פאביו קאפלו-לאן? כנראה החוצה.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Pipe, ‏11/2/07.

  1. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לדעת רבים פאביו קאפלו הוא המאמן הטוב בעולם. קבלן תארים, שכמעט בכל קבוצה שהיה בה(כולל בקדנציה הראשונה בריאל) סיפק את הסחורה והביא איזה תואר או שתיים.
    כשהוא הגיע לריאל לא מעט אנשים חשבו שזהו זה, הגיע המושיע שיפיק רוח חיים ולחימה בקבוצה המרוסקת שהשאיר פלורנטינו פרז.
    אבל הנה אנחנו בפברואר, והמון אנשים תוהים איך קאפלו עדין נמצא על הקווים.
    לא פעם ולא פעמיים במהלך השנה פאביו קאפלו ספג ביקורות מכל הכיוונים:מהאוהדים של ריאל שנמאס להם לראות את הכדורגל ה"יבש" והלא התקפי, מהפרשנים שמבקרים את דרך האימון שלו ואת שחקני הרכש(ביחוד איזה בלם איטלקי אלמוני) ומאנשים שרוצים לראות יותר מהקבוצה העשירה והמעותרת יותר בעולם.
    הסיבה העיקרית שריאל מדורגת כרגע 2 נקודות מהמקום הראשון הוא לא חוזק שלה, אלא חולשה וחוסר יציבות של קבוצות כמו בארסה,סביליה וולנסיה. ריאל הגיעה ללא מעט רגעי שפל השנה כמו המפלה בחטאפה,התבוסה בבית לרקראטיבו,ההפסד ללבאנטה ועוד לא מעט משחקים בהם הקבוצה נראתה ברמה של קסטיליה. גם בחלק גדול מהנצחונות ריאל שיחקה רע, כמעט ולא הגיע למצבים,זכתה מההפקר מסיבות כאלו ואחרות ואף ספגה לעיתים ספגה שריקות בוז מהאוהדים.

    מצד אחד אי אפשר להאשים את קלדרון שנותן אמון בקפאלו, האיש שאת שמו חרט על דגל הקמפיין שלו לנשיאות המועדון.השארה של קאפלו ומתן האפשרות בשבילו להשלים את הבניה של הקבוצה בתקווה לקצור פירות תוך שנה-שנתיים,יכולה בסופו של דבר להשתלם. מצד שני,הקבוצה שוברת שיאים שליליים מבחינת היכולת,כמות השערים והסבלנות של הקהל הולכת ונגמרת. מצד שלישי,פיטורים שוב יזעזעו את המערכת, שוב ישרו אי שקט מסביב למועדון, ויגרמו לעוד בניה מחדש של הקבוצה.
    והטיעונים בעד ונגד הולכים ונמשכים בלי סוף.

    בשורה התחתונה:קאפלו- טוב או רע ללבנים?

    http://www.somos10.com/pics/Fabio%20Capello.Xxx
    מה יהיה איתך דון פאביו?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/2/07
  2. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי ריאל צריכה להשאיר את קאפלו לפחות עד תום העונה.

    הוא מנסה להתאים לריאל מדריד שיטת משחק אחרת שהשחקנים לא מורגלים בה, וזה עולה בכמה הפסדים שטותיים לקבוצות תחתית, ומצד שני, הקבוצה עדיין מתמודדת על האליפות ועל הצ'מפיונס, כך שלהגדיר את קאפלו ככישלון כבר מעכשיו זו תהיה שגיאה.

    העונה יש קצת חריקות (נקווה שיהיו הרבה כאלה מול ביירן), אבל לדעתי בעונה הבאה ריאל כבר תקצור את הפירות.
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אין שאלה ביכלל,קאפלו חייב להישאר בריאל עד סיום העונה לפחות,כדי לימדוד את מידת ההצלחה או הכישלון.
    הבעיה שלו שהוא משחק כדורגל הגנתי ומשעממם,והקהל לא ממש אוהב את זה,והבעיה העוד יותר גדולה שלו שהוא מצליח להיסתכסך עם כל אדם שני שנימצא בסביבה שלו.
    אבל רואים שהוא מנסה ליבנות קבוצה חדשה בריאל,וזה יקח עוד זמן.

