צ'לסי 2019/20 - סופר, סופר פראנק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏3/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    איזה טרול חרטטן אתה. פשוט משקר בלי בושה.

    הנה מה שכתבתי ביולי ההוא על כריסטנסן ואברהם:

    לגבי אחרים - כן, אני מאמין שיש פה שחקנים עם פוטנציאל לרמות הגבוהות (מאונט, אברהם, ג'יימס, לופטוס צ'יק אם לא יפצע, אודוי ואפילו טומורי בתחילת העונה). אתה יכול להתווכח עם זה? נגמרה להם הקריירה בגיל 21-22? כשאני אומר ברמות הגבוהות אני לא מתכוון ללהיות שחקני הרכב בצ'לסי לעשור קדימה, אלא שחקני ליגה לגיטימיים פלוס (למיטב זיכרוני זה היה בדיון עם אלכס על כך שלא יוצא כלום מהאקדמיה שלנו).

    דרך אגב, בשיטוטים שלי הנה כמה פנינים אמיתות סטייל שלמה שרף שמצאתי:

    מעניין של מי הנבואות האלה... נוסטרדמוס.

    אם אתה רוצה להכנס לדיונים של מי אמר מה ומתי, המלצה שלי, לא מומלץ. אתה מפסיד מול כל משתמש שאי פעם כתב בפורום הזה.
     
  2. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    משום מה הייתי בטוח שהבחור גדל בארסנל
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לא היה צריך אפילו ללכת לחפש הודעות של התרסיס כדי להזכר בהימורים שלו על אנדומבלה, הוא עוד רגע הפך את טוטנהאם לפייבוריטית לאליפות בזכות ההחתמה הזו.

    ואני חייב עוד איזה הערה ל @k_700 לאור הדיון שהתפתח פה בעמודים הקודמים - מה זה הקטע הזה של להכנס לרזולוציות של לצד מי שיחק שחקן וכמה? יש עוד שחקן בפלנטה חוץ מראשפורד שזוכה אצלך להנחות כאלה של להסתכל רק על החיתוך בזמן משחק שלו עם X,Y,Z שחקנים אחרים ולהחליט שרק אלה רלוונטים כי בשאר הזמן אי אפשר ללמוד כלום על השחקן? אני דווקא חושב שאפשר ללמוד הרבה על הרמה של ראשפורד אם הוא מעמיד מספרים רק כשיש מסביבו המון איכות וכל הקבוצה בכושר נהדר. זה כבר נהיה קשה לעקוב אחרי כל הנתונים פה, נצטרך איזה טבלת אקסל פעם הבאה שאתה מתכנן להיכנס לרזולוציות כאלה.

    ואני רק שאלה - איפה ההתעמקות הזאת כשאתה קוטל את המספרים של שחקנים כמו אוריגי (שכמעט כל משחק שהוא פותח בו זה משחק של הרכב מחליפים, ובתחילת הקריירה בליברפול בכלל שיחק בקבוצות התקפה בינוניות מאוד) וכל השאר שאתה שולח לגרדום?
     
    Liverpool-Forever, oranfu ו-Sturridge אוהבים את זה.
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    "אני חרטטן"', שליימה.
    https://i.ibb.co/FgQVHDJ/foot.Xxx

    אין שום בעיה במה שנאמר כאן.
    המאמן אז היה אחר, בסגל שלהם היה אריקסן נכון לנקודת זמן זו, אליו הם הוסיפו עוד פליימייקר תותח מספרד ואת אנדומבלה.
    שהוא שחקן אדיר ואתה תראה את זה באינטר כשימכר בפינאטס.
    שים לב שלא כתבתי שהם יסיימו קרוב לליברפול או מעל ליברפול, בסך הכל ברמת הסגל. תשים שם את אריקסן בנוסף למה שיש שם עכשיו? כנראה שמוריניו הספיק לגרום לנו לשכוח כמה כשרון יש שם.


    ברור, אני גם אגיד לך את זה עכשיו,
    עם הסגל שהיה להם בנקודת הזמן ההיא(כולל אריקסן) מול הסגל שלכם עד לקיץ הזה? אין תחרות בכלל, הסגל שלהם פי 800 יותר טוב.

