צ'לסי ניצחה בקרב הראשון את ברצלונה המפוזרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Barcik, ‏17/10/06.

  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    הקבוצות הכי טובות באירופה נפגשו כיום , וצריך להוסיף להם את ליון .
    פויול כבר פעמיים לא שיחק במשחקי בארסה , אבל היום רייקארד היה חייב אותו , את פויול לא מוציאים במשחקים גדולים כמה גרוע שהוא יהיה.
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אם יש דבר אחד בטוח - זה שמוריניו לא ישאר במערך הזה.

    לצערי הרב ארייאן רובן יקבל את הדקות שלו במוקדם או במאוחר וסוף סוף עכשיו גם ג'ואי חוזר לפאקינג אורדר.

    צריך לזכור שבברצלונה המטרות של מוריניו ושל צ'לסי לא יהיו אותן מטרות כמו היום ולכן מן הסתם האמצעים לא יהיו זהים.

    בקשר לשבצ'נקו, היו לו, גם היום וגם במשחקים הקודמים הזדמנויות לכבוש. חוץ מהתקשורת, אף אחד לא ממהר. צ'לסי תשרוד את שלב הבתים ואת הליגה האנגלית גם אם שבה יעשה את הסוויץ' לשיטה של מוריניו רק עוד חודש וחצי או חודשיים...
     
  3. messii Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/06
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה?
    נראה לך באמת שרייקרד יוותר על הסמל והקפטן שלו, פויול שחקן שלא ירד לספסל בחיים- עם כבר מארקז שנמצא בכושר הכי גרוע בקרירה שלו.

    והינה חוזרים השטויות, צ'לסי הכי טובה בעולם, רונאלדיניו אוברייטד בלה בלה בלה....
    נכון, אני מודה, צ'לסי היו הרבה יותר טובים היום, הגיע להם לנצח, אזמה? רק לפני חודשיים סביליה קרעה את ברצלונה, לא בביתה 3-0, נו אזמה, סביליה יותר טובה מברצלונה, נכון?

    תפסיקו עם השטויות, ברצלונה נשארה הקבוצה הכי טובה באירופה, וגם הטובים מכל מפשלים לפעמיפ, משחק אחד לא אומר כלום.

    עד שצ'לסי לא תיקח את הגביע אנימ חזיק בדעה הזאת.
     
  4. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    פויול הציל את ברצלונה פעמיים היום. בניגוד למרקז, שסתם כיסח.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    כי ליברפול ופורטו היו הקבוצות הכי טובות באירופה בעונות שהם חגגו על הבמה של בלאטר?

    אני מסכים איתך לגבי העובדה שצ'לסי לא הכי טובה באירופה כרגע (ואף פעם בעידן הצאר גם לא הייתה למעט התקופה של המפגשים הכפולים מול בארסה ובאיירן לפני שנתיים) - אבל אני חושב שנכון לעכשיו ליון טובה יותר.

    לא שזה אומר משהו. מי צריך להיות טוב באוקטובר? בשביל מה זה טוב?
     
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    אל תגזים , מארקז עשה שם הצלה פנטסטית על שבצ'נקו שהיה מול שער ריק וכבר ראה איך הוא חוגג
     
  7. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרנק רייקארד לקח היום הימור מוגזם בפראות. לכן, אני מרשה לעצמי להתעלם מרוב השליש האחרון של המשחק. אין סיבה שמישהו משחקני בארסה ישחק טוב במצב שכזה. השחקן היחיד שבאמת שווה לציון מדקות אלו הוא דקו. מילא המשחק הרע, אבל הוא שוב עם הראש בשטויות ולא בכדורגל. הבן-אדם צריך שנה במנזר בודהיסטי. פרט לכך, כל החלק האחרון של המשחק נמצא על מצפונו של פרנקי-פרנק.

