צ'לסי ניצחה בקרב הראשון את ברצלונה המפוזרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Barcik, ‏17/10/06.

  1. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתחיל דווקא מהמשחקים של אתמול.
    ריאל התפוצצה על סטיאווה עם פשוט הצגה של השחקנים שלהם,מסכן סבן שנאלץ להתמודד מול רוביניו,שער ענק לואן ניסטלרוי.
    ההצלות של השוער הדני של קופנהגן היו מדהימות,לצערו הוא חטף 3 שערים מקבוצה מאד מאד חזקה ,רק בשער אחד הוא היה אשם אבל אפשר לסלוח לו.
    שערים מדהימים לקאקה וז'וניניו אתמול.
    לגבי ליון,אני באמת מקווה שלמרות שהם בשיאם עכשיו שזה לא בא מוקדם מדי כי ליון חשובה מאד לשלבים המאוחרים והגיע הזמן סוף סוף שהם יעברו את רבע הגמר,בהחלט מגיע להם.
    אחת הקבוצות הטובות באירופה.
    ארסנל הפסידה מול צסק"א מוסקבה אחרי שפסלו שער חוקי (לדעתי לפחות) של הנרי .
    לגבי המשחק שהיה היום,בערב היתה לי הרגשה שיהיה משחק די משעמם,תמיד כשעושים כל כך הרבה רעש ממשחק מסויים בסופו של דבר אנשים מתאכזבים מזה.
    המשחק היום לא התעלה לרמה גבוהה,צ'לסי שיחקו הרבה יותר טוב מבארסה שאולי חושבת על הסופר קלאסיקו בשבת?מה שבטוח שריאל מגיעה למשחק הזה במומנטום הרבה יותר טוב.
    אבל לבארסה יש הזדמנות לתקן את הנעשה היום בלונדון בעוד שבועיים .
    שער נהדר של דרוגבה,ניהול משחק לא נכון של פרנקי רייקארד.
    והשוער השלישי של צ'לסי שיחק אותה בענק היום,לא חושב שהוא דמיין לסיים את המשחק מול בארסה עם רשת נקייה.
    אני שמח גם שליברפול ניצחו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/06
  2. מכבי הרצליה ! Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/05
    הודעות:
    696
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רונדליניו מנסה להעביר להעביר ועוד פעם להעביר, לא הולך לך שתף את החברים, למה כל הזמן לנסות להעביר לעזאזל?
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    כי זה הדבר היחיד שהוא יודע.
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    משחק טוב של צ'לסי. לא מבריק, לא גדול, אבל טוב, והתוצאה בהחלט מוצדקת, בייחוד לאור החולשה הלא ברורה של בארסה מהצד השני.
    בעצם היא כן ברורה, אני מנסה בכל הכוח ולא מצליח לחשוב על דרך יותר גרועה לנהל את המשחק מאיך שרייקארד ניהל אותו. רק היה חסר שואלדז ישחק כחלוץ ורונאלדיניו יוסט לעמדת השוער, אולי זה היה מסדר קצת את הבלגאן אצל הקטלונים. אי השילוב של סביולה בהרכב היה תמוה, כי גודיונסן לא בדיוק חלוץ רחבות קלאסי אלא יותר חלוץ שני, אבל החילופים שהשאירו את בארסה בלי שום חלוץ כשהיא בפיגור?! מה רייקארד חשב לעצמו כשהוא העלה את אינייסטה וג'ולי והוציא את האיסלנדי וג'יו? זה טוב ויפה שיש לך 4 מהנדסים על המגרש, אבל כל המהנדסים שבעולם לא שווים כלום בלי פועל בניין שידחוף את הכדור לרשת.
    ההוצאה של ג'יו וההשארה של 3 מאחור תרמה לאנדרלמוסיה הכללית במשחק של בארסה שעברה לשחק במערך לא ברור, שזה דבר רע מאוד כששחקן שפורח באנדרלמוסיות כמו רונאלדיניו נסגר הרמטית ע"י בולהרוז (משחק גדול שלו!) ואין בדיוק מי שיחפה על החולשה שלו.
    גם החילוף של בלם בבלם כשיש לך את סביולה על הספסל לא מוסיף להולנדי כבוד...

