פרידה מבלם גדול.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏18/9/03.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתוך 0NE:
    "רן בן-שמעון, הבלם הוותיק, יפרוש ממשחק הכדורגל ועשוי להתמנות לתפקיד מאמן קבוצת הנוער של מכבי ת"א.

    בן-שמעון, שהיה אמור לחזור להפועל חיפה ואף סיכם שם את תנאיו לעונה הבאה, אמור לחתום על חוזה במחלקת הנוער של בני טבק. כזכור, הובסה קבוצת הנוער של מכבי ת"א 8:0 ע"י מכבי חיפה במחזור האחרון של הליגה הלאומית.

    בן-שמעון יחגוג בחודש נובמבר יום הולדת 33. הוא החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של מכבי פ"ת, שם שיחק גם במשך 8 עונות בקבוצת הבוגרים של המועדון. לאחר מכן הוא עבר להפועל חיפה למשך שש עונות ואף זכה עמה באליפות. הוא הספיק לעבור גם בהפועל פ"ת ובעונה שעברה חיזק את חוליית ההגנה של בני-יהודה. הבלם הוותיק צבר גם 34 הופעות בינ"ל.

    בן-שמעון: לא הרגשתי יותר את הלהט

    בן-שמעון אמר הבוקר ל-ONE: "ניסיתי לחזור לכושר ופשוט היה לי קשה. לא הצלחתי לחזור לכושר וגם הרעב לכדורגל כבר לא היה שם. הרגשתי שאני מאלץ את עצמי לעשות משהו שאני לא חפץ בו. אחר-כך גם הגיעה ההצעה לאמן את מחלקת הנוער של מכבי ת"א. החלטתי שאני צריך לפרוש מכדורגל".

    בן-שמעון התראיין גם בגל"צ והוסיף: "היה לי קשה. לא רק פיזית, אלא גם להחזיר את הראש למשחק. היה לי קשה להדליק את הלהבה ופה זה נעצר. זו החלטה מהשבוע האחרון. אנחנו בתחילת העונה ואני לא יודע אם בהפועל חיפה ציפו ממני לשחק. לא עברתי בבקרה וזה לא העניין. אני מחליט לפרוש מכדורגל ולא משנה למה זה נעשה ומדוע. זו החלטה פנימית, ברגע שאתה פורש, צריך להמשיך הלאה. אני פרשתי כי לא הרגשתי יותר את הלהט להמשיך לשחק".

    על ההצעה לאמן את הנוער של מכבי ת"א הוא אמר: "אני חושב שהפרישה שלי היא עניין טראומטי כדי שאדבר על השלב הבא. קיבלתי הצעה ממכבי ת"א אבל אני שוקל אותה. הפרישה היא קשה אחרי כל-כך הרבה שנים בליגת-העל".

    בן-שמעון יקיים בשעה 16:00 אחה"צ מסיבת עיתונאים באצטדיון בקרית-חיים ובה יודיע רשמית על הפרישה. כזכור, הפועל חיפה לא העבירה את בן-שמעון לפני כשבוע עם שאר חברי הקבוצה בבקרה התקציבית. זאת מכיוון שהוא התקשה לחזור לכושר ולא היה מוכן למשחקי הליגה. הבלם ביקש לדחות את הרישום שלו לליגה בשבוע וכנראה שכבר אז גמלה בליבו המחשבה לסיים את דרכו בכדורגל."

    http://images.one.co.il/images/d/gg5550.Xxx