צרפת: בורדו אלופה בפעם השישית!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏18/7/08.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מעניין לראות איך אוהדי פ.ס.ז' יקבלו את הגרינגו...

    מישהו יודע אם הוא מיועד לשחק בתפקידו המקורי כבלם או ששוב יתקעו אותו באגף שמאל של ההגנה? אם אני לא טועה בתחילת הפגרה הוא אמר שהוא יעבור רק לקבוצה שתייעד אותו לכסות את מרכז ההגנה.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    למרסיי יש בצד שמאל את טאייה טאיוו המצוין(פצצות שלא היו מביישות את רוברטו קרלוס), ואחרי המכירה של זובאר דובר על כך שהם רוצים בלם כך שנראה לי שהיינצה ישחק כבלם.
     
  3. road runner Member

    הצטרף ב:
    ‏31/1/06
    הודעות:
    490
    לייקים שהתקבלו:
    0
  4. Gnus Avenue Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/08
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעניין מאוד. אני ראיתי אותו די הרבה, אבל מעניין אותי משהו אחד- לאיזה יחס הוא זוכה בצרפת מהתקשרות (כוכב כמו בנזמה, או לוזר כמו לטלאק)?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/7/09
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    מרוואן שמאח, לא צ'מאח. אני לא ממש מכיר טוב את התקשורת הצרפתית, לפעמים אני קורא בל'אקיפ אבל אני יודע מביקור שלי במרוקו שהוא אליל של הילדים ובני הנוער. מלא אנשים אפשר לראות בכל חור עם חולצה שלו.
     
  6. Gnus Avenue Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/08
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתור מרוקאי אני יכול להגיד לך שאתה צודק. ילדים מתים עליו שם. אבל אני יותר דיברתי על היחס שהוא מקבל התקשורת, ולא מהחברה.
     
  7. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני הייתי מאוד סקפטי לגבי הסיכויים של העסקה הזו, אבל טעיתי בגדול ודי הופתעתי כשנכנסתי היום לאינטרנט אחרי יומיים בלי מחשב.

    היינצה באמת מצטרף למארסיי, בתור רכש תשיעי או עשירי (איבדתי כבר את הספירה) וישחק במרכז ההגנה לצד דיאוורה, כשהילטון וז'וליאן רודריגז יגבו מהספסל. דשאן פשוט מקבל כל מה שהוא רוצה מאז הגיע, כולל רכישה מופרזת לטעמי של סטפן אמביה (משהו בסביבות 12 מיליון יורו) ועכשיו פשוט אסור לו לפשל, למרות שלוצ'ו פצוע ויחמיץ את החודש הראשון של העונה. מבחינת התקשורת בצרפת ומאמני הליגה - מארסיי היא הפייבוריטית לזכות בתואר העונה. עכשיו השאלה היא איך הכל יתחבר.

    עוד משהו לגבי היינצה. לפני שנסגרה סופית ההעברה שלו למארסיי, היו מגעים מחודשים עם פ.ס.ז', אבל שם החליטו להביע אמון בסאקו הצעיר ולא להביא בלם שיערער על מעמדו בהרכב. רק לאחר שהיינצה הבין כי אין סיכוי לחזור לפ.ס.ז', הוא הלך על הכיוון של מארסיי למרות שרק לפני שבוע הביע סירוב נחרץ.

    שמאח או שמאק (ככה קוראים לו בצרפת) לא נחשב לכוכב כמו בנזמה או גורקוף, אבל הוא בהחלט מקבל יחס נרחב בתקשורת הצרפתית. הוא נחשב לשחקן מוערך מאוד ועכשיו לדוגמא הידיעות על הצעה חדשה של ארסנל לגביו מופיעות בכותרת הראשית של האתרים המובילים. אם בכל זאת אתה מחפש השוואה, אפשר להגיד שהיחס אליו הוא בדומה לשחקני סגל משניים בנבחרת צרפת (נגיד ג'יבריל סיסה בעבר או ג'ימי בריאן כרגע).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/09
  8. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתי יפרוץ ג'ימי בריאן, אני מחכה לעונה הזו כבר כמה שנים, הבן אדם חלוץ שבנוי מעולה, עם יכולות פיזיות וטכניות, אבל הוא לא מגיע למספרים מרשימים במיוחד בכיבוש, הייתי ממליץ לו להתעופף לליגה האנגלית, גרמנית, ספרדית כדי לשפר את מעמדו יותר.

    לגבי מארסיי, ברור לכולם שאסור לדשאן להיכשל אחרי הרכש הנרחב שהוא מקבל. אליפות זאת המטרה הברורה.

    אני מקווה שפ.ס.ז' לא טעו כשהחליטו לסמוך על סאקו, למרות שהוא מוכשר מאוד, אבל הנסיון של היינצה ותגבור הרוטציה יכלו להוסיף כוח לסגל.
     