    מי שכן יוצאים עם כבוד הערב זה החלק האחורי של צ'לסי בראשות בולהרוז כפי שכבר אמרתי והילאריו, שלמעט משחק הרגל שלו היה פרפקט. מילה טובה גם למוריניו שהמשיך ללחוץ על הדוושה למרות היתרון ולא ירד להסתגר.

    בעוד שבועיים אני בטוח שנראה תסריט שונה לחלוטין, ובלאו הכי אני בטוח ששתי הקבוצות האלה יהיו בשלב הבא, כך שלא צריך לקחת את התוצאה היום קשה מדי. מה שכן, זו היתה הפגנת כוח די מרשימה של צ'לסי אחרי פתיחת עונה לא משכנעת במיוחד. עכשיו הם רק צריכים ששבצ'נקו יתחיל להפגין כוח והם מסודרים.
     
  5. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    כמה שאני שונא את שבה אחרי מה שהוא עשה, פשוט כואב לי לראות אותו במצב הזה.
    במילאן הוא היה נותן היום שלושער מהמצבים האלה.
     
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ברגע שהגול האחד יבוא אני מניח שעוד יבואו הרבה אחריו, שבה רק צריך לשבור את הקרח כדי להחזיר לו קצת בטחון. היום הוא עשה תנועה יפה ועבד טוב על המגרש, אבל בפעולות הפשוטות הוא היה חלוד ולא מדויק, בעיקר עניין של בטחון ופורמה בעיני כי את הכשרון אי אפשר לקחת ממנו. זה שצ'לסי מצליחה לנצח את בארסה כשהוא בכזה כושר זה עוד יותר מרשים.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק דיי סביר היה היום בין ברצלונה לצ'לסי. משחק ברמה טקטית מאוד גבוהה, שתי קבוצות מתואמות שיודעות מה הן רוצות מעצמן, טעויות גדולות מאוד בהגנה לא ראינו. הניצחון של צ'לסי משקף את החצי השני של המשחק, צ'לסי נראתה לא רע היום, היא צועדת בגאווה במקום הראשון בבית והבטיחה את ההעפלתה, תיקו בקאמפ נואו יכול להספיק לה לראשות הבית. ברצלונה תיהיה חייבת לנצח את צ'לסי בביתה, כי וורדר ברמן ניצחה היום את סופיה בביתה והשוותה את מספר הנקודות, ניצחון טוב של ברמן, קלוסה עדיין לא כבש אבל דייגו המוכשר כן.

    היה בולט היום בחיסרון של אטו אצל ברצלונה. מיקל אסיין בהחלט עשה בעיות לדקו, כל פעם שהוא חדר במרכז צ'לסי הייתה מסוכנת. הצלה גדולה של מארקז מהקו במצב של דרוגבה. מסי היה המסוכן ביותר בשורות הקטלונים, השוער של צ'לסי הצליח להדוף מצב יפה מאוד שלו, השוער של צ'לסי התגלה כלא רע בכלל והדף עוד ניסיון של ברצלונה. צ'לסי ניסתה להכניס אותו למשחק ולתת לו ביטחון בהתחלה. אשלי קול הסתדר עם מסי בערך, פרט לחצי השני של המחצית הראשונה. הייתה התקפה של ברצלונה בנגיעה שזאמברוטה פיספס בעיטה מהאוויר, התקפת כדורגל פנטסטית. השער של צ'לסי למעשה היה גם בגלל באלאק שהפריע לואן ברונקוסט לסגור את הבעיטה של דרוגבה, שער אדיר של דרוגבה, איך הוא היתל שם בהגנה של ברצלונה, בהחלט גול גדול. שבשנקו היה מתוסכל מאוד היום, לא הצליח להבקיע בהתקפה מצויינת, הוא עדיין לא נכנס לעניינים. לאסיין גם הייתה אפשרות טובה, לדעתי אסיין המצטיין בשורות צ'לסי, שצריכה לשנות להכניס קשר אגף מהיר כמו רובן להרכב הפותח שלה. באלאק היה סביר. רייקארד היה צריך להרכיב את אינייסטה אולי במקום אדמילסון, היה מקום להכנסת סביולה. צ'לסי הייתה היום טיפה יותר טובה. רונאלדיניו היה דיי בינוני, אולי חלש אפילו אפשר לומר.
    לא טוב לריאל מדריד שברצלונה באה ביכולת כזו לקאלסיקו. היא תיהיה עם מוטיבציה פי 1000.


