פרו 2010: סן-מרטין אלופה !!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י itay7, ‏10/4/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מראדונה החדש...הא סליחה, מארינלי, הוא שחקן גמור שאין לו מקום בקבוצה מקצוענית. זרקו אותו מה-MLS, מקולומביה ובלחץ הוא מצא קבוצה בארגנטינה שתתן לו להתאמן אצלה. שיהיה לבריאות לסן מרטין, טוב לא יצא מזה לדעתי (מצד שני ויטי כיכב שם, אז לך תדע).

    את הקולומביאני אני לא מכיר טוב כמו עידן, אבל כמי שלא מצא מקום ברוטציה של הקבוצה הגרועה בארגנטינה בטורניר האחרון ולעתים אף לא זומן למשחקים, הוא לא נראה לי מבטיח.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/1/11
  2. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אותו דבר אמרו על פאבלו ויטי. ההחתמות של סן-מרטין מאוד לא מרשימות, אבל עם הקבוצה הזו אף-פעם אי-אפשר לדעת...
     
  3. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    לוח המשחקים לעונת 2011 הוגרל וכן פורסמו מועדי המשחקים לעונה הקרובה. בכל העונה יהיה רק מחזור אחד (ה-13) באמצע השבוע.
    אוניברסיטאריו תארח את חואן אאוריץ' במשחק המרכזי של המחזור הראשון, בעוד האלופה סן-מרטין והשלישית אליאנסה לימה יתארחו אצל העולות החדשות, קוברסול ואוניון קומרסיו.
    ב-27 בפברואר תארח קריסטל את אליאנסה, וב-1/5 היא תארח את אוניברסיטאריו, בעוד הסופר-קלאסיקו הראשון של העונה יהיה ב-17/4 באצטדיונה של אליאנסה לימה (ללוח המלא).
    הקבוצות די סגרו את הסגלים שלהם לעונה הבאה, חוץ מאוניברסיטאריו, או כפי שמנהלי קריסטל וסן-מרטין קוראים לה, הקבוצה אשר פטורה מתשלומים. מי שיחתום מחר בקבוצה הוא שחקנה של דפורטיבו קאלי בעונה הקודמת, הארגנטינאי מרטין מורל. עוד ארגנטינאי שעשוי להגיע למונומנטל הוא לוקאס קאסטרומאן, ששוחרר מראסינג.

    וגם בקאייאו מתחזקים, שספורט בויס החתימה את מי שנחשב פעם להבטחה גדולה, ושנה שעברה לא שיחק דקה במדי אליאנסה לימה, מרקו צ'יורליסה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/11
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני הבנתי שמורל בסוף לא יגיע, חבל מבחינת הליגה הפרואנית כי, לפחות ביחס לזרים הארגנטינאים שלרוב כן מגיעים, מדובר בשחקן טוב מאוד.

    קסטרומן לא רק שרחוק מאוד מלהיות אותו שחקן מצוין שזכור מולס ולאציו, הוא גם די קרוב להיות שחקן עבר. ממוצע עלוב של משחקים לעונה בארבע שנים האחרונות, בגלל כשירות בעיקר אבל גם יכולת (העדרה). אני בטוח שהוא עדיין יכול להשתלב בסדר גמור באוניברסיטאריו, אבל לא בטוח שזה יהיה שווה את הכסף הרב שבוודאי ידרוש ואת הפציעות הרבות מהן יסבול במהלך העונה.

    איתי, אולי רשמת ופספסתי, מה קורה עם השוער ליבמן?
     
  5. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    נשאר באליאנסה לימה, לפחות בחצי הראשון של העונה. קשרו אותו לכמה קבוצות מצמרת הליגה השנייה בספרד, אבל הוא נשאר ויינסה לתת הופעה טובה בליברטדורס.

    מי שככל הנראה לא יתאושש בזמן למשחקים בליבטדורס, או לפחות בהתחלה, הוא שוערה של סן-מרטין, לאאו בוטרון. ריקארדו פארו ימשיך לעמוד בין הקורות אחרי שעשה זאת בהצלחה בסוף העונה.
     
