קבוצות הבטן 17/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏29/7/17.

?

מי מבין הקבוצות הבאות תסיים במיקום הגבוה ביותר בעונת 17/18?

הסקר סגור ‏19/8/17.
  1. לייפציג

    61.5%
  2. הופנהיים

    7.7%
  3. גלאדבך

    7.7%
  4. שאלקה

    7.7%
  5. לברקוזן

    15.4%
  1. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    בהצלחה!
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אמרתי, עלי הוא לא עושה רושם טוב כל כך, גם לא רע, אבל יש הרבה אנשי מקצוע בארגנטינה שמאוד מעריכים אותו ככה שאולי אני מפספס ולברקוזן מרוויחה...
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    אני מאוד מחבב את קלופ. נכון הוא פוזאיסט, הוא שואו מן, אבל זה הסוג המאמן שהוא - מאמן כוכב. כל הדברים שאמרת אליו תקפים גם למאמנים כוכבים אחרים כמו מוריניו, פפ וסימאונה, גם הם פוזאיסטים, אמוציונלים ובכיינים, ולדעתי האישית הם פחות סימפטים מקלופ (במיוחד מוריניו).
    אחד הדברים שאני אוהב אצל קלופ זה החיבור שלו עם השחקנים, החום שהוא מפגין כלפיהם, האמונה שלו בהם, ועל המגרש אתה רואה איך שחקנים מתאבדים בשבילו. לא סתם הקבוצות שלו רצות הכי הרבה.
    אני גם באופן אישי הכי אוהב את הכדורגל שהקבוצות שלו משחקות, אטרקטיבי, מהיר ותכליתי.
    הוא לא מאמן הגנה גדול זה נכון, גם פפ וזידאן לא מאמני הגנה דגולים, אבל זה גם נובע מסגנון משחק, הגנה גבוהה או משחק התקפי בקצב גבוהה, כל עוד יש לקבוצות הגדולות יתרון איכותי ניתן להתגבר על כך מול קבוצות חלשות יותר.
    באיירן וברצלונה בשנים האחרונות ספגו לא מעט שערים בליגת האלופות ובמיוחד בנוקאאוט, והן קבוצות יותר חזקות ועשירות ממה שהייתה דורטמונד.

    לגבי הופנהיים, העלייה של ליברפול לא הייתה מוטלת בספק, ליברפול החמיצה יותר מהופנהיים וסגרה את הסיפור די מהר. אני אגיד גם משהו לזכות הליגה הגרמנית - בשנים האחרונות הקבוצה ממקום 4 בליגה תמיד עלתה לשלב הבתים, לקבל קבוצה גרמנית בשלב הזה בקרב על העלייה זה לא קל, הקבוצה עדיין בתחילת העונה, לא בשיאה ובמצב כזה יכולה להיות מעידה, ליברפול צלחה את המוקש הזה די בקלות. ההגנה שלה לא טובה, זה נכון, אבל האמצעים שלה יותר דלים מיונייטד, סיטי וצ'לסי למשל, ששפכו ים כסף בחלונות העברות האחרונות. סיטי הביאה בעונה שעברה בלם של 50 מיליון ליש"ט ספגה בעונה החולפת רק שלושה שערים פחות מליברפול שהביאה בלם בחינם (מאטיפ).
    לדעתי, קלופ עם כלים טובים יותר כמו בבאיירן, יונייטד או סיטי היה מוציא הרבה יותר. אבל הוא רומנטיקן, הוא מעדיף קבוצות כמו ליברפול ודורטמונד, אני מאוד מעריך אותו על זה.
    עוד דבר לזכותו של קלופ זה היכולת להכין את הקבוצות שלו מצוין מול הקבוצות הבכירות. מספיק לראות את המאזן שלו מול קבוצות בכירות מאז שהגיע לליברפול.
    דווקא מול קבוצות קטנות יותר ליברפול פישלה ופה אפשר לבוא אליו בטענות, אבל כמו שאמרתי עם כלים טובים יותר שמאמנים של קבוצות עשירות יותר מקבלים אני מאמין שהוא היה מתגבר עליהן.

