צ'לסי 2019/20 - סופר, סופר פראנק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏3/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,641
    לייקים שהתקבלו:
    7,073
    מין:
    זכר
    פשוט מאונט, ג’יימס וכל השאר כל כך רגילים לשחק בפריימרליג שבטח ישעמם אותם בורנמות’.

    אי אפשר לדעת איפה צ’לסי תהיה בסוף העונה. אבל מצמד המשחקים בעיקר היה אפשר ללמוד על היריבות- שתיהן הולכות לסיים רחוק מאוד מהמטרות שלהן לעונה.


    אמאלה תבוא כבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/8/19
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
  2. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני דווקא חושב שזה סימן מעולה שלקחנו תואר אתמול במשחק מהיותר גרועים שלנו בתקופה האחרונה. דווקא מול סיטי שהפסדנו בפנדלים היינו מעולים.

    גם יונייטד, ראו הרבה יותר את הניסיון שלהם על המגרש ואת הבגרות במשחק כשלמרות הלחץ שלכם במחצית הראשונה הם ידעו לנצל את כל המתנות שנתתם להם ולסיים את המשחק ב 4-0.

    כל הכבוד על הופעה מעולה אתמול, באמת מעולה, יש לכם בהחלט עם מה לעבוד ועדיין - מדובר בחבר'ה צעירים חסרי ניסיון שלא ידעו לספק את הסחורה week in week out במשך עונה שלמה. זאת הסיבה שאתם רחוקים מקבוצות כמו טוטנהאם או אנחנו. גם ברמת הסגל כמובן, אבל זה נטו מבחינת בשלות של הפרוספקטים שלכם וכמה חורים מסויימים בסגל.

    לגבי הקישור, הקישור שלכם חזק מאוד, מול מילנר והנדרסון וכשפאביניו ביום כ"כ חלש זה היה מיסמאצ' כמו ואן דייק vs קאנטה בקרן.
    ההגנה שלנו לא הייתה רעה כ"כ כמו שהייתה צריכה לעמוד בהמון מבחנים, וכשאתה שם את החיים שלך על מלכודת נבדל, בסוף אתה תיתפס כמה פעמים עם המכנסיים למטה.
    בעיקר היה מרשים שאנחנו נראינו עייפים אחרי 5 ימי מנוחה ואתם רצתם כמו משוגעים אחרי ששיחקתם ביום ראשון.

    אני במקומכם גם מבסוט, לאמפרד יכול לעשות דברים יפים. (ואני גם חושב שסולשיאר ביונייטד גם הוא יכול.) מקווה שלהנהלה תיהיה סבלנות ואת ההבנה שלא צריך להסתכל כרגע על התוצאות.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,176
    לייקים שהתקבלו:
    16,022
    זה לא העניין שישעמם...זה טבעי אצל שחקן כדורגל שקשה לו מאוד לשמור על אותה רמת מוטיבציה כשהמשחקים מגיעים מהר כמו בלוח משחקים של קבוצה אנגלית ממוצעת.
    אצלכם מעבר למוטיבציה ומשחק לחץ לא יהיה הרבה, זאת הייתה הנקודה.

    מצחיק אותי שלמדת עלינו משהו מהמשחק הזה.
    היו לנו משחקים יותר גרועים מזה בעונה שעברה, עונה שהסתיימה עם 97 נקודות ואליפות אירופה.

    הזעתם קצת וכבר אתה תופס תחת על היריבה שלך, זה יפה.
    אני שמח שהגלגל הסתובב בכל מקרה, אני זוכר את עצמי מגיע נגדכם, רואה את כל הכישרון הזה נגדי ולנו כל מה שהיה להציע זה טירוף. זה בסדר.
    אני מצטער אבל עכשיו זה הזמן שלנו לתפוס תחת על צ'לסי ולא להיפך.
    "רחוק מאוד מהמטרה" זה עדיין ב99% מעליכם. זה מה שיפה. כמה זה היה שנה שעברה? 25 הפרש? 26? לא סגור על זה אפילו.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  4. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,641
    לייקים שהתקבלו:
    7,073
    מין:
    זכר
    אני בוודאי יכול ללמוד עליכם הרבה יותר ממה שאתה מסוגל ללמוד עלינו. אתה בכלל יודע מי אלה השחקנים שאנחנו מדברים עליהם? אתה קובע בכזו נחרצות איך תראה העונה שלנו כשבפועל לאף אחד פה אין מושג. מעניין איך רק עם מוטיבציה ומשחק לחץ מתעלים במשך רוב המשחק על יריבה so called טופ 2 באירופה.

