מקלארן לא תיענש על פרשת הריגול http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx הסיבה שבגללה היא לא נענשה כי אין הוכחה שהיא השתמשה ב-780 העמודים (!) שהיו בבית של המהנדס שלה מייק קאולן.
צריך לשרוף את הרמאים וגם את ה FIA. הם פשוט לא רוצים לקלקל את העונה ולהביא להפסדי ענק אז הם ויתרו להם.
מה שהיה נכון למלחמה קצת השתנה היום כאשר כולם רוצים לעבוד תחת הגרמנים (ואולי גם בעבודות כפיה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx )
בגלל זה אני כל כך נהנה שקונצרן איירבאס על הפנים...חבל שה 380 שלהם לא התרסק על מגדל אייפל בטיסת הבכורה, אבל גם ככה זה פלופ ענק. אין כמו מה שיוצא מאבארט http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
תאמינו או לא, רק עכשיו שמתי לב שיש טופיק לפורמולה 1. אני עצמי חובב של הספורט הזה ומשתדל לעקוב כמה שיותר. התחלתי לעקוב אחרי הספורט ב-1997 ומייד התאהדתי במיקה האקינן. מאז אני עם מרצדס מקלארן, היום מחזיק עצבעות לאלונסו ולהמילטון. מה שכן תמיד היתה ותהיה לי חיבה (מובנת) לנהגים האיטלקים, ככה שפיסיקלה, טרולי וליאוצי תמיד יקבלו את תמיחתי, מה גם ששלושתם אף פעם לא באמת איימו על נהגי המקלארן. אשתדל לקחת חלק פעל גם בפורום הזה. http://www.f1-blog.co.uk/wp-content/uploads/2006/11/WindowsLiveWriter/MikabackatMcLaren_F19B/mh2001-waving1.Xxx
אורי, שום דבר טוב לא יצא ממך. גם לא ידעת על קיום הטופיק הזה, גם אתה מעודד את צוות הריגול וכל זה על חשבון קבוצה איטלקית טהורה וחשובה יותר מכל דבר אחר לאיטלקי מצוי. כל מה שחסר עכשיו זה מעבר קל להיות אוהד נבחרת אנגליה ואתה גם מקבל חסימה.
סבסטיאן ווטל שוחרר מBMW ויהיה הנהג החדש של טורו רוסו החל מהמירוץ הבא במקומו של סקוט ספיד המאכזב, שגם הספיק להסתכסך עם המנהל הספורטיבי של הקבוצה לא מכבר. ווטל כישרון ענק, אך עם היידפלד וקוביצה, הוא לא צפוי היה לקבל צ'אנס כנהג בBMW, פרט למשבצת נהג המבחן.
נלסון פיקה בקורס נהיגה מונעת איך נפלו גיבורים... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
מחר בצהרים (14:50 שעון ישראל - שידור ישיר בספורט 5), יתקיים מקצה הדירוג בהונגרורינג (הונגריה) - מירוץ מ"ס 11 בעונת 2007. תמונה מהאויר של מסלול הונגרורינג. http://www.f1-pics.com/hungary04/hungaroring1.Xxx אורך המסלול הוא 4,381 מטרים. סה"כ הקפות: 70 (סה"כ מסלול: 306.663 ק"מ). שיא ההקפה במירוץ: מיכאל שומאכר (פרארי) 1:19.071 דק'. להלן מסלול הונגרורינג בהדמייה יפה: http://www.sport1.de/pub/prod/formel1/kurse2007/ungarn.html רוברט קוביצה ופרננדו אלונסו סיימו ראשונים, בהתאמה, את שני מקצי האימונים שנערכו היום. במקצה האימון הראשון של הבוקר, הפתיע רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) שסיים ראשון בזמן של 1:22.390 דק'. נהגי פרארי, פילפה מאסה (1:22.519) וקימי רייקונן (1:22.540) הגיעו אחריו. אלוף העולם, פרננדו אלונסו (מקלארן) הגיע רביעי (1:22.585), והמוביל באליפות הנהגים, לואיס המילטון (מקלארן) הגיע חמישי (1:22.654). ניק היידפלד (ב.מ.וו סאובר) סיים 6 (1:22.891), וניקו רוזברג (וויליאמס) הגיע 7 (1:22.983). ג'נסן באטן, רובנס באריקלו וראלף שומאכר סגרו את העשיריה הראשונה. במקצה האימון השני של היום, פרננדו אלונסו (מקלארן) סיים ראשון (1:20.919), והייקי קובליינן (רנו) הפתיע והגיע שני (1:21.283). לואיס המילטון סיים 3 (1:21.338), וניקו רוזברג (וויליאמס) הגיע 4 (1:21.485). ניק היידפלד (ב.מ.וו סאובר) הגיע 5 (1:21.517). נהגי פרארי, קימי רייקונן ופליפה מאסה איכזבו שסיימו במקומות 6 ו-7 בהתאמה. ג'יאנקרלו פיסיקלה, יארנו טרולי ורוברט קוביצה סגרו את העשירייה הראשונה. * סבסטיאן ווטל, נהגה החדש של קבוצת טורו רוסו לא הצליח להרשים בלשון המעטה, וסיים את שני מקצי האימון במקומות ה-16 וה-20 בהתאמה. ** יש לציין שתנאי מזג האוויר השתנו במהלך היום וגשם קל ירד בסוף האימון, ויש סיכוי שירד גם מחר במקצה הדירוג. פרננדו אלונסו סיים ראשון את מקצה האימונים השני של היום. http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/eurosport/20070803/13/770056074.Xxx המידע והתמונות באדיבות אתרים הללו: האתר, האתר, האתר