קבוצות הבטן 17/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏29/7/17.

?

מי מבין הקבוצות הבאות תסיים במיקום הגבוה ביותר בעונת 17/18?

הסקר סגור ‏19/8/17.
  1. לייפציג

    61.5%
  2. הופנהיים

    7.7%
  3. גלאדבך

    7.7%
  4. שאלקה

    7.7%
  5. לברקוזן

    15.4%
  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    הופנהיים הייתה יותר טובה? אני לא בטוח שראינו את אותו משחק, ליברפול הייתה הרבה מסוכנת, בעטה יותר למסגרת ובכלל הגיעה ליותר מצבים.
     
    Captain Canada ו-owen11111 אוהבים את זה.
  2. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    רשמת את זה גם בדיון של ליברפול.
    ב-60 דקות הראשונות של המשחק ראו את היכולת המאד מרשימה של הופהניים לפתח משחק באמצעות הנעת כדור, והיכולת שלהם להגיע עם הכדור עד לאזור הרחבה של היריבה זה באמת דבר מרשים. הבלם קצת קשה לי לרשום את השם שלו ווט? vogt ודמירביי מאד הרשימו אותי היום. אבל לטעון שהופהניים הגיעו ליותר מצבים? בוא נספור יחדיו:
    פנדל, אחד על אחד של וגנר עם מניולה והריבאונד (במחצית הראשונה), השער (מפעולה התקפית מאד מרשימה) והנגיחה החופשית בדקה ה-93. ארבעה מצבים.
    מצד שני ליברפול עם: אחד על אחד סלאח, החטאה של לוברן על סף המחצית (מחצית ראשונה) ובמחצי השנייה: החטאה של פירמינו באחד על אחד (דקה 49), החטאה נוספת של סלאח באחד על אחד, החטאה של מאנה באחד על אחד.
    בסה״כ 5 מצבים וזה בלי לספור את השערים.

    אז אומנם הופהניים הניעה כדור טוב יותר, הייתה במשך 55 דקות הקבוצה הטובה יותר, אבל בסופו של דבר ליברפול היא זו שהגיעה למצבים המסוכנים יותר וגם אתה יודע.. ניצחה את המשחק.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    קודם כל, בהתחשב בהדחה של פרייבורג ובהדחה הצפויה של של הופנהיים, הסיכויים של הליגה האנגלית עם 5 נציגות בליגת האלופות לחלוף על פני הליגה הגרמנית עלו משמעותית, הפער בין הליגות בדירוג הוא קטן ולא מאד משמעותי.

    מתי לברקוזן הגיעה ברבע גמר ליגת האלופות? שאלקה בשנתיים האחרונות כלל לא הייתה בליגת האלופות, הגיע לרבע גמר הליגה האירופית שנה שעברה בעוד קבוצה אנגלית (יונייטד) זכתה, והגיע לשמינית גמר הליגה האירופית שנה לפני בעוד קבוצה אנגלית (ליברפול) העפילה לגמר.
    פעם אחרונה שהיא עברה את השמינית באלופות הייתה ב-2011 כשהליגה האנגלית הייתה לפני הגרמנית בדירוג, לא רלוונטי.

    וולפסבורג עלתה לרבע גמר האלופות, נכון, אז מה? גם לסטר בעונתה הראשונה אי פעם בליגת האלופות עלתה לרבע הגמר שנה שעברה.

    ברשותך בוא נעבור על קבוצות הצמרת בגרמניה ואנגליה בעונה החולפת ונשווה.

    1. באיירן > צ'לסי - באיירן עדיפה עד שיוכח אחרת, אך לא בטוח שמבחינת רמת הסגלים יש הבדלים משמעותיים.

    2. טוטנהאם > לייפציג - עם כל הכבוד ללייפציג, היא נתנה עד עכשיו רק עונה אחת טובה בבונדסליגה ובאירופה מעולם לא שיחקה. בעוד טוטנהאם יציבה ובמגמת שיפור באופן עקבי בשנים האחרונות, עם שחקנים מוכחים כמו קיין, עלי ואריקסן שהוכיחו את עצמם כמה עונות בליגה הראשונה. עד שיוכח אחרת, טוטנהאם עדיפה.

