קבוצת אוהדים חדשה - כמו קביליו יפו, הפועל קטמון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י 1982, ‏1/7/10.

  1. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבר'ה אתם לא יודעים שום דבר על רייכמן אז תפסיקו לבלבל ת'מוח ולהגיד שזו ליצנות, אין לכם מושג מה קורה אצלנו במועדון, הכי קל לדבר מהצד..
    בכל מקרה הפרוייקט ייצא לדרך ונקווה שיהיה טוב, אני בטוח שכן.
     
  2. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיהיה לכם בהצלחה, אבל אני עדיין לא חושב שזה צעד נכון..

    אם על כל התמרמרות של אוהדים מבעלי קבוצה היו מקימים קבוצת אוהדים היית מקבל עוד תריסר קבוצות של אוהדים ממאוכזבי זינו ועד מאוכזבי יואב כץ.
    הפועל ירושלים היא מקרה באמת בלתי נמנע כי הסכסוך ארוך השנים של סאסי ויונה הוא דבילי, אווילי ומטופש כאין כמותו שגרם לאנשים לייאוש אמיתי להבדיל מהשתלטות של איזה איש עסקים על קבוצה שאולי גם ככה יעזוב לא עוד הרבה זמן.
    מכבי קביליו יפו קמה כקבוצת המשך לקבוצה שהתפרקה ולא כתחליף למועדון קיים.

    אני לא אומר שזאת טעות פטאלית של 100 אחוז, להפך אני גם בעד קבוצות אוהדים ויוזמות יצירתיות אבל פה ספיציפית זה פשוט מובן מאליו שבשלב מסויים הפועל כפר סבא תשנה פאזה והקבוצת אוהדים תצטרך להתאחד לתוכה או להתפרק ואז סתם ירדו לטימיון מאות שעות עבודה והוצאות כספיות בלתי נדלות של אוהדים.
     
  3. Burrito Ortega Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/10
    הודעות:
    332
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהצלחה שיהיה לכם. בתור אחד מבעלי המניות של קבוצת האוהדים הראשונה בארץ אני יודע כמה זה קשה לעזוב את הקבוצה שלך ולהקים אותה מחדש. אבל לפעמים אין ברירה. הכדורגל שייך לנו האוהדים , ולא לבעלי ההון. בלעדינו לא היה כדורגל, חשוב לזכור זאת. אחרי שרואים את היציע המערבי מלא ב4500 צעירים, משפחות, נשים וטף בפאקינג ליגה ג' אתה יודע שבחרת בדרך הנכונה ומי היא הקבוצה האמיתית.

     
  4. 1982 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/05
    הודעות:
    69
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שרוצה להכנס קצת יותר לעומק, ולהבין מדוע ננקט הצעד הדרסטי הזה
    מוזמן לעיין במכתב הבא:

    מכתב זה נשלח למבקר העירייה




    תאריך: 27/6/2010
    מספרנו: 782/1


    לכבוד
    מר אליעזר פיירשטיין נציב תלונות התושבים ומבקר העירייה
    עיריית כפר סבא מבלי לפגוע בזכויות
    ת.ד. 25 באמצעות דואר רשום
    כפר סבא, 44100




    א.נ.,

    הנדון: קבוצת הכדורגל הפועל כפר סבא


    בשם מרשינו, מר גיא בלום ומר שי גולוב, הנני מתכבד לפנות אליך כדלקמן:

