פורמולה 1 2007

Discussion in 'פורום ספורט כללי' started by Der Kaiser, Nov 30, 2006.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    ניקו רוסברג ואלכסנדר וורץ בוויליאמס FW29 החדשה,



    http://www.sport1.de/media/redaktionell/bilder/sportarten/formel1/_diashows/williams-launch-2007/williams-strecke_Basis.Xxx
    http://www.sport1.de/media/redaktionell/bilder/sportarten/formel1/_diashows/williams-launch-2007/williams-rosberg-wurz_Basis.Xxx
    http://www.sport1.de/media/redaktionell/bilder/sportarten/formel1/_diashows/williams-launch-2007/williams-vorne_Basis.Xxx
    http://www.sport1.de/media/redaktionell/bilder/sportarten/formel1/_diashows/williams-launch-2007/williams-von-hinten_Basis.Xxx
     
  2. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    באיזה מקום הם סיימו שנה שעברה?

    וברני אקלסטון - נראה כמו האח הגדול של מאיר איינשטיין, וזו לא מחמאה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    כשלו בענק - מקום שמיני.
     
  4. Pipe Member

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    7,446
    Likes Received:
    1
    עונת הF1 כבר מעבר לפינה, ובשבועות הקרובים נביא לכם כאן את כל מה שצריך לדעת לקראת עונת 2007. ויוצאים לדרך.
    http://www.leblogauto.com/images/fia_f1_logo.Xxx


    פורמולה 1 2007-יוצאים לדרך

    אז מה היה לנו?

    קודם כל, נתחיל מהסוף. ב10 לספטמבר מיכאל שומאכר, הנהג הכי גדול בדורו שמחזיק כמעט בכל שיא אפשרי בספורט,ולדעת רבים הנהג הטוב ביותר שעלה על המסלול, הודיע על פרישה. השמועות,הציפיה,התהייה והתקווה של מיליוני אוהדי פורמולה 1 באשר הם הגיעו לסיום כאשר שומי הודיע(כמה אירוני, אחרי שניצח במירוץ מונזה,מירוץ הבית של פרארי) שהוא תולה את הקסדה אחרי 15 שנים מעותרות בספורט. ההודעה שלו אכזבה לא מעט אנשים, אך במובן מסוים גם הורידה אבן מהלב של לא מעט נהגים בסבב. המונופול שלו ב5 השנים הראשונות של המילניום עורר סוג שלנחיתות ואנטגוניזם אצל הנהגים עצמם, שידעו שלא משנה כמה הם יתאמצו, המקסימום בשבילם תמיד יהיה מקום שני.בצורה בצורה אירונית השליטה האבסולוטית שלו גרמה להתרחקות מסוימת מהספורט מצד הקהל,שחלקו איבד ענין בגלל חוסר תחרות. אבל איך שלא תסתכלו על זה, שומי היה הכוכב של הספורט הזה הן מבחינת כסף,יכולת,מקצוענות ותהילה, והפרישה שלו היוותה מכה לא קטנה שיווקית,ומעל הכל לאוהדים שלו ושל פרארי שיתגעגעו מאוד לפנומן.
    http://www.inforally.sibiul.ro/foto/michael_schumacher_f1_profile.Xxx
    האגדה פורשת.

    ועכשיו חזרה להתחלה. פרננדו אלונסו, האלוף הצעיר ביותר בהיסטוריה, יחד עם קבוצתו-אלופת היצרנים הטריה רנו, פתחו את העונה הנוכחית בידיעה שדברים הולכים להיות הרבה יותר קשים.לא רק הצורך בהשגת תואר שני רצוף, דבר קשה בפני עצמו, אלא התחייה מחדש של פרארי אחרי שנת השבתון שלה.
    2005 הייתה שנה קטסטרופלית מבחינתה של פרארי, שחוקי הצמיגים החדשים של הFIA תפסו את ברידג'סטון עם המכנסיים למטה מה שהניב עונה עם ניצחון אחד בלבד(וגם הוא מהמיורצים העלובים בהיסטוריה, שבו השתתפו 6 מכניות בלבד באינדיאנאפלויס בגלל אי הסכמה של מכוניות משילין תהחרות מטעמי בטיחות). לקראת השנה החדשה בריג'סטון נתנה לפרארי את כל התנאים הנחוצים, כשהיא העמידה לרשותה כמעט פי שתיים מתרכובות הצמיגים מאשר בשנה החולפת.להוסיף לכך את האמינות הבלתי נתנת לפקפוק,נהג צעיר ורעב בדמותו של פליפה מאסה שהחליף את בריקלו ואת שומי שנחוש להראות שעוד יש לו מה למכור, ופרארי נראתה מאיימת מתמיד.אולם, עפ פתיחת העונה, היה רושם שהנאחס נשאר ושפרארי בדרך לעוד עונה איומה. 7 נצחונות צרפתיים לעומת 2 בלבד של פרארי בשלושת החודשים הראשונים יצרו פער של 25 נקודות, פער שכולם היו בטוחים שיספיק לאלונסו לאליפות נוספת.
    http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/reuters_ids/20060625/20/3841871854.Xxx
    אלונסו חוגג בקנדה,כשהאליפות נראית בטוחה.