    3. סיטי > דורטמונד- לא חד משמעי, אבל הסגל של סיטי טוב ועמוק יותר לדעתי משל מקבילתה. אמנם שנה שעברה סיטי הודחה שלב לפני, אבל אותה קבוצה שהדיחה את סיטי עברה בקלות את דורטמונד, בעוד את סיטי היא עברה בקושי.

    4. ליברפול > הופנהיים - הופנהיים, ששנה שעברה אף קבוצה גרמנית לא הצליחה לנצח אותה בביתה, נוצחה בביתה די בקלות על ידי מקבילתה מאנגליה. מבחינתי התשובה ברורה.

    5. ארסנל > קלן - ארסנל מאזן שערים 33+ לעומת קלן עם 9+, מבחינת הישגים אירופים אני לא באמת צריך להסביר. וזה מבלי שהתייחסתי להבדל העצום באיכות הסגלים.

    6. יונייטד > הרטה ברלין - אלופת הליגה האירופית לעומת מי שהודחה בסיבוב השלישי, אחת עם מאזן שערים שלילי של 4-, השנייה עם מאזן חיובי של 25+, גם פה פערים עצומים באיכות הסגלים.

    7. אברטון > פרייבורג - אחת עברה קבוצה סלובקית ועלתה לפלייאוף של האירופית, אחת הודחה מול קבוצה סלובנית. אחת סיימה עם מאזן 18+, אחת עם מאזן 18-.

    לפחות בין קבוצות הצמרת - פערים די גדולים לזכות האנגליות, הן ב. זה נובע מן הסתם בעיקר בגלל הבדלי התקציבים שמאפשרים לקבוצות האנגליות להביא מאמנים ושחקנים יקרים יותר, אבל גם בגלל ההיסטוריה המפוארת של חלקן, כשהכוונה היא בעיקר ליונייטד, ארסנל, ליברפול ומאז שאברמוביץ' הגיע גם צ'לסי בנתה לעצמה היסטוריה מכובדת עם אליפויות ותארים אירופים.

    טוכל ואנצ'לוטי בינוניים? אני לא מסכים,

    לאנצ'לוטי יש מספיק קבלות כולל 3 זכיות בליגת האלופות, אליפויות באיטליה, צרפת, אנגליה וגרמניה וגביעים בליגות השונות, לקרוא לו בינוני, גם אם מתייחסים לבאיירן, זאת הגזמה, לכמה מאמנים של באיירן ב-20 שנה האחרונות היו יותר קבלות ממנו כשהגיעו?

    לגבי טוכל השני קיבל קבוצה אחרי עונה חלשה מאוד וייצב אותה, שידרג שחקנים כמו אובמיאנג,מקי וסוקרטיס, נתן הזדמנות לשחקנים צעירים כמו וייגל, דמבלה ופלישיץ' ויצר להם מעמד גבוה, זכה במקום 2 עם כמות נקודות מרשימה שבעונות אחרות הייתה מספיקה לאליפות וגמר גביע כבר בעונתו הראשונה, מקום 3, רבע גמר אלופות וזכייה בגביע בעונה השנייה מרובת הפציעות כשסכסוך עם ההנהלה די מקשה על יכולת למקסם את התוצאות.

    מבחינתך באיירן הייתה צריכה להיפרד מאנצ'לוטי? אתה יכול להביא לי בבקשה דוגמאות למאמנים אפשריים לדורטמונד ובאיירן שמבחינתך ראויים לקבל הזדמנות בקבוצות הללו?