    1. מרשינו הינם תושבי כפר סבא ונמנים בחוג האוהדים של קבוצת הכדורגל הפועל כפר סבא מזה מספר שנים. כמו כן, מר גיא בלום הינו יו"ר חוג האוהדים "הלב הירוק" ומר שי גולוב הינו יו"ר עמותת "היציע" חוג אוהדי קבוצות הספורט הארצי.
    2. לנוכח מספר אירועים שאירעו בעת האחרונה התעורר במרשינו חשש וחשד כי מתקיימים אי סדרים באגודת הספורט הפועל כפר סבא (להלן: "אגודת הספורט") באופן אשר פוגע בקבוצת הכדורגל הפועל כפר סבא (להלן: "קבוצת הכדורגל") וחוג אוהדיה, והנני פונה אליכם בעניין זה, לאור העובדה כי בהתאם לידוע למרשינו, עיריית כפר סבא מממנת חלק מפעילותה של אגודת הספורט.
    3. לטענת מרשינו, לאחר שמר אלי טביב העביר בסוף עונת המשחקים שהתקיימה בשנת 2009 את הבעלות בקבוצת הכדורגל לאגודת הספורט, נמצאת קבוצת הכדורגל מזה כשנה בבעלות אגודת הספורט, אשר הקנתה את זכויות ניהול הקבוצה למר שאול דור.
    4. ביום ה- 25/5/2010, לאחר שמר שאול דור הזמין את מר גיא בלום לסור למשרדו ולעיין בחוזים הנוגעים לקבוצת הכדורגל, נודע למרשינו כי הקבוצה אינה נמצאת עוד בבעלות אגודת הספורט, ועברה לבעלותה של החברה החדשה לניהול מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא (2009) בע"מ (חל"צ) (להלן: "החברה החדשה").
    5. יאמר כי מרשינו מעולם לא ראו את ההסכם שנערך בין אגודת הספורט לבין שאול דור ועל כן אינם אמונים על פרטי העסקה.
    6. בהתאם לבדיקת נסח רישום החברה החדשה ברשם החברות, עולה כי בעל כל המניות בחברה החדשה הינו מר שאול דור, שכאמור הינו בעל זכויות הניהול בקבוצת הכדורגל, אשר מכהן גם כדירקטור בחברה החדשה יחד עם מר ישראל בן יהודה.
    7. לאחר שניסו מרשינו לברר את פשר העברת הבעלות האמורה בקבוצת הכדורגל, נתקלו בחומת שתיקה וחוסר שיתוף פעולה מטעם בעלי תפקיד באגודת הספורט, למעט גזבר האגודה, מר יצחק חברוני, אשר הצהיר בפני מרשינו כי חתימתו על הסכם העברת הבעלות בקבוצת הכדורגל, האמור לעיל בסעיף 5 למכתב זה, אינה חתימתו.
    יאמר כי למרשינו הוכחות מוצקות להצהרתו של מר חברוני.
    8. לפני מספר חודשים נודע למרשינו כי החברה החדשה מבקשת למכור את הבעלות בקבוצת הכדורגל, ובהתאם לידוע למרשינו, ביום 26/5/2010 נמסרה הקבוצה לניהולו של מר הראל רייכמן.
    9. מרשינו נחשפו להסכם שנערך ונחתם בין החברה החדשה להראל רייכמן, כאמור בסעיף 8 לעיל, ונוכחו כי בהתאם לתנאי ההסכם, (ככל הנראה בסעיף 13), מצוין כי החלטות ניהוליות הנוגעות לקבוצת הכדורגל יתבצעו במשותף עם החברה החדשה, כמו כן, בהתאם לסעיף נוסף בהסכם (ככל הנראה סעיף 25), זכות הוטו לגבי ההחלטות הניהוליות נשארה בידיו של מר שאול דור, אף על פי שהחבות הכספית של קבוצת הכדורגל עוברת במלואה למר הראל רייכמן.
    יאמר כי המתואר לעיל מעלה חשד מהותי לגבי אופייה האמיתי של העסקה האמורה.
    10. מכיוון שמר שאול דור קיבל מלכתחילה את זכויות הניהול בקבוצת הכדורגל מאגודת הספורט, מרשינו רואים את אגודת הספורט, כעמותה האמורה לפעול למען ולטובת הציבור וקהל אוהדי קבוצת הכדורגל, כאחראית להתנהלות הפסולה המתוארת במכתב זה בזעיר אנפין.
    11. על כן, מכיוון שאגודת הספורט ממומנת, בין היתר, באמצעות כספי ציבור המועברים לאגודת הספורט מעיריית כפר סבא, מרשינו דורשים כי מבקר העירייה יבחן את התנהלות אגודת הספורט והשימוש בכספים המועברים אליה מעיריית כפר סבא.
    12. לפיכך, מרשינו דורשים כי מקשר העירייה יבחן את החשדות האמורים במכתב זה, ולקבל הבהרות לגבי עמדת עיריית כפר סבא בסוגיה האמורה.
    13. יאמר בנוסף, מרשינו פנו בעניין ישירות לאגודת הספורט אך טרם נענו.
    14. אין באמור במכתב זה כדי לפגוע בזכויות מזכויות מרשינו, כמו כן, מובהר כי מכתב זה אינו ממצא את מלוא טענות מרשינו ומרשינו שומרים לעצמם לטעון טענות נוספות כלפי מי מהמעורבים בפרשה.