    אולם אז הגיע השינוי וכמה אירוני מבחינתה של פרארי,דווקא במירוץ אינדיאנאפוליס(כן כן, באותו מקום שבו התרחש הביזיון שנה קודם). שומאכר ופרארי פשוט התעוררו מחדש אחרי הניצחון בארה"ב, וקיבלנו ישורת אחרונה דרמטית,טעונת רגשות ומותחת מתמיד. פרארי המשיכה וניצחה את כל המרוצים על אדמה אירופה מאז(פרט למירוץ בהונגריה,בו סיימו רק 9 מכוניות לא כולל שומי והספרדי ובו ג'נסן באטן השיג את הניצחון הראשון של ובקריירה), ו3 מרוצים לסיום העונה, המתח היה בשיאו. הקאמבק הגרמני/איטלקי הושלם בשנחאי,כששומי ניצח גם בסין, עקף את אלונסו בטבלת הנהגים ועלה למקום הראשון לראשונה העונה, והתחושה הייתה שזהו זה, הפנומן שוב מוכיח כמה הוא גדול. אבל אז,במירוץ הלפני אחרון של העונה, הגיע סוזוקה,והגלגל התהפך. כל הדברים שתמיד היו באנקרים אצל סקודריה פרארי, התרסקו. העמידה במצבי לחץ, אמינות הרכב, ואפילו המזל, נטשו את פרארי באותו מירוץ.יכול להיות שאילו השיפורים שהונכסו למנוע לקראת המירוץ שגרמו לכך, אבל בסופו של דבר, 14 הקפות לסיום,שומי פרש בפעם השנייה בלבד ב5 השנים שלו באדום בגלל פיצוץ המנוע שלו, מה שאיפשר לאלונסו לעקוף אותו ולנצח, ובכך למעשה לסגור את סיפור האליפות. הקאמבק המדהים נעצר דווקא בגלל הסמל המסחרי של פרארי-האמינות שלה.
    http://img.rtvslo.si/upload/sport/suzuka_show.Xxx
    המנוע של פרארי מתפוצץ, דווקא ברגע הכי לא נכון.

    הסיפור הלא פחות גדול הגיע דקות אחרי הפרישה. בצעד אצילי,ג'נטלמני ומעורר הערכה, צעד שמסמל את הקריירה של שומי כמקצוען,כאחד שנותן את הכל הן על המסלול והן מחוצה לו, הוא ניגש לכל אחד מהמכונאים בפיטס,אותם מכונאים איתם הוא עובד רוב ימות השנה שהם בעלי חלק כל כך גדול בהצלחה(ובמקרה הזה בכישלון) לחץ את ידם, ניחם אותם, והתנהג בצורה מופתית, כמו שספורטאי כמוהו צריך להתנהג.אפשר להגיד עליו שהוא שחצן, אפשר לנטור לו טינה על התקריות בעבר, אבל את המחויבות והמקצוענות שלו אי אפשר לקחת לו.למירוץ האחרון בברזיל הגענו כשלמעה הכל כבר גמור, וההישג היחיד של פרארי היה הניצחון של פליפה מאסה, הברזילאי הראשון שמנצח באינטרלגוס מאז איירטון סנה האגדי ב93.