    אתה נותן קרדיט לאנריקה כמאמן ראוי עם דרך על סמך הצלחה שלו בעונה אחת עם ברצלונה הגדולה, כולל שלישיית ההתקפה המרשימה בהיסטוריה, למה לקלופ מגיע פחות קרדיט על שתי אליפויות עם דורטמונד מול באיירן הגדולה? וגמר ליגת אלופות בו דורטמונד לא נפלה מבאיירן?

    יכול להיות שאתה צודק בחלק מהדברים לגבי אנצ'לוטי, אבל לגבי ההדחה מול ריאל אני חושב שיש לו נסיבות מקילות. קודם כל, ריאל קבוצה טובה יותר, עם סגל טוב יותר מבאיירן, היא דרסה לא רק את באיירן אלא גם את יובנטוס עם אלגרי הגדול וגם את אתלטיקו עם סימאונה.
    היה לו חוסר מזל והוא חסר את לבנדובסקי, הסקורר המרכזי שלו, בעוד רונאלדו, שהיה בשיאו בשלב הזה של העונה, שיחק. גם במשחק השני הוא לא היה 100 אחוז, כמו גם שני הבלמים הבכירים שלו שהוכשרו ברגע האחרון, והבלם השלישי מורחק.

    ריאל השתלטה על המשחק הראשון רק אחרי שבאיירן נותרה בעשרה שחקנים. אנצ'לוטי לא יכול להיות אשם על הטמטום של מרטינז.
    כנ"ל לגבי המשחק השני, נכון שמחצית ראשונה ריאל הייתה יותר טובה, אבל מחצית שנייה המשחק התאזן, באיירן הצליחה להשוות את ההתמודדות, ואז שערוריית שיפוט הביאה לצהוב שני שלא היה של וידאל ששוב השאיר את באיירן בחיסרון שחקן, ושער מנבדל ברור של רונאלדו על סף ההפסקה של ההארכה, שער שהוציא את הרוח מהמפרשים של באיירן שנמצאת בחיסרון שחקן במשחק חוץ בהארכה.
    האשמה העיקרית של אנצ'לוטי בצמד המשחקים הללו היא שהוא לא הוציא את וידאל אחרי הצהוב הראשון במשחק השני.
    אני חושב שההדחה של ה-5-0 לריאל שלוש שנים מוקדם יותר הייתה הרבה יותר משפילה, מול קבוצה פחות שלמה ומגוונת ממה שהייתה לריאל בעונה שעברה, ועם 11 מול 11.
    ברמות האלה, חיסרון מספרי מאוד משמעותי. ברוב המקרים כל הקבוצות הגדולות ביותר היו מתפרקות לרסיסים אם היו נשארות ב-10 שחקנים מול ריאל בכושר שהיא הייתה בו.

    לגבי סאנצ'ז, קומאן וקוסטה.
    סאנצ'ז - מאז שהגיע לבאיירן לא ראיתי ממנו כלום, היו לו מספיק הזדמנויות להוכיח את עצמו והוא היה גרוע בכל המשחקים שהוא פתח בהם בעונה שעברה. הוא אוברייטד מטורף, ממש לא מובנת לי ההתלהבות ממנו, יש אלף כמוהו.

    קוסטה - צריך להגיד את האמת. שנה שעברה הוא לא היה טוב. הוא וואן טריק פוני. הוא ווינגר לא רע ומהיר, אבל הגיע לתקרת הזכוכית שלו, הוא בן 27 (משום מה למרות העובדה הזאת אפנברג המשיך להתייחס אליו כצעיר) ואני לא רואה אותו משתפר. הוא צפוי עד כאב, ברגע שלמדו אותו הוא נהיה קל לנטרול, זכורה לי לרעה במיוחד ההופעה הזוועתית שלו כמחליף מול ריאל, ראש בקיר. כשחקן מחליף לא הייתה לי בעיה שהוא יישאר, אבל הוא לא מספיק טוב להרכב של קבוצה עם שאיפות כמו באיירן לדעתי.

