פורסם לוח המשחקים לעונת 2004/2005

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏7/6/04.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד מה לא הבנת?
    חוק יעקובו נקרא על שם יעקובו כי הוא השחקן הראשון שהשתמש בחוק זה. זה לא אומר שבגלל יעקובו חוקקו את החוק הזה. אין לזה שום קשר. יש הבדל גדול בין העובדה שקוראים לזה חוק יעקובו בגלל שיעקובו היה הראשון שהשתמש בו או שקוראים לזה חוק יעקובו בגלל שיש שחקן שקוראים לו איגביני יעקובו ובעקבותיו חוקקו את החוק. קצת הבנת הנקרא לא תזיק לך.


    לא יאמן איך אנשים משווים בין שחר למזרחי. קשה לכם להתמודד עם ההצלחה של חיפה ואתם מוציאים את התיסכול שלכם עם נימוקים מסכנים ועלובים כיאלו שחר שולט בליגה.
    שחר הוא היו"ר הכי טוב בליגה בלי צל של ספק. בלי האיש הזה רמת הכדורגל בארץ הייתה נופלת עוד יותר ממה שהיא היום.

    כל אוהד שפוי יכול להגיד ברגע של כנות שהוא היה עושה הכל בשביל שיהיה לו יו"ר כמו לשחר. רק לפני כמה שבועות אמר לי אחד מן האוהדים השרופים של מכבי ת"א ("השחקן ה12") שלמרות שהוא שונא את שחר- הוא היה עושה הכל אם היו מביאים לקבוצה שלו יו"ר כמו שחר.

    שחר תורם תרומה אדירה למכבי חיפה. להבדיל משאר אנשי העסקים שבאים והולכים הוא נשאר שנים ותומך כספים רבים במכבי חיפה, והיום יש לנו רק קבוצה אחת בכדורגל וקוראים לה מכבי חיפה. למה נוצר המצב הזה? כי רק שחר משקיע כ"כ הרבה. אם כל הליצנים האחרים היו תורמים את התרומה של שחר למכבי חיפה המצב בכדורגל הישראלי היה מצויין. במקום לבקר את שחר תתחילו להבין שבלעדיו היום אין מכבי חיפה ואם אין מכבי חיפה אז אין כדורגל בישראל. תדמיינו לכם ליגה בלי מכבי חיפה- את מי תראו? תיהיה פה בערך רבע קבוצה אטרקטיבית (מכבי ת"א).

    האם אוהד מכבי ת"א יכול להגיד לי בכנות שהוא מעדיף את לוני על שחר? האם אוהד ב"ש יכול להגיד לי בשיא הכנות שהוא מעדיף את ז'ינו על שחר? לא.

    כדורגל זה ביזנס, ובביזנס כל אחד עושה את מה שטוב לו. ראינו כבר שאין בכדורגל חברים ומי שחושב שיש טועה. שחר פועל לפי האינטרסים שלו ושל הקבוצה שלו- מכבי חיפה. למרות כוחו האדיר הוא לא משנה שום החלטות או מחוקק חוקים כמו שחלק מהקנאים פה כתבו (ואני לא מכחיש, יש לו כח אדיר בהתאחדות- ולא פלא, טיבעי שלאדם כמו שחר יהיה כח גדול יותר מכל שאר הליצנים- שחר תורם כבר שנים תרומה כספית ואנושית לחיפה. איזה עוד יו"ר תורם ככה בליגה? שחר עם מכבי חיפה כבר יותר מעשור).
    הדוגמא הכי טובה לכך היא סוף עונת 2002-2003. האם שחר עשה משהו שבפ"ת הזיזו את המשחק לאולם הביתי של מכבי ת"א? לא- למרות כוחו הוא לא התערב בהחלטה הזאת, בידיוק כמו שהוא לא מתערב בהחלטות שהן לא בסמכותו. דבר זה כנראה עלה לירוקים באליפות.

