פרו 2012: הגמר הגדול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י itay7, ‏17/2/12.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כמה שאלות שעלו בראשי לאור תוצאת המשחק שלכם מהערב:

    1. צ'צ'ו איברה הוא בן אנוש?
    2. מה פשר ההרכב בו עליתם והאם זה מעיד על הצפוי בחודשיים הקרובים?
    3. מתי, איך ולמה טרוביאני חזר לאמן קבוצה פרואנית?

     
  2. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    פתחו את העונה בתקופה לא טובה מבחינתי, אז באייסוקר היא תיפתח רק בסופ"ש הקרוב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx

    צ'צ'ו כנראה שמעולם לא היה בן אנוש, ואם הוא היה זה היה לפני כמה מאות שנים. עוד שער והוא מגיע ל-300 שערים בליגה, ושוב חוזרים הקולות לזמן אותו לנבחרת (אני מעדיף אותו על פיסארו כל יום בשבוע).

    קריסטל די מאבדת כיוון לצערי, ההנהלה עושה שטויות. זה מתחיל עם האמירה שייבנו אצטדיון במידה שייקנו 7000 מנויים, ואז הלוך-חזור בנוגע למה זה מנויים (בהתחלה אמרו שזה ייעלה 1000$ ויכלול גם נסיעות למשחקי חוץ, בסוף זה רק משחקי בית בעלות נמוכה יותר), גם השיווק שלהם על הפנים ורק אתמול התחילו למכור אותם וגם לא מובן מה זה כולל, ואפילו אין שם או מקומות לעשות חורים בכרטיס, אז אלא אם ייעשו פתאום בידוק אלקטרוני נראה שזה יהיה בדיחה. הביאו את האורוגוואי רמירס נגד דעתו של מוסקרה, שלא נתן לו לשחק בכלל בטרום העונה, אתמול הוא פתח, היה נורא, הורחק בדקה ה-27, וסביר שלא יישחק יותר העונה. גם את המגן השמאלי מהסודאמריקנו, אדווין גומס, שמוסקרה מאוד רצה, לא החתימו בסוף וכך אוהד של הקבוצה שנראה כפרוייקט טוב לעתיד חותם דווקא באוניברסיטאריו.
    לא מובן לי ההרכב, היו שם כ"כ הרבה שמות מוזרים וזה נראה דומה יותר להרכב שלישי מאשר שני. כנראה הוא רצה לצבור דקות של "שק הדקות" לשחקנים צעירים ולתת מנוחה לשחקנים אחרי המשחק בברזיל, והייתה גם הרבה יהירות מצידו של מוסקרה (ולא בפעם הראשונה) - הוא פשוט לא ספר את הוואנקאיו. ועדיין, קרוב לסיום הגיע לנו פנדל של מאה אחוז והיינו יכולים לחזור מאצטדיון בעייתי עם נקודה למרות הכול...

    על מקרה טרוביאני תצטרך להתאפק בשביל לקרוא מה עבר על הוואנקאיו בפגרה ובשבוע הראשון של העונה, זה הדבר הכי מופרך שאני שמעתי. טרוביאני לא אימן אתמול אלא צ'צ'ו שהיה מאמן-שחקן, משהו שהולך לו די טוב, ושוב מוכיח שהוא לא באמת בנאדם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/2/13