    לנו עוד יש מקום לאופטימיות כי כרגע ארבעה שחקנים חשובים פצועים, מאונט עוד בכלל לא משחק בעמדה שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/8/19
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    שנה שעברה נתתם לנו פייט נחמד עם סארי, ואז התחלתם פה עם הצהרות שאתם בכלל לא נופלים מאיתנו ואפילו טובים יותר. מיותר לציין מה היה בסוף העונה, אז לא הייתי סומך על האבחנה שלך לגבינו.

    So called טופ 2 באירופה ? אני לא חושב שיש צורך להתווכח עם עובדות. לקחת צ'מפיונס כשאתה מטאטא את באיירן ונותן רביעייה לבארסה בדרך ולסיים עונה עם נקודה פחות מהקבוצה הטובה בעולם, כשאתה מפסיד משחק אחד בכל העונה זה לפחות אחת משתי הקבוצות הטובות בעולם. אמירה מביכה.
     
  6. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,417
    לייקים שהתקבלו:
    3,848
    רק לפני שבוע ישבנו על סיטי כמעט מחצית שלמה והיינו עדיפים עליהם. סימן רע מאוד לדעתי. ובכל מקרה להסיק מסקנות באמצע אוגוסט זה לא רציני ומתאים למיכאל יוכינים למיניהם.
     
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אותה סיטי שחילקה להם שישייה לא מזמן ? אה כן, אותה סיטי.
     
  8. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    לא מבין מה יש להיסחף להטרלות האלה. ליברפול זו קבוצה שהוכיחה את עצמה ומשחקת כדורגל מהטובים באירופה כבר יותר משנתיים. צ'לסי זו קבוצה שספק אם תסיים בטופ 4 בכלל.
    פאקינג אוגוסט ואחרי שאתם מקבלים 4-0 מיונייטד אתם באים ועושים שרירים על אלופת אירופה. נו באמת.
     
  9. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,641
    לייקים שהתקבלו:
    7,073
    מין:
    זכר
    @Coutinho10
    אם בראש שלך אתה רוצה לדמיין שמישהו פה טוען שצ'לסי טובה יותר מליברפול או מסוגלת להתמודד מולה, be my guest. רק שלא תבוא לפה עוד חודש ותצטט אותי.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,327
    לייקים שהתקבלו:
    7,463
    אי אפשר לדעת איפה צ'לסי תהיה כי אי אפשר להתסמך רק על משחק אחד או שתיים, אבל כן אפשר לדעת איפה היריבות שלה יהיו בהסתמך על אותו משחק אחד או שתיים? תצטרך להסביר את זה לאיטיים יותר מבינינו כי ההגיון לא כ"כ מתחבר לי.

    אני רק אציין, להתעלות על יריבות טובות בהרבה ממך במשחק נתון רק עם התלהבות ומשחק לחץ זה משהו שגיל ראה מהקבוצה שלו במשך שנים. כמעט בכל עונה היינו מנצחים ואפילו מפרקים קבוצות טובות בהרבה בליגה ובאירופה במשחקים נקודתיים ובסוף מסיימים איפהשהוא בין 20 ל40 נק' מהם בטבלה. התלהבות זה כל מה שהיה לנו למכור, וזה לוקח אותך הרבה יותר רחוק ממה שאתה חושב במשחק נקודתי. לכם עוד יש כשרון על המגרש בסקאלה שלא הייתה לנו בכלל בתקופות האלה, קאנטה, קפה, המון כשרון צעיר ומבטיח. אנשים מדברים איתי על ז'ירו ופדרו? אנחנו נתנו בראש לאלופות אנגליה עם דויד נגוג ודאונינג, נטו על התלהבות. אתה בטוח שאתה שואל את הבנאדם הנכון את השאלה הזאת?