    תפסיקו לבלבל תמוח על שחר כל הזמן. שחר הוא סמל ההכר של מכבי חיפה ואנשים ששונאים את מכבי חיפה מוציאים תמיד את התיסכול על שחר. אני לא אתפלא אם יקום טיפש יום אחד (בידיוק כמוכם) ויקח את הדברים לידים ויחליט שהוא עושה מעשה.

     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    איפה אין מקום להשוות? המחלקת נוער של מכבי חיפה הכי טובה בארץ, מובילים אותה שחקנים שגרים בכלל בעיר אחרת ונקנו\פותו לעבור למכבי חיפה, אותם שחקנים לא רק שבקושי מוצאים מקום בבוגרים, הם גם צריכים לשמש רזרבה לזקנים וגומרים את הקריירה שלהם בתור שחקני ספסל.
    אפילו שי בירוק לא שחקן בית במכבי חיפה, מאז יניב קטן לא יצא אף שחקן מהנוער שלהם למרות שהם מובילים בארץ בתחום כבר 6-7 שנים.

    מה ההשוואה למכבי בכדורסל?
    מי השחקן האחרון שהצליח בבוגרים של מכבי שבא מהנוער? וגם הצעירים שהצליחו באו ממקומות אחרים בארץ.

    לפני שנה הוחלט בהסכמה של כל היו"ר בליגה להקטין את התקציבים, כולם הקטינו, עד שמכבי חיפה העפילה לליגת האלופות, ושחר מצא לעצמו לנכון להגדיל את התקציב וליצור יתרון משמעותי בניגוד לכתוב בהסכם. זה נקרא לבטל תחרות באופן לא הוגן, גם לקנות שחקנים מצליחים מקבוצה אחרת בארץ כדי שלא יעברו בטעות למכבי ת"א ולייבש אותה על הספסל נכלל בתחום, ובמקרה למכבי חיפה יש מספיק ניסיון (אלמושנינו, ראובן עטר מבית"ר לפני 4 שנים, ברוקולי (ואל תגידו לי שהם היו צריכים אותו), ברדה, ועוד מספיק מקרים).
    מזכיר לך את שמעון מזרחי?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/6/04
  3. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממש לא מזכיר לי את שמעון מזרחי. כמי שבקיא בנושא שמעון מזרחי, וכאוהד של מכבי חיפה ומעריץ של שחר שאני יכול להגיד לך שהדבר האחרון שאפשר להגיד על שחר זה שהוא דומה לשמעון מזרחי (על זה אני אפרט בהודעה אחרת).

    בקשר לשחקני- הנוער של מכבי חיפה: תגיד על מה אתה מדבר? מחלקת הנוער של מכבי חיפה מורכבת רובה משחקנים שגרים בצפון ופותחו ע"י אותה מחלקה.
    אם כבר מדברים על שחקני נוער- אז סתכל על הקבוצה שלך, חצי קבוצה מטוברוק בכלל. איזה נשמה יש לבית"ר? כמה שחקני בית מובילים יש לבית"ר? על מה אתה מדבר?
    לא צריך ללכת רחוק, תסתכל על הקבוצה שלך ואז תעביר ביקורת על קבוצות אחרות. הקבוצה שלך היא זאת שמורכבת משלל שחקנים שאין להם קשר לבית"ר ירושלים (כל הצעירים "המוכשרים" שאוהדי בית"ר כל הזמן מזכירים לנו, כמעט כולם נקנו ע"י קבוצות אחרות- אשקלון, הפועל ירושלים, נס-טוברוק וכו'). אז איך אתה מדבר על מכבי חיפה בעניין הזה? חוץ מזה אני אשמח אם תיתן לי שמות של שחקנים במחלקת הנוער של חיפה שנקנו ע"י קבוצות אחרות- כי אני ממש לא מכיר כאלה. הנוער של מכבי חיפה מורכב משחקנים צעירים שגרים בכל מיני חורים בצפון. דקל קינן הוא דוגמא טובה לכך.

