פרו 2013: שלב הליגייס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י itay7, ‏22/2/13.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן, כבר כתבת את זה פעם, פעמיים, 5 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx סתם כי יש לי זיכרון מצויין

    אגב, עד כמה שזכרוני אינו מטעני, ווגאס היה בכמה וכמה פעמים בשער של הבלאנקירוחה במוקדמות, או קופה אמריקה, משם אני זוכר אותו לפחות.
     
  2. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    כן, במוקדמות של יפן 2002, בדיוק בהפסד מול קולומביה (וגם בעוד שני משחקים). באותן מוקדמות בכלל השער של הבלנקירוחה היה משחק הכיסאות, היו איזה ארבעה או חמישה שוערים שונים.

    עוד לא כתבתי על זה, אבל המצב של אנדי פולו עצוב. החלוץ הצעיר לא יכול לשחק כי כרטיסו כבר הועבר לגנואה, שעוד לא שילמה עליו ולא רוצה אותו יותר. מצד שני, לפי החוזה בין אוניברסיטאריו לגנואה, הקרמס לא יכולים להשתמש בו ללא אישורם, אחרת יש קנס של 5 מיליון דולר. ה-U כבר פנו לפיפ"א בעניין אבל עדיין לא נראה מוצא, ובהנהלה כבר מדברים נגד פולו, שלטענתם הסוכן שלו סגר איזה משהו עם גנואה שתחכה עד סוף החוזה שלו ביוני ואז הוא יוכל להגיע לשם בלי תשלום למועדון. חבל שהוא מאבד קצב משחק בגלל דברים כאלו.
    גם יושימר יוטון באותה בעיה, ואסקו העבירו את התשלום הראשון לקריסטל באיחור, ועכשיו ההנהלה רוצה ביטחונות לפני שהיא מעבירה את אישור ההשאלה להתאחדות הברזילאית, ולכן גם הוא לא יכול לשחק בקאריוקה, ויוכל להתחיל לשחק עם הקבוצה רק בברזילראו (אם הם יעבירו את התשלומים), ככה שהוא יגיע למשחק הנבחרת מול צ'ילה אחרי שביתה ארוכה.

    ועוד משהו פיקנטי, במתחם האימונים של הנבחרות, ה-VIDENA, נמצאו 11 מומיות מהעידן הטרום-קולומביאני. הסקאוטים של פסיפיקו הגיעו למקום במהירות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/13
  3. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    טוב אז המחזורים הרביעי והחמישי חלפו להם, וכפי שעידן צפה, נראה שאליאנסה הם "על אמת", וממשיכים להוביל את הטבלה, אחרי ניצחון ביתי על גארסילאסו ותיקו מול קריסטל בשני משחקי מבחן מול הפינאלסטיות של העונה שעברה. הטבלה די צפופה חוץ מסן-מרטין ומלגר שנותנות פור לליגה, ועם נקודה אחת בלבד בחמישה משחקים נראה שזקוקים שם לזעזועים באופן דחוף. הטבלה

    מחזור 4



    אליאנסה לימה 1 - 0 ריאל גארסילאסו
    שער של וולטר איבנייס מהנקודה הלבנה הכריעה את ההתמודדות הזו, שגארסילאסו לא ויתרה למרות ששיחקה כל המחצית השנייה בעשרה שחקנים, והחל מהדקה ה-75 אפילו בתשעה שחקנים. בסוף ניצחון קשה וחשוב לגרונס.

    חואן אאוריץ' 3 - 0 ספורטינג קריסטל
    תבוסה קשה לאלופה במשחק ששוחק בתנאים לא אפשריים באולמוס, בצהרי היום עם 40 מעלות. זה עזר להתיש את הקבוצה המעורבת של קריסטל שהראש שלה היה בליברטאד, ושערים של מייקל גווארה, אוסקר וילצ'ס (אקס קריסטל) וחרמן פאצ'קו נתנו ניצחון גדול לחוסה מארי בארקרו.

    סיינסיאנו 1 - 1 אוניברסיטאריו
    נקודה לא רעה של הקרמס בגבהים של קוסקו, למרות שהם צריכים ללמוד להחזיק ביתרון. כריסטופר גונסאלס כבש לזכות האורחים בדקה ה-80, ו-4 דקות בלבד לאחר מכן דייגו פיסארו השווה בשביל האימפריאלים.

    קחאמארקה 1 - 0 ססאר וייחו
    UTC ממשיכה להפגין יכולת טובה בבית, ומנצחת את וייחו, שמצידה ממשיכה לאכזב. שער יפה של יאנפרקו לבארתה אחרי מהלך נהדר של ריימונד מאנקו הכריע את ההתמודדות הזו בדקה ה-63.

    אינטי גז 1 - 1 פסיפיקו
    הזקנים של פסיפיקו ממשיכים להיות בלתי מנוצחים, אבל גם לא ממש מנצחים. צ'אבס העלה את הוורודים ליתרון בדקה ה-17, אבל מנואל קוראלס השווה בדקה ה-51 לזכות המארחים.

    ספורט הוואנקאיו 1 - 0 אוניון קומרסיו
    במשחק ה-600 שלו בליגה הפרואנית, צ'צ'ו איברה כובש את שערו ה-260 ומעלה את הוואנקאיו המפתיעה למקום השני. אז מי אמר שמרסלו טרוביאני עומד להיכשל?

    סן מרטין 3 - 5 חוסה גאלבס
    ללא ספק תוצאת המחזור, שהקבוצה מצ'ימבוטה כבר הוליכה 5-0, אבל סן-מרטין עשתה קאמבק קטן לקראת הסיום שלא ממש עזר לה. צמד של הקשר האחורי סאלסדו, ושערים של טחאדה, ואסקס ואלברטי העלו את האורחים ליתרון בלתי נתפס. בדקה ה-72 הגיעה סוף-סוף התשובה של הסנטוס, עם שער של גוטיירס. הארגנטינאי ג'וטסי כבש צמד עד לדקה ה-84, ומעט לאחר-מכן הגיע פנדל לסן-מרטין שלא נשרק.

    לאון דה הוואנוקו 0 - 0 מלגר
    משחק חלש בהוואנוקו מסתיים ללא שערים, שמבחינת מלגר זו הנקודה הראשונה שלה העונה.