    בקשר אלינו? יחתיכת מיקרוב, פספסת את המילה "אם"? אנחנו מדברים פה על סוף יולי, שיא הקישור שלנו לברונו ודיבאלה ימעפן.
    ברור שאם היינו משלימים את הרכישות של שניהם היה לנו סגל יותר טוב.
    תסתכל על הטבלה, עם חצי עונה של לינגארד, פריירה, מאטה וג'יימס סיימנו מעליכם בטבלה.

    ברונו, גרינווד, פוגבה, מארסיאל וראשפורד שיחקו בדיוק 7 מחזורים ביחד וזה הספיק כדי לסיים צמוד אליכם מלמעלה.
    אז אם היינו משלימים את הרכש? ברור שהיה לנו סגל הרבה, הרבה, הרבה יותר טוב ממכם בקיץ שאתם עם ילדודס+פוליסיץ' +אחת ההגנות הגרועות בליגה ובאן העברות.

    אגב, תחסוך ממני את האיומי ילד כאפות שלך.
    אתה בכל הזדמנות מוזמן תמיד להגיד הכל, להביא כל ציטוט שלי שאתה רק תרצה.
    אגב, שים לב שאני אף פעם לא כתבתי שאני לא טועה או יוצא מגוחך. ברור שיש פה אחלה חומר שאפשר למצוא עליי.
    ההבדל בנינו שאני בניגוד אליך לא מטיף מה להגיד ומה לחשוב.
    מי אתה בכלל שתגיד לנו איך להעריך את אברהאם ומאונט? משטרת מחשבות של ילד בן 21.
    אתה תגיד לנו עאלק לא להעריך לאן לדעתינו הם יגיעו, אנחנו נזכיר לך איזה מפגר יצאת(שוב) כשהם לא שיחקו דקה וזה הספיק לך כדי להעריך בדיוק לאן אתה חושב שהם יגיעו.

    אגב,
    ברור שחודש וחצי אחר כך, ירדת על האמ אמא של תמי אברהם, אבל אתה "אוהד אימפולסיבי" שכותב "מהרגש" עאלק, אז מותר לך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/20
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    רק שהוא לא "מעמיד" מספרים רק כשיש לידו שחקני כדורגל.
    הבן אדם לקח והוריד לו פנדלים, הוריד לו שערים שלמשל הוא משחק שלם משחק ליד פריירה, לינגארד, מאטיץ', פרד, מארסיאל כי בדקה ה73 נכנס גרינווד ודקה 77 הוא בישל לו ומיד אחר כך גם כבש.
    טוב שלא הוריד שערים שהVAR אישר.

    ראשפורד כבש 14 שערים ו5 בישולים בליגה עד מחזור 22.
    עד מחזור 22 לא היה את ברונו, פוגבה שיחק איזה שני משחקים בהרכב כי מיד נפצע בתחילת העונה וגרינווד, מארסיאל , ראשפורד פתחו ביחד בהרכב במשחק ליגה אחד או 2, אלה העובדות, זו האווירה.
    זו לגמרי הייתה קבוצה של תתן כדור לראשפורד ותקווה שהוא ייצר לך משהו או יבשל למארסיאל. זה היה המשחק ההתקפי אז, הוא נתן מספרים יפים גם באווירה הזאת.
    מציע לך מאוד ללכת לכל דיוני המחזור מ15 ועד 22 ולראות מה היו הדעות על ההופעות של ראשפורד אז(לגמרי התייחסו אליו כאחד מהשחקנים בכושר הכי טוב בליגה).

    למה אני יורד לרזולציות האלה? בדיוק כמו שציינתי במשך שנים ליד מי ג'רארד שיחק והציג מספרים.
    ראשפורד לא שיחק "סתם" ליד שחקנים בינונים.
    הוא שיחק לצד קישור והתקפה של שחקנים שרובם לא ברמת הליגה בכלל(לינגארד, פריירה, מאטה, פרד) והשאר? אולי ברמת תחתית בליגה(ג'יימס, מאטיץ'). נראה לי שראוי להזכיר את זה והזכרתי את זה בזמן אמת, בטח כשישב כל הזמן על הספסל שחקן כמו גרינווד שמהקיץ צעקתי לך בכל הודעה שנייה לכמה רחוק אני חושב שהוא יכול להגיע העונה.

