פאלרמו 2011/12:: עונה זאמפרינית טיפוסית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Muurad, ‏30/6/11.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    ההגנה לא קיבלה את החיזוק הדרוש לה וזה נראה היטב מול ת'ון. במחשבה שנייה כל הקבוצה נראתה זוועה כמעט, אני מאוד מקווה שהבזיונות של האיטלקיות באירופה לא יחלו עם הדחה מוקדמת של החברים של זהבי.
     
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    בהמשך לדברים של זאמפריני על מתיאס סילבסטרה, הבלם של קטאניה לא ישותף במשחק הידידות מחר מול בילבאו ונדמה שהעסקה באמת סגורה ותהיה רשמית כבר ביום שני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/7/11
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    רשמי: פאלרמו רכשה מקאטאניה את מתיאס סילבסטרה תמורת 7.3 מיליון אירו.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סכום טיפה גבוה אולי, אבל בלם טוב שמכיר היטב את הליגה ולא מהווה הימור.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    גם אני חושב שזאת קנייה טובה. המחיר מן הסתם הרבה יותר נוח רגע לאחר שאתה מוכר את פאסטורה בסכומים אסטרונומיים. בובו דרך אגב כנראה בדרך החוצה, אולי לפיורנטינה.
     
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אחרי ההפסד לפנר היום זאמפה מודיע שהקבוצה רכשה 3 שחקנים חדשים.

    במדיה-גול, שכאמור מסקרים את המועדון באופן יומיומי מדווחים על 2 שמות שהתוודעו להם, 2 ארגנטינאים ככה שאולי אליאס יוכל לאשר - הראשון הוא פרנקו ואסקס, קשר התקפי בן 21 מבלגראנו, והשם השני הוא הכוכב של נבחרת ארגנטינה עד גיל 17 והכוכב הצעיר של ריבר פלייט לוקאס אוקמפוס שרק מלאו לו 17 לא מזמן וכבר פותח בהרכב הראשון של הקבוצה.

    בנוגע לרכש השלישי מדווח שזה שוער, ואומנם הם לא מזכירים או יודעים מי - אבל בתקשורת בברזיל מדווח בימים האחרונים על עניין רציני של פאלרמו בשוער סאנטוס, רפאל, שיש לו אזרחות איטלקית ומדברים על הצעה בסף 4 מיליון יורו על 70% מהכרטיס של השחקן, שבכל מקרה לא יעבור עד לגביע העולם לקבוצות גם אם ההצעה תתקבל - מה שגורם לי להיות סקפטי כי קשה לי להאמין שפאלרמו תסכים לחכות עד אז.. בינתיים לא פורסם כלום על החתמה או סיכום, למרות שהסוכן שלו נמצא כרגע באיטליה(היום הוא הוחלף במחצית אגב-לא לפני שעצר לפחות 2 שערים בטוחים- אבל נאמר שזה בגלל שלא הרגיש בטוב ואני נוטה להאמין לזה)

    כאמור עם זאמפה לא צריך להיתפס על מילים, ואולי מה שהוא קורא לו גמור עדיין רחוק מכך - אבל אם הדבר נכון לפחות בגזרת השוער זוהי החתמה יוצאת מן הכלל לדעתי, מאז שהוא קיבע את עצמו בהרכב של הקבוצה שנה שעברה ישר אפשר היה לראות שרפאל שוער מצויין ואחד שכנראה גם יהיה שוער הנבחרת בעתיד.
    בעניין ואסקס אין לי דעה, אבל אוקמפוס הוא באמת כישרון נהדר ויופי של רכישה אם באמת הדבר נכון, עם הסתכלות לעתיד.. עם גידול והדרכה נכונה הילד הזה יכול להיות מצויין.

    ---

    אגב, אחרי ההפסד במשחק הידידות לפנרבחצ'ה 3-2, האוהדים של פאלרמו שרקו בוז לשחקנים במגרש ועוררו את זעמו של זאמפה, שפעם נוספת איים בעזיבה של המועדון ואמר שאולי היום היה היום האחרון שלו כבעלים של הקבוצה, ואמר שהתבייש באוהדים ששרקו בוז ל-2 הקבוצות שהתאמצו על המגרש.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/8/11
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לשרוק בוז במשחק ידידות זה באמת קצת ילדותי, אבל זאמפריני כמובן לא יכול להישאר אדיש כשמישהו מנצא לצאת יותר ילדותי ממנו. כמה פעמים בשנים האחרונות הוא סיפר על עזיבה ודאית שלו ועל כך שהוא לא מוכן להתעסק יותר עם הצד השלילי שבניהול מועדון כדורגל מסדר הגודל של פאלרמו?
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    פרנקו ואסקס צפוי לעבור לאירופה ומעריכים שאיטליה היא היעד, הידיעות שמדובר בפאלרמו הן חדשות יחסית ואולי נובעות מהפרסומים באיטליה (לא יודע), אבל בכל מקרה לא מדובר על החצי השנה הקרובה. על אוקאמפוס אין כרגע שום ידיעה באתר רציני ואני מתקשה להאמין שיימכר, למרות שריבר כן תכננה למכור אחד מהצעירים שלה מלבד לאמלה (פריירה ופונס מורי בתכנון) ועוד לא עשתה זאת. לפחות במקרה של השני, נראה לי שזאמפריני שחרר את הלשון מוקדם מדי או שסתם מדובר בשמועות.