    המחצית הראשונה דווקא הייתה סבירה לחלוטין. אני מאמין ש- 20 הדקות הראשונות היו "מתוכננות" - רייקארד ציפה את פתיחת המשחק החזקה של צ'לסי ובנה על כך שחניכיו יצליחו to weather the storm. לאחר שזה עבד, בארסה התיישבה אט אט בסגנון המשחק שלה. הבעייה הייתה ונותרה - אטו הוא השחקן החשוב יותר של הקבוצה. להעדרו יש השפעה קריטית, במשחקים רעים וטובים כאחד. מבחינתי, זהו הדבר שבאמת יש ללמוד שוב מהמשחק הזה. בארסה תצטרך להתאמץ לגרד הרבה מאוד שערים העונה, דבר שבעבר היה מגיע בקלות. לטעמי, גם חילופי הפאניקה תמוהים נבעו מחוסר ידע של ההולנדי כיצד להתמודד עם חסרונו של הפיצ'יצ'י.
    בסך הכל, ביכולת של המחצית הראשונה, הייתי מרוצה ממסי, דקו ושאבי. המסיטו מוכיח שוב שהוא לא קל יותר לעצירה מרונאלדיניו, בעוד דקו ושאבי היו עם הראש במקום הנכון. מאוד נהנתי גם ממארקז, בעיקר התיקול היפיפה לרגליים של שבה. אפילו לרוני אין לי תלונות. הוא קיצץ בשטויות. הוא התקשה להשפיע בגלל השמירה הצמודה, אך אני מאמין שאילולא התפניות המפתיעות של המחצית השנייה היה יוצר את המצב שלו.

    בשער, אגב, אשמה של פויול. מארקז כיסה את דרוגבה (שפתאום נהיה חלוץ פשוט ענק), ואין לפויל שום סיבה ללכת עליו. כאשר ניסה להתקיף את הכדור, הוא פתח לפיל את כל זווית הבעיטה אותה אכן ניצל.

    עזבו את כך שגודי לא טוב בפני עצמו. הוא פשוט משחק על כוכב לכת אחר מחבריו לקבוצה. רוצה את סביולה.

    בסך הכל, אני לא מאוכזב מדי. בסך הכל, זה לא המשחק שאותו בארסה הייתה צריכה לנצח. המפתח לשלב הבתים כפי שכתבתי מיד לאחר ההגרלה יה 6 נקודות מול ברמן, וזה מה שמדאיג באמת. אני מאמין שיהיה הרבה יותר טוב בקלאסיקו (בהנחה שהסטלנות הייתה חד-פעמית), אך החשש האדיר מלפני כמה שבועות לא נמוג (ולצערי גם לא ימוג) - בארסה לא מסוגלת להסתדר בלי אטו.

    בקשר לצ'לסי - הם היו היום פשוט טובים יותר. המחצית הראשונה עוד הייתה שקולה לחלוטין, אבל בשנייה הם ידעו כיצד לנצל היטב את הבלאגן המוחלט אותו יזם במכוון רייקארד. ההפרש היה צריך להיות גדול יותר.


    השמחה לאיד פה מעט מגוחכת, אגב. בארסה הייתה ונותרה אחת מהקבוצות הטובות ביבשת. אילולא הפציעה של סמואל, היותה בשלבים המאוחרים ביותר של הצ'מפיונס הייתה דבר ברור מאליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/06
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    השמחה לאיד היא של אנשים קטנים.
    אין פה שום מקום לשמחה לאיד.


    לשפוט את בארסה ע"פ המשחק הזה זה מגוחך.
    צ'לסי הייתה טובה יותר אבל בואו נדבר אחרי המשחק עוד שבועיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/06
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    גם זו טעות לירן , בואו ניהיה חכמים ונדבר בחודשים הקריטים שהם פבואר עד מאי
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    כן אבל הקטע זה שאם צ'לסי תנצח עוד שבועיים אולי בפברואר בארסה תהיה בגביע אופ"א בכלל...
     
