קופה אמריקה 2015 - הדיון הכללי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏9/6/15.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מצטרף ומחזק. החילוף של באנגה בפאסטורה היה ברור לכולם ובאולפן, ובתגובות, ביקשו אותו וספרו את הדקות עד שיגיע כבר מהמחצית. לפאסטורה היו שני מהלכים יפים שהגיעו בדקות שצ'ילה הורידה את הרגל מהגז מבחינת הלחץ, או שהוא קיבל את הכדור מעבר ללחץ, תחת הלחץ הוא פשוט קרס ולא הצליח לעשות כלום. הכניסה של באנגה הייתה מתבקשת, הפנקייקים לא יכולים אפילו להכחיש זאת אחרי שביקשו במהלך השידור שזה יקרה, לצערם של הארגנטינאים באנגה הצליח להיראות אפילו רע יותר מפאסטורה. לי אין שום ביקורת על החילוף הזה.

    לאבסי פחות מתאים לכדורגל של מרטינו מדי מריה, בהנחה שהוא מתעורר ומזיז את התחת שלו כמובן, והרבה יותר מתאים לסגנון של ארגנטינה במונדיאל. אבל כמה אנשים היו עושים חילוף אחר ברגע שדי מריה נפצע? בדיעבד כולם יכולים לזרוק שמות, בפועל נראה לי שזה היה החילוף המתבקש. אני באופן אישי חושב שפאסטורה צריך לשחק על הקו, איפה שהוא הציג את היכולת הכי טובה בפריצה שלו, ככה שאני הייתי מחפש אולי להכניס את באנגה ולדחוף את פאסטורה קדימה. אבל למרטינו יש מערך ושיטה אחרים ואף מאמן נורמלי שאני מכיר לא יאכל סיבוב ופתאום באמצע המחצית הראשונה של הגמר ינסה משהו שלא ניסה מעולם בגלל פציעה של שחקן. אין לי שום ביקורת על החילוף הזה.

    על החילוף השלישי יש לי ביקורת, כי לדעתי טבס היה צריך להיכנס במקום אגוארו וגם אני חושב שאפשר היה למשוך עוד עם קון. אבל למרות הביקורת שיש לי, החילוף עצמו לא הזוי אלא פשוט המשך ישיר של ההחלטה שהתקבלה ממש לקראת הקופה שהיגוואין הוא המספר 2 שלו בעמדה. החלטה שאני לא מסכים איתה, אבל מרטינו הוא לא הראשון לקבל אותה (סאבלה אפילו העדיף את פאלאסיו).

    ניהול משחק הזוי של מרטינו מבחינת החילופים ראינו במשחק הראשון מול פאראגוואי, ניהול משחק שהוא קיבל על הראש בגללו ולא חזר עליו. בגמר? אני חושב שאפשר להתווכח על ההחלטות, לרוב בדיעבד כמובן, אבל הזוי זה לא היה.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בימים האחרונים מתחזקות השמועות שבגלל כל פרשת השחיתות של פיפ"א, ייתכן וארה"ב תמשוך את מועמדותה לארח את טורניר הקופה אמריקה סנטנאריו בקיץ הבא. במקרה כזה, הפייבוריטיות להחליפה תהיינה קולומביה ואקואדור, עם עדיפות ככל הנראה לראשונה. מקווה מאוד שאכן ייצא לפועל, הולך לנו כשאנחנו מארחים טורנירים גדולים (בפעמים המעטות שזה קרה), מה גם שכרגע האיצטדיונים הגדולים בקולומביה נראים טוב יותר מאשר אלו שבאקואדור לאור השיפוץ שעברו למונדיאליטו שאירחנו ב-2011.