פרשן קטן:: תודה לקובי רומאניסטה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏3/7/09.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מילאן זה מועדון שלא יכול להסתפק בבינוניות ואחרי עזיבה של שלד הקבוצה, חייבת להתחיל בניה מחודשת כבר הקיץ. הבעיה היא שבניה של קבוצה חדשה דורשת משאבים רבים שאני לא בטוח שנמצאים לרשותו של גליאני המושמץ. אם היו ממנים אותי לנהל את הפרוייקט החדש, הייתי לפני הכל מכליל את הונטלאר וסניידר (שעוזבים את ריאל הקיץ) בעסקת קאקא ובזה מונע תחרות מקבוצות אחרות שתעלה את מחירם. הייתי מנסה גם לצרף שחקן הגנה ורסטלי כמו זפאטה במקום להשקיע 15 מליון יורו במגן לא מוכח שלרשותו רק חצי עונה טובה בליגה הפורטוגלית. בסה"כ, מילאן רחוקה 2-3 שחקנים מסגל שמוכן להתמודד על האליפות, חשוב אבל שהשחקנים האלה יצרו שלד עתידי כמו דז'קו או הונטלאר ולא פתרון מיידי כמו לוקה טוני.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ברשותך אתחיל דווקא מהשאלה השניה. התארגנויות של האולטראס ואלימות מחוץ למגרשים זאת תופעה שהטיפול בה חייב להתחיל מהשורש, מהחינוך והשגשוג המדיני\תרבותי. לאחרונה יש מגמה לשדרג ולבנות אצטדיונים חדשים בלא מעט קבוצות בסריה א'. לדעתי המתקנים היותר מודרניים יעזרו לרשויות למגר או אפילו למנוע אלימות במגרשים, דבר שיכפיל את כמות הקהל ויבטל את החשש להביא את המשפחה לצפות במשחק, תופעה שגם תחזיר במהרה את ההשקעה הכלכלית.

    יש לא מעט שחקנים בקבוצות תחתית שיכולים להתברג בקבוצות גדולות יותר ואפילו בקבוצות הצמרת.

    כשראיתי העונה משחקים של טורינו, התמקדתי במגן שמאלי בן 21 בשם מטאו רובין, בלם בן 30 בשם צ'זארה נטאלה וקשר מרכזי שוויצרי בן 23 בשם ביירם דצמיילי (על רוזינה אני מאמין שאין צורך להרחיב). שלושתם לדעתי שחקנים שהיו רמה אחת מעל שאר הקבוצה. נטאלה חתם השבוע בפיורנטינה, מקווה שגם השניים האחרים ימצאו להם קבוצות בסריה א' כשלרובין אני צופה עתיד ורוד (אולי הורוד של פלארמו).

    בסיינה, הרשים אותי מאוד דניאלה גאלופה הקשר שקיבל לאחרונה זימון לנבחרת. בוגר מחלקת הנוער של רומא חתם בפארמה לעונה הבאה ואמור להוביל אותה למקומה הטבעי יותר. לדעתי כבר בקיץ הבא נראה התעניינות של קבוצות הצמרת בשחקן. זוניגה, המגן הקולומיאני שעבר לנאפולי, לא הרשים אותי כל כך למען האמת.

    קייבו, סטפאנו סורנטינו השוער המצויין אחראי לדעתי יותר מכל שחקן אחר על השארותה של קייבו בליגה. סרג'יו פליסייר שערך את הבכורה שלו בנבחרת לא מזמן גם הוא שחקן מצויין שיכול להשתחל לרוטציה של קבוצת צמרת.

    לצ'ה, אנדראה אספוזיטו, בלם צעיר שהשאיר במו רגליים את הקבוצה בליגה, זומן לנבחרת לאחרונה ומבוקש כמטע בכל קבוצות הצמרת.

    בקאטניה, צמד החלוצים מסקארה(30) את מרימוטו(21) היו אחראים על שערים יפיפיים. הראשון זומן גם הוא לנבחרת, השני כשרון ענק שכבר מבוקש במספר קבוצות צמרת באירופה.

    בלאציו, ........
     
  3. kadm Member

    הצטרף ב:
    ‏8/11/07
    הודעות:
    427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל השלל של הכישרוונות הצעירים האלו, יש מצב שהשנה באמת נראה שספאלטי משתף אותם ברצינות אמיתית (לא כמו שהיה העונה - פעמיים 10 דקות לדאלסנדרו ועוד איזה 3 שחקנים שקיבלו מקסימום 15 דקות)- כמו אינטר עם באלוטלי או מילאן של 07\08 עם פאלושי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/09
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לצערי לא. בגלל ריבוי הכשרונות הצעירים באיטליה, יש להם מסלול מסודר בו הם משחקים שנתיים בפרימוורה, ואז יוצאים להשאלה ממושכת יותר או פחות עד שיוכיחו את עצמם. לאקווילני הספיקה עונה אחת, לצ'רצ'י לא בטוח שיספיקו 3. אני מתנגד בתוקף למגמה הזאת אבל מצד שני משלים עם העובדה שספאלטי הוא מאמן שנסיון של שחקן חשוב לו יותר מהכישרון. צריך לקרות משהו דרסטי כדי ששחקן ישתלב ברוטציה של הסגל הבוגר. כשרון בלתי רגיל כמו טוטי או דה רוסי או מצב כלכלי עגום ביותר שמצריך מכירה של שחקנים בכירים.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    בשם כל מנהלי הפורום האיטלקי, אני רוצה להודות לקובי על ההשתתפות שלו בפרשן קטן.
    תודה שהקדשת את הזמן כדי לענות תשובות מפורטות ואיכותיות לשאלות של שאר הכותבים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx


    נתראה בסיבוב הבא... :aaa15:
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    פרשנות איכותית בהחלט! בטח ובטח ביחס לפרשנים שאנו פוגשים יום-יום במדיה המקומית, או כמו שניטשה היה אומר "הנבדלות הנאלצת של העידית מן ההמון".
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    תודה רבה למשתתפים.