פגרת החורף- בעד או נגד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י ג'ובאני אלבר, ‏22/12/06.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    הכל עניין של זמן הפגרה. לדעתי עניין הפגרה בעיקר זה טוב עבור השחקנים הפצועים. אם אני אתן את הדוגמא של אנדראה פירלו שהוא סחוט לחלוטין מהעונה שעברה ומהמונדיאל שהיה בקיץ הוא הגיע מוקדם מאוד לעונה הזו ורואים את זה כבר חודשים הרי שפגרה כזו יכולה רק לעזור לו לחזור לעצמו.

    גרמניה צריכה לאמץ את הפגרה האיטלקית והספרדית, שלוש שבועות זה זמן מספיק לכל הדעות, גם נותן לשחקנים לנוח, גם נותן לשחקנים החדשים להתאקלם וגם לא פוגע בהכנות האירופאיות של אלה שמשחקות באירופה.
     
  2. Brian the Lion Member

    הצטרף ב:
    ‏4/1/07
    הודעות:
    202
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נגד:

    בנוגע לתנאי החורף בגרמניה, זה שהמגרשים מושלגים זה לא סיבה להפסיק לשחק, בחודש וחצי האלו , לא יורד גובה של חמישה מטר בכל איצטדיון , ככה שאין מנוס מלשחק (מה שגם יש את ההמצאה הגאונית : מפלסת שלג)

    אם בליגות יותר מזרחיות משחקים כדורגל בתנאים כאלו (כמו ברוסיה, שלדוגמא שם משחקים בטמפרטורה שבגרמניה עושים פגרה, חומר למחשבה...) כך ששחקנים מ-ק-צ-ו-ע-נ-י-ם כן יכולים לשחק בטמפרטורת כאלו.

    אפשר גם לגוון, לעשות בחודש וחצי רק שלושה מחזורים.. ולא שישה. לפחות כך השחקנים נשארים בכושר ולעשות אימונים יום כן יום לא, אימונים במגרשים סגורים של כדורסל .

    הפגרה הזאת היא מאוד בעייתית, אני לא חודש ששחקנים ששיחקו חמישה חודשים בלבד צריכים חודש וחצי חופש.

    יש גם את נושא האוהדים שצריכים ספורט שבזמן שבאס"א (אנגליה ספרד איטליה {-: ) עושים פעילות מוגברת לחג המולד , בגרמניה נאלצים לצפות בליגות האלו בטלוויזיה .

    בעד:

    הפגרה מאפשרת לקבוצות שמסתבכות בתחתית , לעצור, לעשות פאוזה ולבחון את המצב מחדש , לקנות\למכור\להשאיל\לשאול שחקנים, לבצע שינויים וכו' (אבל אם נחזור ל"נגד" זה יכול גם להרוס קבוצות שנמצאות בתנופה).

    בעונות שבאות אחרי טורנירים כמו היורו והמונדיאל, שלשחקנים אין מנוחה רבה מידי בפגרת הקיץ זה יכול להיות הנקודה שתעזור להם לשרוד את העונה ולא "להתרסק" בשלהי העונה.


    זהו:) אני לא בעד הפגרה אלא נגד הפגרה , אבל אני אעדיף עם ראשי הבונדסליגה יאמצו את הרעיון שלי לפגרה של משחק פעם בשבועים, זה בעצם האומדן בין כל הדעות.
     
  3. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה פגרה?!
    אני רוצה כל יום מחזור!

    קריסטמס זה חג ארוך יותר ממה שאנחנו חושבים וזה גם אחד הסיבות למה הפגרה הזו כל כך ארוכה,
    זה הזמן לצאת לבלות לא רק במגרשי הכדורגל המושלגים אלא לבלות עם כל המשפוחה ולעשות הרבה שופינג וזה תקף גם לשחקנים (בעיקר לשופינג http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx ).
    חוץ מזה צריך לעשות פסק זמן מכל הבירות והנקניקיות...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/07
  4. Henry AC Member

    הצטרף ב:
    ‏12/9/06
    הודעות:
    156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הזמן של הפגרה גדול מידי לדעתי..
    צריך שלושה שבועות וחצי לא יותר מזה..