    בקשר לאוריגי,
    הוא שיחק מספיק דקות בקריירה שלו אצלכם גם ליד שחקנים אדירים כדי שאני אעריך מה הוא שווה ומה הוא לא(ושים לב שלא כתבתי אף פעם שהוא לא לרמה של ליברפול, הוא לרמה של להיות חילוף 2-3 לא מעבר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/20
  6. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    טוב, ברור לאן הרוח נושבת... כשאין לך חצי טיעון ענייני אז זה עובר כרגיל לפסים אישיים, התבטאויות ילדותיות ו"משטרת מחשבות" שאני מנהיג פה. אני אי פעם אמרתי למישהו מה לחשוב? תחשוב מה שבא לך, זכותי לחשוב שזה מגוחך.

    הבאת צילום מסך של בדיוק הדברים שרשמתי בהודעה הקודמת, אחד לאחד, ואני עומד מאחוריהם. אני לא מבין מה אתה מנסה לומר בזה בעצם. אם יש לך באמת מה להגיב אז תגיב על זה ואני אשמח לענות בהרחבה גדולה יותר. העניין הוא שפשוט ככל הנראה המטרה שלך היא לא לנהל דיון רציני, אלא יותר להתסיס ולהטריל ע"י זריקה של דברים שהם לא יותר מאשר פרי מוחך.

    אתה אולי טוען שאתה מודה בטעויות שלך, אבל בפועל ההפך הוא הנכון. שים לב שכל הטיעונים שלך נראים ונשמעים כמו "אם היינו קונים את דיבאלה, ברונו וכל השאר" ו"אם ראשפורד היה משחק עם שחקנים נורמליים" ו"אם אריקסן לא היה עוזב אז הסגל שלהם פי 800 יותר טוב"... אתה תמיד תמצא תירוץ כדי לכופף את המציאות והאמת כדי שתתאים לאג'נדה שלך, לא משנה כמה פעמים יעמידו אותך על טעות שכתובה שחור על גבי לבן. הדוגמה האחרונה הכי רלוונטית - איך אתה יכול לומר עכשיו שהסגל של טוטנהאם יותר טוב משלנו ב-800 רמות, עם או בלי אריקסן? זו דוגמה מושלמת לדמגוגיה פר אקסלנס, רק כדי לא באמת להודות בזה שטעית.

    מה אתה רוצה שאני אגיד לך, שמעולם לא טעיתי? ברור שאין דבר כזה, אבל הניסיון הנואש שלך להציג אותי בתור מישהו שרק מזגזג ומשנה גרסאות הוא... כמו שאמרתי - די נואש. בדרך כלל הניסיון הזה מלווה בירידה לרמה מאוד נמוכה שבאמת לא מתאימה לפורום הזה (מיקרוב, ילד כאפות, מפגר) ותמיד ללא התייחסות לבערך 3/4 מהדברים הענייניים שאני כותב.