    בכללי אני לא אוהב כשאוהדים באים לצנן התלהבות לאחרים, זה רק גורם לאנשים להכנס למגננה בדיוק כמו שרואים פה. לי אין מושג איך תסתיים העונה של צ'לסי כמו שלאף אחד פה אין מושג איך תסתיים העונה של ליברפול או יונייטד, לא באמת. אפשר לתת ניחוש מושכל במקרה הטוב. אני רואה בעיות ובורות לא פחות גדולים אצל יונייטד וארסנל מאשר אצל צ'לסי, אבל אני כן מעריך שזה שוב יהיה טופ 2 + כל השאר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/8/19
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  11. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,641
    לייקים שהתקבלו:
    7,073
    מין:
    זכר
    אי אפשר לדעת איפה צ'לסי תהיה כי יש מנג'ר חדש, אף אחד לא יודע איך השחקנים שאמורים לסחוב אותה בגיל 20 הולכים לתפקד עונה שלמה, ואיך לעזאזל ואם בכלל הכל הולך להתחבר. אצל היריבות שלה כל הקלפים כבר על השולחן.

    בגלל שיש פה באמת כמה איטיים, אסביר שוב- לא שפטתי את ליברפול ביחס לצ'לסי. שפטתי את ליברפול ביחס לקבוצה שהיא אמורה להתחרות איתה. ברור שהפערים בין צ'לסי לליברפול ענקיים. בגלל זה אני גם שופט אתכם בחומרה על אתמול, לדעתי מביך בשביל קלופ בכלל להיגרר מול צ'לסי הזאת לפנדלים כרגע.
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מה זה בראש שלי ? תקרא את ההודעות של החבר'ה פה. כשאוהד צ'לסי כותב שאין פערים מטוטנהאם כי לקחתם אירופית והם לא זכו בכלום אי אפשר להישאר אדיש לזה. כשאתה טוען שלמדת עלינו שאנחנו הרבה יותר משאנחנו חושבים בגלל המשחק הזה גם כן אי אפשר להישאר אדיש.
    המשחק הזה היה משחק רע מאוד שלנו, זאת לא האינטנסיביות הרגילה שלנו, הרכב דיי מוזר עם צ'מברליין באגף (שנראה לחלוטין לא איתנו), מילנר והנדרסון ביחד מול אחת מחוליות הקישור היותר טובות בעולם זה מיסמאצ' רציני, שוער שני בהרכב (שהיה טוב, אבל זה הבדל כ"כ גדול מאליסון מבחינת השריית ביטחון והנעת כדור).
    אני לא לוקח מכם קרדיט, תעלה הודעה או שתיים למעלה ותראה שאמרתי לכם שאפו גדול על המשחק אתמול, על האינטנסיביות אחרי 3 ימי מנוחה, על גישה מעולה של הצעירים.
    אבל בחייאת אתה יודע כדורגל מספיק טוב כדי לדעת שבעונה שלמה יהיו לכם עוד הרבה רגעים קשים, ואיכות של קבוצה נמדדת בעונה שלמה ולא במשחק אחד נתון (ואין ספק שאתם מסוגלים לנפק משחק נתון גדול). מהבחינה הזאת כן יש פערים ואני לא חושב שזה אפילו נתון לויכוח, מכל הטופ 6 אתם אלה שנכנסים לעונה הזאת במצב הכי קשה.
     
  13. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,641
    לייקים שהתקבלו:
    7,073
    מין:
    זכר
    זה ליטרלי מה שכל אוהד צ'לסי כתב פה הקיץ.

    על טוטנהאם פשוט כיף לצחוק.
     
  14. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    עוד בימים בסוונזי אברהם נראה שחקן מעניין. אמנם חסרה לו חדות בפעולה האחרונה אבל כל פעם שהכדור מגיע אליו מרגישים שיכול לקרות משהו מלהיב.

    אני מאוד התלהבתי מכם בשני המשחקים הראשונים אבל צריך לזכור שגם שנה שעברה בהתחלה התחילו לאונן (ובצדק) על הסאריבול. צריך לחכות עוד קצת.
     
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    חוץ מבארסה אני לא רואה קבוצה אחת שלא נופלת מסיטי. כולנו יודעים את זה.
    אתה חושב ששנה שעברה לא היו פערים ? ברור שהיו, אנחנו גירדנו נקודות על ימין ועל שמאל בזמן שהם פירקו יריבות אחרי חצי שעה. הדבר היחיד שגורם לזה להיות צמוד זה המאמן שלנו שעושה ניסים.

    לצערי עד שלא יהיו לנו 11 על הספסל שהם ברמה של ה- 11 שפותחים יהיו פערים. זה המצב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.