    ועוד משהו, בהתחשב בכך שאתה חושב שהמאמנים בליגה הגרמנית ברמה לא טובה, האם אתה חושב שמקבילהם באנגלית טובים יותר? אשמח לדעת מי מבחינתך מאמנים ברמה או לא כי אם אנצ'לוטי עטור התארים היוקרתיים ביותר בינוני אז כמה מאמנים טובים באמת יש (ואני יודע שבמקרה שלו התכוונת לבאיירן- אז אני מתכוון עבור באיירן), אנא תמנה לי אותם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/17
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    שכחת בעיטה של הופנהיים על סך הרחבה במחצית השניה שסחטה הדיפה יפה של מיניולה,וזה רק מה שעולה לי לראש,יכול להיות שהיו עוד כמה ששכחתי. לדעתי הופנהיים היתה טובה יותר, אהבתי יותר את המשחק שלה מאשר של ליברפול. אבל זה לא העניין, עיצבן אותי שאפנברג הסיק מהמשחק הזה שהליגה האנגלית טובה יותר מהגרמנית. ועזוב את זה שלא שופטים ליגות על סמך משחק אחד. ליון שנה שעברה פירקה את רומא בליגה האירופית,פירקה פירקה בלי דיונים על מי היתה טובה יותר, זה אומר שהליגה הצרפתית טובה יותר מהליגה האיטלקית? וזה עוד מבלי להתייחס לזה שהופנהיים השתחלה לפליאוף בזכות עונה גרועה של כל הלרקוזן למיניהן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/17
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אנא, שוב, מה הן 10 הליגות הבכירות באירפה מהחזק לחלש ולפי מה אתה קובע?
    כולנו עדיין ממתינים (3 חודשים)
     
  6. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אוקיי, מצטער להפריע לכם, אבל הבילד מפרסם שלייפציג חזק בעקבות קווין קמפל בעקבות עזיבתו הצפויה של אוליבר ברק חזרה לאי הבריטי. פייר, די מרגש אותי. אם זה יקרה, זו החתמה שיכולה לעצב עונה.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אל תתקרבו אליו. בבקשה. ממש יעציב אותי לראות אותו בקבוצה אחרת בגרמניה שהיא לא לברקוזן.
     
  8. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    ואני עדיין ממתין לדעת איזה מאמנים ראויים לאמן את באיירן ודורטמונד לעומת אנצ'לוטי וטוכל ה"בינוניים".
     
  9. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לברקוזן, שמחפשת חלוץ, הציעה 16 מיליון יורו על לוקאס אלאריו מריבר. ריבר דחתה את ההצעה ונראה כי היא דורשת 24 מיליון, כך שאני בהחלט יכול לראות סיכום על כ-20 מ׳ בימים הקרובים.
    @Franco @gilad16 רוצים לספר עליו קצת? :)
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא זוכר מי השחקן של הופנהיים שאמר "אנפילד יעשה לנו רק טוב" וקשקש על סיכוי שיש להם היום. דקה 21 כבר פיגרו 0:3.
    כפי שרשמתי פה: קבלה אחלה הגרלה ליברפול בדרך לשלב הבתים-שום סיכוי בעולם שהיה אחרת וכל הפטפוטים פה על כך ש"הופנהיים שיחקה טוב במשחק הראשון" הם זריית חול בעיניים. תירוצים על גבי תירוצים. שורה תחתונה מקום רביעי בגרמניה אשתקד מקבלת שישיה בשני משחקי נוקאאוט ממקום רביעי באנגליה. העיקר שאנו לפני האנגליות בדירוג...
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אנא, שוב, מה הן 10 הליגות הבכירות באירפה מהחזק לחלש ולפי מה אתה קובע?
    כולנו עדיין ממתינים (3 וחצי חודשים).


