פורמולה 1 2007

Discussion in 'פורום ספורט כללי' started by Der Kaiser, Nov 30, 2006.

  1. The_Arsenal Member

    Joined:
    Jun 13, 2007
    Messages:
    4,085
    Likes Received:
    0
    אני:
    נביא או לא? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  2. Nevermore Member

    Joined:
    Nov 17, 2006
    Messages:
    1,841
    Likes Received:
    41
    העיקר שלא הספרדי השחצן
    אני מרוצה :aaa021:
     
  3. King Kenny Member

    Joined:
    Apr 21, 2006
    Messages:
    5,153
    Likes Received:
    0
    זה קטנוני מצידי אבל יש לך טעות בחיזוי, קימי לא עבר להיות מקום ראשון מהזינוק.

    אני עדיין לא מאמין! :aaa021:

    http://mad.walla.co.il/archive/380812-5.Xxx
     
    Last edited by a moderator: Oct 22, 2007
  4. h2z Member

    Joined:
    Aug 29, 2004
    Messages:
    1,601
    Likes Received:
    0
    מזל טוב לקימי שסוף סוף זוכה לעשות את קפיצת המדרגה למקום הראשון! סוף סוף רואים את הבנאדם מחייך עם שינים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  5. אלי מתחן Member

    Joined:
    Dec 8, 2003
    Messages:
    13,335
    Likes Received:
    316
    כל הכבוד לפרארי שאחרי הפאשלה שנה שעברה מחזירים את הכבוד לאיטליה.
    רייקונן לפי מה שראיתי הנהג הכי מהיר הבעיה שלפעמים הוא קצת עובר את הגבול עם המכונית ובגלל זה לא הוביל את הטבלה ברוב העונה, ובאמת כל הכבוד לו.
     
  6. The_Arsenal Member

    Joined:
    Jun 13, 2007
    Messages:
    4,085
    Likes Received:
    0
    קימי שני כשמאסה לפניו=קימי ראשון.
     
  7. King Kenny Member

    Joined:
    Apr 21, 2006
    Messages:
    5,153
    Likes Received:
    0
    ראיתי פה שרובכם מתעלמים ממאסה, אבל מגיע לו כל הכבוד על מה שהוא עשה היום, יכל לנצח מול הקהל הביתי אבל הקריב את המקום הראשון למען קימי.
     
  8. The_Arsenal Member

    Joined:
    Jun 13, 2007
    Messages:
    4,085
    Likes Received:
    0
    אם הוא לא היה עושה את זה הוא היה מקבל בראש מז'אן טוד. לא היו לו הרבה ברירות. אבל בכל זאת, שאפו!
     
  9. shlomydavid מנהלים

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    14,921
    Likes Received:
    498
    http://www.fia.com/resources/images/2147373326__f1.Xxx



    קימי רייקונן זכה באליפות העולם בפורמולה 1, לאחר שסיים ראשון במירוץ ה-17 והאחרון של העונה באינטרלגוס (ברזיל).


    הבלתי יאמן קרה, ובתום מירוץ מותח עם דרמה ענקית, הצליח קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) לרשום ניצחון שישי העונה, ולזכות באליפות העולם לנהגים בפורמולה 1 לעונת 2007, בפעם הראשונה בקריירה !
    המוביל באליפות הנהגים (לפני תחילת המירוץ) - לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) שזינק שני, ירד בזינוק עד למקום ה-4 כשהוא "נחסם" ע"י פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) שפתח מהפול פוזישן, מהלך שגם נתן לרייקונן להגיע למקום ה-2. בנוסף המילטון נעקף גם ע"י פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס). בהמשך המירוץ עשה המילטון טעות כשניסה לעקוף את אלונסו והידרדר למקום ה-8. אח"כ הוא סבל מתקלה בתיבת ההילוכים שהפילה אותו עד למקום ה-18. עד לסיום המירוץ הוא ניסה לחזור למקום שממנו יוכל להצליח לזכות באליפות העולם, אך ללא הצלחה, שבסופו של דבר הוא סיים רק במקום ה-7. בנוסף יש לציין את פליפה מאסה ש"נתן" לרייקונן לנצח במירוץ, מכיוון שלו לא היה סיכוי לזכות באליפות.

    בנוסף פרארי זכתה באליפות היצרנים (דבר שהובטח לה כבר מזמן, כשמקלארן-מרצדס קיבלה את העונש על פרשת הריגול).


    קימי רייקונן אלוף העולם בפורמולה 1 !

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/91/Kimi_Raikkonen_qualifying.Xxx/215px-Kimi_Raikkonen_qualifying.Xxxhttp://d.yimg.com/eur.yimg.com//ng/sp/eurosport/20071021/18/1282906703.Xxx


    דירוג הנהגים במירוץ אינטרלגוס:

    1. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 10 נק'
    2. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 8 נק'
    3. פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס) - 6 נק'
    4. ניקו רוזברג (גרמניה, וויליאמס-טיוטה) - 5 נק'
    5. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) - 4 נק'
    6. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 3 נק'
    7. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 2 נק'
    8. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה)

    שמונה נהגים לא סיימו את המירוץ !