    מחזור 5



    ספורטינג קריסטל 2 - 2 אליאנסה לימה (המשחק המלא בקישור)
    המשחק המרכזי של המחזור היה הקלאסיקו שתמיד מספק כדורגל טוב, ובדר"כ נגמר ללא הכרעה, וכך היה גם הפעם. 30,000 צופים באצטדיון הלאומי ראו את קריסטל עולה ליתרון כבר בדקה הראשונה משער של ז'ואזיניו ארואה (שלא חגג מול קבוצתו לשעבר), אחרי פריצה נהדרת של ג'וניור רוס. אלא שהבעיות בחלק האחורי והסגל הקצר שוב נחשפו ואליאנסה הפכה מהר את התוצאה, עם שער בכורה בליגה של ווילמר אגירה (אחרי טעות נוראית של ולוורדה), ושער נגיחה נהדר של הבלם האורוגוואי וולטר איבנייס. המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו הראשונה, עם שער של ז'ואזיניו ארואה כבר בדקת הפתיחה, שהחזיר את הסלסטס לעניינים. במחצית הזו כבר קריסטל שלטה בעניינים, אבל לא הצליחה להבקיע וגם התעייפה מאוד, למרות שמהדקה ה-75 אליאנסה נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שרודריגו קובה קיבל שני צהובים תוך חמש דקות (הראשון היה צריך להיות אדום כי הוא היה אחרון בדרך לשער, בסוף הוא קיבל צהוב שני על התחזות). שיפוט רע של מנואל גאראי, שלשני הצדדים היו הרבה מאוד טענות בסיום, מצד אליאנסה בעיקר בגלל שהבלמים של קריסטל כיסחו את ריינה פעם אחרי פעם, ומצד קריסטל על-כך שבלמה של אליאנסה, אדגר ויאמארין, היה צריך להיות מורחק גם הוא אחרי שגם הוא קיבל צהוב בלבד על עבירה למרות שהיה אחרון, ולאחר-מכן עשה גם מספר עבירות של צהוב ברור.
    סה"כ המשחק הטוב ביותר העונה הראה שייתכן מאוד ששתי הקבוצות האלו ייפגשו בסופו, ואז כבר קריסטל תשחק בהרכב מלא.

    יתר המשחקים:


    חוסה גאלבס 2 - 1 ספורט הוואנקאיו
    ניצחון שני העונה לגאלבס, שבטבלה הצפופה איכשהו מספיק להם בשביל לקפוץ עד למקום השני, עם אותו מספר נקודות כמו הוואנקאיו השלישית, לה יש הפרש שערים שלילי (רק לשלושת האחרונות יש הפרש שערים גרוע משלה!).
    רפאל פארפאן העלה את האורחים ליתרון, אבל ריקרדו סאלסדו בן ה-21 כבש את שערו השלישי העונה, וקלאדיו "קאריוקה" ולאסקס הפך את התוצאה והשאיר את הנקודות בצ'ימבוטה.

    פסיפיקו 0 - 0 קחאמארקה
    אחרי שסוף-סוף היו שערים במשחק של פסיפיקו, מגיע עוד תיקו מאופס. בחמשת המשחקים שלהם העונה, פסיפיקו ניצחה באחד ו-4 משחקים הסתיימו בתיקו, שלושה מהם ללא שערים. UTC נשארה בעשרה שחקנים אחרי שריימונד מאנקו הורחק בצהוב שני גם הוא על התחזות (למרות שהיה פאול לדעתי). משחק בכורה של אנדרס מנדוסה אצל הוורודים.

    מלגר 1 - 2 אינטי גז
    הפסד ביתי נוסף למלגר אחרי שבאמצע השבוע הפסידה הקבוצה מארקיפה לסיינסיאנו במשחק השלמה מהמחזור הראשון (תקציר - כולל שער מספרת של רמון רודריגס). צמד ההפסדים האלו גרמו למאמן הארגנטינאי סטראצ'יה להתפטר מתפקידו, וכעת כולם מחכים לשובו של חוליו סאמורה, שנמצא אגב בארקיפה, שכן הוא כרגע מאמן את ספורטיבו הוראקאן המקומית שבליגה השנייה.
    אליאס, ידידך המאכזב ברסוק הורחק בצהוב שני כבר בדקה ה-27, אבל למרות החיסרון המספרי מלגר עלתה ליתרון בדקה ה-54, שהקפטן מסה קוואדרה כבש מהנקודה הלבנה. הברזילאי פרננדו אוליביירה בשער מלא מזל השווה בדקה ה-69, ושתי דקות לסיום כבר כבש גולאסו אמיתי, עם בעיטת וולה נהדרת אל החיבורים. שחקן הגנה ארגנטינאי נוסף של מלגר, פדריקו גארסיה, הורחק גם הוא בדקה ה-90. הדומינו במקום האחרון ומשוועים למשיח, ויכולת כזו בסודאמריקנה תעשה בושות.

    אוניון קומרסיו 1 - 1 סיינסיאנו
    גם שתי הקבוצות האלו לא נראות טוב מדי, וחלוקת הנקודות משאירה אותן במקומות ה-13 וה-14. האורוגוואי וונדר פוטן העלה את המארחים ליתרון בדקה השביעית, אבל כריסטיאן גארסיה השווה בדקה ה-69 בכדור חופשי.

    ריאל גארסילאסו 0 - 0 לאון דה הוואנוקו
    תוצאה מאכזבת לסגנית האלופה בבית, אבל מה שעוד יותר מאכזב, הוא שם את הנקודה הזו הם צפויים לאבד בבית-הדין, אחרי שרשמו חמישה זרים לסגל המשחק, למרות שמותר רק 4. החמישי, אדגר אקוסטה, אמנם לא שיחק וגם יצא מהספסל ברגע שהם עלו על הטעות, אבל זה היה אחרי תחילת המשחק.

    ססאר וייחו 1 - 0 סן מרטין
    במפגש בין שתי קבוצות "אוניברסיטה" מאכזבות, המשוררים הצליחו לנצח והשאירו את סן-מרטין עמוק בתחתית. רונאלד קינטרוס כבש בדקה ה-20 נגד קבוצתו לשעבר, ונתן קצת נחת לויקטור ריברה, מה שאי-אפשר להגיד על מאניו רואיס, שיצטרך להשתמש בכל הניסיון שיש לו כדי להוציא את הסנטוס מהמצב הקשה אליו הם נקלעו.