    באיירן הצליחה לנצח את ליסבון בחוץ משער אדיר של שוושטיינגר בבעיטה מ35 מטר אם אני לא טועה, אני אמרתי לפני המשחק שהוא צריך לבעוט, הוא הפציץ את ריקארדו גם במשחק בין פורטוגל לגרמניה. לבאיירן הגיע גם פנדל, לא הבנתי למה מקאיי לא פתח? אוליבר קאן גם תרם הצלה גדולה לבאיירן לבעיטה של היידסון. באיירן במקום הראשון בבית לאחר שלושה נצחונות, היא צריכה לנצח בבית את ליסבון והדרך שלה למקום הראשון בבית נראית סלולה. חבל מאוד על האדום המיותר של שוושטיינגר, הוא ידע שיש לו צהוב, למה הוא עשה את זה??? באיירן נלחצה לשערה לאחר האדום אבל הצליחה לנצח וזה מה שחשוב. היא מגיע לברמן במצב רוח טוב.

    אינטר השיגה בשעה טובה את הניצחון הראשון שלה השנה בליגת האלופות, חוליו קרוז, שלטעמי פתח בהרכב באופן דיי תמוהה במקום אדריאנו, השתיק את המבקרים וכבש צמד. שער מהיר הביא לאינטר ניצחון, והיתרון מבטיח אחרי 9 דקות שבהם כבשה שני שערים. רקובה בישל את השער השני באומנות לקרוז שהתמקם טוב. ספרטק מוסקבה כבשה את השער המצמק שלה, אינטר אכן לא מצליחה שלא לספוג, כל משחק היא מקבלת גולים, ההגנה לא עובדת כמו שצריך. סטאנקוביץ יכל להיכנס לאמצע בהרכב של מנצ'יני וסולארי בשמאל, למה להתעקש על דאקור. עד שפיגו בעט הכדור פגע במשקוף, בעיטה יפה של פיגו, חבל. שער אדיר של סטאנקוביץ, חבל שנפסל.

    בבית ד', רומא וולנסיה ניצחו את משחקיהם, וולנסיה במקום הראשון הבטיחה את העפלתה מהמקום הראשון לדעתי לאחר שניצה את שחטיור בבית מצמד של ויאה המצויין, אחד החלוצים הטובים ביותר בעולם. רומא השיגה ניצחון חוץ יקר על אולימפיאקוס בפיראוס בחוץ והיא במקום השני וזה יישאר ככה, אלא אם כן תנצח אותה באולימפיקו בהפרש של שני שערים מה שקשה לי להאמין. איך היה חואקין בוולנסיה?

    ליברפול גירדה שער בבורדו בבית ג' שסיפק 3 שערים במשחק בממוצע, פיטר קראוץ כמובן הבקיע כמו שחשבתי, הוא צריך לקבל צ'אנסים בהרכב. גלטסראיי כבשה והוליכה בביתה נגד איינדהובן אבל הפסידה והיא לא תעפיל בוודאות משלב הבתים, השאלה אם היא יותר חזקה מבורדו ותעפיל לגביע אופ"א.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/06
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בקשר לצ'לסי-בארסה.

    התוצאה לא שיקפה. 2-0 היה משקף הרבה יותר, טיפשות של אסיין ואי חדות של שבצ'נקו מנעו פה ניצחון גדול מדי. צ'לסי הייתה הרבה יותר טובה, ברצלונה לא הגיעה היום למשחק, רונאלדיניו היה עלוב כנ"ל מסי וכנ"ל דקו. שום איום רציני אולי חוץ מפעם אחת או שניים אבל הילאריו בגדול היה יציב ואני מאוד שמח עבורו. ניצחון חשוב לצ'לסי שמציב אותה בדד בפיסגה עם 9 נקודות. ברצלונה קצת במצב מלחיץ והיא חייבת לנצח את צ'לסי עוד שבועיים. דרוגבה עם שער של חלוץ ענק פשוט אין כבר מילים על הסקורר הענק הזה. ושבצ'נקו.... אין חדש תחת השמש. בקשר לשאר המשחקים בהמשך.
     
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    פשוט לא נכון, רייקארד היה היום עלוב טקטית בצורה מפחידה ומבישה, שלא מתאימה גם למאמנים בליגה לאומית בארץ. כזה ניהול משחק לא ראיתי הרבה זמן (ככה זה כשנמצאים בארה"ב ולא רואים את רוני לוי בפעולה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/06
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כמו שכבר נכתב כאן, הניצחון הגיע לצ'לסי על זה אני חושב כולנו מסכימים.
    אני עדיין מתקשה להבין את רייקארד היום, מנוחה לא ברורה לאנייסטה, אי השיתוף של סביולה, טעויות של טירון.

