צודק של הפאראגואים. קאיסדו עוד יכול היה לשנות משהו במצב של 0-0, אבל דווקא אנטוני סילבה (אקס מדיין), עצר אותו נהדר באחד על אחד. ססילייו דומינגס ממשיך את הכושר הפנטסטי שלו וכבש את הראשון (מיקום איום ונורא של השוער גונסאלס), כבש אחרי מספר דקות עוד אחד (שער חוקי שנפסל שלא בצדק עקב טענת נבדל) וכבש במחצית השניה גם בפנדל. מנגד, מדיין התפרקו די מהר ולא שיחקו כדורגל, נתנו לפאראגואים להשתלט על המשחק ועפו בצדק. השופט גם הרחיקה את קאיסדו בכרטיס אדום ישיר והזוי (צהוב היה מספיק).

    סרו מחכה בחצי הגמר למנצחת בינינו לבין קוריצ'יבה, שייערך הלילה במדיין (2:45 שעון שיראל, 1-1 בראשון). אגב, האווירה באיצטדיון דפנסור דל צ'אקו היתה מדהימה, הדחיפה שסרו קיבלה מאוהדיה היתה פנטסטית, הרבה יותר ממה שמדיין קיבלה בשמחק הראשון בקולומביה. חתיכת מגרש ביתי האיצטדיון באסונסיון ואם נעפיל, הולך להיות לנו שם מאוד קשה.
     
    Franco ו-gilad16 אוהבים את זה.
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא זכרתי את הקהל של סרו ככה, אבל היה טירוף, אם אני אמצע זמן אני אביא סרטון
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
     
    yonatan אוהב/ת את זה.
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הצגה של בורחה הלילה, שלושער כולל Tijera נדירה, שיצאה מרשימה יותר כי כנראה הוא לא פגע בכדור טוב כמו שתכנן :) נאסיונאל נראים מצוין לקראת חצי הגמר. גם צ'אפקואנסה עושה את העבודה, מול ג'וניור, למרות שברונו השמן לא כבש. עכשיו נותר לחכות לעולה האחרונה שתקבע הלילה, כשפאלסטינו תארח את סאן לורנסו מגיעה עם יתרון 2-0 מהמשחק הראשון.

     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    משחק נהדר שלנו, התוצאה הגלובלית מרמה כי היינו שווים הרבה יותר מ-2-4. אגב, גם הגול של קוריצ'יבה היה פנטסטי, שום סיכוי לארמני. בורחה אכן פנטסטי, 6 שערים בסודאמריקנה + 5 בליברטאדורס ב-11 משחקים. סה"כ יש לו ב-2016 39 שערים והוא ממוקם בחמישייה הראשונה עם התותחים הכבדים. אני סתם זורק כאן השערה שלקראת צ'ילה וארגנטינה, פקרמן כבר יזמן אותו. מול סרו כמו שכבר כתבתי, הולכת להיות מלחמת עולם. שתי קבוצות מאוד ביתיות שגם מתפקדות טוב בחוץ ולי יש הרגשה שהמפגש יוכרע על שערי חוץ.

    לגבי שאר הקולומביאניות, אכזבה. ג'וניור נראית קטסטרופה לאורך כל הסמסטר, ניצחה משחק אחד ב-17(!) האחרונים שלה בכל המסגרות ועדיין ציפיתי שהיא תעבור את שאפוקאנסה, או לפחות לא תתפרק ככה. מדיין, למרות שפגשה יריבה טובה כמו סרו, היתה צריכה להראות הרבה יותר טוב. דווקא אחרי תוצאות טובות של הכדורגל הקולומביאני, יכולנו להיות עם מינימום שתי נציגות בחצי או אפילו שלוש, אבל ג'וניור ומדיין, קבוצות חזקות בד"כ, העפילו גם ככה בחאווה לרבע הגמר והגיעו בכושר גרוע. כנראה שאי אפשר לרמות כל הזמן.

    תרשמו, אני מעכשיו קונה שיחזור של גמר הקופה סודאמריקנה הראשון אי פעם ב-2002, שהפגיש אותנו עם סאנלו, רק בתקווה לסוף שמח הרבה יותר הפעם ;)
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בורחה לוהט. בזמנו בארגנטינה קוארו כיכב באולימפו בזמן שהוא לא הצליח להתרומם, אבל אם אני לא טועה כבר אז אמרתי שנראה שיש לו בסיס טוב ורק חסר להכניס את הגולים. אין ספק שזה הדבר האחרון שחסר לו היום :)
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שלא תטעה, יש לו עדיין את המשחקים שהוא מגיע להזדמנויות אבל מחמיץ בצורה שגורמת לך לתפוס את הראש, אבל אין ספק שהוא שיפר את הסיומת שלו. עוד נתון לגביו, הוא חלוץ רחבה שממש ממעט להביע עם הראש. בעצם אני מתקשה לזכור שער נגיחה שלו. זה כמובן מתאים לסגנון המשחק של נאסיונל שמתבסס על הנעת כדור ומשאיר הרבה פעמים את בורחה להשתתף בשערים בין אם ככובש או כמבשל. הוא לא תקוע ברחבה ונע הרבה מאוד, מה שמאפשר המון חילופי מסירות עם שחקני ההתקפה הנוספים.
     