    אוניברסיטאריו 1 - 0 חואן אאוריץ'
    ניצחון קשה של אוניברסיטאריו על חואן אאוריץ', משער של ריינר טורס בדקה ה-79. הקרמס שלטו במשחק אבל מיגל חימנס הרבה להחטיא, וחוץ ממנו לא נראה שיש מישהו שיכול להבקיע. במהלך השבוע היה לחץ גדול מצד ההנהלה על קומיסו לפתוח סוף-סוף עם רפאל גווארדרס, שנראה טוב מאוד בסודאמריקנו, אבל קומיסו המשיך לסמוך על הצמד הוותיק אנטוניו גונסאלס - ריינר טורס. לא ברור איך אוניברסיטאריו יצליחו למכור את ה"נכסים" שלהם, שהצעירים היחידים שמשחקים הם המגנים אדווין גומס ודייגו צ'אבס.
     
  4. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    הסופר-קלאסיקו עמד במרכז המחזור השישי, ששוחק בשלושת הימים האחרונים, ואחרי ניצחון של אליאנסה משער אדיר של ריינה, הבלנקיאסולס מוליכים את הטבלה בביטחה. קריסטל הפצועה הצליחה לצאת מהמגרש הקשה בהוואנוקו עם שלוש נקודות, בעוד פסיפיקו כבשה במשחק אחד יותר מבחמישה הקודמים, שהתפוצצה על סן-מרטין המסכנה. הטבלה



    אליאנסה לימה 1 - 0 אוניברסיטאריו
    אליאנסה הגיעה כפייבוריטית ברורה נגד הסגל הקצר והלא מרשים של אוניברסיטאריו, אבל דווקא הקרמס שלטו במחצית הראשונה, הרבה בזכות המצטיין שלהם העונה עד כה, כריסטופר גונסאלס בן ה-20, אבל המחסור בחלוץ פורה שוב הראה את אותותיו, והזרים שהגיעו עם קומיסו בינוניים במקרה הטוב.
    במחצית ווילמר ולנסיה עשה שני שינויים בקישור והמשחק התהפך, בעיקר אחרי שדייגו צ'אבס חטף צהוב שני והשאיר את אוניברסיטאריו בעשרה שחקנים בדקה ה-52. אליאנסה החלה להגיע למצבים, הרבה בזכות סרחיו פנייה בן ה-17 שנכנס כמחליף. בדקה ה-76 גם אליאנסה נשארה בעשרה שחקנים, אחרי הצגה של אנטוניו גונסאלס, שבאסאן טפח לו על החזה והוא נפל על הדשא כאילו הוציאו לו את העין. אמנם השופט קנה את ההצגה ובאסאן הורחק, אבל הקרמס הוענשו על-כך עם שער נהדר של יורדי ריינה, ממסירה לא פחות יפה של פנייה הצעיר. ריינה ממשיך להראות שהוא גדול על הליגה, ואני אישית הייתי פותח איתו במקום פיסארו מול צ'ילה (אבל קשה לי להאמין שמארקאריאן יעשה זאת).

    לאון דה הוואנוקו 1 - 2 ספורטינג קריסטל
    אחרי שני הפסדים, מגיע ניצחון החוץ הראשון של קריסטל העונה, והסלסטס שמים סוף למסע המטורף של 7 משחקים ב-21 ימים עם שלוש נקודות וחזרה לצמרת. מי שפתח נהדר את העונה גם בליגה וגם בליברטדורס הוא אירבן אבילה, שבישל את הראשון לרנסו שפוט בדקה ה-14. לא חלף הרבה זמן ואבילה כבש בעצמו שער שנפסל מסיבה לא ברורה. בדקה ה-48 פדרו אסקוי השווה עבור המקומיים עם בעיטה חזקה לחיבורים, אבל השמירה הלקוייה של קינה עליו היא עוד אחת מהסיבות לגעגועים ליוטון. לא חלפו 4 דקות וקריסטל החזירה לעצמה את היתרון, שאירבן אבילה הוכשל ברחבה ורנסו שפוט השלים צמד. בגזרת הפצועים, ז'ואזיניו ארואה הוחלף בדקה ה-31 ע"י וויליאם צ'ירוקה (שבעצמו חזר מפציעה), והבלם ניקולס אייר, שסחב פציעה רוב המחצית הראשונה, הוחלף בדקה ה-53. קרלוס לובאתון לא נכלל בכלל בסגל ובסימן שאלה גם מול צ'ילה. מזל שעכשיו יש קצת פגרה והשחקנים יכולים להתאושש.

    אינטי גז 1 - 2 ריאל גארסילאסו
    גם הפינאלסטית האחרת של העונה שעברה חוזרת עם ניצחון חוץ במגרש קשה, ובמקרה שלה, היא יכולה לצמק את הפער מאליאנסה לנקודה אחת בלבד, שתארח את אאוריץ' ביום חמישי למשחק השלמה מהמחזור השלישי. המקומיים עלו ליתרון בדקה ה-32, אחרי טעות נוראית של השוער חואן פרטל, שכאמור משחק בליגה כי דייגו קאראנסה נחשב עדיין זר ואין לקבוצה מספיק מקומות. אחרי שלוש דקות התכולים גם נשארו בעשרה שחקנים ונראה שאינטי גז בדרך לניצחון קל, אבל החבורה הלוחמת של פרדי גארסיה לא נכנעה, ובדקה ה-62 החלוץ הפראגוואי הנהדר ויקטור פריירה נגח עם התחבושת לרשת. שוב לא חלפו שלוש דקות והורחק שחקן, שהפעם זה היה השוער הפראגוואי של המקומיים, מריו וייסאנטי, שהכשיל בפראות את בן-ארצו פריירה. ססאר טבארס ערך כבר שלוש חילופים, ומי שנכנס לשער היה הקשר הקולומביאני גוסטאבו ויקטוריה, אבל את הפצצה של פאביו ראמוס בדקה ה-81 גם ויז'סאנטי כנראה לא היה עוצר. לא ברור למה גארסילאסו לא ניסו לבעוט מרחוק יותר לקראת הסיום, בטח בגבהים של אייקוצ'ו, אבל זה כנראה הספיק להם והם חזרו לקוסקו עם שלוש נקודות שמעלות אותם למקום השני.