  6. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    איתי, יש שמועות לפיהם החולץ הארגנטינאי סרחיו אלמירון מקבוצת CNI בדרכו לאינדפנדיינטה, כמות השערים של הבחור מרשימה מאוד בנוסף לזה שחלוץ שמתנסה לגובה זה מעולה לנו (הבנתי 1.88, זה נכון?) אבל אתה כאחד שמתעניין בליגה וכנארה יצא לו לראות משחקים של הבחור האם התרשמת ממנו ?
     
  7. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    הוא לא נראה לי מתאים לרמות הללו האמת. הוא סה"כ היה חלוץ ליגה טוב באיקיטוס, אבל צריך לזכור שהקבוצה מהג'ונגלים נהנית מאוד מהאצטדיון הביתי שלה, ובמגרשים סינטטים חלוצים גבוהים נוטים לבלוט יותר מחלוצים טכניים שלא מצליחים לנצל את הטכניקה שלהם, הגם שהקבוצה מאיקיטוס "נבנתה עבורו", שרוב המשחק שלהם עבד על הגבהות.

    להיות מלך השערים של איקיטוס אחרי שהמלך הקודם, אנדי פאנדו, עבר באמצע העונה בשביל לשבת על הספסל בקריסטל זו לא חוכמה גדולה. סה"כ איקיטוס קבוצה שכובשת הרבה וסופגת הרבה, כפ"ס בלי המכירת משחקים.

    אגב, נראה לי שרוב מוחלט של השערים שלו נכבשו על מגרשים סינטטים, שחוץ ממשחקי הבית זכורה לי במיוחד רביעייה נגד חוסה גאלבס על הדשא הסינטטי בצ'ימבוטה, במחזור הלפני אחרון.

    יש לו משחק ראש טוב מאוד ונוכחות מצוינת ברחבה, אבל אם הוא לא עלה כמועמד לאף קבוצה גדולה בפרו, אז נראה לי מוזר שהוא יגיע לכזו בארגנטינה. אבל כנראה שאתם צריכים בדחיפות לעבות את הסגל...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/11
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אוניברסיטאריו תציג מחר את מרטין מורל כהחתמה החדשה שלה. מורל עצמו לא רצה להמשיך בדפור קאלי (ככל הנראה בגלל הבעיות הכלכליות של הקבוצה) וחתם לשנתיים במועדון מלימה. היה מועמד להגיע אלינו לפני שהמצב עם מקנלי הסתדר. שחקן נהדר, לקח לו קצת זמן להתחבר לקבוצה, אבל אח"כ היה המצטיין אצל הירוקים ואחד הטובים בליגה. החתמה נהדרת של הקרמס.
     
  9. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    על הנייר יש לאוניברסיטאריו את הקבוצה הטובה בפרו, ואחת הטובות בשנות האלפיים. כריסטיאן אלבארס, מרטין מוראל, פאבלו ויטי ויוהאן פאנו זה חיזוק שלא נראה כמוהו בשנים האחרונות (מאז ירידתה של קריסטל הגדולה), ואין ספק שהם הפייבוריטיים לאליפות.

    בינתיים השמות הגדולים מביאים למשחקי ידידות שאמורים להכניס קופה נאה, שביולי ייארח משחק ראווה נגד פיורנטינה האיטלקית בקנדה. ייתכן מאוד שאקס אוניברסיטאריו, חואן ורגאס, כבר לא יהיה ב"ויולה" עד אז, שהשמועות אומרות שכבר בסופ"ש הוא יעבור לבאיירן מינכן תמורת 13 מיליון אירו ודייגו קונטנטו.
     
  10. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    לואיס "קאצ'יטו" רמירס ערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלבנים של קורינתיאנס הברזילאית, ושימח מאוד לואיס אחר, הנשיא לשעבר לולה, עם גולאסו ענק שהשווה ל-2-2. קאצ'יטו הציל את קבוצתו מהפסד ראשון בטורניר הפאוליסטה, ועכשיו השאלה האם יישחק גם בקולומביה, במשחק המכריע נגד דפורטיבו קולימה בליברטדורס. כזכור, אחת מהסיבות שהביאו אותו לקורינתיאנס היה גולאסו אחר שכבש בבוגוטה.

    ווילמר אגירה ממשיך לחגוג במקסיקו, ששוב כבש צמד בתיקו 3-3 של סן-לואיס נגד מורליה. "אל סוריטו" יהיה ככל הנראה הלגיונר היחיד שיוזמן למשחק נגד פנמה ב-8 בפברואר במוקגוואה.