    בכבוד רב,

    רותם שפירא, עו"ד
    שפירא, פרידמן, צבר – משרד עורכי דין
     
  5. מושיק חיפה Member

    הצטרף ב:
    ‏29/6/10
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רק יכול לאחל בהצלחה ונקווה שהפרוייקט הייחודי הזה יצליח...
    זה רק יכול לעשות טוב לכדורגל .
     
  6. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,997
    לייקים שהתקבלו:
    722
    לא חושב שזה כזה עקרוני. מה שבאמת התכוונתי זה שהקבוצה מייצגת דור הולך ונעלם.
    בני יהודה דוגמא טובה. האוכלוסיה היום בשכונת התקווה שונה לגמרי ובני יהודה כבר לא מעניינת את מרבית התושבים. בשביל לשרוד הם צריכים להתחרות עם מכבי והפועל ת"א על אוהדים בעיר. לא נראה לי שהם יצליחו.
    כנ"ל קביליו יפו. אתה באמת רציני שזו קבוצה שמייצגת את העדה הבולגרית? כמה בולגרים יהיו ביפו עוד 20 שנה? יש איזו עליה מבולגריה שאני לא מודע לה? זה כמו להקים היום קבוצה שתייצג את התימנים בכרם (ע"ע שמשון).
    אני ממש לא נגד הרעיון של קביליו יפו. זה יכול להיות מועדון מצליח ומסגרת מצוינת להרבה ילדים ביפו והסביבה. האם זה מועדון שיכול בעתיד לתקוע יתד בליגת העל? אני משוכנע שלא. אני מניח שזו גם לא המטרה שלכם.
    יש כיום המון ערים חדשות בישראל ללא קבוצות מצליחות (ראשון למשל). ובחדשה אני מתכוון שהעיר מאוד התפתחה וגדלה והמון זוגות צעירים בחרו להתיישב בה. אני מניח שמהערים הללו תצמחנה קבוצות חדשות כי הפוטנציאל לבסיס אוהדים גדול קיים.
     
  7. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,391
    לייקים שהתקבלו:
    620

    אני מקווה שלא אכתוב בצורה מתנשאת, אבל אם כן, עימך הסליחה.
    בעיקרון, אתה לא ממש מבין מה זה מכבי קביליו יפו.

    נתחיל מזה שיש לנו שני בסיסים: אחד ביפו, שם נמצאת מחלקת הנוער והשני בחולון, שם משחקת הקבוצה הבוגרת. אנחנו מעריכים בכ-300 את מספר האוהדים החדשים שהגיעו לקבוצה מקרן היסוד בבת-ים, קרית מיכה וחולון ומשכונת רמת הנשיא וקרית בן-גוריון, מרביתם ילדים, חלק הלא קטן הגיע גם לקרית שמונה ולחדרה, בהסעות שארגנה הקבוצה.

    מחלקת הנוער שלנו קיימת כבר שנה שניה, מונה 3 קבוצות ובית ספר לכדורגל. בעונה הקרובה המחלקה תגדל לחמש קבוצות בהנהלת גבי בורשטיין ואולי תיפתח גם קבוצת נערות. בית הספר לכדורגל מנה השנה 65 ילדים והוא יחצה את ה-100 העונה. להערכת ראשי הקבוצה יהיו במחלקת הנוער העונה כ-200 ילדים ובני נוער. עונה שלישית לקיום המועדון!