    חואן אאוריץ' 2 - 0 אוניון קומרסיו
    אאוריץ' ממשיכה להיראות טוב בבית החדש באולמוס, שם היא עדיין מושלמת. רוברטו אובלר כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה, וגם השתתף בשער השני, אותו כבש אלכסנדר סנצ'ס. נראה שעם אובלר בכושר, אאוריץ' יכולים לדבר חזק בצמרת, אבל דבר ראשון יצטרכו לעבוד על משחקי החוץ ולהשיג גם שם נקודות, וביום חמישי יש להם הזדמנות להתחיל עם זה בקוסקו. קומרסיו שבמקום ה-14, מסתמנת כקבוצה שתיאבק נגד הירידה.

    פסיפיקו 3 - 0 סן מרטין
    אז מי אמר שלפסיפיקו אין גול? חרמן קארטי בן ה-44 איבד את מקומו בהרכב, ואנדרס מנדוסה בן ה-34 הביא איתו רוח נעורים וכבש צמד בדרך לניצחון גדול על הקבוצה של מאניו רואיס, שנמצאת בצרות. השער הראשון הגיע בדקה ה-56, אחרי הכשלה מזעזעת של השוער פארו על קרלוס פרס ברחבה, ומנדוסה כבש מהנקודה הלבנה. בדקה ה-65 הגיע השני, שוב מטעות איומה של פארו, שמנדוסה היה ממש לידו ונגח פנימה כדור קרן. קרלוס פרס השלים בדקה ה-73, ופסיפיקו, שעד עכשיו כבשה רק שני שערים בחמישה משחקים, העלתה את מאזן הכיבושים לחמישה (וההגנה החזקה שלה ספגה רק שער אחד העונה). הסנטוס במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד, וההנהלה חייבת לעשות שינוי משמעותי לפני שיהיה מאוחר מדי.

    סיינסיאנו 1 - 0 חוסה גאלבס
    משחק אמיץ של הגאלביסטאס, שנותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-30 (אחרי שהקפטן ססאר ראמוס הורחק בצהוב שני), אבל נלחמו עד הסוף בגבהים של קוסקו. יוהאן ואסקס כבש בנגיחה בדקה ה-45, ונראה שהנשק הכמעט בלעדי של סיינסיאנו הוא מצבים נייחים.

    קחאמארקה 1 - 1 מלגר
    פרנקו נאבארו יתמנה השבוע למאמנה החדש של מלגר, אבל בינתיים עם המאמן הזמני ריקרדו מדינה הקבוצה מארקיפה מוציאה נקודה שנראתה אבודה. המקומיים עלו ליתרון בדקה ה-43, משער עצמי של אורלנדו קונטררס, אבל בתוספת הזמן של המשחק, אחרי ש-UTC הייתה טובה לכל אורך המחצית השנייה, הגיע הבלם ויקטור בלטה בשביל להציל את הרוחינגרוס, ולהמם את הצופים בהרוארס סן-רומאן.

    ספורט הוואנקאיו 1 - 1 ססאר וייחו
    דניאל צ'אבס העלה את המשוררים ליתרון בדקה ה-18, אבל מישהו שכתבו עליו לא מעט שירים עוד לפני שהכתב הגיע ליבשת אמריקה אותת למסי שהוא לא מוותר לו במאבק על המקום הראשון בטבלת הכובשים הארגנטינאים הפעילים, ובשערו ה-261 בליגה הפרואנית השווה בדקה ה-51.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    איזה כיף לראות שחקן (?) שכבר עבר הכל, שלוש-ארבע פעמים, ועדיין ממשיך לחגוג כל גול כאילו הוא נמצא בתחילת הקריירה! לומר את האמת, לא ראיתי אותו רץ כל כך מהר כמו בחגיגה מזה שנים אני חושב...
     
  6. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    צ'צ'ו עבר תאונת דרכים יחד עם משפחתו בדצמבר, שהטנדר שלו התהפך בקארטרה סנטראל שבין הוואנקאיו ללימה. מי שספגה את מירב הפגיעה הייתה הבת שלו, אבל אחרי כמה ימים גם היא שוחררה מבית-החולים ועכשיו היא גם בהריון והוא יהפוך לסבא בקרוב. את השער ה-260 הוא הקדיש לבת שלו ואמר שהוא מרגיש שהוא נולד מחדש הקיץ, אז בקיצור Hay checho para rato...
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    זלאטאן כבר התאושש מהפציעה הקשה שעבר, אבל את הצ'אנס לחזור ולהראות את מה שהוא יודע (?) לעשות על המגרש הוא יקבל בפרו ולא בארחנטינוס. השאלה עד סוף השנה לספורטינג קריסטל כך קראתי.
     
  8. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אכן כך, היום בחצות נסגר חלון ההעברות בליגה ואחת ההחתמות ה"גדולות" הייתה של חוסה קרלוס פרננדס בקריסטל, שמשוועת לחלוץ מרכזי לאור היכולת החלשה של הרנן רנחיפו והעובדה שאין לו מחליף.

    ועדיין, מי שתפסה את מירב תשומת הלב היא סוגרת הטבלה סן-מרטין, שהחתימה את אנדי פולו, אחרי שזה שוחרר מאוניברסיטאריו אחרי שסירב להצטרף לתביעה שלה כנגד גנואה. נראה שפולו ממשיך לרסק לעצמו את הקריירה, אמנם בסן-מרטין הוא יישחק בקביעות אחרי ההקפאה הארוכה באוניברסיטאריו, אבל לא מובן איך שחקן שנרכש כבר בגיל 16 והיה צריך לשחק היום באירופה, צריך לבנות את עצמו מחדש את סוגרת הטבלה.
    סן-מרטין בנוסף גם החתימה את יאן דסה, שבלט בסודאמריקנו והחליט לעזוב את ז'ילינה ולחזור לפרו, הרבה בגלל לידת בנו הבכור.

    עוד שחקן שחוזר לפרו הוא ראול רואידיאס, שחוזר לקדנציה שנייה באוניברסיטאריו, אחרי תקופה לא מוצלחת בקוריטיבה הברזילאית. רואידיאס יצטרך לשחזר לשחזר את היכולת מחצי העונה באוניברסידד דה צ'ילה כדי לצאת שוב לניכר.

    ססאר וייחו החתימה את החלוץ הארגנטינאי מקסימיליאנו אנטונלי, ששיחק בליברטד מהליגה הרביעית בארצו. עוד זרים מוזרים שהוחתמו הגיעו לספורט הוואנקאיו - אנדריי נונס ורפאל דה סילבה הברזילאיים, גם הם ישירות מהליגת הרביעית בארצם.
    לאון דה הוואנוקו החתימה את המגן הקולומביאני חאבייר אריסאלה (שיחק בנבחרת, לא עידן?), את הקשר הצעיר נלסון צ'אפארו (שמגיע מקוברסול), וגם את הבלם יאנמרקו לונצ'אריץ', שפרש בשנת 2007 בגלל פציעה, בעודו משחק בסטיוואה בוקרסט הרומנית.