    כתבתי על ואסקס לא מעט יחסית לשחקן מה-B בשנתיים האחרונות, כולל כמה מילים בסיקור הטורניר הנוכחי ובדיון על המחזורים הראשונים. שחקן מאוד כשרוני שלמרות ששיחק בליגה השנייה עד כה, זכה לחשיפה תקשורתית ומעקב מאירופה, וגם לזימון לצעירות מתישהו. ב-B שיחק יותר כחלוץ שני שמגיע בעיקר מהקווים, בינתיים בפרימרה הוא משחק מאחורי החלוצים כעושה משחק. הוא סוג של הכלאה בין חלוץ לקשר התקפי. לי הוא לא נראה עושה משחק קלאסי, הוא יותר אוהב את הדריבלים מאשר את המסירות והוא גם לא בא לקבל את הכדור כל הזמן, אבל הוא צעיר ואיפה שיחליטו להציב אותו הוא ילמד. מאוד טכני עם דריבל מצוין ובעיטה טובה, קצת איטי במשחק שלו ולא אוהב לשחרר את הכדור. ומה שהכי חשוב, מכונה ה"אילם".

    בגלל הכבדות שלו, שאמנם לא מפריעה יותר מדי לדריבל, אני לא בטוח שיוכל להשתלב בקבוצת צמרת, או לפחות עם שאיפות כאלו, באיטליה או בארגנטינה. כמו שרשמתי בנושא הארגנטינאי, העונה אמורה להיות עונת המבחן שלו.

    לפני כמה ימים כבש שער בכורה בליגה הבכירה (השני בסרטון)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/11
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    דיברנו על ארגנטינאים וברזילאי, אבל בינתיים מי שקרוב מאוד לחתום בפאלרמו הוא המגן האורוגוואי, שהיה מקושר גם לאינטר בעבר, ובימים האחרונים סיפרו שהוא סוגר בפארמה, מתיאס "הבסקי הקטן" אגירגאראי. כך כותבים באורוגוואי לפחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/11
  10. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כנ"ל באיטליה. אומרים שהוא כבר באיטליה ביחד עם סוכנו, שהוא מיודענו פאולו מונטרו לסגור את המעבר לעבור בדיקות רפואיות ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה.

    השמועות הן שויולה מעוניינת בקאסאני שגם הוא לא יתנגד למעבר, והוא ממש נראה לי מחובר ולא בעניינים מאז שהמעבר ללאציו ירד מהפרק. בובו אגב גם הוא היה מאוד קרוב לעבור לויולה, אבל נראה שהוא הולך להגיע לג'נואה כעת וממש על סף מעבר, כשהוא אמור להתאמן במדי הקבוצה כבר היום.

    הנשיא של סאנטוס אגב הגיב לשמועות של רפאל לפאלרמו ואמר שיש המון עניין מקבוצות באיטליה לגביו, אבל פעם נוספת שהוא לא מוכר אף אחד מהשחקנים עד לגביע העולם לקבוצות בין אם זה גאנסו, ניימאר רפאל או מישהו אחר מהכוכבים, גם אם ריאל מדריד תתקשר וגם אם פאלרמו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/8/11
  11. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    מה לעאזאזל עובר על זאמפריני וההגנה שלו? בובו היה השחקן הסביר אצל פאלרמו ועכשיו מי נשאר שם?
     
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יחסית להגנה המזוויעה של שנה שעבר הכל בלם ייחשב לסביר. דווקא מאנטובאני, סילבסטרה וסטו הם חיזוקים לא רעים. הבעיה שעדיין לא הגיע שוער שימלא את החלל הגדול שהשאיר סיריגו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/8/11
  13. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אם פאלרמו תשחק עם 2 בלמים, אז מוניוס יהיה בלם רביעי לפי דעתי, אלא אם כן מילאן מילאנוביץ' יראה יכולת באימונים. האמת שגם לא ברור מה הולך בעמדת השוער: מסתבר שפרנצ'סקו בנוסי יהיה הגיבור הטרגי או שהוא באמת יתחבר להגנה הכולה חדשה. אני צופה עוד הרבה ספיגות שערים העונה. אני כותב זאת מכיוון שאין שוער שלישי (תקנו אותי אם לא).
     
  14. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש. בנוסי, בריקטו ורוביניו שחזר מהשאלה בטורינו, אבל אף אחד מהם לא שווה משהו.
     
  15. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    בעמדת השוער המועמד הטבעי הוא סורנטינו וכנראה יהיה זה שיגיע, בכל מקרה גם אם לא יגיע שוער חדש.

    בקשר לבלמים הביאו את מונטובאני, סילבסטרה וסטו שזה יופי של חיזוק ובובו רצה לעזוב בטבעיות, כמו גם קאסאני שצפוי לעבור לפיורה. סה"כ על הנייר מרכז ההגנה התחזק.