צעירים חסרי כח - הנהלה חסרת מח

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏17/11/14.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    החלטה מטומטמת של אנשים חסרי הבנה בסיסית. ועל זה נאמר אידיוטים לא משתנים הם רק מתחלפים ...


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
     
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אני מאד נגד המינוי של דוט אבל לבטל לו את ההצלחה בפרייבורג (יש הטוענים שהוא אחראי על גל הצעירים של פרייבורג שלמעשה מחזיק אותם לאורך כל השנים האחרונות) זה לא הוגן.

    אני מבין את המחשבה פה, שטוטגארט כמו שנוכחנו שוב בטורניר מרצדס בנץ (מקום שני רק בגלל הפסד בפנדלים למנצ'סטר יונייטד) יש לשוואבים את אחת המחלקות הנוער הטובות בגרמניה ולדעתי גם בעולם וחיפשו מנג'ר שידע לעבוד עם זה ולפתח את זה ולמנף את עניין השילוב של הצעירים בקבוצה הבוגרת ובכך להחיות שוב את מודל ה"צעירים הפראים".
    דוט בפרייבורג היה סיפור הצלחה בעיקר בגלל שידע לזהות את הפוטנצייאל של מחלקת הנוער של פרייבורג (גם להם יש מחלקת נוער מצויינת) והצליח לשלב בהצלחה את הצעירים ולהצעיד את פרייבורג קדימה מה שעורר את העניין של לברקוזן שמיהרו לקחת אותו.
    מה שיתברר אחרי הכישלון בלברקוזן ובברמן הוא שדוט כנראה מאמן פחות טוב ממה שחשבו, אבל בכל מקום אם זה לברקוזן או ברמן הוא הצליח לשלב צעירים ועד היום שתי הקבוצות נהנות מכך. בקבוצה יותר שאפתנית מפרייבורג אין לו מקום על תקן המאמן.
    אבל וזה אבל גדול וזה גם הסיבה שההתאחדות הגרמנית לקחה אותו בטווח כמנג'ר ספורט שאחראי על העבודה בעיקר עם המחלקות הצעירות של גרמניה, לדוט כנראה יש יכולת לנהל מצויין קבוצה ובעיקר קבוצה ששואפת לעבודה עם כדורגלנים צעירים ומוכשרים.

    זה כנראה גם הקונספט שקנה בסופו של עניין את ברנד וואהלר.
    הבעיה שלי עם כל העניין הזה היא פחות דוט יותר ממי שקיבל את ההחלטה שדוט הוא הבן אדם הנכון לצעוד איתו קדימה. מדובר באנשים שכבודם במקומו בזכות קריירה עשירה, אבל הקשר בינם לבין כדורגל הוא משני אם בכלל קיים.
    ופה ידידי קבור הכלב.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה נכתב בטעות בפוסט של באיירן אבל היה צריך להיות כאן -

    קודם כל לגבי מה שכתבת על הקבוצה אצל באיירן. מצטער, אבל בוקה ודומיו עדיין בקבוצה. הרניק ועוד כל מיני כאלה. וגם אם לא זה לא משנה. הפעולות האלה של שטוטגרט נעשו לאורך שנים והביאו את הקבוצה לאן שהביאו. וחבל. אכן, אי אפשר לדעת מה קרה עם קימיש. אבל היות והוא לא הצעיר היחידי (וגם לא העשירי) שהלך לפרוח במקומות אחרים, אז כנראה שמישהו כן טעה שם.
    לגבי דוט. אומרים שגם אם תצפה את העז בזהב היא לא תדע לעוף. לי נראה (ואני יכול להבין אותך) שאתה מנסה בכוח למצוא איזה נקודונת אור קטנטונת במינוי דוט. על פניו, הוא נכשל הרבה יותר מאשר הצליח. אפילו אם ננסה לבנות לו כתרים על מה שהיה בפרייבורג בשנים האחרונות. ורק גם צריך לזכור שרק לפני שנתיים (בערך) בא שטרייך כדי להציל אותה מירידה. ככה שגם שם לא הכל היה ורוד מאז שמר דוט הלך.
    אישית, הלוואי ושטוטגרט תחזור למה שהיא הייתה. יש לי פינה מיוחדת מאוד בלב בשבילה מהעונה הראשונה שבה הראו כדורגל גרמני בארץ באופן סדיר (אותה אליפות בלתי נשכחת בנגיחה של גידו בוכוולד בדקה ה - 87).