    ומה עשתה פסיפיקו אתם שואלים? החתימה את חורחה אנדרס גונסאלס וייאמאר בן ה-34, שהפרואני היחיד עם השם הזה שאני מוצא הוא כתב ספורט...
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני דווקא מבסוט בשביל פולו, יחזור לשחק וכרגע זה הכי חשוב.

    לא שאני מנסה "להגן" על ההחתמה של החלוץ המבוגר, אבל אנטונלי מגיע מהטורנאו A שזו הליגה השלישית בארגנטינה (יחד עם המטרופוליטנה) ולא הרביעית. יש בליגה הזו דווקא לא מעט שחקנים לא רעים, שיכולים להצליח בליגה הבכירה של פרו או ארגנטינה, אבל מכיוון שעליו לא שמעתי (והוא לא ילד) אני סקפטי. ומצד שני, אחד מצמד הברזילאים של הוואנקאיו, אנדריי, מגיע מקבוצה שלא נמצאת אפילו בליגה הרביעית (אם השני מגיע מאותה קבוצה, אז כפול 2). חולה על ההחתמות האלו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
  10. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    עקרונית מהטורנאו A הגיעו כמה זרים שהצליחו בעבר בליגה, אבל שהוא מוחתם כ"כ קרוב למועד סיום ההעברות, ובכלל לא דובר עליו לפני-כן, קשה לי להאמין שזו תהיה מציאה גדולה.
    פולו נקשר גם לקריסטל וגם לאאוריץ', קריסטל אמנם הכחישה אבל אאוריץ' לא, ונראה לי שזו הייתה יכולה להיות אופציה טובה בהרבה עבורו (הגם שאאוריץ' משחקת בסודאמריקנה). ברור לחלוטין שהוא לא יכל להמשיך להישאר באוניברסיטאריו עם כל הבלאגן שם.

    בעוד יתר הנבחרות ביבשת נאבקו זו בזו והקטינו עוד יותר את הסיכויים של הנבחרת להעפיל למונדיאל, הבלנקירוחה החלה בהכנות לקראת המוקדמות של 2018, שהרכב צעיר פגש את טרינידד וטובאגו, וניצח 3-0.



    יורדי ריינה, שערך את הבכורה במדים הלאומיים ביום שישי שנכנס כמחליף מול צ'ילה, הפעם פתח וכבש שער בכורה. השערים האחרים הגיעו אחרי שפארפאן החליף את ריינה (ואפילו השתחווה בפני השחקן הצעיר), ואז הכניס קלאסה אחרת למשחק וניסה לסדר שערים לכל הצעירים. פאולו הורטאדו כבש את השני מבישול נהדר שלו, והשלישי נכנס לדפי ההיסטוריה, שכריסטופר גונסאלס כבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור, אחרי שהוא נכנס כמחליף להופעת בכורה בנבחרת פחות מדקה לפני-כן. הקשר בן ה-20 מאוניברסיטאריו יכל להשלים צמד לקראת הסוף אבל ניסה להתחכם, ועדיין נראה שיש עתיד לנבחרת.

    ההרכב:
    דייגו פני; לואיס אדווינקולה, נסטור דוארטה, חסוס אלבארס, אלבארו אמפוארו; אלפרדו רוחאס, פאולו אלבראסין, לואיס גארסיה, אדווין גומס; אירבן אבילה, יורדי ריינה
    מחליפים:
    יושימר יוטון (46, במקום אמפוארו), דניאל צ'אבס (46, במקום גארסיה), פאולו הורטאדו (59, במקום גומס), ג'פרסון פארפאן (72, במקום ריינה), כריסטופר גונסאלס (82, במקום אבילה).


    משחקי המחזור השביעי
    ססאר וייחו - סיינסיאנו (בין שישי לשבת, 04:15)
    ספורטינג קריסטל - אינטי גז (שבת, 23:30)
    מלגר - פסיפיקו (ראשון, 19:15)
    אוניון קומרסיו - אליאנסה לימה (ראשון, 21:30)
    חוסה גאלבס - חואן אאוריץ' (ראשון, 23:45)
    אוניברסיטאריו - לאון דה הוואנוקו (בין ראשון לשני, 02:00)
    סן מרטין - ספורט הוואנקאיו (בין שני לשלישי 00:00)
    ריאל גארסילאסו - UTC (נדחה)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/3/13
  11. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    המחזור השביעי שוחק בסופ"ש האחרון ובמהלכו חטפה אליאנסה את הפסדה הראשון העונה, ואמנם נותרה במקום הראשון, אבל קריסטל וגארסילאסו כבר צמודות אליה, שלאחרונה יש גם משחק חסר. הטבלה



    אוניון קומרסיו 2 - 1 אליאנסה לימה
    אליאנסה הייתה במחצית הראשונה בדרך לניצחון נוסף ודי קליל, שהבלם הצעיר קואיצ'י אפאריסיו כבש את שערו הראשון בבוגרים בדקה השמינית, ושתי דקות מאוחר יותר המקומיים נשארו בעשרה שחקנים, שחואקין לנסינאס בגלל שבעט כדור על לואיס טרוחיו שהיה על הקרקע אחרי שהוכשל. לדעתי הבעיטה ממש לא הייתה מכוונת וההרחקה לא הייתה במקום, אבל לעומת השיפוט בליגת האלופות השיפוט בפרו לא רע בכלל...
    במחצית השנייה משהו השתנה, הרבה בזכות לואיס גארסיה, שבנבחרת מול טרינדד לא בלט, אבל בטראפוטו הוא היה נהדר וגם השווה בדקה ה-75, וארבע דקות לאחר-מכן הרים כדור קרן היישר לראשו של יאנפרנקו אספינוסה, שהשלים מהפך עצום בעשרה שחקנים מול המוליכה, שמוציאות את קומרסיו קצת מהתחתית.