  9. yonatan Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    62
    לייקים שהתקבלו:
    17
    מישהו יכול לעזור לי עם קישור למשחק של סאןלו?
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    סאנלו מפסידים 0-1 לפאלסטינו אבל עולים בזכות הניצחון במשחק הראשון. יתמודדו בחצי הגמר מול שאפוקאנסה, בעוד שאנחנו נתמודד בחצי הגמר מול סרו פורטניו. יהיה מעניין.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בורחה הזה מבוקש באירופה?

    היתי מעוניין לראות אותו בספרד.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין עדיין הצעות קונקרטיות ובכל מקרה הוא לא יעזוב עד ינואר. אני מניח שאם ימשיך ככה, ההצעות יזרמו...
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    רבע גמר סודאמריקנה, משחק ראשון: פיטאנה פורטניו - נאסיונל 1-1

    אני בד"כ לא שונא שופטים. יש להם תפקיד קשה מאוד ותמיד מישהו יחטוף עליהם עצבים. אז כן, גם אני לפעמים כועס כשהקבוצה שלי נדפקת ושותק כשהיא נהנית מטעויות שופטים. אבל אצל פיטאנה הארגנטינאי, משהו כבר מתבשל אצלי הרבה זמן. אני כמובן לא מאמין שיש קונספירציה או שיש לו משהו נגד קולומביאנים, אבל בהמשך לשיפוט ההזוי שלו במשחק קולומביה-אורוגואי לפני פחות מחודש, גם הלילה הוא שפט את המשחק הראשון באסונסיון בינינו לבין סרו פורטניו והשפיע בצורה רבה על התוצאה בשתי החלטות רעות. תחילה על ההחלטה להעניק פנדל גבולי (מאוד עד לא קיים) לזכות המקומיים ממש בשניות הסיום של המחצית הראשונה אחרי לכאורה הכשלה של מקנלי טורס והשניה היתה הרחקתו של מיגל בורחה בתחילת החצי השני על דחיפת שחקן יריב. בורחה עצמו נתפס בבירור ולא קיבל פאול, הסתובב ודחף את השחקן בחזה, אבל הוא כמובן לפת את הפרצוף. לא החלטה חכמה של בורחה, אם בכלל מגיע משהו זה צהוב לכל היותר. כמובן שבעקבות האדום בורחה גם לא ישחק בגומלין.

    למזלנו, אלת הצדק היתה איתנו ולקראת הסיום השגנו שער חוץ חשוב מאוד במגרש מאוד ביתי ובמשחק שהיינו יותר טובים מפורטניו, בייחוד בחצי הראשון. בחצי השני פחות בגלל ההרחקה, אבל עמדנו בצורה טובה והצלחנו לחלץ תוצאה שהיא כמו ניצחון. עכשיו 0-0 טוב לנו במדיין וסרו תצטרך להתקיף, בעוד שאנחנו נסתדר ללא בורחה. רק שלא ישלחו שוב פעם את הבן זונה הזה לשפוט...
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אמרתי שההכרעה בחצי הגמר תהיה בשערי חוץ וצדקתי, לשמחתי לכיוון הנכון. דווקא במשחק הכי גרוע שלנו עד עכשיו מול קבוצה חזקה כסרו, אנחנו מצליחים לסיים בתיקו 0-0 ביתי ולהעפיל לגמר אחרי ה-1-1 באסונסיון. המשחק היה קשה מאוד, היינו מאוד לא מדוייקים וסרו שלטו בחלקים נרחבים של המשחק והיו גם מסוכנים במתפרצות. שני השוערים היו המצטיינים לדעתי ועד השניה האחרונה המשחק יכול היה ללכת לכל כיוון.

    עכשיו הגמר מול הסינדרלה שאפקואנסה, שהדיחה אתמול את סאן לורנסו גם בשערי חוץ ותקווה להצליח איפה שאינדפנדיינטה דל ואיה נכשלה בליברטאדורס - מולנו בגמר. אנחנו לעומת זאת, ננסה להיות הראשונים בהיסטוריה לזכות בליברטאדורס ובסודאמריקנה באותה שנה. אין ספק ש-2016 תהיה שנה אדירה לקבוצה אם נוסיף גם את הסודאמריקנה ואלי גם את גביע העולם :p (לא עולה כסף לחלום).
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עושה רושם שהגמר ידחה או יבוטל, המטוס עליו הייתה הקבוצה הברזילאית בדרך לקולומביה התרסק...