    קומאן - ממה שזכור לי הוא היה פצוע תקופה בעונה שעברה. בכל זאת, בניגוד לקוסטה הוא צעיר, מגוון יותר וקשה יותר לעצירה. הוא יהלום לא מלוטש עדיין וחייב להיות מדויק בפעולה האחרונה, אבל אני מאמין שהוא יילך וישתפר.

    אגב, הפער בין הליגה הגרמנית לאנגלית בדירוג אופ"א הצטמק במהירות מכ-2 נקודות פער ל0.251 בעקבות ההדחות של הופנהיים ופרייבורג. אני מזהה פה מגמה. אם הליגה האנגלית תעבור את הליגה הגרמנית אתה עדיין תהיה איתן בדעתך שהליגה הגרמנית חזקה יותר?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/17
    muller, owen11111 ו-nfcb אוהבים את זה.
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עדיין לטעמי החסרונות של קלופ שמניתי (חוץ מההתנהגות שלו שזה רק טעם אישי שלי) גורמים לכך שהוא לא מספיק טוב בשביל באיירן. אולי אם הוא יראה שלמד והשתנה (כמו שבעיניי קרה עם יוגי) הוא יתאים.

    לגבי אנריקה. אני חוזר ומדגיש הוא ברשימה שרשמתי לא על סמך דרך או משהו כזה, אלא אך ורק על סמך הישגים.

    ברשותך לא נתווכח על המשחקים נגד ריאל בעונה שעברה (ואני בהחלט מסכים שמה שהיה עם פפ היה קטסטרופה. דרך אגב, פפ גם לקח על עצמו את מלוא האחריות לזה). אני מציע שתראה שוב ותראה כמו אומללה נראתה באיירן ב 190 מתוך 210 הדקות של שני המפגשים. עוד לפני ההרחקות. מה שאני לא מסכים איתך הוא שלבאיירן היה סגל נחות מאשר לריאל. על הנייר היה וגם העונה יש לבאיירן את הסגל (לא 11, אלא סגל) הכי טוב בעולם. אנצ'לוטי גרם לכך שהסגל הזה רק בינוני. אם (סתם לדוגמא) הוא היה מושיב את נוייר ונותן את חולצת ההרכב לאולרייך זה לא אומר שאין לו את השוער הטוב (או אחד מהשלושה הטובים) בעולם. זה כן אומר שבהרכב יש לו שוער בינוני. ואני מקווה שהמשל הובן. לאנצ'לוטי יש את הסגל הטוב בעולם אבל הוא עשה מזה קבוצה שצריכה הגרלה טובה רק כדי להגיע לרבע.

    ולנושא העיקרי של הדיון פה. אני חושש שאנחנו "מתווכחים" במישורים מקבילים ועד שלא נקבע את הפרמטרים למדידה לא נוכל ל"התווכח" באמת. בעיניי, כדי להגיד אם ליגה (או קבוצה או שחקן אפילו) טובה או חזקה צריך למדוד את זה לאורך תקופה של בין 3 ל - 6 שנים. בשנה אחת ואפילו שנתיים, זה זמן קצר מידי ויכולה להיות טעות סטטיסטית. ואני אתן כמה דוגמאות להמחשה. טוטנהאם זכתה פעמיים רצוף במקום השני בליגה האנגלית. האם היא הקבוצה השניה בטיבה באנגליה? קלן הייתה בצמרת הגבוהה של הליגה הגרמנית. האם היא באמת בין 6 הקבוצות הטובות בגרמניה? (נגיד ש)תומאס מולר נתן עונה חלשה בעונה שעברה. האם הוא לא מהשחקנים הטובים בעולם?
    לכן, בבסיס אין בינינו הסכמה. אם אתה שואל אותי האם רגעית (בהנחה שהתחזית שלך לגבי הניקוד העונה) הליגה האנגלית טובה מהגרמנית? מסכים. האם כללית היא יותר טובה? כשהיא תעשה 3 שנים ומעלה תוצאות יותר טובות מאלו של הליגה הגרמנית אני אסכים.
    בעונה שעברה הליגה הגרמנית הייתה בקטסטרופה (מבחינת הטיב) ובכל זאת הליגה האנגלית השיגה בקושי 300 נק' מתוך כ - 15,000 מאשר הליגה הגרמנית והשנה (בגלל שייצגו את הליגה הגרמנית קבוצות חלשות, לא מנוסות ושלא אמורות להיות שם) כנראה שהפער יגדל. אבל בגרמניה כבר עושים את ההתאמות וה"טעות" תתוקן. אם לא השנה (ותבוא לידי ביטוי באירופה בעונה הבאה) אז בעונה הבאה (ותבוא לידי ביטוי בעוד שתי עונות) כי שינויים כאלה, כדי שיהיו אמיתיים לוקחים קצת זמן.
    בקיצור, כרגע בנקודת הזמן הזו הליגה האנגלית טובה וחזקה מהליגה הגרמנית, לאורך 5 עונות עדיין לא. ולטעמי בשביל באמת להשוות צריך את תקופת הזמן הזו.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מה צפוי מחר בלברקוזן:
    רכישה של לוקאס אלאריו מריבר תמורת 19-24 מיליון יורו.
    רכישה של פנאגיוטיס רסטוס מאולימפיאקוס תמורת 20-22 מיליון.
    מכירה של קווין קאמפל ללייפציג (!) תמורת 17-20 מיליון.
    מכירה/השאלה של אלכסנדר דראגוביץ׳ - כנראה השאלה לאולימפיאקוס במסגרת עסקת רסטוס, אבל ייתכן שלבסוף בתצורה אחרת.