    ספורטינג קריסטל 5 - 0 אינטי גז
    נראה לא הגיוני להגיד את זה בהתחשב בתוצאה, אבל קריסטל לא ממש שיחקה טוב, וניצחה בהפרש כזה הרבה בגלל השוער המחליף של אינטי גז קאסטיינוס, שרחוק מאוד מהיכולות של וייסאנטי המורחק.
    אחרי 20 דקות שהאורחים נראו לא רע בכלל, אירבן אבילה ניצל עמידה רעה של קאסטיינוס וכבש את הראשון. השני הגיע על-סף המחצית, שרנסו שפוט כבש את השני בבעיטה לא חזקה מרחוק, אבל שוב קאסטיינוס הראה למה חמש שנים הוא לא משחק. העניין הזה נמשך ובפתיחת המחצית השנייה בעיטה מרחוק נהדפה רע מאוד ע"י השוער המצחיק הזה וג'וניור רוס שם את השלישי. מוסקרה ראה והבין שזו הזדמנות טובה להכניס לכושר את החלוץ הרנן רנחיפו, שפתח רע את העונה וסופסל, ורנחיפו, שלא כבש עד כה העונה, החזיר עם צמד, שמסמן לחלוץ הרכש החדש (חוסה קרלוס פרננדס), שיהיה מאבק קשה על ההרכב.
    קריסטל כבר רק נקודה מאליאנסה, ולצערי נראה שעוד מעט נוכל להתרכז בליגה ולטפס למקום הראשון.

    אוניברסיטאריו 4 - 0 לאון דה הוואנוקו
    עוד קבוצה שמביסה בלי לשכנע זו אוניברסיטאריו, שנראתה לא טוב במחצית הראשונה מול לאון החלשה, אבל שני שערים מקרנות בהפרש של שתי דקות נתן להם יתרון מבטיח. הקפטן ג'ון גאליקיו כבש את הראשון, וסבסטיאן פרננדס את השני, שזהו שערו הראשון בקבוצה. בדקה ה-37 אקס אוניברסיטאריו והקפטן של לאון, יוהאן פאנו, הורחק בעקבות מרפק לפניו של כריסטופר גונסאלס. לאחר-מכן ה-U כבש נראתה טוב בהרבה, ומי עם לא גונסאלס הצעיר כבש את השלישי, שזהו כבש שערו השלישי העונה (רביעי יחד עם המשחק בנבחרת), ונראה שלקרמס יש כוכב חדש. המחליף חאבייר צ'ירינוס חתם את התוצאה עשר דקות לסיום.
    הקרמס מלימה כבר במקום הרביעי, שלוש בלבד מתחת לאליאנסה, בעוד הקרמס מהצפון במקום ה-14, נקודה בלבד מעל הקו האדום, ונראה שהעסק של אדגר אוספינה לא מתרומם.

    מלגר 2 - 0 פסיפיקו
    לא רק אליאנסה ספגה את הפסדה הראשון העונה, אלא גם פסיפיקו, מה שאומר שאין יותר קבוצות ללא הפסדים בליגה. פרנקו נאבארו במשחקו הראשון על הקווים אצל מלגר קוצר ניצחון, וכמו ישו, גם הקבוצה מארקיפה מתעוררת לחיים ביום ראשון האחרון בחודש מארס. כבר בדקה השנייה הקפטן אנטוניו מסה קוואדרה העלה את המקומיים ליתרון, אבל הוורודים לא נשברו והמשחק היה די שקול. האורחים אפילו זכו בפנדל בדקה ה-76, אבל לאאו בוטרון זינק נהדר והדף את הבעיטה של אנדרס מנדוסה. בדקה ה-86 הדומינו הבטיחו את הניצחון, שמסה קוואדרה נגח לעבר פרונטאן, שהקפיץ מעל ג'וני וגה (כן אליאס, אמרת כבר שזה שם של שחקן פורנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx).

    חוסה גאלבס 2 - 2 חואן אאוריץ'
    הקבוצה של הספרדי חוסה מארי בארקרו מתעקשת לא לנצח בחוץ, ואחרי שלושת ההפסדים הקודמים הייתה לה הזדמנות מצויינת לצאת עם שלוש נקודות, אבל היא איבדה יתרון של שני שערים וחזרה לצ'יקלאיו עם נקודה בלבד. אלכסנדר סאנצ'ס כבש את הראשון לציקלון בדקה ה-19, ובדקה ה-33 מייקל גווארה סיים מתרפצת נהדרת בכיכובו של רוברטו אובלר עם השני. כאמור, זה איכשהו לא הספיק, שקלאודיו "קאריוקה" ולאסקס צימק בדקה ה-52, וג'וניור אליברטי השווה בדקה ה-67.
    אלא שזו לא הצרה הגדולה ביותר שקרתה השבוע לאאוריץ', לאחר שהבלם הארגנטינאי לאנדרו פלייטס נהג שיכור ונכנס במיניבוס, בעודו יוצא עם חברים מהקבוצה. לא נגרם נזק אבל אחרי התאונה השחקנים רבו עם נהג המיניבוס (למרות שהאשמה הייתה של פלייטס), ונלקחו למתן עדות במשטרה בחקירה נגד פלייטס. בקבוצה אמרו שיענישו את המעוברבים בחומרה והם מחכים לחקירת המשטרה בעניין, אבל נראה שדרכו של פלייטס בקבוצה הסתיימה, או שלפחות סרט הקפטן יילקח ממנו.

    ססאר וייחו 1 - 0 סיינסיאנו
    משחק רע של וייחו, שעולה לצמרת אבל ממשיכה לא לשכנע ואפילו חטפה שריקות בוז מ-4,000 הצופים שהטריחו את עצמם לאצטדיון ב"יום שישי הקדוש" (אגב, הרבה גבות הורמו שהוחלט לקיים משחק ביום הזה). השער היחיד במשחק היה שער עצמי די מוזר, שחאבייר פריירה בעט לשערו הוא מ-25 מטרים. בדקה האחרון של המחצית פנאליו הכשיל את אלמאנו ברחבה והורחק שלא בצדק (היה אפשר רק לשרוק ולא להוציא כרטיס בלבד, או לפחות להוציא רק צהוב). דניאל צ'אבס ניגש לכדור אבל בעט לקורה והיתרון נשאר מינימלי. בדקה ה-65 סיינסיאנו נשארה בתשעה שחקנים אחרי עוד החלטה מוזרה של השופט, שטען שקרלוס אורחואלה קילל אותו, בעוד השחקן אומר שהוא קילל את עצמו. המשוררים לא התסדרו מול עשרה שחקנים ולא הצליחו להגדיל את התוצאה, שהאמת שהם גם לא ניסו יותר מדי, מה שכאמור הכעיס את הקהל.