    ברמן ביכולת מאד בינונית בהרכב חסר גוברת 0-2 על לבסקי סופיה, הבצורת שפוקדת את קלוסה קצת מדאיגה אבל ברמן עושה את המוטל עליה.
    ב 31.10 ניצחון בבולגריה, ועדיין הסיכויים לנסות להדהים את בארסה או צ'לסי קיימים.

    באיירן עמלה קשה בליסבון במיוחד אחרי ההרחקה של שוויני.
    שוב כמו בשבת נגד הרטה חצי שעה ראשונה קסומה של כדורגל שהספיקה הפעם מאידך רק לשער אחד, אחרי זה באיירן נעלמה. לולא אוליבר קאן הנהדר היא גם לא היתה חוזרת עם 3 נ"ק, איש המשחק וזה אומר המון.

    אינטר עם פתיחה קטלנית מנצחת את ספרטק ומנצלת את ההפסד של ספורטינג כדי לחזור לעניינים.

    קרן לליברפול ו...קראוץ מנחית נגיחה שלא משאירה לשוער היריבה שום סיכוי. זה גם התסריט המדוייק של שער הניצחון היקר של ליברפול בבורדו. הרדס בלי ג'רארד נמצאים רגל וחצי בשלב הבא יחד עם פ.ס.וו שניצחה בטורקיה.

    דוויד וילה עליו כבר הכל נאמר מוליך את ולנסיה לניצחון קליל על שחטיור דונייצק האומללה בעוד רומא בזכות ]פרוטה משכיחה את ששני ההפסדים האחרונים ויחד עם ולנסיה נמצאת בדרך הבטוחה לשלב הבא.

    מחזור בלי הפתעות... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx

     
  11. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    רייקארד היה היום בגדר תעלומה חילופים מוזרים (השיא היה החילוף של אולגר כשיש את תוראהם תמורת פויול ששוב היה חלש), שינוי מערך לשיטה לא מוגדרת בכלל אבל אם זה היה מצליח כולנו היינו מדברים אחרת.
    אגב , קים על זה התכוונן לירן שדיבר על שרוני לוי לא עשה שינוי טקטקי ולא הימר.

    רונאלדיניו פשוט מאוס , כשלא הולך הוא ממשיך ללכת ראש בקיר פעם אחר פעם ,רייקארד אולי פעם אחת צריך להחליף אותו שוהא ילמד.
    גם מסי למד מהשטויות האלה של רונאלדיניו וקצת הלך פעם אחר פעם כדי לסבסב את קול , זה הלך לו כמה פעמים אבל כמה אפשר .

    דקו שוב תפס משחק חלש שהשפיע על הקבוצה , את האמת אני לא מוצא מישהו ראוי ששיחק טוב בכתום.
    לעומת זאת בצד השני על דרוגבה אין מה להרחיב ,אבל בולארוז עשה עבודה פנטסטית ומאקללה (שאני בטוח שאחרי המשחק הזה בריאל מתגעגעים יותר) . באלק היה בסדר ,למפארד בגדר נעלם , וגם אסיין היה מצויין ועשה שטות קטנה שבילדים לא עושים.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בקשר לשאר המחזור. כמו שרוזנר ידידי אמר אין הפתעות...

    בבית של צ'לסי ורדר ברמן מנצחת רק 2-0 את לבסקי סופיה בבית אבל מבחינתה העיקר הניצחון וכרגע היא עם אותו מספר נקודות כמו בארסה. ורדר כמובן חייבת לנצח בסופיה ותוצאה טובה מבחינתה בנואו קאמפ זה כל דבר פרט לניצחון ספרדי. אם ורדר ברמן תצליח להגיע למשחק הסיום בספרד אם יתרון או אפילו רק עם סיכוי, הכל יכול להיות.

    בבית 2 אינטר סוף סוף ניצחה, באיירן ממשיכה לדלג ועוד שבועיים אינטר תהיה במלחמת קיום במוסקבה נגד ספרטק. אם ספרטק תנצח את אינטר יהיה כמעט בלתי אפשרי לאיטלקים להעפיל. תמיד קשה לשחק ברוסיה והולך להיות חם חם בקור של רוסיה...

