פוליטיקה וספורט, איפה עובר הגבול?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏19/1/06.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אי אפשר להפריד ספורט מפוליטיקה , נקודה!
    מדינה שתומכת בטרור , שבזכותה ארגוני טרור כמו החיזבאללה או איך שלא קוראים להם עומדים על הרגליים מבחינה פיננסית, היא אחת הסיבות שלדוגמא הקבוצות הישראליות לא רשאיות לארח בישראל שיום יום רופף סיכון לפיגועים באנשים חפים מפשע.
    ברגע שאופ"א החליטו לערב שיקולים פוליטים באירוח משחקים בישראל או בטורקיה הם כפו על עצמם את ההכלאה בין פוליטיקה וספורט!

    לאירן אין מקום במונדיאל, יש להם טענות שיפנו לראשי המדינה שלהם שהם בגדר טרוריסטים!
    ברגע שנשיא מדינה, שהוא דמות ייצוגית מהמעלה הראשונה מדבר על השמדת עם אחר, בגלל חילוקי דיעות פוליטיות, אני חושב שלא צריך להיות פוליטיקלי אינקורקט שמערבבים ספורט ופוליטיקה, כי במקרה הזה האירנים צריכים לשלם את מחיר הדם שהנשיא שלהם פיזר.

    ברגע שהגרמנים הנאיבים הבינו את זה , אפשר להגיד שהוסר קו ההגנה האחרון של האירנים, שישארו בבית עם הנשיא שלהם שמפזר כל שני וחמישי איומים על העולם!עכשיו רק צריך לדאוג שפוטין לא יגן עליהם..
    בואו נארגן עצומה לפוטין, IRAN OUT!!!!!
     
  2. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אורי וקס.

    ומה אתה אומר בעצם? שאם הם עושים את זה אז כל העולם צריך? חשבתי שאנחנו קצת יותר טובים מזה אבל מילא.

    סרגיי המצב הפוליטי באיראן הוא כזה. שממש לא משנה מי הנשיא שלה. כל הכוח נמצא בידיו של האייתולה התורן (עלי חמנאי). לצורך ההשוואה, זה כמו שהרב עובדיה יוסף יקבל אצלינו את כל ההחלטות למרות הממשל של שרון. אחמנדיג'אד בכלל לא היה אמור להיבחר לנשיאות באיראן, חתאמי היה אמור להמשיך בתפקיד הזה עד השנה הבאה אבל בגלל שהוא דיבר על אפשרות של מו"מ עם ארה"ב הוא נזרק משם מיד ע"י אנשי הדת של המדינה. בבחירות היו שני מועמדים, תאמין לי ששניהם לא אוהבים את ארצינו הקטנה ושזה אחד הקריטריונים לפיהם הם הוצבו כמועמדים ע"י האייתולה מלכתחילה.

    וזה שהצביעו בשבילו גם לא אומר הרבה. גם בשביל סדאם חוסיין הצביאו, גם לסטאלין הצדיעו מיליונים, גם בצפון קוריאה קוראים לקים ז'ון-איל "מנהיגינו המהולל". אני בטוח שגם הוריך לא בדיוק צעדו עם שלטים "דמוקרטיה עכשיו" ברחובות ברית המועצות. זה הופך אותם לתומכי הקומוניזם?

    אתה באמת חושב שזה מזיז לשלטונות האיראנים? אני אומר לך שאני דווקא לא מתפלא אם הם מייחלים שזה מה שיקרה. זה הזדמנות ענקית עבורם לעשות עוד קייס נגד היהודים והציונות שכבשה את העולם, לקשר את זה שוב לעובדה שהשואה זה המצאה ולקנח בכך שבאלסקה עדיין יש כמה איגלואים פנויים לכל אלה שלא רוצים להישרף בקרינה רדיאואקטיבית. חוץ מלהוריד מערכה של פיפ"א ולחזק את הקיצונות אצל העם האיראני, הדבר הזה לא יועיל לאף אחד. הכדורגל הוא הספורט של העם, לא של אחמנדיג'אד ולא של אף אחד אחר שם בשלטון.


    אנחנו מדברים על פיפ"א פה להזכירך. גוף ש(בפעם המאה אני אומר) הבטיח לישראל ביתיות לכל אורך הדרך.

    נו מה אתם עושים צחוק? מישהו כאן באמת מאמין שמה שהולך באיראן זה באמת דמוקרטיה? מישהו כאן לרגע חושב שזה משנה מי יושב בבית הנשיא? הנאיביות..