    אליפות הנהגים (דירוג סופי - לאחר 17 מירוצים):

    1. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 110 נק'
    2. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 109 נק'
    3. פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס) - 109 נק'
    4. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 94 נק'
    5. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 61 נק'
    6. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) - 39 נק'
    7. הייקי קובליינן (פינלנד, רנו) - 30 נק'
    8. ג'יאנקרלו פיסיקלה (איטליה, רנו) - 21 נק'
    9. ניקו רוזברג (גרמניה, וויליאמס-טיוטה) - 20 נק'
    10. דייויד קולת'ארד (בריטניה, רד בול) - 14 נק'
    11. אלכסנדר וורץ (אוסטריה, וויליאמס-טויוטה) - 13 נק'
    12. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) - 10 נק'
    13. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) - 8 נק'
    14. סבסטיאן ווטל (גרמניה, טורו רוסו) - 6 נק'
    15. ג'נסן באטן (בריטניה, הונדה) - 6 נק'
    16. ראלף שומאכר (גרמניה, טויוטה) - 5 נק'
    17. טקומה סאטו (יפן, סופר אגורי) - 4 נק'
    18. ויאנטוניו ליוצי (איטליה, טורו רוסו) - 3 נק'
    19. אדריאן סוטיל (גרמניה, ספייקר) - 1 נק'


    אליפות היצרנים (דירוג סופי - לאחר 17 מירוצים):

    1. פרארי - 204 נק'
    2. ב.מ.וו. סאובר - 101 נק'
    3. רנו - 51 נק'
    4. וויליאמס-טויוטה - 33 נק'
    5. רד בול - 24 נק'
    6. טויוטה - 13 נק'
    7. טורו רוסו - 8 נק'
    8. הונדה - 6 נק'
    9. סופר אגורי - 4 נק'
    10. ספייקר - 1 נק'

    * מקלארן-מרצדס לא נמצאת בטבלה בגלל העונש שקיבלה בעיקבות פרשת הריגול.


    הבאנר, המידע והתמונה באדיבות אתרים הללו:

    האתר, האתר, האתר

     
  10. King Kenny Member

    Joined:
    Apr 21, 2006
    Messages:
    5,153
    Likes Received:
    0
    ד"א, לנקג'ימה הזה יהיה טראומה לכל החיים מעצירות ברחבת הטיפולים.

    אבל אני חייב להגיד שזה נראה מצחיק באותו רגע, אבל כשהמכונאים היו על האלונקה זה היה פחות מצחיק.
     
  11. Giallorossi Member

    Joined:
    Dec 3, 2006
    Messages:
    2,364
    Likes Received:
    0
    shlomydavid, כל הכבוד על הההשקעה והעקביות שלך בעדכונים לכל אורך העונה, http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  12. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    אוקי, אחרי שנרגעתי אני גם חייב תודות לשלומי דוד שדאג לעדכן בעקביות ובמקצועיות כל העונה על המתרחש בסבב המירוצים. אתה ענק שלומי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx

    כל העונה זה היה כזה שקוף וברור שמקלארן מהירים, מקלארן פתחו פער ומקלארן בסוף לוקחים בהליכה בשל רכב מהיר ומוצלח בהרבה. איך זה לא קרה??? לא ברור. נכון שבערך 4-5 מרוצים לסיום העונה פרארי הצליחו יותר בפיתוחים של האוטו והפרארי כבר לא היו איטיים יותר, אלא לפחות שווים בכוחם למקלארן.
     
  13. Giallorossi Member

    Joined:
    Dec 3, 2006
    Messages:
    2,364
    Likes Received:
    0
    דרך אגב, עוד משהו שלא קשור למירוץ,
    שימו לב לכמה שהדיון גדל בעונה הזאת, בדיון של עונת 2006 יש תשעה עמודים בלבד, ובעונה הזאת הדיון גדל ביותר מפי ארבעה.

    זה מוכיח שיש בישראל הרבה מתעניינים חדשים (ובינהם אני) לספורט הנהדר הזה, שנוספים אליו צופים למרות שהוא בקושי מקבל חשיפה בתקשרות.
     
    Last edited: Oct 22, 2007
  14. פול סקולס Member

    Joined:
    Apr 9, 2006
    Messages:
    5,690
    Likes Received:
    324
  15. a.m Member

    Joined:
    Nov 14, 2006
    Messages:
    1,289
    Likes Received:
    0
    איזה יופי!!! כמה שמחתי שהשחצנים ממקלארן אכלו אותה!!!
    אני אמנם חסיד גדול של מאסה (התאהבתי בו במירוץ הראשון שראיתי) אבל כל עוד נהג מהקבוצה שלו זוכה, זהו יום חג