    פרט לקרב הראש בראש בין פרארי לרנו, שלקח(ובצדק) את רוב תשומת הלב, עוד מספר אירועים ראויים לציון התרחשו בעונת 2006. ג'נסן באטן השיג ניצחון ראשון אחרי 114 מירוצים, וסוף סוף העניק להונדה את המקום הראשון על הגריד; פרננדו אלונסו הספיק להשתלח,להתנצל,להשתלח ושוב להתנצל בפני מישלין,רנו ופיסיקלה; בטויוטה, הקבוצה עם התקציב הגדול ביותר בסבב המשיכו להתאכזב עם עונה מלאה בירידות(וקצת עליות) ובלי הרבה תוצאות;בוויליאמס הכרנו את ניקו רוזברג, הגולדן בוי, שפתח את קריירת הפורמולה 1 שלו בקול תרועה רמה אולם בהמשך קצת נשכח(לא לדאוג, אנחנו עוד נשמע עליו); רוברט קוביצה החליף את ז'אק וילנב במדי BMW(ועשה עבודה לא רעה יש לומר) והפך לנהג הפולני הראשון בהיסטוריה של הF1; סופר אגורי הספיקו להחליף 4 נהגים מה שלא מנע מהם להיות הקבוצה החלשה בסבב(למרות שבמידלנד יכולים "לחלוק" על כך); ומה במקלארן אתם שואלים? אין חדש תחת השמש, תקלות,פרישות,בעיות אמינות ועל הדרך גם עזיבה מתוקשרת של חואן פאבלו מונטויה לעולם הנאסקאר.
    http://nandotimes.nandomedia.com/ips_rich_content/F1__BUTTON__BREAKTHROUGH_065a25a5-6ef0-487c-b4c5-c10b1307d4df.Xxx
    באטן, סוף סוף משיג ניצחון בכורה.

    בסיכומו של ענין זו הייתה אחת השנים המרתקות בספורט הזה. קרב ראש בראש עד השניה האחרונה,סיפורים,דרמות וצבע מסביב יותר ממה שיכולנו לבקש, סיומו של עידן מישלן,אליפות שניה ברציפות לרנו ולאלונסו, על הדרך החזרה של השידורים לערוץ 5 ומעל הכל-הפרישה של הגדול מכולם.
    בגלל זה אנחנו כל כך אוהבים את הספורט לא?

    http://www.gpbrasil.com/fun/photos/20062_16.Xxx
    אלונסו חוגג תואר אליפות שני.
     
    Last edited by a moderator: Feb 9, 2007
  5. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    אני מוריד את הכובע בפני שון על העבודה המשובחת שעשה כאן http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx :aaa8:

    כמובן שאני כאוהד של פרארי מאוד התאכזבתי לראות את שומי עוזב את הספורט שהיה הכי טוב בו אי פעם בלי תואר נוסף של אלוף עולם. הזמן גרם לי לחשוב ברצינות אם זה מה שחשוב, וכמובן שהמסקנה הסופית היא כמובן שלא. שומי כך או כך נהג עצום עם 7 זכויות שזה כבר מעל ומעבר, וכן, הוא פרש בשיא למרות שלא לקח את אליפות העולם בסופו של דבר ממכונית עדיפה על שלו. כאשר אגדות פורשים, ולא משנה איך, הם אגדות. הגרמני עשה לי כל כך הרבה נחת בשנים האחרונות שכל מה אני עושה פעם אחר פעם זה מודה לו, שוב ושוב, תודה לך שומי.
     
  6. Pipe Member

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    7,446
    Likes Received:
    1
    ואחרי שסקרנו את 2006, זה הזמן לראות מה מצפה לנו בעונת המירוצים הקרובה. השינוים בחוקה, הנהגים החדשים,פרישות,הגעות ועוד הרבה מטעמים. הנה זה מתחיל.

