פרמייר ליג: מחזור 5 - משחקי יום שבת !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏19/9/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img228.imageshack.us/img228/9968/engjj7.Xxx


    * אחרי ליגת האלופות וגביע אופ"א, אנחנו חוזרים לשחק את המחזור ה-5 בפריימרליג. במרכזו כמובן יעמוד הקרב הגדול בו צ'לסי תארח את מנצ'סטר יונייטד. אבל המשחק הזה יערך רק ביום ראשון, ובשבת יערכו 5 משחקים אחרים.
    ליברפול אמורה להשיג ניצחון ליגה רביעי מול סטוק באנפילד. ארסנל תתארח אצל בולטון, שם ניצחה בעונה שעברה לראשונה לאחר 6 שנים במשחק ליגה. סנדרלנד ואסטון וילה יפגשו לדרבי של צפון מזרח אנגליה. ווסטאהם תנסה לשמור על מאזן ביתי מושלם כשתארח את ניוקאסל. מה הולך לקרות ?



    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
  2. itzikhai Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/08
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצות לליגה אנגלית

    סנדרלנד – מידלסברו:
    סנדרלנד מגיעה למשחק הזה אחרי תיקו 1-1 סביר בחוץ עם וויגאן, אחרי שוויגאן שלטה ברוב שלבי המשחק והיתה יותר מסוכנת, סך הכל סנדרלנד פתחה בצורה סבירה את העונה עם 2 הפסדים, ניצחון ותיקו. ללא ספק סנדרלנד התחזקה מאוד בשבועיים האחרונים לאחר החתימה של סיסה שהגיע ממארסי. סנדרלנד תהנה מסגל מלא חוץ מצ'ופרס שחוזר מפציעה ובספק למשחק. לסנדרלנד יש התקפה נהדרת עם שחקנים כמו סיסה, טאיניאו, מלברנקיו, ריצ'רדסון כאשר המפתח שלה הוא אלחדג'י דיאוף שחקנה של ליברפול ובולטון בעבר. גם ההגנה שלה היא הגנה סבירה ביותר, צ'ימבונדה (שהגיע מטוטנאהם), פרדיננד(שהגיע מווסטאהם), מקרטי ונוסוורטי.
    מנגד מגיע מידלסברו שפתחה את העונה בצורה פנטסטית עם שני ניצחונות ושני הפסדים. היא מציגה כדורגל איכותי בעיקר בחלק ההתקפי עם התקפות מתפרצות קטלניות. סנדרלנד תחסר למשחק את חלוצה המהיר והטכני טונצ'אי, חלוצה של נבחרת טורקיה פצוע למשחק הזה, כמו כן גם המגן ריס וויליאמס פצוע שזה בהחלט מכה לא קטנה למידלסברו. מוחמד שאוקי חוזר לסגל לאחר פציעה. מידלסברו צפויה לפתוח עם אליאדרה, אוניל,ג'וליה ארקה ודאונינג בקישור כאשר דאונינג הוא ללא ספק השחקן המפתח של הקבוצה הזו. כאשר בחוד צפויים לפתוח אלבז ושאוקי.
    לסיכום: סנדרלנד תשחק את המשחק מול 50 אלף צופים באיצטדיון האור, מידלסברו תשחק לדעתי על מתפרצות אך ללא המהירות של טונצ'אי בהתקפה קשה לי להאמין שהם יצליחו לכבוש, סנדרלנד בהחלט התחזקה מאז פתיחת העונה. אני בהחלט מאמין שהיא תעשה את העבודה במשחק הזה ותוציא 3 נקודות, 2-0 לסנדרלנד.
    הימור: 1(2.10)


    בלקבורן – פולהאם:
    בלקבורן מגיעה למשחק היום לאחר תבוסה הכואבת והמשפילה נגד ארסנל 4-0 מול הקהל הביתי שלהם. העניינים בחלק ההגנתי של הקבוצה לא דופקים כאשר בשתי המשחקים האחרונים הקבוצה סופגת שמונה שערים. הקבוצה תחסר למשחק את מגנה וינסה גרלה שפצוע למשחק הזה, כמו כן גם דיויד דאן פצוע ואלו בשורות משמעותיות עבור הקבוצה במובן השלילי. החלק ההגנתי של הקבוצה בהחלט לא מתפקד ובמשחק האחרון מול אסנל אפשר היה לראות את החורים שההגנה יצרה במהלך המשחק.
    מנגד מגיעה פולהאם המפתיעה שפותחת את העונה בצורה מרשימה עם שלושה ניצחונות והפסד אחד. פולהאם תהנה מסגל מלא כאשר הקשר לאון אנדרסון החלים מפציעתו וחוזר לסגל. פולהאם בנתה את עצמה ללא ספק בצורה מאוד מרשימה, הרביעיה האחורית מכילה שחקנים כמו ג'ון פנסטיל, קונצ'סקי המצויין, הנגלנד ואוגלס. ההגנה זה הצד החזק של הקבוצה העונה ללא ספק. גרה המצויין אמור לתת את המימד היצירתי במשחק כאשר למעלה יחכו החלוצים המצויינים ג'ונסון וזאמורה להזדמנויות.
    לסיכום: ההגנה של בלקבורן היא פשוט מסננת, היא הראתה לנו שהיא לא קבוצה מרשימה כל כך בבית, כמו כן הסגל של פולהאם הרבה יותר מרשים לטעמי, אני הולך על ניצחון מינימאלי של פולאהם, כדאי לחזק בתיקו.
    הימור: 2 (3.40)

