צ'אמפיונס:: שמינית הגמר יוצאת לדרך!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏16/2/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,586
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    זה לא בדיוק אותו תקציב. אמנם על הנייר זה אותו תקציב אבל מכיוון שגנט בבלגיה נמצאת בבלגיה היא יכולה למשוך שחקנים טובים יותר. רוצה לאמר שחקן מסויים שמסכים להגיע לגנט במיליון , בשביל לשכנע אותו להגיע לישראל צריך לשלם לו הרבה יותר. לזה תוסיף כמובן את הגבלת הזרים שיש במכבי.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אני בעיקר נהנתי לראות את מקסוול אתמול, 90% מהמצבים הגיעו דרכו ואם קצת יותר דיוק מול השער פריז הייתה מסיימת את המלאכה אצלה בבית.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @Heroball
    אני לא מתווכח עם העובדה שפסז' היו עדיפים. חלק מהמצבים שם הם בקושי חצאי-מצבים (בעיטות מרחוק בעיקר), ובשורה התחתונה גם יחס 10-4 במצבים לא משקף את פערי הרמות בין הסגלים לדעתי. צ'לסי לא שייכת לרמות האלה ופסז' מתיימרת לאיים על התואר. וזה עוד במשחק ביתי. עצם העובדה שבלאן מגיע לגומלין עם תוצאה שברירית ביד זה כשלון. האם אתמול היה אוסף החמצות חריג במיוחד? לא חושב.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    "בקושי חצאי מצבים". האם הבעיטה החופשית של זלאטן שהובילה לשער נחשבת למצב או לחצי מצב? הקרן שהובילה לשער של אובי מיקל זה מצב או חצי מצב?

    אני לא מבין, מצב קורץ זה רק 1X1 מול שוער? אתה לא יכול לשחק טוב מבלי שחתכת את ההגנה היריבה לגמרי? אתה מודע לכך שזה לא תמיד אפשרי, אפילו במשחקים שבהם פערי הרמות ברורים?

    מבחינתי PSG שלטה במשחק שליטה מוחלטת שבאה לידי ביטוי במצבי כיבוש (כלומר לא החזקת כדור סתמית במרכז המגרש). אני לא מבין איך אפשר לבוא בטענות למאמן שמביא את הקבוצה שלו לשחק משחק כזה. סטנדרטים די גבוהים יש לך.
     
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אתה יכול לבוא בטענות למאמן אם אתה חושב שהוא היה יכול לשנות משהו או לעשות משהו טוב יותר לדעתך. אתה לא מבין איך לאנשים יש דעות על דברים שמאמנים עושים? העובדה שאתה חושב שמבחינת ניהול המשחק בלאן עשה כל מה שהוא היה יכול לעשות לא בהכרח אמורה לשכנע כל אחד לחשוב ככה.

    אני חושב שלעלות עם שלושה קשרים מרכזיים מול קישור כל כך רך כמו של צ'לסי זאת טעות, גם אם זאת שיטת המשחק הסטנדרטית של פאריז. עוד שחקן עם אוריינטציה התקפית, ולא בהכרח קבאני, היה יכול לספק לקבוצה שלו הרבה יותר מחץ ועל ידי כך הגעה למצבים *טובים יותר*. אגב, חלק לא מבוטל מהמצבים שרשמת לא עונים על ההגדרה שלך להזדמנויות.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    @golding
    אני לא אמרתי שהם עונים להגדרה של מצבים. זה תקציר המשחק. מה מהם מוגדר מצב ומה לא זה נתון לפרשנות של כל יוזר כאן. שים לב שציינתי גם "מצבים" שצ'לסי הגיעה אליהם ולא מוגדרים מצבים ע"י כל אחד. אני למשל לא חושב שהבעיטה של פדרו בסוף היא מצב מסוכן, וגם לא הבעיטה של זלאטן מזוית קשה. פשוט כמה אנשים פה כתבו שפערי הרמות לא באו לידי ביטוי, ואחד אפילו הגדיל לומר שעם קצת חדות בהתקפה של צ'לסי(!) השער של קבאני היה שער מצמק. זה נראה לי עיוות מוחלט של מה שקרה אתמול, רק אדם שראה רבע שעה מהמחצית הראשונה והלך לישון אחרי השער של זלאטן יכול לטעון כאלה דברים.
     
    DRORIKO ו-golding אוהבים את זה.
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    פערי הרמות כן באו לידי ביטוי ואני מניח שתוצאה של 3-1 הייתה יכולה להיות יותר משקפת, אבל זה כדורגל - הכל יכול לקרות. בקלות היינו יכולים לסיים את המשחק הזה בתיקו כי פאריז, לפחות לדעתי, לא ניצלו את העליונות הברורה שיש להם בחומר השחקנים. אני לא חושב שההגנה של צ'לסי הובכה כמו שאתה ציינת פה לא פעם, זה פשוט לא מתיישב עם מה שקרה אתמול.