    ומה יהיה לנו?
    נתחיל בקצת מספרים: העונה הזאת תהיה ה58 במספר, תתחיל ב18 למרץ ותימשך עד ה21 לאוקטובר ,תכלול 22 נהגים,17 מרוצים,11 קבוצות,סוג צמיד אחד בלבד ואת הנהג השחור הראשון בהיסטורית הספורט.עכשיו אחרי שקיבלנו סקירה נומראלית הגיע הזמן לעבור לתכלס.
    ברני אקלסטון כמו ברני אלקסטון הוא איש שאוהב שינוים, והחל מהשנה יוכנסו לסבב לא מעט שינוים בכמה גזרות:
    השינוי הבולט ביותר לעומת השנה שעברה הוא בצמיגים והיציאה של מישלן מהסבב, מה שמשאיר לנו בשלוש השנים הקרובות את בריג'סטון כספקית הצמיגים היחידה. שינוי נוסף הוא באספקת הצמיגים פר נהג, כשהשנה יועלו מספר הסטים של הצמיגים לכל נהג בכל סוף שבוע: 14 סטים של צמיגים לכל נהג, כשרק 10 מהם מותרים לשימוש במקצה הדירוג והמירוץ,וה4 האחרים הם לאימונים. מה שיופתח הוא כמות סוגי תרכובות הצמיגים, כשמהשנה יורשו הקבוצות להביא רק שני תרכובות בסוף שבוע.
    שינוים אלו בצמיגים אוטומטית הופך את פרארי למועמדת המובילה לתואר. אם שומי או בלעדיו, היתרון הזה שיש לפרארי עוד לפני המנוע,הנהג והמנהל הכטני, הוא בעל חשיבות רבה. לצוותים של רנו ומקלארן, שהיו רגילים לעבוד עם צמיגי משלים בשנים האחרונות, לא יהיה קל להתסגל לספקית החדשה.
    http://www.speedtv.com/_assets/library/img/medium/111716_bri.Xxx
    תכירו-ככה נראים הצמיגים שאיתם הקבוצות ינהגו בשלוש השנים הקרובות.

    שינוי נוסף הוא במנועים. אותם מנועים שהשתמשו בהם בשני המרוצים האחרונים של העונה שעברה הם יהיו המנועים שאיתם יסעו הנהגים בשלוש השנים הקרובות. המהלך נועד בעיקר בכדי לחסוך בהוצאות מו"פ לשיפור המנוע, והוא ספג לא מעט ביקורת.הFIA אישרו לקבוצות לבצע שינוים קטנים פה ושם, אך הם יהיו מבוקרים מאוד וכל סטיה מההגבלות(וכולנו יודעים כמה הם נוקשות) תגרור עונש.
    כמו כן, חוק "שני המרוצים", שמנע החלפת מנוע כל שבוע(וגרר עונש של -10 מקומות בגריד על כל נהג שמנועו התפוצץ) גם כן שופצר מעט, וכעת בימי האימונים ביום שישי יותר לנהגים להחליף מנוע(בכדי לשמור את המנועים למקצה הדיורג והמירוץ) ונהג שמנועו יפגע ביום שישי לא יספוג עונש.
    מקצי האימון עצמם יורחבו מ60 דקות פר מקצה ל90 דקות פר מקצה.
    שינוי זה שוב עובד הרבה לטובתה של פרארי, שבנוסף לכך שהמנוע שלה הוא מבין האמינים והחזקים בסבב בשנים האחרונות,יש לה גם את רד בול שנוסעת על מנוע פרארי ומאפשרת לה יותר נתונים ואפשרות ליותר שיפורים.
    http://images.automotive.com/cob/factory_automotive/images/Features/auto_shows/2006_LAAS/_Ferrari_F1%20Engine__front.Xxx
    מנוע אחד במשך 3 שנים.

    שינוי משמעותי נוסף הוא בנושא הסייפטי קאר(מכונית הבטיחות). בשנים קודמות, וראינו את זה גם לא מעט בשנה שעברה, נהגים ניצלו כניסה של סייפטי קאר בכדי להיכנס לפיטס במהרה,החלטות שהשפיעו על מרוצים שלמים ולא שיקפו בהכרח יכולת נהיגה אלא יותר מזל ברגע נתון לקבוצה מסוימת.
    החל מהשנה הFIA אוסרת על נהגים כניסה לפיטס עד שהסייפטי קאר תחזור חזרה לרחבת הטיפולים, ועד שהמכוניות מקדימה יסתדרו באותו סדר בו היו עד הכניסה של המכונית. בשורה התחתונה-המטרה היא שהסייפטי קאר לא תשפיע ולו במעט על המירוץ ומהלכו.
    מהלך זה היה מתבקש, וזהו אחד השינויים היותר מועילים שברני וחבריו עשו בשנים האחרונות.
    ואם בשינוים מועילים עסקינן, השינוי הבא יקל לא מעט על הנהגים, לפחות בפן המנטאלי.
    מערכת GPS חדשה תוכנס לקוקפיט של הנהג,תשדר לצוותי החילוץ בשעת הצורך,מה שכמובן יגביר את מהירות התגובה וההגעה שלהם למכונית. כמו כן,מערכת האורות שעובדת באמצעות הGPS תשמש גם כאמצי קשר טוב יותר בין הנהגים לצוות המירוץ והמרשלים. מיני צ'יפס שיקרינו אורות בצבעי הדגלים(כחול,צהוב ואדום) יותקנו בקוקפיט בשיטת הLED(בשורה התחתונה זה מן הבזק רגעי) ויהיו בעובי של 5 מילימטר, מה שנועד לשפר את זמן התגובה של הנהג מרגע הנפת הדגלים ע"י המרשלים.
    צעד זה יועיל בעיקר לנהגים המובילים במירוץ, שצריכים להתמודד עם הסמנים האחוריים שלא פעם מעכבים אותם בגלל חוסר תקשורת יעילה עם המרשלים.
    http://img251.imageshack.us/img251/1637/800pxrbgledyj7.Xxx
    כך נראית מערכת הLED.