  11. DorG Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    57
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שכולכם אמרתם, צ'לסי ניצחה היום את ברצלונה ובצדק, ואפילו ההפרש של שער אחד לא משקף את הפערים שהיו במשחק הזה.
    אני שמח על הניצחון הזה למרות היותי אוהד ארסנל. אני חושב שהגיע הזמן שהשופטים יפסיקו להיות כל כך נדיבים לברצלונה ולתת לרונאלדיניו עבירה על כל שחקן שנאבק איתו על כדור או נוגע בו קלות, ובמשחק הזה סוף כל סוף השופט לא נתן יותר מידי מתנות לברצולנה כמו בדרך כלל.
    דבר נוסף שחשוב לי לציין הוא כמובן רונאלדיניו האוברייטד, כולם הסתנוורו מהצמד שלו מול סביליה (למרות שאחד השערים היה בפנדל, דבר שלא דאגו להדגיש בעיתונות), אך היום הוא נראה איום ונורא בלי איזה שופט שידאג לתת לו מתנות. דבר נוסף שהרגיז אותי אצל רונאלדיניו(מלבד הנפילות שלו מכל נגיעה קלה), הוא השחצנות שלו. אחרי שלא נשרקו על רונאלדיניו עבירות שחשב שהיו, רונאלדיניו נעץ את מבטיו בשופט בהבעת פנים שחצנית שאומרת: "איך זה יכול להיות שלא הייתה עבירה? הרי אני רונאלדיניו, אי אפשר להוציא לי את הכדור מהרגל בלי לעשות עבירה", דברים כאלה פשוט מרתיחים אותי. את אותה הבעת פנים עשה אחרי בעיטה שלו מרחוק שהלכה מעל השאר, רק שאז הבעת הפנים אמרה: "איך הכדור לא נכנס לרשת? הרי אני פאקינג רונאלדיניו גאושו, משהו כאן לא בסדר".
    לסיום, אני מקווה שהבנתם שרונאלדיניו הוא בסה"כ עוד שחקן ברזילאי שהתקשורת המנפחת מיהרה להכתיר אותו "לשחקן הטוב בתבל" בזמן שהוא נמצא רק שנתיים בטופ העולמי. בעונה שעברה ברצלונה זכתה בליגת האלופות אחרי טעויות שיפוט קשות לאורך כל שלבי הנוק-אווט, פעם אחת זאת הייתה נגיעת יד ברחבה שלא נתנה פנדל לבנפיקה ברבע-גמר, פעם נוספת הייתה בחצי הגמר בגול של שבצ'נקו שנפסל בעקבות "עבירה על פויול" וכמובן בגמר עם גול השיוויון של סמואל אטו שהיה בעמדת נבדל. כך שלמרות שמבחינה רשמית ברצלונה מחזיקה בתואר 'אלופת אירופה', מבחינתי הם פשוט לא. היום, ליון וצ'לסי הן הקבוצות הטובות באירופה.
     
  12. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/crybaby2.Xxx
     
  13. SkiMan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/06
    הודעות:
    1,758
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ז'וזה מוריניו ניצח היום בנוקאאוט את פרנק רייקארד. מוריניו היה מוכן למן הרגע הראשון להתמודדות עם בארסה אך רייקארד, כנראה, קצת פחות. זו כבר הפעם השניה במפגשים עם מוריניו שהוא עושה שינוי טקטי שגומר אותנו (הראשון בעונת 04-05 בברידג') והכל התחיל מהאמצע. אני לא זוכר משחק שבו בארסה חוסלה כך במרכז המגרש, אולי למעט סוף המחצית הראשונה וסוף המחצית השניה. הפיזיות והעליונות של צ'לסי במרכז המגרש היתה מאד ברורה. נתחיל בפירוט.

    מה שאסיין עשה היום לדקו ואדמילסון היה פשוט התעללות. מעשה מאד לא חברי. מעבר לעובדה שהיה ראשון לכל כדור, הוא הצליח להציק לדקו בהגנה ולגמור אותו וכן להיות כוח מתפרץ חשוב וחיוני בהתקפה. הוא עשה פשוט הכל. באלאק ממשיך לא להיות גליק גדול, צ'אבי עשה עבודה פשוט נפלאה על למפארד במחצית הראשונה אך פחות בשניה בה אני פחות מאשים אותו בגלל ההחלטות של רייקארד, ולכן כשהיה צריך את אדמילסון - הוא פשוט לא היה שם. אדמילסון לא אגרסיבי מספיק ולא יודע איך לעצור שטף של קבוצה יריבה כשהיא כותשת אותך. בדקות המכבש של צ'לסי אדמילסון נראה כמו סביבון והיה חסר אונים. אני מזמין את אדמילסון להסתכל על מקאללה ולראות איך צריך להראות קשר אחורי. אם כן, את צ'אבי ציינתי לטובה (היחידי שראוי לכך בקישור שלנו) אך לא רק בהגנה אלא גם בניסיונות הדחיפה שלו קדימה במחצית הראשונה בעיקר. הניסיון של רייקארד לעבור ל-3 בקו ההגנה היה מעניין אך הוא הרס אותו ישר עם הכנסה של ג'יולי.