    בקשר "להקטנת- התקציבים":
    מה זה "כולם הסכימו להקטין את התקציב"? מה יצא חוק שאסר על קבוצות להגדיל את התקציב? מה אם בית"ר ירושלים הייתה רוצה להגדיל את התקציב שחר היה אוסר עליה לעשות זאת?
    מכבי חיפה קיבלה היזדמנות פז להגיע לליגת האלופות, ואכן היא ניצלה היזדמנות זאת והגדילה את התקציב. איך אתה מצפה שמכבי חיפה תתמודד בליגת האלופות וגם בליגת- העל בלי הגדלת התקציב? הדבר הזה היה הכרחי כדי לא להתפרק. אם בגלל זה אתה שונא את שחר אז המצב שלך ממש רע, לא יכלת למצוא תירוץ אחר?

    בקשר לבוקולי:
    הדבר הפסול היחידי בקנייתו היא העבודה שנוהל איתו מו"מ באמצע העונה, וזה אכן דבר חמור (למרות שהעונה של אחי-נצרת כבר הייתה גמורה). אבל, ופה ה-אבל הגדול: לא רק מכבי חיפה עשתה זאת. יש עוד 2 קבוצות חביבות. אחת מכבי ת"א, והשנייה בית"ר ירושלים. זה שלמכבי ת"א יש מנכ"ל טיפש שלא הצליח להחתים את בוקולי ובוקולי העדיף את ההצעה של מכבי חיפה זה לגיטימי. מה גם שמכבי ת"א לא יכולה להתלונן על דבר פסול כאשר היא בעצמה ניהלה מו"מ עם שחקן שהיה אסור לה לנהל מו"מ איתו.


     
  4. d10 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/04
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכלל ההתעסקות בהגרלה ולהאשים שוב את שחר בזה,זה שטויות...

    מה אכפת לכם אם אתם פוגשים את חיפה במשחק הראשון או בחמישי?
    זה אפילו יכול להיות יתרון בשביל בית"ר כי הרי גם לחיפה זה יהיה משחק ראשון ואולי הם לא יהיו מחוברים מספיק ובית"ר תוכל לנצל את זה...

    במקרה של חוק יעקובו אני דווקא מסכים עם הטוענים כנגד החוק למרות שאני אוהד מכבי חיפה...
    בחוק חיפה השתמשה באופן די לא פיירי,הרי רק לה היה שחקן שישי,לקבוצות אחרות לא היה ולא היה להם זמן ועניין לחפש...
    וכן,אולי בגלל זה חיפה לקחה אליפות,יעקובו ניצח לה כמה וכמה משחקים,כמו המשחק מול נתניה שיעקקובו הבקיע לה שער ניצחון...
    אבל עדיין,אני לא מבין מה התעסקות הזאת בלחפש אשמים,אם אתם הייתם מביאים יושב ראש חזק כמו שחר,גם לכם היה את כל היתרונות האלה...
    שחר הוא יושב ראש שכולם היו רוצים...

    מה זה השטות הזאת על הקטנת תקציבים?
    לחיפה התמל מזלה והיא עלתה לליגת האלופות,מה רצית שהיא תצמצם הוצאות?
    הרי צריך לעשות הופעה טובה כמה שאפשר,לא?
    מה אם ביתר הייתה עולה,לא הייתם קונים שחקנים נוספים??

    הוא לא ירק,קוראים לו בוקולי לא ברוקולי חחחח
    מאיפה אתה כבר חושב שהוא ישב על הספסל??? מאיפה הבאת את זה??
    ולמה אתה חושב שאם אנחנו מביאים שחקנים,אנחנו,גנבים? למה אתם לא הייתם רוצים להביא את בוקולי ואוזן? מה לעשות שלנו יש את האמצעים והכסף...

    ראובן עטר מקומו בחיפה,על הספסל או לא...

    לא מגדלי שחקנים? על ברקוביץ' שמעת?? הגדול משחקני ישראל...
    בנאדו? בין הבלמים הגדולים שגדלו בישראל...
    קטן?ערן לוי?דקל קינן?? מכיר???
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/04