    סן מרטין 1 - 1 ספורט הוואנקאיו
    סן-מרטין, שגם שהיא רצה לאליפויות לא משכה אוהדים, בטח עכשיו שהיא בתחתית, החליטה לשחק ביום שני ב-16:00 בקאייאו משחק ביתי לא מושך מול הווקנאיו. התוצאה - 419 צופים, מתוכם רק 135 כאלו ששילמו על כרטיס, שיא שלילי בליגה. גם על המגרש עצמו העניין לא היו מלהיבים, והסתיימו בחלוקת נקודות שמקסימיליאנו ג'וטסי כובש לסנטוס, והברזילאי קלייר (שנכנס במחצית) משווה עבור הוואנקאיו. הסנטוס נשארו הקבוצה היחידה בליגה ללא ניצחון, ועם שתי נקודות בלבד לא ברור מאיפה תבוא הישועה.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אם אני לא טועה אמרתי, ונכון שיותר מפעם אחת, שמדובר בשם של כוכב. הפורנו זה כבר תוספת שלך http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  13. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    המחזור השמיני שוחק בסופ"ש ובמהלכו אליאנסה שמרה על הפסגה עם ניצחון קשה על חוסה גאלבס, בעוד גם קריסטל וגארסילאסו ניצחו ונשארו צמודות אליה. אוניבסיטאריו חזרה מאייקוצ'ו עם ניצחון היסטורי וגם בצמרת, בעוד סן-מרטין חטפה הפסד נוסף ונשארה עמוק במקום האחרון. הטבלה



    אליאנסה לימה 1 - 0 חוסה גאלבס
    אחרי ההפסד הראשון העונה, אליאנסה חוזרת לנצח, אבל כמה קשה זה היה. גאלבס הייתה לא רעה במחצית הראשונה, למרות שאליאנסה הגיע בכל זאת למצבים עם החלק הקדמי המהיר והכשרוני שלה, אבל השער הגיע רק בזכות טעות הגנתית ענקית, שגרמה ליורדי ריינה להישאר לבד מול השוער רייס, והחלוץ הצעיר כבש נגד עיניו הבוחנות של שחקן העבר והסקאוט בהווה חרונימו בארבדייו, שכנראה ינסה לקחת אותו לאיטליה דווקא.

    אינטי גז 1 - 3 אוניברסיטאריו
    הקרמס מעולם לא ניצחו באייקוצ'ו, אבל קומיסו השתיק את כל הביקורות עליו עם ניצחון מפתיע. קומיסו החליט להשאיר את החלוץ מיגל חימנס בלימה ופתח עם הרכב די מוזר, עם מיגל טורס שלא שיחק תקופה ארוכה בהרכב, יחד עם אולאסקוואגה שקיבל את המקום של חימנס ולא אכזב שכבש בדקה ה-23 שער שלישי בשלושה משחקים. עם פתיחת המחצית השנייה מיגל טורס הרים כדור לרחבה שהפתיע מאוד את ויז'סנאטי (שחזר לשער אחרי ההשעייה), והשוער הפראגוואי הצליח להדוף את הכדור רק אחרי שהוא עבר את הקו. בדקה ה-80 המקומיים נשארו בעשרה שחקנים אחרי שויקטוריה הורחק בצהוב שני, אבל למרות זאת הם צימקו דקה לאחר-מכן, אחרי שתומאסביץ' נגע בכדור בידו בתוך הרחבה, והברזילאי פרננדו אולביירה כבש מהנקודה הלבנה. אינטי גז הלכה קדימה בשביל להשיג את השוויון, אבל יאנקרלו צ'ירינוס כבש את השלישי לזכות אוניברסיטאריו בתוספת הזמן וסגר ניצחון גדול של ה-U.
    לאחר המשחק התפטר מתפקידו מאמנה הקולומביאני של אינטי-גז, ססאר טבארס, בעקבות הידרדרות הקבוצה לתחתית.

    קחאמארקה 0 - 2 ספורטינג קריסטל
    ניצחון חוץ יפה מאוד לקריסטל בקחאמארקה, רק חבל שמוסקרה שוב פתח עם הרכב די ראשי, מעט מאוד מחליפים, ועל זה שילמנו מחיר בקופה ולא בפעם הראשונה. UTC שלטה במחצית הראשונה, אבל חילוף מוקדם של מוסקרה, שהכניס בדקה ה-33 את קאלקטרה, החזיר חיים לאלופה, ובדקה ה-44 רנסו רבורדו, במשחקו הראשון העונה בעקבות עוד פציעה שהשביתה אותו לתקופה לא קצרה, נגח פנימה כדור קרן שהרים קרלוס לובאתון. עם פתיחת המחצית השנייה מתפרצת אדירה של קריסטל, כמו שראינו הרבה בעונה שעברה ומעט העונה, הסתיימה ברגליו של וויליאם צ'ירוקה, שבעט לפינה הקרובה.

    חואן אאוריץ' 1 - 0 ססאר וייחו
    עוד פעם אאוריץ' משחקת בשעת צהריים בחום הבלתי אנושי של אולמוס, ועוד פעם היא מנצחת. חלוץ הקבוצה רוברטו אובלר בא בטענות לשעת המשחק ואמר שקשה גם להם לשחק ככה, אבל את המאמן שלו בארקרו זה פחות מטריד, כי הוא עדיין עם מאזן מושלם בבית אחרי ניצחון על וייחו בקלאסיקו צפוני. הארגנטינאי חרמן פאצ'קו כבש את השער היחיד במשחק בכדור חופשי נהדר.

    ריאל גארסילאסו 2 - 0 פסיפיקו
    לפני שנתיים המשחק הזה הכריע עלייה לליגה הראשונה ושוחק מול אצטדיון מלא ב-40,000 צופים, הפעם היו הרבה פחות, גם בגלל שכבר "התרגלו לליגה" והיא פחות מושכת, וגם בגלל האכזבה מהתבוסה הביתית בליבטדורס. ובכל זאת, גארסילאסו מראה שלפחות בליגה היא מספיק חזקה בשביל להיאבק שוב על התואר, עם ניצחון קליל מצמד של החלוץ הפראגוואי הנהדר ויקטור פריירה. נקווה שמול סרו פורטניו הוא יישחק גם ככה, ולא כמו ששיחק מול טולימה.