    אני אשמח להתדיין עם כל אדם שחי כדורגל, אבל באמת שזה מעייף כשחלק נכבד מהטקסט הוא או שקרים, או הכפשות, או דברים לא ענייניים שלא קשורים למשחק. תחליט מה יותר מעניין אותך - לחרחר ריבים עם זרים באינטרנט או אשכרה לנהל דיון אמיתי ובוגר שאולי תוכל לקחת ממנו משהו.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    ההודעה עניינית לחלוטין,
    כתבת אתמול מניפסט חנפני על איך לא כדאי לשפוט/להעריך כשרונות על סמך עונה אחת מלאה(למה לא בעצם? כולנו עושים את זה מלא, עונה שלמה יכולה לתת לך מצוין מושג על מה רמת הפוטנציאל שם, כמובן לא בכל המקרים, כמובן יש יוצאים מן הכלל- לאמפרד הוא יוצא מן הכלל ברמה היסטורית. דרוגבה? דוגמא רעה מאוד, הוא היה מצוין כמעט מההתחלה, גם מבחינת המספרים אגב).
    הזכרתי לך אחרי שהטפת לנו שאתה לא חיכית למשחק רשמי אחד כדי לכתוב בדיוק כמה רחוק אותם שני שחקנים יגיעו לדעתך.
    שים לב, לא טעיתי בשום ביטוי שרשמתי לפני ששמתי לך פה את הציטוט, רשמתי אחד ל-1 את מה שאמרת- שאתה חושב שהם יעשו קריירות גדולות ברמות הגבוהות(עכשיו תנסה לייפה את זה כמובן, מה זה פתאום קריירה גדולה ברמה הגבוהה? נניח להיות ג'ון אושה? בראון?). לי זה נראה הרבה יותר מגוחך מלשפוט שחקן אחרי עונה שלמה מלאה(במקרה של כריסטיאנסן הכלומניק, הוא נתן לנו מספיק עונות כדי לא להתלהב כמוך*).
    וודאות מוחלטת זה לא ניבוי? יאללה תשכנע את כל הסימפס בדיון פה שזה בעצם "דיעה"/אולי/אם כל הכוכבים בשמיים יתחברו והנסיבות יאפשרו. אתה כבר על הגל.

    מליון ואחת פעמים פה הודאתי וצחקתי על הודעות שרשמתי פה בעבר, דוגמא אחרונה שעולה לי מהראש? התלהבתי מקפה בהתחלה.

    כל החלק הזה של ה"אם" הוא לא משהו שאני בכלל הכנסתי, זה בהתאם לדיון שהתנהל לקראת סוף יולי.
    מה אתה רוצה שנכתוב? קושרנו אז חזק מאוד לדיבאלה(כשיובנטוס רצתה את לוקאקו ולא רצתה לשלם את הסכום שאינטר בסוף נתנה וסארי לא התלהב מדיבאלה) וקושרנו חזק לברונו.
    למה רצית שנתייחס? ברור שכל דיון אז יתחיל ב"אם".
    ואם שניהם היו מגיעים בקיץ יש לך בכלל ספק שיש לנו סגל יותר טוב ממה שהיה לכם השנה? הינה, עם הפחים במשך חצי עונה הצלחנו לסיים קרוב מאוד אליכם בטבלה(ומעליכם).

    בקשר לאריקסן, לא היה שם אם, יש שם עובדה.
    ב22 ליולי הוא היה בסגל שלהם, אומנם מוקצה ועם רצון לעזוב אבל גם בעונה האחרונה הוא שיחק כשהוא בסטאטוס הזה.
    הוא לא היה באמת קרוב לחתימה באף קבוצה אז.
    מכאן, שברור שכל דיעה שמישהו נתן על הסגל שלהם הוא הכליל את אריקסן בתוכו.
    ואני אגיד לך את זה גם עכשיו, הסגל שהיה להם באותה נקודת זמן עם אריקסן, אנדומבלה, לו סלסו ומה שכבר היה שם, הרבה יותר טוב מהסגל שלכם מינוס אדן האזרד שבדיוק עזב. אני אומר לך את זה גם עכשיו.
    פוצ'טינו עשה חרא של עבודה ב12 מחזורים(הרי זה לא סגל ששווה מקום 14) ומוריניו רק המשיך את הריסוק של הסגל(כן הוציא איזה 0.65 יחס נצחונות גדול יותר מפוצ'טינו ב12ב מחזורים על פני 25 מחזורי ליגה...)

