פרוייקט הפתיחה- מתקרבים לסיום עם האלופה הירוקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏21/8/06.

  1. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הצעירים של חיפה לא מתקרבים לרמה של הצעירים של בית"ר! ברוכיאן ובן שושן בנבחרת, יצחקי בכושר שיא, הצעיר הטוב של בית"ר בעונה שעברה ואני אומר שגם השנה, כל אימון מדברים כמה הוא טוב. אני הייתי מעדיף את תמוז בקבוצה שלי מאשר ארבייטמן. קובי מויאל גם שחקן טוב.
    אני הייתי מעדיף את תמוז בן שושן יצחקי ברוכיאן מויאל ודנין על ארבייטמן בן בסט מליקסון רפאלוב וקינן. בכל עמדה יש לשחקן בית"ר יתרון, חוץ מקינן-דנין. ויש לבית"ר את מויאל. גזל יעזוב את חיפה כי קולאוטי קיבל אזרחות, סואן כבר קשראחורי על הספסל, גזל לא יהיה קשר אחורי רביעי הוא יעזוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/06
  2. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    אנדרסון לא מאכזב. רוני לוי היה צריך לדעת לפני שהוא מביא אותו שהוא שחקן עם אופי כמעט תואם לדירסאו, זה בעיה בבחירה כי אנדרסון לא שחקן גרוע ויכול להיות שהוא התגלה כלא פחות טוב מדירסאו, אבל הוא לא השחקן המתאים למערך.
     
  3. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מסכים לגמריי. הטעות שנעשתה פה היא בעצם בכך שהביאו שחקן שדומה לדירסאו באופי(הגנתי, בקושי עולה להתקפה) במקום להביא שחקן כמו עידן טל, שסביר להניח שהיה הרבה יותר מועיל בחלק ההתקפי, הדבר שבנתיים אנדרסון כביכול מאכזב בו.
     
  4. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם הקודמים, שני קשרים דומים, אבל אנדרסון מבחינת הגנה לא ברמה של דירסאו.
    גזל לא קשר אחורי שעוזר להתקפה כמו טל, הוא גם נסוג. קשרים אחוריים שעוזרים להתקפה - אלברמן טל לרואה באדיר קובצ'ביץ' קלדיירה וכו'... מה שכן, זה לא בעיה כ"כ גדולה... פעם אבוקסיס ובנין שיחקו ביחד בנבחרת, ואנסומבו שיחק ביחד עם בנין בבית"ר... יותר רחוק-איטליה שיחקה עם גאטוסו ופירלו נראה לי...