    כמו בכל סדרה של שינויים שכבר הורגלנו לראות מאלקסטון ושות', חלקם טובים וחלקם פחות. מה שבטוח-המטרה היא לשפר את התחרותיות,הבטיחות והשיווק של המוצר לקהל. במימד התחרותי הוא בהחלט הצליח לשנות.כמובן שלכל מטבע יש שני צדדים, ובעוד קבוצות כמו פרארי,טויוטה וויליאמס יהנו מכך, קבוצות כמו מקאלרן ורנו צפויות לעולם חדש.גם ענין המנוע ישפר את השיוויוניות וימנע מקבוצות עשירות כמו פרארי ומקלארן לפותח פערים גדולים על הקבוצות הפחות עשירות בסבב. במימד הבטיחותי בהחלט אפשר לסמן פלוס גדול מאוד. בנושא השיווקי, בעונה שבה מיכאל שומאכר פרש, קימי רייקונן עובר לפרארי ופרננדו אלונסו חוצה את הכביש אחרי שתי אליפויות לרנו, לא צריך שום תקנה כדי לגרום לעונה הזאת למשוך קהל.
    בסיכומו של ענין היתרונות גדולים מהחסרונות, ולשם שינוי אפשר להגיד שהפירות שהם יניבו לא יהיו רקובים כמו בעבר.

    http://www.germancarfans.com/news/2060301.008/2060301.008.1M.Xxx
    הסייפטי קאר-תשפיע פחות על גורל המירוצים החל מהעונה.
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    ושוב, עבודה מדוייקת של ממש, כל הכבוד לשון. בעבר כל החוקים ש FIA דאגו להוסיף איכשהו עשו יותר נזק לתחרות מאשר תועלת. אני זוכר שעד 97 הצמיגים היו חלקים עם אחיזת כביש מקסימלית, מה שהביא כמובן ליותר עקיפות, אקשן ומהירות. אז החליטו לעשות את החריצים המחליקים, והורידו זמן משמעותי ממהירות המכוניות, חבל (טיפשים כל כך).
    בנוסף באותה עונה בדיוק החליטו להוריד מרוחב המכונית. מכונית פורמולה 1 הייתה נכון לאז מכונית רחבה יותר, וכן למרות זה ובגלל זאת היו יותר עקיפות. גם הכנף הקדמית וגם הכנף האחורית היו גדולות יותר מה שאיפשר אחיזה טובה יותר של המכוניות על הכביש בפניות, ואולי קצת האט בישורות (למי איכפת מישורות בכלל?).

    קיצור, עד שלא יחזירו את אלו לחוקי הסבב, אין סיכוי לראות הרבה עקיפות כמו בעבר http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
     
  8. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    חוקים נוראים שרק עושים רע לתחרות.

    הגבלת המנועים תביא להורדת הספקם על מנת להעלות אמינותם.

    צמיגים מסוג אחד - אנטי תחרות.

    מה יהיה בעתיד? מכוניות ומנועים אחידים כמו בפורמולה פורד?

    כל החוקים מטרתם אחת : מירוצים ארוכים יותר, כדי לדחוף עוד פרסומות.

    ברני אקלסטון - האיצ'ה של הפורמולה 1 עם פרצוף של מאיר איינשטיין.
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    אם כל המכוניות יהיו שוות, יחזירו את הצמיגים החלקים וירחיבו את המכונית, אז הספורט יחזור להיות ספורטיבי.
     