    לדעתי על השאלה של הדיון הזה צריך לענות בסוף העונה,עכשיו זה פשוט מוקדם מידי.
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    בהתחלה כשקאפלו מונה למאמן ריאל מדריד , אני מודה , חששתי .
    חשבתי לעצמי שבריאל קיבלו שכל קצת והביאו מאמן שידע לחבר את הכוכבים שם ויצור משהו איכותי.

    אבל בסופו של דבר קאפלו מפשל בריאל , הכדורגל שלה עד עכשיו זוועה , משחק אחד טוב לא היה לה העונה. הוא רב עם השחקנים , רב עם האוהדים משהו שלא קרה כמעט בריאל למאמן .

    אין ספק שקפאלו משאיר עכשיו כתם לקרירה המפוארת שלו גם אם יצליח לסיים עם איזה תואר בסיום העונה , כי למרות התארים צריך שיהיה לזה דרך , וקבוצה כמו ריאל מדריד צריכה תארים פלוס צורת משחק ולא העיקר התארים .
     
  5. saviola Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    1,177
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יקדים ויאמר שלדעתי פאביו קאפלו הוא המאמן הטוב בעולם. כמובן שהכשלונות לא מפתיעים, כי אני מסתכל בכמה שנים האחרונות ופשוט לא מוצא מישהו שהצליח בריאל, לא כמאמן ולא כשחקן. במקום להאשים את המאמן, אולי המאמן עם הכי הרבה קבלות בכדורגל העולמי, צריך להאשים את השחקנים. כל שחקן לחוד פשוט לא מספק את הסחורה, ריאל הפכה מקבוצה אטרקטיבית לקבוצה אפורה ואין שום קשר למאמן. התהליך עצמו הוא נכון - בשנה וחצי האחרונות (ולמשך החצי עונה הקרובה) ריאל שיחררה/מכרה/נפרדה מכל ארבעת שחקני עידן הגלאקטיקוס, ובמקומם ממשיכים להגיע שחקנים חדשים. על קאפלו אפשר להגיד שהוא מחליף מערך מקבוצה לקבוצה, למרות שבקבוצה עצמה הוא נשאר די מקובע. הבעיה אצל ריאל היא שקאפלו מקובע ל4-5-1, שיכול לעבוד מצויין כמו ברומא אבל מצד שני יכול לייצר כדורגל מגעיל ומשעמם. בקיצור, הבעיה היא בשחקנים ולא במאמן. תנו לו עוד מועד העברות אחד, תנו לעידן הגלאקטיקוס להסתיים סופית ואז תדברו על כמה גרוע המאמן.
     
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    אבל קאפלו רצה לגוון , בפתיחת העונה (במחנה האימונים) הוא ניסה את ה4-3-3 של ברצלונה , התוצאות היו חיוביות אבל כנראה שהדרך וצורת המשחק הייתה זוועה בדיוק כמו שקורה עכשיו .
    לפרקים הוא משחק את ה4-4-2 הקלאסי אבל הבעיה אצלו שהוא עולה עם שני קשרים אחורים שזה דופק את המשחק , אין מי שינהל משחק . גוטי לא יכול לבוא מימין/שמאל ואז להתחיל לנהל את המשחק מהאגף.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הוא צריך להישאר עד לסיום העונה, אבל אם לא יקרה משהו ממש משמעותי (לפחות הגעה לחצי גמר ליגת האלופות), אז לסיים את תפקידו בריאל מדריד. המשימה שלו הייתה להפיח רוח חיים בקבוצה ושהיא תרוץ בצמרת הגבוהה (גם בריאל מדריד לא באמת ציפו שהוא יצליח בשנה אחת לקחת את התואר מברצלונה), אבל הוא נכשל בזה. ריאל מדריד היא אותה קבוצה אפורה ועוד לפני שהעונה הסתיימה, אני יכול לספור יותר משחקים אפורים שלה מאשר היו לה בשנה שעברה.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    זה לא היה ברור לך שריאל של קאפלו תהיה קבוצה אפורה? אני האמנתי שהיא תיקח אומנם את הנקודות אבל היה לי ברור לאורך כל הדרך שהיא תהיה קבוצה אפורה. הבעיה במחזורים האחרונים זה שלא רק שהקבוצה משחקת מגעיל בלשון המעטה היא גם משחקת כדורגל לא תחליטי שעולה לה בהרבה מאוד נקודות.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כשאמרתי שהיו לריאל מדריד 'משחקים אפורים', לא התכוונתי למשחקים משעממים, למרות שגם כאלה לא חסר, אלא למשחקים שלמים שריאל מדריד הייתה פשוט איומה. הנצחון בסופר קלאסיקו ולאחר מכן הנצחון על חימנסטיק (3:1) היו לתקופה הטובה ביותר של ריאל מדריד העונה וזה אומר את הכל על ריאל מדריד של העונה הזאת.
     