    ליברפול - סטוק:
    איזה שבוע עבר על ליברפול, אחרי פתיחת עונה טובה אך עם יכולת לא משכנעת הגיעה ליברפול בשבוע שעבר למשחק באנפילד נגד מנצ'סטר יונייטד כאשר לא הרבה נותנים לה סיכוי ללא טורס וג'ארארד, אך ליברפול כמו ליברפול למרות פיגור מוקדם, נכנסת ולמשחק ומבצעת מהפך תוך כדי הצגת כדורגל טוב, לאחר מכן ביום שלישי היא פותחת את הקמפיין האירופי שלה עם ניצחון חוץ מרשים במשחק קשה מול מארסיי המצויינת. פאביו אאורליו בספק למשחק, כמו כן סאמי היפיה ואלברט ריירה צפויים לפתוח בהרכב.
    מנגד מגיעה העולה החדשה סטוק שכצפוי פותחת את העונה עם 4 הפסדים וניצחון אחד. היא צפויה להחסיר היום את אנדרו דיויס ואת אמבי פיי.
    לסיכום: אני לא רואה הרבה סיכוי לסטוק, הקבוצה תגיע בהחלט לסגור את המשחק באנפילד ולנסות לחלץ נקודה, לליברפול יש את הכלים ההתקפיים לפרוץ את המגננה שסטוק צפויה להיכנס אליה מהדקה הראשונה במשחק. 3-0 לליברפול.
    הימור: 1 (1.15)


    ווסטהאם – ניוקאסל:
    ווסטאהם מגיעה למשחק הזה לאחר הפסד בחוץ לווסט ברומיץ' העולה החדשה 3-2. ווסטהאם פתחה את העונה בצורה סבירה, מצד אחד היא נותנת הצגות בביתה ומצד שני היא מפסידה בחוץ. ווסטהאם תחסר למשחק את החלוץ המצטיין שלה, דין אשטון שזה בהחלט חיסור משמעותי בשבילה. כמו כן היא תחסר את קרייג בלמי שפצוע כבר תקופה ארוכה. ווסטהאם היא קבוצה ביתית מובהקת, ושחקנים כמו קרחמי, בואה מורטה, נובל, פארקר וקרטון קול שווים לפחות 2-3 שערים.
    מנגד מגיעה למשחק ניוקאסל שלא מוצאת את עצמה. פתיחת עונה מגמגמת עם ניצחון דחוק, תיקו ו2 הפסדים בשילוב עם בעיות בין ההנהלה למאמן גרמו להתפטרותו של המאמן. ניוקאסל תחסר למשחק הזה את הקשר שלה אלן סמיט', כאשר דמיאן דף ומרטינז בספק למשחק. דני גוטרי מושעה למשחק הנוכחי.
    לסיכום: ניוקאסל לא מצליחה לנצל את הפוטנציאל הגדול שקיים בהתקפה שלה כבר הרבה זמן, המון תלוי בדמיאן דף ובמרטינז שבספק למשחק, איתם אני מאמין שניוקאסל יכולה לגנוב פה תיקו, במקרה והם לא משחקים ווסטאהם היא פייבוריטית מובהקת למפגש הזה. אני יעדכן בהמשך.


    בולטון – ארסנל:
    בולטון פתחה את העונה עם 3-1 גדול על סטוק אך מאז היא לא מרבה לכבוש ולא מנצחת כאשר היא רושמת 2 הפסדים ותוצאת תיקו מאופסת אחת. יואהן אלמנדר חלוצה השבדי המצוין צפוי לחזור לסגל של הקבוצה לאחר פציעה של חודש, גארי קהיל פצוע למשחק הזה, כמו גם מטיו טיילור.
    מנגד ארסנל מגיעה לאחר ארבעה ניצחונות מרשימים והפסד. באמצע השבוע ארסנל גימגמה עם 1-1 בחוץ מול דינמו קייב שרבים סימנו אותה פייבורטית למשחק. ארסנל תחסר את סמיר נסרי שפצוע למשחק, גם טומאס רוזיצקי, אבו דיאבי ואמאורי ביסקוף כולם פצועים למשחק.
    לסיכום: למרות הפציעות של ארסנל היא מגיעה פייבוריטית למפגש הזה, אך אני לא פוסל אפשרות של חילוץ נקודה של בולטון.

    הימור: X2
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איציק אחלה המלצות. מסכים בהכול חוץ מבלקבורן. למרות התוצאות הלא טובות עד עכשיו היא קבוצה עדיפה. הגיע הזמן שתנצח. עם השאר מסכים!