    אני חושב שבהתחשב בכל הנסיבות נתנו להם פייט לא רע. לצורך העניין, שנה שעברה בעטנו פעמיים לשער ופעם אחת למסגרת (ועדיין סיימנו ב1-1, תוצאה מאוד לא משקפת). הפעם פאריז חששו מהמתפרצות שלנו ולמרות השליטה במשחק הרגשת שהכל יכול לקרות. לדעתי אפשר להצביע על כמה דברים שבלאן היה יכול לעשות טוב יותר.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,586
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אני באמת שלא מבין על מה הויכוח פה, מישהו כאן באמת חושב שפסז לא היתה הרבה יותר טובה מצ'לסי במחצית השניה? מישהו כאן באמת חושב שלצ'לסי יש יותר מ-2.5 אחוז סיכוי לעשות משהו בגומלין? האפרוריות של צ'לסי מזכירה לי את הקבוצה של טרום עידן אברמוביץ', וחבל כי יש לה וואחד סגל
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    משהו שאני שמתי לב לזה ואוהדי צ'לסי משום מה פיספסו. דקה אחרי השער הראשון הצרפתים עשו תרגיל של ביזבוז זמן.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    @DRORIKO
    אתה ראית את צ'לסי לפני אברמוביץ'? הדבר האחרון שאפשר להגיד על צ'לסי של סוף שנות התשעים ותחילת שנות ה-2000 הוא "אפרוריות".

    לגבי "2.5 אחוז סיכוי", בחייך. תחסוך את הדברים האלה מאיתנו. הסיכויים עם פאריז, זה ברור, אבל להספיד את צ'לסי עוד לפני שהמשחק התחיל זה דבר שפשוט נוגד את ההגיון. גם בראייה הסטורית, וגם כי מדובר במשחק כדורגל. 2-1 זאת לא תוצאה שאי אפשר לחזור ממנה, בטח כשאתה בבית ובמגמת שיפור מתמדת.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,586
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    מצטער גולדינג, למעט חלק מהמחצי הראשונה אני לא ראיתי את המגמת שיפור הזאת, אולי בליגה אבל אני לא עוקב(למרות שהבנתי שהם בעיקר עושים שם תיקו)

    ואני אסייג את מה שכתבתי, צ'לסי של לפני אברמוביץ' היתה אפרורית ביחס לצ'לסי שאחריו ,למשל צ'לסי הגדולה של מוריניו,למשל צ'לסי של אנצ'לוטי. אפילו עם מאמנים לא גדולים כמו אברם ודי מתיאו היא הגיעה לגמר הצ'מפיונס(ועם השני גם זכתה) אתה רואה היום את צ'לסי עושה אפילו חצי גמר צ'מפיונס? ( ובוא נגיד את האמת, אם היא לא היתה מקבלת כזה בית מזליקו היא לא היתה עושה גם שמינית)
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מגמת שיפור לא נבחנת במחצית אחת של כדורגל. ההפסד אתמול לפאריז היה הראשון שצ'לסי חוותה תחת הידינק, והוא נכנס לתפקיד בדצמבר. הכדורגל רחוק מלהיות מושלם וברור לי שאנחנו נחותים מקבוצות כמו פאריז, זאת לא הנקודה. אי אפשר להתעלם מהתהליך שהקבוצה עוברת בחודשיים האחרונים ואם נגיע לגשר אחרי שצברנו עוד ביטחון (החל מניצחון על סיטי בגביע ביום ראשון) אז הכל יכול לקרות. לומר שיש לנו "2.5%" להעפיל זה מצחיק.

    צ'לסי של חוליט, ויאלי ואפילו רניירי לפרקים הייתה הרבה יותר צבעונית מצ'לסי של מוריניו. היא לא הייתה טובה כמו צ'לסי של מוריניו, אבל הכדורגל היה שמח, חיובי ומהנה לצפייה. לגבי הכדורגל שלנו תחת אנצ'לוטי, בעונת הדאבל זכיתי לראות את הכדורגל הטוב ביותר של צ'לסי (מבחינה אישית בלבד, אני יודע שזה עניין של טעם) מאז שאני אוהד את הקבוצה, אבל גם את זה היה קשה לתחזק. אם אתה שואל אותי, צ'לסי של אברמוביץ' מאופיינת בעיקר בפיזיות ובמנטליות הווינרית שלה. זה מה שהפך את המועדון לכל כך מצליח, וזה גם מה שמוריניו ביסס בכהונה הראשונה שלו אצלנו.

    לגבי השאלה האחרונה שלך. אני לא רואה את צ'לסי מגיעה לחצי גמר או גמר ליגת האלופות מהסיבה הפשוטה שאין לנו את השחקנים לעשות את זה. אין מספיק מנהיגים בקבוצה הזאת ואין לנו מספיק עומק בשביל לכפר על כל מני חיסורים. אז התשובה היא לא וכפי שאמרתי, הסיכויים אפילו לא איתנו מול פאריז. הם יותר מ"2.5%" אבל, בזה אני בטוח.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,586
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    לא מבין מה מלר מקשקש שאצל ספלטי אף שחקן לא השתדרג, סלאח נהדר במשחקים האחרונים, דז'קו משחק אחרון נתן לדעתי את המשחק הכי טוב שלו העונה. על פיאניץ' כל מילה נוספת מיותרת. אני גם מאד אוהב את שינוי התפקיד אצל נאינגולן.

    עריכה:עכשיו הוא אומר בחדשות הספורט שספלטי "התחרט" לגבי הבלגי והחזיר אותו אחורה. זה לא נכון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/16
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @Heroball
    כן, יש לי סטנדרטים גבוהים. כשאתה לוקח סגל של תקציב בלתי מוגבל, דורס את הליגה הצרפתית ונפגש בקבוצה חלשה כמו צלסי העונה, ועוד בבית - אני מצפה למשחק הרבה יותר חד צדדי ממה שראינו אתמול.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד לא צריך להפוך את צ'לסי ללייטון אוריינט. יכולת בזיונית של הרבה משחקניה לאורך העונה ועדיין פרסונלית מדובר בשחקנים מצוינים שכמעט כולם הביאו אליפות מרשימה.

    יש פה הגזמה גדולה בפערים על הנייר בין הקבוצות.
     
    VAR אוהב/ת את זה.