    בית 3 הולך לפי התחזית המוקדמת שלי. פ.ס.וו קבוצה אדירה למעשה מבטיחה מבחינתי את העלייה יחד עם ליברפול. 2 נצחונוות חוץ בבורדו וגאלטסראיי... פשוט מצויין. ליברפול ואיינדהובן יעלו מפה הלאה.

    בבית 4 גם.... שום הפתעות שום חדשות מיוחדות... ולנסיה תעלה גם רומא.
     
  13. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    יש משהו במה שאתה אומר. שנה שעברה היה הרבה ספקות לגבי היכולת שלו להיות אחד מהטופ 3-4 של החלוצים הכי טובים בעולם(שנה שעברה אטו, הנרי ושבצ'נקו היו לפניו). ביכולת הנוכחית שלו כרגע, הפציעה של אטו, והיכולת הגרועה של שבה הוא כרגע החלוץ הכי טוב.
     
  14. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, שגיא כהן דיבר על בלאגן גדול, שרייקארד עשה ולא ברור לו למה, אז אני בטוח שאם שגיא (שחשבתי לפני המשחק שהוא מבין קצת בהיבטים הטקטים, אבל ראיתי שגם לו אין מושג בזה) לא מבין מה הלך שם בדיוק, אז אני מניח שגם אתם לא מבינים. אז נעשה לכם קצת סדר לראש עם התגובה שלי, שכוללת גם בין השאר מין ניתוח טקטי של המשחק, שיעזור לכם להבין הכל, וזה אומר הכל.

    בארסה ניסתה לפתוח את המשחק בזהירות, בשקט, כדי שתעבור את הדקות הראשונות בשלום. אבל היא לא יכלה לפתח את ההנעת הכדור הרגילה שלה והמשחק הרגיל שלה, שזה בעצם שיבש לה את כל המשחק. וזה לא היו רק ה(חצי)שינוי של מוריניו לשיטת יהלום, אלא גם הדרך בה צ'לסי התגוננה. דיברו על משחק אגרסיבי, וזה בדיוק מה שהם עשו. בדקות הראשונות צ'לסי גרמה לכך, שגם דקו (שהיה השחקן הכי גרוע על המגרש היום. חוץ מזה שהוא היה פשוט חלש, לא מעט פעמים היה אפשר לראות אותו איך שהוא מאבד את הכדור, איך שהכדור עובר לשליטה של צ'לסי, הוא פשוט נעמד במקום, ולא ניסה לרוץ אחריו בכלל) וגם צ'אבי, שני הקשרים מהשלישיה בקישור שאמורים להיות קדמים יותר מאדמילסון ולעזור להתקפה, ללכת אחורה לקבל את הכדור ולנסות לגרום לבארסה לפתח את הנעת הכדור הרגילה שלה. כל זה הוביל לכך, שגודיונסן פשוט נשאר לבד באמצע, וכל פעם שהוא קיבל כדור עם הגב פחות או יותר קצת אחרי חצי המגרש, הוא פשוט לא היה יכול לעשות כלום, כי לא היה לו עם מי לשחק (וגודי שיחק, התאמץ, רצה, אבל הוא לא מהווה איום התקפי כמו אטו, שמושך אליו יותר תשומת לב ממנו, ולא הגיעה לו שום עזרה). ועובדה, בארסה נכנסה למשחק, והצליחה לעשות משו קצת בהתקפה רק עם העליות של צ'אבי (חוזר להציג יכולת טובה, אני רואה) לעזרת ההתקפה והכניסות של מסי מהאגף לאמצע.