    בינתיים הקבוצות מתחילות להציג את עצמן, שה-Tarde Celeste של קריסטל נגמר בשוויון 1-1 נגד לאון דה הוואנוקו. לפני המשחק נערך טקס הוקרת לכוכבי העבר כדוגמת הוראסיו באלדסרי חורחה סוטו, פדרו גאראיי, וכמובן ז'וליניו. מי שגם קיבל הרבה כבוד בהפתעה הוא מאמנה של לאון, פרנקו נאבארו, ששיחק ואימן בעבר את קריסטל. במשחק עצמו נראה שקריסטל שיפרה את ההגנה מהעונה שעברה, אבל עדיין חסר תיאום, ויש עוד הרבה עבודה לריבארולה.

    במשחק ידידות נוסף ניצחה קריסטל 2-0 את האלופה סן-מרטין. סן-מרטין עצמה השיגה ניצחון במשחק אחר, 1-0 על אוניברסיטאריו.
    חואן אאוריץ' נראית מוכנה מאוד לליגה, לאחר שבמשחק ההצגה שלה היא גברה 2-0 על דפורטיבו קאלי.

     
  11. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    סרחיו מארקאריאן פירסם את סגל 20 השחקנים שיגיעו למשחק הידידות נגד פנמה ב-8 בפברואר במוקגוואה, והאמת שזו רשימה די הזויה, בהתאם למשחק ההזוי הזה שהיה אמור להיות יום למחרת נגד פראגוואי בלימה, אבל תודות לשטויות של מנואל בורגה, נאלץ להסתפק באימפריה ממרכז אמריקה.
    הסגל עצמו (כמעט) על טהרת הליגה הפרואנית, שהלגיונר היחיד יהיה ווילמר אגירה מסן-לואיס המקסיקנית.

    מי שייצא נגד הסגל הזה הוא המנהל הספורטיבי של ספורטינג קריסטל, חואן קרלוס אובליטאס, שאמר שיש ירידה ענקית בערך של החולצה הלאומית, שהיום כל אחד נותן משחק טוב בקבוצה ומוזמן לנבחרת, בעוד פעם היה צריך לירוק דם בשביל להיות מוזמן. שאני רואה שחקנים כמו ויקטור רוסל או יוהאן סוטיל מוזמנים, אני לא יכול שלא להסכים איתו.

    שוערים:
    סלומון ליבמן (אליאנסה לימה)
    אריק דלגדו (ספורטינג קריסטל)

    הגנה:
    יאנפרנקו אספינוסה (לאון דה הוואנוקו, זימון ראשון לנבחרת)
    רנסו רבורדו (אוניברסיטאריו, זימון ראשון לנבחרת)
    אלדו קורסו (סן-מרטין)
    אורלנדו קונטררס (סן-מרטין, זימון ראשון מאז 2008)
    כריסטיאן ראמוס (אליאנסה לימה)
    וולטר וילצ'ס (ספורטיגנ קריסטל)
    חסוס ראבאנאל (אוניברסיטאריו)

    קישור:
    אדאן בלבין (סן-מרטין)
    יוסימר יוטום (ספורטינג קריסטל, זימון ראשון לנבחרת)
    מייקל גווארה (ספורט בויס, זימון ראשון לנבחרת)
    יאן טראגודרה (אליאנסה לימה)
    רינאלדו קרוסאדו (חואן אאוריץ', זימון ראשון מאז 2008)
    קרלוס לובאתון (ספורטינג קריסטל, כרגע פצוע)
    יוהאן סוטיל (ספורט הוואנקאיו, זימון ראשון מאז 2003)

    חלוצים:
    ויקטור רוסל (ספורט בויס, זימון ראשון לנבחרת)
    לואיס אדווינקולה (ספורטינג קריסטל)
    ווילמר אגירה (סן-לואיס, מקסיקו)
    יוהאן פאנו (אוניברסיטאריו)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/11
  12. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    ה"קופה קרמה" בהשתתפות אוניברסיטאריו, ספורטינג קריסטל, ארסנאל סאראנדי ואמריקה דה קאלי יצאה לדרך אתמול בחגיגה גדולה של הקרמס במונומנטל, כולל מחווה מיוחדת לאוהד הקרמס המפורסם בעולם, זוכה פרס נובל מריו וארגאס יוסה.