  9. Walcott14 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/09
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פסז' לא טעו לפי דעתי, למרות שהדעה הכללית של המועדון תיהיה חייבת להשתנות בקרוב כי הקבוצה ממש בנויה על הצעירים המוכשרים שיש להם, אבל זה לא תמיד מספיק. ניסו לשנות את זה העונה עם מקלאלה ג'ולי ולואינדולה - אבל, כולם יודעים ת'תוצאות, נקווה שהשנה יצליחו יותר.
    בקשר לג'ימי בריאן, כמו כמעט כל כישרון צרפתי חדש ששם כזה עולה משהו כמו פעמיים ביום וזה כל פעם מישהו חדש (כמות הפוטנציאל במדינה הזאת הוא מטורף) הוא באמת לא מצליח לפרוץ, הוא לא יעשה את זה בצרפת הוא חייב לעבור לקבוצה כמו אסטון וילה / אברטון / טוטנהאם, הליגה הנאגלית בנויה עליו, או אולי שטוטגרט היה המקום בשבילו אחרי שגומז הלך, אבל כנראה שלא כולם רואים תכישרון שלו.
     
  10. road runner Member

    הצטרף ב:
    ‏31/1/06
    הודעות:
    490
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלכסנדר טטיי עומד להצטרף לראן
    http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5465779,00.html

    תומר, ראיתי כתבה שלך בוואלה על גביע הליגה בצרפת. האמת שזה הפתיע אותי כי אני תמיד חשבתי שהגביע שמוביל לכרטיס לאופ"א (בזמנו) הוא הגביע הצרפתי ולא גביע הליגה, אז אני מבין בעצם שהזוכה בכל אחד מהגביעים מקבלת כרטיס לאירופה.
    דבר אחד בכתבה לא הבנתי, אני מבין שההשוואה שם הייתה עם גביע הטוטו, רק שזה לא נאמר שם במפורש משום מה (ונקודה גדולה לרעת האתר, כמו בעוד כמה אתרים ישראלים - הייתי צריך להתחיל לחפש בגוגל כדי למצוא את הכתבה הזו, כי רציתי לעבור עליה שוב. לא מבין למה כל כך קשה למצוא כתבות בארכיונים של האתרים, ועוד כתבות מלפני כמה ימים בלבד..)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/09
  11. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הזוכה בגביע הליגה מקבלת כרטיס לאופ"א (הליגה האירופית), אבל השנה המתכונת שונתה בגלל העובדה שזו הייתה בורדו שלקחה את התואר וכביכול ואן, הפיינליסטית, הייתה אמורה לקבל את הכרטיס כי בורדו בליגת האלופות. יכול להיות שהשינוי יחזיק לטווח ארוך כי הקבוצות מפעילות לחץ ומעדיפות כמובן עוד כרטיס על פי מיקום בליגה, אבל זה לא סותר את העובדה שגביע הליגה בצרפת מביא קהל, מביא רייטינג ובסך הכל עושה את תפקידו כמפעל השלישי בחשיבותו בלי להתבזות.

    לגבי הכתבה עצמה, היא הגיעה כתוספת לכתבה גדולה על גביע הטוטו שלנו ולא ממש תוכננה להחזיק בעצמה. מסכים שיש בעיה למצוא כתבות בארכיונים, תאמין לי שגם אני מחפש.
     
  12. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום בטורניר האמרויות בלונדון, פ.ס.ז' סיימה בתיקו 1-1 במשחקה מול אתלטיקו מדריד.
    סטפן ססניון היה ענק, עשה כל מה שרצה מול כל מגן ששמר עליו, זה לא יאמן כמה מוכשר הקשר הזה, ההרכב בסה"כ היה שילוב של שחקני הרכב עם מחליפים, כשבשער עומד אפולה, שוער קמרוני-ארמני, ומשחקים גם גראנדי אנגויי, ויאניק בולי (הבן של באזיל האגדי).
    קזמן מאכזב מאוד, וכנראה שכבר לא יחזור להיות הסקורר משכבר הימים. ארדינג והוארו לא שיחקו, אבל ג'ולי כן והוא אף התכבד בשער השיוויון אחרי בישול מצוין של ססניון.

    נקווה שקומבוארה, ידע למקסם את היכולות של הקבוצה, ואולי לחזק אותה בעוד שחקן או שניים.
    וכמובן שלהשאיר את ססניון זה הכרחי ביותר, אם כי זה לא יהיה לעוד הרבה זמן, והוא יחטף לקבוצה בכירה יותר בקרוב.
     
  13. road runner Member

    הצטרף ב:
    ‏31/1/06
    הודעות:
    490
    לייקים שהתקבלו:
    0
  14. road runner Member

    הצטרף ב:
    ‏31/1/06
    הודעות:
    490
    לייקים שהתקבלו:
    0