כנף קידמית מאוד מעניינת - מעניין אם זה ייצור הצמדה טובה יותר לחלק הקדמי של המכונית, ואכן ישפר את ההיגוי.
התפקיד שלה הוא הכי חשוב, ולא אם העיצוב נאה או לא - היא צריכה להבטיח הצמדה כמה שיותר חזקה לצמד הגלגלים הקדמיים, וגם הזרמת אוויר לכיוון הקאליפרים והדיסקיות הקידמיים.
אין זמן: החלום שלי זה לראות פעם אחת את המירוץ חי, ואחר כך להמשיך משם ללונדון ( אני באייר פראנס לא אטוס בחיים, בחיים ! ) , ומלונדון לניו ארק, ואחרי רבע שעה אני בגן העדן שלי... אז את המלון והכרטיסים עדיף לארגן כבר עכשיו. ברגע האחרון זה יעלה הון.
גם לא ברגע האחרון זה יעלה הון. בדקתי את המחירים של המרוצים בפורמולה 1 ובמנאקו, ואולי מחירים שונים. מרוץ פורמולה 1 בקניה מראש של כרטיס יעלה בין 100-400 יורו תלוי במקום הישיבה. עמידה אפשר להשיג בפחות. כרטיס למונאקו מתחיל מ 500 יורו, ומגיע עד ל... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ph34r.Xxx
במונאקו לא נראה לי שיש באמת עמידה - איפה אפשר? הרי גם מחוץ לגדר צריך מרחק ביטחון, ואת זה הרי יש בקושי. חדר ב"לואז"? רק בחלומות...וואלה בעיה אמיתית. לוטו? טוטו? אולי להתחפש למארשאל? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
http://bilder.rtl.de/dpa/sportsline/rb_13439598.onlineBild.Xxx רוס בראון רוצה לחזור בעוד שנה להיות שוב המנהל הטכני של פרארי.