    אתה בדיוק כזה, אתה מזגזג ומשנה את הדיעה שלך בצורה הכי קיצונית שנראתה פה כל חודש.
    תעשה בעצמך חיפוש על כל שחקן בסגל שלכם ותראה את התנודות שלך בדיעות שלך כל חודש.
    חודש אחד תמי אברהם פי מליון יותר טוב מראשפורד והוא היה כוכב בהתהוות, חודש אחר כך אתה לא מבין איך הוא בסגל בכלל.
    ככה אתה.
    תנסה ליפות את זה "כרגש" ואימפולסיביות, מה שעושה לך טוב.
    איך אמרת? זכותך לחשוב שההודעה שלי מגוחכת? זכותי לצחוק מה"אימפולסיביות" שלך.
    FAIR ENOUGH. אתה גם לא עושה לי טובה או מכתיב לי תנאים באיך ומתי ובאיזה צורה או מצב צבירה להגיע לפני דיון איתך. אני לגמרי לא סופר אותך, אתה מוזמן לחסום או להתעלם אם זה עושה לך טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/20
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    השם שלו עולה בהקשר של צ'לסי כבר שנתיים וחצי, בערך מסמוך לרגע שהוא גם התחיל לשחק בנבחרת, כמובן מתוקף העובדה שהוא אנגלי ,עבר במועדון שלכם, מחובר לשחקנים האנגלים אצלכם .

    איפה ראית עד אתמול שבכלל עלתה אופציה שבקיץ הזה תביאו קשר אחורי? דיברו מיד על אחרי האברץ, על לטפל בהגנה(סיפור יקר לכשעצמו), להתחנן שסביליה תקח את קפה בהשאלה שאתם תשתתפו בהוצאות השכר שלה ואז להפנות משאבים לשוער.

    הרי, כולם בעד לשרוד עוד עונה עם קאנטה כקשר אחורי כי זה קאנטה.

    רייס קשר אחורי מצוין כבר היום, הרבה מעבר לפוטנציאל שהיה לפני שנתיים. השאלה פה זה מה המחיר שהם יתמחרו אותו.
    אני חושב שזה מה שהרתיע הרבה מועדונים בשנה האחרונה, בכל זאת הוא חתום עד 2024.
     
  9. Gary Cahill Member

    הצטרף ב:
    ‏22/7/17
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    141
    מין:
    זכר
    הדיבור כבר כמה שבועות הוא שהוא נשקל לעמדת הבלם ומתכוונים להציע עבורו את בטשוואיי ובארקלי
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635

    לא יודע מי השחקן ואם המקור מהימן. בהתחשב במחיר המנופח של צ׳ילוול ובהייפ שיש סביב השחקן הזה, זאת נראית לי כמו עסקה לגיטימית.

    גם כי כל שחקן ראוי עדיף על האופציות הנוכחיות. וגם כי זה משאיר לנו מקום לתמרון בעמדות נוספות שדורשות חיזוקים מידיים - שוער ובלם.
     
  11. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    לא ראיתי אותו בכלל העונה בסביליה, אבל בריאל בעונה שעברה הוא היה מנקודות האור כשקיבל את ההזדמנות במקום מרסלו.

    קצת מטריד שריאל מוכנים לוותר עליו בכזו קלות, אבל זה לא בהכרח אומר הרבה. הוא לא נראה כמו עילוי אבל גם צ'ילוול לא, ולא בטוח כמה מהאופציות שיש בשוק (טגליאפיקו, טלס וכו') הן באמת עדיפות בחבילה הכוללת. מסכים שזו יכולה להיות אחלה עסקה בסכומים האלה.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    יש להם את מנדי

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  13. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    הוא דווקא אמור להיות שחקן טוב, עוד עסקה טובה של צ'לסי אם תקרה.
     
  14. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    לגמרי, ומנדי הוא חיה רעה, אבל 25 מיליון זה עדיין מחיר מצחיק. ראיתי בסקיי שרגילון נבחר למגן הכי טוב העונה בספרד (לא בדיוק הבנתי לפי איזה מדד אבל סבבה) ואחרי שהם העיפו את חאקימי ב-40 מיליון שזה גם מחיר נמוך מאוד עבורו, הייתי לפחות מצפה למשהו דומה.
     
  15. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    דרך אגב, החתמנו את Xavier Mbuyamba בחינם מהנוער של ברצלונה. אנחנו מקושרים אליו כבר הרבה זמן, מדובר על בלם הולנדי בן 18 ועם הרבה הייפ סביבו.

    https://pbs.twimg.com/media/EeiYto8UEAAxOpb?format=Xxx&name=medium
     
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.