    סיינסיאנו 2 - 0 סן מרטין
    לא ייאמן מה שקורה לסן-מרטין. אניבל רואיס הכריז לפני המשחק שזה קרב מפתח אם הקבוצה רוצה לצאת מהבור, וכנראה הכניס את השחקנים שלו ללחץ, כי למרות שהם שיחקו טוב, שתי טעויות ואי-ניצול מצבים הביא לעוד הפסד לסנטוס. רמון רודריגס כבש מפנדל מפוקפק בדקה ה-34, ושבע דקות לסיום לואיס קאסטייו הרים כדור חופשי שלא נגע באף-אחד ונכנס לרשת של ריקרדו פארו, שפשוט נוראי העונה. האוהדים (אם יש דבר כזה) מתגעגעים ללאאו בוטרון.

    מלגר 2 - 1 אוניון קומרסיו
    הקסם של פרנקו נאבארו ממשיך, והקבוצה שלו, שלא ניצחה עד שהוא הגיע לספסל שלה, כבר עם ניצחון שני ברציפות. אנטוניו מסה קוואדרה העלה את הדומינו ליתרון בדקה השמיני, אבל ויקטור רוסל השווה לזכות האורחים בדקה ה-75. השער הזה לא ייאש את הקבוצה מארקיפה, שהשיגה את שער הניצחון שש דקות לאחר-מכן, מראשו של פדריקו גארסיה.

    לאון דה הוואנוקו 2 - 2 ספורט הוואנקאיו
    לאון ממשיכה לפשל בגדול, ויורדת למקום הלפני אחרון, אחרי שהיא מאבדת יתרון ביתי של שני שערים מול הוואנקאיו, וזה כבר משחק שישי שהקבוצה של אדגר אוספינה לא מנצחת. אם זה יימשך בשבוע הבא, אני מאוד לא אתפלא אם אוספינה יתפטר ויחזור לאמן את אינטי גז. פדרו אסקוי ודייגו מניסרו העלו את המארחים ליתרון מבטיח, אבל במחצית השנייה הברזילאי קלייר צימק ובלאס לופס השווה מהנקודה הלבנה. אצל לאון, מרקוס לסאגה הקולומביאני החמיץ פנדל שיכל לתת את הניצחון בכל זאת למקומיים.

    משחקי המחזור התשיעי
    ספורטינג קריסטל - פסיפיקו (שבת, 21:30)
    ריאל גארסילאסו - מלגר (שבת, 23:45)
    חוסה גאלבס - לאון דה הוואנוקו (בין שבת לראשון, 02:00)
    ססאר וייחו - אליאנסה לימה (בין שבת לראשון, 04:15)
    אוניון קומרסיו - אינטי גז (ראשון, 19:15)
    סן מרטין - חואן אאוריץ' (ראשון, 21:30)
    ספורט הוואנקאיו - סיינסיאנו (ראשון, 23:45)
    אוניברסיטאריו - UTC (בין ראשון לשני, 02:00)
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אחרי פתיחה חזקה הקשישים של פאסיפיקו התעייפו כנראה, אולי הגיע הזמן להזרים דם צעיר ולתת יותר דקות לגוסטאבו ואסאייו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx


    איתי יוצא לך לראות את מלגר משחקת מלבד התקצירים? אם כן אשמח לדעת מה ההתרשמות שלך מההשתלבות של בסרוק באופן כללי והאם הוא משחק כמגן או כקשר ימני. אני רואה שהוא צובר כרטיסים ללא הפסקה, שזה קצת לא אופייני לשחקן שאני הכרתי.


    בגזרת השמות המלהיבים מצאתי עוד אגדה בליגה הפרואנית, האורוגוואי חרארדו סבאסטיאן וונדר פוטן גאבאצ'וטו :aaa031:
     
  15. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    ימני? עד עכשיו הוא שיחק רק בעמדת המגן השמאלי. ראיתי רק את המשחק של מלגר מול אליאנסה, ולא זוכר אותו לטובה או לרעה. האתר הכי רציני לקחת ממנו אינפורמציה הוא Dechalaca עם סיכומי משחק ארוכים (גם סיכומי בוידאו), וציונים די רציניים לשחקנים ולא כמו יתר התשקורת. במשחק האחרון הוא אמנם קיבל 13 (מתוך 20) שזה לא רע, אבל לא בולט בהתחשב ביתר הקבוצה, ולפני כן הוא בערך 11, כלומר די מאכזב. צבירת כרטיסים זה משהו אופייני לליגה הפרואנית, גם אני די בטוח שיש הרבה יותר פנדלים שם מאשר במקומות אחרים.

    וונדר פוטן כבש כבר כמה שערים העונה, והוא השתלב די טוב בקבוצה מהג'ונגלים, שאמנם לא בולטת במיוחד והיא כנראה תהיה בתחתית, אבל השם, אוי השם... וונדר פוטן המלך של טראפוטו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_dance.Xxx

    סרחיו מארקאריאן הכריז על הסגל לקראת משחק הידידות מול מקסיקו ברביעי הבא בסן-פרנסיסקו, שהשם החם הוא כריסטיאן בנאוונטה מריאל מדריד, שגם הוא כמו יורדי ריינה עובר לנבחרת הבוגרת. לא זומנו שחקנים מקריסטל או גארסילאסו בעקבות משחקיהן בליבטדורס. הרשימה המלאה:

    שוערים: סלומון ליבמן (ססאר וייחו), חוסה קארבליו (אוניברסיטאריו)
    הגנה: לואיס אדווינקולה (הופנהיים), אלכסנדר קאיינס (ריאל סוסיאדד ב'), כריסטיאן ראמוס (חואן אאוריץ'), אורלנדו קונטררס (וייחו), נסטור דוארטה (אוניברסיטאריו), רוברטו גיסאסולה (אאוריץ'), יאיר סספדס (אאוריץ'), אדווין גומס (אוניברסיטאריו)
    קישור: פאולו אלבראסין (אליאנסה לימה), אלפרדו רוחאס (אאוריץ'), יוסימר וארגאס (אוניברסיטאריו), יוספמיר באיון (סן-מרטין), מייקל גווארה (אאוריץ'), לואיס גארסיה (אוניון קומרסיו), כריסטופר גונסאלס (אוניברסיטאריו)
    התקפה: כריסטיאן בנאוונטה (ריאל מדריד חובניל A), יורדי ריינה (אליאנסה), ראול רואידיאס (אוניברסיטאריו)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/13