    כשבארסה ראתה אחרי רבע שעה ככה, שלא הולך לה, היא ככל הנראה קיבלה הוראה מרייקארד לסגת קצת אחורה ולגרום לצ'לסי לצאת קצת קדימה, כדי שתוכל להשתחרר מההסתגרות הנכונה שלה. מאוחר יותר, עם הפציעה של דרוגבה, כ10 דקות לפני סיום המחצית, צ'לסי ממש היתה עם שחקן פחות על המגרש (דרוגבה ככל הנראה משך עד להפסקה, שם קיבל טיפול, כי במחצית השניה הוא היה כמו חדש), ולכן נסגה לאחור. בארסה הניעה את הכדור, ניסתה לעשות משו, אבל לא הצליחה עד לסיום המחצית לכבוש. עם פתיחת המחצית השניה, גול מקרי של צ'לסי מחצי הברקה של דרוגבה חצי טעות של אי תאום והבנה בין מרקס לפויול, שאחד היה צריך לסגור את צד ימין של דרוגבה והשני את צד שמאל. שניהם הלכו לאותו כיוון, דרוגבה עשה את ההטעיה (ספק בכוונה ספק בלי כוונה), ניצל את החצי שניה החופשית שלו לבעיטה, וזה 1-0 לצ'לסי. מכאן, צ'לסי חזרה להתגונן. רייקארד מיהר עם החילוף של אינייסטה במקום ג'יו, ולמי שלא הבין- אדמילסון ירד אחורה לחבור למרקס במרכז ההגנה, כשפויול סגר את צד שמאל (ואולגר, שהחליף את הקפיטן, נכנס למשבצת שלו). עם החילוף של ג'יולי בגודי, בארסה עברה לשחק ב4-3-3 מאולתר אמנם, אבל מאד מסוכן וזה היה מהלך נכון של רייקארד, שזרק את כל הכלים ההתקפיים שלו. כל 6 השחקנים ההתקפיים, שהם מהירים, טכנים ויצירתיים, חופשיים לנוע לאן שהם רוצים, במטרה שזה יוציא קצת את ההגנה של צ'לסי מהסדר המופתי שלה.

    למרות השינוי של רייקארד, צ'לסי הגיעה ללא מעט הזדמנויות, ויכלה לגמור את המשחק לא פעם אחת וגם לא פעמיים. הסיבות- פה טעות בהגנה של ג'יו עם עזרה מיותרת מה שנקרא (בהזדמנות של שבצ'נקו), פה ושם איבוד כדור במרכז המגרש, שממנו אחד הקשרים מחליט לוותר על החזרה להגנה וגורם לחור (דקו לרוב, אבל לא רק). הרבה מזל של בארסה מנע הפסד גדול יותר, שהיה חשוב מוראלית. בהחלט אפשר להגיד, שבארסה יצאה זול מהמשחק, בטח שביום ראשון יש את הקלאסיקו. רונאלדיניו, שנתן היום משחק לא טוב ללא כל ספק, הרבה יותר מבוקר בארץ שלנו עם המנטאליות הישראלית מכל שחקן אחר. כשהוא נותן משחק לא טוב, כל אחד שם לב לזה, ומעביר עליו ביקורת. כשחקן אחר נותן משחק לא טוב, וניתן לדוגמא את דקו היום, לא שומעים את כמות התלונות והדיבורים כמו עם רונאלדיניו. אבל זה מראה עד כמה הוא שחקן גדול, ונקווה שהתיסכול הנדיר שלו במשחק לא ישפיע עליו החל מהמשחק הבא (היום הוא השפיע, וראינו את זה בכמה הזדמנויות, שהיתה לו הזדמנות להוציא מצב, אבל הוא לא הצליח לעשות פעולות, שבדר"כ הולכות לו טוב), ושגם לא נראה את אותו תסכול שוב.

    אז כן, מגיע כל המחמאות לצ'לסי, מוריניו, שהפעם דיבר על המגרש. צ'לסי נלחמו בצורה מעוררת הערכה, והניצחון הגיע להם היום. מזל שיש לבארסה הזדמנות לנקום מהר מאד, עם המשחק בעוד שבועיים בקאמפ נאו. אחלה משחק, נהניתי, והלאה, בארסה עדיין הקבוצה הכי טובה באירופה (שאני לא ישמע בכלל דיבורים על צ'לסי עכשיו. סרגי, תזהר! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx ), צ'לסי ניצחה אותה במשחק אחד, אבל זה לא אומר כלום, כי זה קורה, אין מה לעשות. צ'לסי יכולה לנצח את בארסה במשחק אחד, כמו שכל קבוצה אחרת. צריך להרים את הראש, יש קלאסיקו בראשון ונקמה בעוד שבועיים. :aaa21:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/06
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    שער מקרי קים...? מה מקרי בלקבל כדור עם הגב, לעשות סיבוב יפה להעיף את פויול לצד השני ולבעוט כדור מדוייק לפינה...? שער לא חצי מבריק, מבריק וחצי. שער ענק של סקורר ענק.