    העדה הבולגרית נפוצה מיפו ברובה, אבל מגיעה למשחקים מראשל"צ, בת-ים, הוד השרון, אריאל, עפולה, כפ"ס. זה לא קשור ליפו, זה קשור לעדה. האוהדים הם דור שני ושלישי לאוהדי מכבי יפו ואפילו רביעי. יש נטישה המונית של אוהדים משערים 13 של מכבי ו-2 של הפועל, חזרה למכבי יפו.

    המבחן יהיה בעונה פחות מוצלחת, אבל מכירה של 450 מנויים בעונה החולפת וכ-700 מנויים על פי ההערכה בעונה הקרובה, מסמנת על התקדמות.

    אם הקבוצה תעפיל בסוף העונה לליגה הלאומית, היא תסמן שלוש עליות מרגע עלייתה ולמעשה תחזור לליגה שממנה סולקה. במקביל נבנית תשתית ארגונית וקהילתית על מנת לפלס את הדרך לליגת העל ולהיות "המועדון החמישי", כלומר מועדון שמוביל את המועדונים הבינוניים בישראל ומדי פעם מגיע לגביע אירופה ומזריק דלק למיזם.
     
  8. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבר'ה כאן זה הדיון על הפועל לויטה, בא לכם לדבר על יפו? כנסו לאשכול שמוקדש להם
     
  9. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    מה זה "מועדון חמישי" לשיטתך? "להוביל את המועדונים הבינונים", מה זה מועדון בינוני? אם הכוונה שלך היא לסוג של בני יהודה כיום- יש ליפו סיכוי לא רע. מבחינת פוטנציאל יהיה יומרני מדי עבור יפו לסמן כמטרה להפוך למועדון החמישי בגודלו בישראל.

    בהצלחה לקבוצת האוהדים החדשה של כפ"ס. אבל מה יקרה במידה והמועדון יעפיל העונה לליגת העל, מה שסביר להניח יתממש?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/10
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    מצטרף לשאלה של אריאל. מצליח ככל שיהיה הפרויקט, קשה לי להאמין שיפו יכולה להביא קהל גדול יותר מ5 הגדולות - מכבי ת"א, הפועל ת"א, מכבי חיפה, בית"ר י"ם והפועל באר שבע.

    אריאל, יש לי הרגשה שהאוהדים עדיין לא ויתרו על הקבוצה (מתבטא במכתב ששלחו והרעיון להקים קבוצת אוהדים הוא כרגע בגדר איום שיתכן וימומש).
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    מגוחך שאוהדי הפועל כפ"ס מקימים קבוצת אוהדים, אתה אוהדי יפו בטח שאפשר להבין כי לא היה להם קבוצה והצעד שלהם היה טבעי לגמרי, הפועל ירושלים תחת סאסי ויונה הפכה לקבוצה הפאתטית במדינה ולמרות שאני לא מסכים כ"כ עם רעיון נטישת הקבוצה אפשר איכשהו עוד להבין את האוהדים אבל הפועל כפ"ס הייתה רחוקה מרחק משחק מלעלות ליגה וסביר להניח שתתמודד על העליה בעונה הבאה.

    הפועל ב"ש לא קבוצה גדולה, מבחינת קהל יש לה פוטנציאל גדול בגלל האיזור שממנו היא מגיעה אבל אין שום הצדקה להפוך אותה ל"קבוצה החמישית של ישראל".
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אני דיברתי על גודל הקהל, ועל הפונטציאל
    אם מסתכלים מקצועי למשל (יש הרבה דרכים להסתכל כמו שהבנת) ת אז בשנה הקרובה גם בית"ר י"ם היא לא קבוצה גדולה אחרי מכירת החיסול בקיץ.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/7/10
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    קודם כל צריך להבדיל בין מועדון גדול לקבוצה גדולה.
    יש לנו 4 מועדונים גדולים מכל הבחינות כאן, והפועל ב"ש לא אחת מהם, בעונה הבאה בית"ר אולי לא תהיה קבוצה גדולה מבחינה מקצועית(עדיין יש לנו לטעמי סגל לא פחות מאף קבוצה פרט לשתי תל-אביביות ומכבי חיפה) אבל עדיין הרעש שבית"ר עושה בתקשורת בכל צעד הרבה קבוצות כאן היו רוצות.
     
  14. 950K Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/10
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהצלחה לעמותה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/10