    במשחק המרכזי גברה אוניברסיטאריו 1-0 על ארסנאל, משער של אקס בית"ר ירושלים, כריסטיאן אלבארס, לו זה כבר שערו השלישי בשלושה משחקי ידידות. המגן שמשחק בתפקיד יותר התקפי באוניברסיטאריו בעט פנימה כדור רוחב של אקס ספורטינג קריסטל, דמיאן איסמודס.

    המשחק המוקדם היה סבל לכל אוהדי ספורטינג קריסטל, שהפסידה 2-0 לאמריקה דה קאלי, למרות יתרון מספרי בחלקים גדולים מהמשחק. לצערי נראה שהבעיות מהשנה שעברה לא תוקנו, והרכש ההגנתי ממשיך להיות מביך, שאספינולה הוא קבב מהלך (מהלך ולא יותר), וחרמן ריברה נראה שחקן ברמה מאוד נמוכה מאוד.
    הניסיון של ריבארולה לשחק עם שלושה שחקנים בחלק האחורי נחל כישלון חרוץ, וטוב ייעשה המאמן הארגנטינאי אם יחזור לקו הסטנדרטי של ארבעה.
    גם החלק ההתקפי בעייתי, שהחלוץ אסקלאדה נראה כמו שק תפוחי אדמה, וגם צ'ינו חימנס לא בדיוק זז על המגרש. כנראה שמצפה עונה קשה לסלסטס.


    מאמן הנבחרת הצעירה, גוסטבו פרין, סיים את תפקידו בעקבות הכישלון בסודאמריקנה. מצד אחד, הרבה מהכישלון רשום על שמו אחרי בחירה רעה מאוד של שיטת משחק (שוב, 3 בלמים), וחילופים רעים (הוצאת השחקן היחידי באגף ימין במחצית המשחק הראשון, מה שהוביל להפסיד). מצד שני, החלפת מאמן כל חצי שנה היא לא בדיוק השיטה הטובה ביותר לנהל פרויקט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/11
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    זה רק מוכיח שאין פה שום פרוייקט, כמו ברוב המקרים שמחרטטים על פרוייקט, הדרישה היחידה היא הצלחה מיידית.

     
  14. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59


    במשחק ידידות די זניח ולא ממש מעורר עניין, גברה פרו 1-0 על פנמה משער של הבלם אורלנדו קונטררס.
    מארקאריאן ניסה במשחק הזה הרבה מאוד שחקנים שלא שיחקו במשחקים הקודמים, גם באלו שבהם לא שיחקו הלגיונרים.
    האמת שמתוך כל השחקנים ששיחקו, קשה לי לראות יותר משחקן או שניים שיכולים להגיע להרכב, ועוד 2 או שלושה להיכלל בכלל בסגל של הנבחרת לקופה אמריקה, כך שלא מובן לי מה המשחק הזה תרם.

    בחדשות יותר מעניינות, ה-SUNAT, מעיין רשות המיסים של פרו, החליטה להוריד את כפפות המשי כנגד הקבוצות, ואמרה שהיא תתחיל לעקל רכוש של הקבוצות שחייבות כספים.
    בינואר 2010 החליטו רשויות המס לפרוס את החובות של הקבוצות ל-20 שנים, כל זאת בתנאי שהן יהפכו לתאגידיםSociedad Anonima) עד ה-06/02/2011. התאריך הזה כמובן חלף, ואף-אחת מהקבוצות שבחובות לא עשתה דבר. יותר מזה, חלקן הוציאו סכומי כסף גדולים מאוד בפגרה (אהם אוניברסיטאריו אהם).

    מי שמוליכה את רשימת החייבות היא כמובן אוניברסיטאריו, עם חוב של 38 מיליון דולר. במקום השני בפער גדול נמצאת יריבתה הגדולה, אליאנסה לימה, עם חוב של 9.5 מיליון דולר. עוד ברשימה השחורה נמצאות סיינסיאנו, ספורט בויס, מלגר, איקיטוס ואינטי גז, עם חובות שנעים בין 5 ל-6.5 מיליון דולר.