    בסך הכל לא משהו. בעיקר המכירה של קאמפל (סכום מאוד נמוך בעיני). גם הרכש של אלאריו לא ממש משכנע אותי. נקווה לטוב :)
     
    golding אוהב/ת את זה.
  6. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לא יודע בוודאות להגיד לך. המאמן, הייקו הרליש, מונה בתחילת הקיץ ובמשחקי ההכנה - או לפחות ברובם - הקבוצה שיחקה מעין 4-4-2/4-2-3-1, כשבפועל יש מעין חלוץ יחיד אבל הוא לא מתפקד כחלוץ מטרה, אלא מנסה להיות מעורב בהנעת הכדור, עובר לאגפים ומדי פעם מתחלף בעמדה עם שחקן אחר.

    עם זאת, אחרי מחצית ראשונה די גרועה במחזור הראשון מול באיירן, למחצית השנייה עלו עם 3-4-3 כשיש חלוץ יחיד מובהק יותר (פולאנד, שזה לא התפקיד הטבעי שלו). כך גם שיחקו מול הופנהיים בשבת ולדעתי ימשיכו לשחק כך בזמן הקרוב, כי הקבוצה נראית טוב במערך הזה.

    האופציות החלופיות לעמדת החלוץ הן:
    1. קווין פולאנד, שלא ממש משכנע באופן כללי ובעמדת החלוץ בפרט (מקווה לראות אותו באגף או בעמדה אחורית יותר בהמשך).
    2. ג׳ואל פויאנפאלו, שלמרות יחס שערים לדקות פסיכי לא זוכה להרבה קרדיט (וחלקית בצדק) וגם פצוע בחודש הקרוב.
    3. שטפן קיסלינג, שלמרות שהוא ללא ספק אהוב הקהל כבר לא באמת רלוונטי.
    4. אלתור כלשהו (האברץ?).

    כמו שאתה יכול להבין, אף אחד מהם לא אופציה טובה באמת, כך שאני מעריך שאלאריו ישחק בעיקר כחלוץ יחיד ב3-4-3, לפחות בהתחלה, ואולי בהמשך הוא ישחק יחד עם עוד מישהו (פולאנד, האברץ, בראנדט) במערך של שני חלוצים.
     