    דרוגבה חיסל את פויול. מארקז במחצית ראשונה טובה מאד. צ'לסי עשתה לחץ מרהיב על כל המגרש ועל הכדור. רייקארד יכול לשים את זה לשחקנים ולהראות להם שילמדו למשחק הבא. רונאלדיניו חייב להיכנס יותר לאמצע במשחקים שכאלו. גם מסי יכול. אשלי קול ובולארוז הם בדיוק מה שהיה חסר לצ'לסי ואין טעם במאבקים מיותרים. כניסה לאמצע, פינוי שטח למגן, קבלת כדור. אני לא מבין את ההתעקשות במאבק עם המגנים של צ'לסי.

    התחושה הבולטת אצל רוב אוהדי בארסה היא חסרונו של אטו. גודי הוא לא אטו, ולמען האמת הוא גם לא לארסון. הוא אולי אלגנטי ונאה, אבל אני מתחיל לחשוב שהוא פשוט לא האיש שמתאים למערך שלנו.

    מה שהכי מפחיד אותי הוא כמה שהמשחק בעוד שבועיים נהיה קריטי, גם לעלייה וגם להמשך העונה. את ברמן אנחנו כבר חייבים לנצח וזה ברור, אבל הפסד חס וחלילה לצ'לסי מחזור הבא וזה עשוי להשפיע קשות על העונה שלנו. צריך ללכת על ניצחון.

    יש לנו שבועיים (ליתר דיוק שבוע וחצי, אחרי הקלאסיקו) כדי לעבור על הקלטת שוב ושוב ולתקן את הבעיות. וזה לא בשמיים. לעשות את ההתאמות הדרושות ויאללה נקמה.

    אבל קודם - רעל בביב!
     
  14. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי סוגיית השחקן הטוב בעולם, פיפ"א לא בוחרים אותו כזכור אלא מאמני הנבחרות והקפטנים (פיפ"א בוחרים מתוך 3 פינלסטים נראה לי, וצריך להאמין שרונאלדיניו לא יגיע לשם בכלל). בכל אופן את התואר החשוב באמת - כדור הזהב, הוא לא יקבל בחיים. זה של אחד האיטלקים סביר להניח.

    לגבי שבצ'נקו - אין ספק שבשלב מסויים הוא יחזור לעצמו, החמצות כמו זו שהייתה לו מול ואלדז במחצית השנייה הן לא עניין של טקטיקה\שיטה\חוסר הסתגלות, חוסר מזל ואולי גם לחץ, לא יותר מזה. מה שכן, אחרי שנים שהיה צריך לסבול את הזלזול של האיטלקים על כל שחקן שכובש בצרורות באנגליה, אולי כדאי לבדוק את הנושא מחדש http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/06
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    אל תשכח שאם כל הכבוד לשבה,הוא בתהליך ירידה.את השיא שלו הוא כבר עשה עם מילאן הוא לא שבה של לפני כמה שנים,הוא כבר בן 30.

    דבר שהפתיע אותי מאוד הוא דרוגבה.אני תמיד חשבתי על דרוגבה שזה לא זה,שדורגבה אולי עושה את העבודה בצ'לסי אבל זה לא זה,הוא לא חלוץ מרמה הגבוהה,חסר לו משו.זה ההרגשה שתמיד הייתה לי על הבחור.עד אתמול.זה כן זה,הוא פשוט נהיה חלוץ ענק,איזו טכניקה איזו מהירות איזה יכולת סיום,ראינו את השער המדהיםהזה גם מול ליברפול בדיוק מאותו מצב,פשוט תענוג.לגבי הוויכוח על הקבוצה הטובה באירופה,ללא ספק בכושר הנוכחי - ליון.