אני לא בטוח שאתה צודק, אבל יש גם אפשרות שכזו. בעיקרון החורים בצמיגים רק מקשים על הנסיעה וגורמים להחלקות...
התפקיד של החריצים פשוט: להאיט את המירוץ. פעם, היה נדמה לי במקלארן, או ווליאמס, דבר שנקרא "אפקט קרקעי" שגרם לוואקום של ממש מתחת לאוטו, והביא לאחיזת כביש מהממת. רק מה? המכוניות הגיעו בקלות ל 4.5 ג'י בסיבובים, ואם היו נותנים לזה להמשיך, ראשים של נהגים היו פשוט נתלשים, כי אין אפשרות ללבוש חליפת לחץ כמו במטוסים - הרי תא הנהג ברכב קטן מאוד. הרבה טכנולוגיות ידועות, אבל לא כל דבר אפשר להכניס. אחידות בצמיגים יוצרת מימד מסויים, לא מוחלט, של תחרותיות. אני אתן לך עוד דוגמא: גם את המסלול בנירבורגרינג ( כתבתי את נכון? ) שינו, ועשו אותו פחות מהיר, כי חששו מתאונות. אגב: מה עם הוקנהיים? נדמה לי שכבר לא מתחרים שם, או שאני לא מעודכן?
נובוגריניג http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx הוקנהיים היה מסלול מהיר עם ישורות, אך עבר שיפוץ והפך למסלול טכני ואיטי.
אני אף פעם לא אסתדר עם המילים הארוכות בגרמנית. אני זוכר שנהגתי על המיטלררינג סביב למינכן, ותמיד השלטים היו מוצבים בזווית של 45 מעלות. זה אולי אחלה שיטה לחסוך שילוט, אבל חרא למי שלא דובר את השפה. וככה אני נוהג לי ב 11 וחצי בלילה, מפראנץ יוזף שטראוס ( טרמינל F המחורבן במינכן ) , אחרי טיסה, ומנסה למצוא את המלון שלי, עד שאני ניתקל לשמחתי בשלט "פוליצאי" , רק שכדי להגיע, צריך לעשות פרסה בתוך יער אפל, ולעבור במנהרה ארוכה וחשוכה מתחת ל 6 נתיבים פלוס אי הפרדה רחב מאוד.פחד. ואז אני מגיע לתחנה, וממש שמח שנפלתי על משטרת התנועה ( ידעתי לפי הצבע הירוק ) , רק שאף אחד לא יודע אנגלית.אז התחלתי לנסות לתקשר איתם באידיש. בסוף מגיע שוטר שיודע כמה מילים. הוא מסביר לי, ואני יוצא לתוך הלילה השחור. מתחיל לנסוע, ופתאום אורות כחולים מהבהבים: השוטר שהסביר לי נסע אחריי, סימן לי לבוא אחריו, וככה נסעתי עד למלון.לשוטרי התנועה אז היו BMW 525 , עם מנועים מיוחדים, צמיגים ובולמי זעזועים משופרים, ואני אחריו ב BMW 520 "מסכנה"... בחזרה לארץ, השארתי את האוטו לבוס שלי : לקחתי מונית ב 120 דויטש מארק ... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/lol.Xxx הטרמינל המאובטח בקצה השדה תעופה שדפקו לנו בהחלט מרגיז, וכל מילה כאן בסלע.
הטרמינל הזה לא רק מבודד, השירותים שם במבנה ניפרד, אין שם אפילו מכונת שתייה, אין שרוול, ליד המטוס עומדת שיריונית, מסביב חיילים, וכדי להוסיף "כבוד" מספרים לך שמי שטס משם זה גם אייר אינדיה, ואיג'יפט אייר... ומה עוד מרגיז: לא רחוק משם, מנצנץ לו בתפארתו מלון קמפינסקי... ועל הבדיקות הבטחוניות עדיף בכלל לא לדבר - בודקים ישראלים ( סטודנטים ) שמדברים איתך באנגלית במתכוון ולא בעברית... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx
הכל מדוייק, וכרנאה גם שאין הרבה ברירה בקשר לאבטחה, כי חבר שלי אמר לי שכך גם היה לו בלונדון. מתישהו או איכשהו אנחנו צריכים להחזיר את הדיון לענייני פורמולה 1 למרות שהטרמינל המג'וייף במינכן מאוד מעניין אותי, שנעבור לאוף טופיק? http://www.sportbild.de/photos/06/11/resize/460x200_c802469b4a6c6c2580da4eca31524504.Xxx זה לא צחוק. האקינן עשה 39 הקפות על המסלול בקטלוניה, ואלונסו ישב כמו ילד טוב לראות איך עושים את זה נכון. עניין הקאמבק לא נראה לי כמו גימיק, וזה מאוד לא אופייני.
תכירו את הנהג החדש של מקלארן, פרננדו אלונסו, כשהוא נוהג בפעם הראשונה במכונית החדשה שלה ותחת ההוראות של מקלארן. http://www.marca.com/06/12/15/alonso/01.Xxx