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אלאריו פחות או יותר רשמי:


    רסטוס רשמי:
    https://pbs.twimg.com/media/DIjOlfcVwAUguyn?format=Xxx&name=small

    קאמפל רשמי :(
    https://pbs.twimg.com/media/DIjtiHlXgAA14Ly?format=Xxx

    ודראגוביץ׳ כנראה יעבור בסוף לסטר בהשאלה.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני לא רואה קשר בין התשובות המנומקות מצדך למציאות. כל הקשקושים על "נצחונות של קבוצות גרמניות באירופה" לא מחוברים למציאות. הנה דורטמונד חטפה היום בוומבלי מטוטנהאם ומחזור אלופות שלם עבר כשרק באיירן מנצחת: תמונת מראה של מצבו של הכדורגל הגרמני באירופה ולא יעזרו כל התשובות המפורטות. כפי שרשמתי: ליברפול קבלה אחלה הגרלה בדמות הופנהיים והיום טוטנהאם קבלה אחלה משחק בדמות דורטמונד שעזרה להסיר את קללת וומבלי עם שלישיה ברשת. תמשיך לחשוב שמישהו ביבשת מתרשם מהנצחונות של הגרמניות.
    ולגבי שמות המאמנים שהעלית: אתה מתעקש בכוח להחזירנו לימים האפורים של רבע גמר בלחץ והסתפקות באליפות מקומית בליגה הפאתטית הזאת. בנתיים בשנים האחרונות ההנהלה לא חושבת כמוך לפחות במינויים מראש. אני חושש שעוד ילכו בדרך הזאת והעיקר שיהיה לנו מאמן של "דרך" שלא נראה איתו אוזן של גביע אלופות אבל העיקר תמשיך לחשוב שמישהו סופר אותנו כי נצחנו את דארמשטט בליגה וחילצנו רבע גמר. הכדורגל השתנה בשנים האחרונות ונהיו שני דרגים: זה של ברצלונה, ריאל, באיירן של עד העונה, יובנטוס, יונייטד (לפחות הסטורית) ויש הדרג של בנפיקה, פורטו וצסקא. מתי פעם אחרונה קבוצה מהדרג הנחות הדיחה קבוצה מהדרג הבכיר? תחליט איפה רוצה להיות.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כפיר. כבר כמעט 5 חודשים מחכים לתשובתך על השאלה דירוג 10 הליגות הבכירות בעולם לפי סדר בצורה מנומקת. ממשיכים לחכות.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נו, עוד הפסד של קבוצה גרמנית במסגרת אירופית, של הופנהיים, בבית לבראגה.
    אתה ממתין 5 חודשים לתשובה נדב ואני ממתין שנים שתבין שהקבוצות הגרמניות הפכו ללא רלוונטיות באירופה למעט באיירן. בנתיים המציאות יופי מוכיחה את מה שאני אומר, תמשיך לחפש נחמה בדרוג של אופא. במציאות הקבוצות הפורטוגזיות הרבה יותר מצליחות בשנים האחרונות בליגה האירופית מהגרמניות.
    תיכף נשמע פה גם מעוד כותבים כמו DRORIKO כמה הופנהיים בטח היתה טובה (כמו שקשקש לנו נגד ליברפול) ואם היה ככה ואם היה ההוא ופה ושם היתה מנצחת. ולLEBRON יכתוב שאפנברג מקשקש. יש פסטיבל מספרי סיפורים בגבעתיים החודש, תבואו לשם לסיפורי בדיות.
     
  12. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    הופנהיים באמת אבל היו יותר טובים. בזהירות אפשר לומר שנשדדו הערב.

    Sent from my X16 S using Tapatalk
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עזוב. מה הדירוג שלך כבר לא נקבל. תמשיך עם ״כבר אמרתי...״ רק תשכח שאמרת שאוהדי ריאל בפאניקה בגלל ההגרלה נגד באיירן ובסוף נגמר 6:3 קליל לריאל. אמרת הרבה דברים ששכחת שאמרת.
    אבל וזה באמת מעניין. ואולי הפעם כן נקבל תושבה. אם במציאות הקבוצות הפורטוגזיות הרבה יותר מצליחות בשנים האחרונות מהגרמניות אז איך זה שבדירוג של אופא הן רק במקום השביעי (אפילו אחרי רוסיה) וגרמניה במקום השני (עד סיום העונה גרמניה שניה לברון. מצטער :rolleyes:)? איך? איך? איך?
    או במילים אחרות תסביר לנו, הבורים, לפי מה נקבע הניקוד של הליגות באופ״א.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/9/17
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    רואים שאתה אפילו לא קורא את ההודעות שלי.
     
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    Member associations - UEFA rankings - Country coefficients – UEFA.com