    ולמה שתסתכל על טונהאם שמסיימת מקום שני באנגליה אבל שלישית בבית בליגת האלופות בעוד שמאותו בית לברקוזן שכמעט ירדה מסיימת שניה וזה בעונה בה טוטנהאם הייתה טובה ולברקוזן זבלבה היא נאבקת נגד הירידה או על ארסנל (אורחת קבועה בליגת האלופות) שחוטפת שלוש פעמים עשירות מבאיירן. ולא על קבוצה שבמקרה בגלל עונה קודמת חלומית נמצאת עונה אחרי זה בליגת האלופות ועוד אחרי שהפשיטו אותה מכל השחקנים הבכירים שלה?
    מי שמדבר על זריית חול בעיניים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/17
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בשנה האחרונה אלאריו קושר למלא מועדונים, כולל דורטמונד לדעתי, זומן לנבחרת וזכה להשוואות מחמיאות מפה ועד קצה העולם. או שאני מפספס לגביו בגדול או שיש לו את יחסי הציבור הטובים בארגנטינה, כי אני לא רואה משהו כל כך יוצא דופן בשחקן. טיפוס חיובי, קורא את המשחק טוב ועושה תנועה ומתמקם בהתאם, יחסית לחלוצים בליגה הארגנטינאית יש לו משחק ראש טוב אבל לא משהו יוצא דופן והוא לא מהיר במיוחד וגם הטכניקה שלו סבירה לא יותר. שם מספר יפה של גולים, אבל גם ראיתי ממנו לא מעט הזדמנויות מבוזבזות והסיומת שלו גם לא יוצאת דופן.
     
    Die Werkself ו-gilad16 אוהבים את זה.
  13. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    הוא לא שחקן מבריק או חיית רחבה אבל הוא עובד קשה במשחקים וכנראה גם מעבר.
    עד היום שיחק תמיד כחלק משני חלוצים, אם לברקוזן משחקת עם חלוץ אחד המבחן שלו יהיה כפול,
    להסתגל ולהוכיח את עצמו בכדורגל הגרמני, ולהראות שהוא יכול להוביל התקפה כחלוץ בודד.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אתה מצפה ממנו לענות לשאלה שלך אבל מסרב לענות לשאלה שלי.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואני גם לא אענה.
    היות ולא משנה כמה ארוכה, מפורטת, מנומקת ולאחר מחשבה תהיה ההודעה שלי בעניין הקשור בבאיירן, התגובה שאני אקבל (כולל ממך) תהיה ״חסידי פפ ...״ בלא תגובה לגופם של דברים שכתבתי. זאת למרות העובדה שאין לי כלום עם או מפפ, הוא לא עניין אותי לפני 5 שנים וגם לא מעניין אותי היום. והיות ולא משנה כמה ארוכה, מפורטת, מנומקת ולאחר מחשבה תהיה ההודעה שלי בעניין הקשור בדורטמונד התגובה תהיה התנגחות בי על שאני אוהד באיירן או שההודעה שלי היא מנקודת מבט של אוהד באיירן בלי תגובה לגופם של דברים שכתבתי. זאת למרות העובדה שכשאני כותב על דורטמונד (כמו גם על לברקוזן, לייפציג , הנבחרת וכו׳) אני הכי אובייקיטבי שאפשר ואני אוהב את דורטמונד לא פחות (אם לא יותר) ממרבית ״אוהדי״ דורטמונד פה אז אני לא מגיב פה בנושאים האלה.
    מי שדעתי מעניינת אותו קיבל ויקבל אותה תמיד. ויש (גם פה) מי שיעיד.
    על שאר הדברים אשמח לדון.

    ואם לא היה ברור, אז אני מסכים לחלוטין שבעונה שעברה הליגה הגרמנית הייתה חלשה להחריד ובאופן חריג לעשור האחרון (כתבתי את זה גם במהלך העונה כולה). ועם זאת, גם בעונה הנוראה הזו של הליגה הגרמנית הצליחה הליגה האנגלית להשיג בסה״כ כ - 350 נקודות יותר מהנקודות שהליגה הגרמנית הצליחה להשיג וזאת מתוך כמעט 15,000 נקודות שכל אחת משתי הליגות האלו הצליחו להשיג בעונה שעברה. פער זניח מאוד.
    דרך אגב, זה שהליגה הגרמנית הייתה חלשה להחריד בעונה שעברה משליך אור על העבודה של אנצ׳לוטי ובאיירן. אבל כמו שאמרתי ...