  10. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    אתה לא מבין שזה הכל כסף? אם היה אפשר, היו משלבים את "מכונית הבטיחות" המטופשת הזו כל 5 דקות כדי לדחוף עוד פרסומות, והמירוצים היו אורכים כמו חצי לה מאן...

    פעם היו מותרים שני סוגי מנועים בו זמנית: או 3,000 אטמוספרי, או 1,500 טורבו. רנו ו BMW היו הראשונים שהכניסו מנוע טורבו. אז, במנוע טורבו לא היתה הגבלת הספק.

    זה לא הגיוני לא לתת לשפץ מנוע אחרי מירוץ, פשוט לא הגיוני. המנועים האלו עובדים על סל"דים מטורפים, והם לא יחזיקו מעמד שני מירוצים. אנחנו נראה הרבה מכוניות עם מנועים מתפוצצים ושריפות = הרבה פרסומות לכיס של אקלסטון.

    העובדה שפירלי ומישלין לא משתתפות - רע מאוד.
     
  11. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    כמובן שהכל כסף, אבל לאחרונה הם מאבדים כסף (רייטינג) כי אין עקיפות.. ירד הרבה מאוד אקשן ביחס לשנים קודמות.

    אין מנוס. אם הם רוצים כסף, אז אנחנו צריכים לקבל בחזרה את התחרותיות - עקיפות. שיחזירו את התקן הישן של המכונית.
     
  12. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    דבר לאגזוז של ברני...

    אנחנו צפויים לעונה משעממת, ואיזה נהג אלמוני יזכה בתואר.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/2007/02/25/formel-1-top-teams/foto-mercedes-770.Xxx

    הבילד מפרסם שמרבית המומחים וכל אלו שעוקבים אחרי המבחנים של הקבוצות טוענים שהמקלארן פייבוריטים כמעט ברורים לתואר העונה.
     
  14. Pipe Member

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    7,446
    Likes Received:
    1
    סלע, ממה שאלנסו אמר לפני מספר שבועות, ומהתוצאות של המבחנים שאני ראיתי, לא הייתי אומר שמקלארן פייבוריטית,ובטח שלא פייבוריטית ברורה. אלונסו אמר שהוא לא חושב שהרכב החדש יהיה מוכן בזמן לפתיחת העונה, ובגדול הביא את מורת רוחו על המצב של המכונית שלו. אני מניח שדברים השתנו בשלוש השבועות האחרונים, אבל אני לא מאמין שעד כדי כך.

    באשר לאימונים, בבחריין פרארי שולטת עם 1-2 בינתיים, וזכורים לי לפחות עוד 2 מקרים(ולא הייתי מאורה במיוחד בנושאי האימונים, אז לבטח פספסתי לא מעט מקצים) בהם פרארי שלטה.

    על פניו(ושוב, לא הייתי מעודכן כל כך בשבועות האחרונים) כל התנאים עומדים לרשות פרארי, והיא הפייבוריטית הברורה. למרות ששומי עזב, ויש לקימי נעליים ענקיות להיכנס אליהן, הצמיגים המוכרים,האמינות והשינוי המשמעותי שעוברים מקלארן ורנו, הן מבחינת ההתסגלות לצמיגים והן מבחינת שינוי צוות הנהגים, מטים את הכף לכיוון פרארי.

    אגב,המכונית של פרארי השנה נראית פחות טוב משנה שעברה. איפה וודאפון..הלכו להם ללוזרים.

    http://www.formula1.com/photos/597x478/manual/dep0722feb05.Xxx

    http://www.formula1.com/gallery/
    כמה תמונות מהאימונים בבחריין.

    http://www.formula1.com/news/5685.html
    ראיון נחמד עם לואיס המילטון.
     
    Last edited by a moderator: Feb 25, 2007
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    שול, האימונים תמיד, אבל תמיד משקרים. כל הקבוצות עושים סוג של הטעיות בזמנים שלהם, כי כמובן כל הקבוצות במעקבים. ההדלפות הגיעו לבילד מאנשי מקצוע שצפו בזמנים שלא מפורסמים ממסלולים סגורים. ת'אמת, אלו אותם מנגינות ששומעים כל קדם עונה, כך שרק במירוץ הראשון נקבל תמונה אמיתית ואמינה.