  10. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בשורה התחתונה אני חושב שקאפלו צריך להישאר ושבסופו של דבר הוא יגמור את העונה.
    הסיבה המרכזית שבגללה הוא הובא היא תואר וכמו שראינו ביובה בשנתיים האחרונות(לפחות בשנה האחרונה) הדרך לא הכי יפה, אבל את התוצאה הוא השיג. בסופו של יום אנחנו 23 מחזורים מתחילת העונה, ולא משנה מה הסיבות, ריאל חזק בקרב על האליפות בפיגור של רק 5 נקודות ונמצאת בשמינית גמר ליגת האלופות. למרות כל הבעיות, אי אפשר להגיד שריאל מדריד של השנה היא כישלון עד שנגיע לסיום העונה. אפשר להגיד שריאל משעממת,נכון, אבל שעמום ויעילות לא מעט פעמים מספיק לאליפות.

    נכון, אנשים יכולים לטעון שזה רק בגלל חולשה של הליגה,פציעות לבארסה ולולנסיה והחוסר ניסיון במעמדים הללו של סביליה, אבל בשורה התחתונה ריאל עושה את שלה, קאפלו עושה רושם בונה משהו טוב עם דרך, עשה את המהפכה שלו בתחילת השנה, ולמרות כל המשברים והמטפחות הלבנות, הוא שולט על הקבוצה ובנתיים דברים עובדים טוב.

    במידה ובסיום השנה לא תהיה אליפות ולא תהיה ליגת האלופות, אני בטוח שהוא ל ימשיך, ויותר מזה, שהוא ילך בעצמו ולא יחכה לפיטורין.
    אבל לשפוט אותו על סמך חצי שנה זו טעות.

    מה עוד שפיטורין של קאפלו כרגע יהוו מכה תדמיתית אדירה לריאל. איזה מאמן גדול ירצה לבוא לעבוד בתנאים כאלו, אחרי שראה את אחד המאמנים הטובים והמעותרים ביותר בעולם מסולק בבושת פנים אחרי חצי שנה? איזה שחקן גדול ירצה לבוא כשהוא לא יודע מי יאמן אותו וכמה המאמן החדש שיבוא יאמין בו? (למרות שכאן הכסף ידבר ולריאל בין כה וכה לא תהיה בעיה להביא את הרכש שהיא צריכה, אבל הנקודה ברורה) למה ריאל צריכה את הזעזוע כרגע? אילו השלבים הקריטיים ביותר בשנה, וריאל צריכה שקט, והרבה שקט.
     
  11. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסופו של דבר, ריאל מדריד עדיין נאבקת חזק על האליפות והצ'מפיונס. אמנם על העובדה הראשונה הם צריכים להודות לסביליה, ולנסיה וברצלונה שסרבו לברוח, אך אלו עדיין הנסיבות הקיימות. במצב הזה, פיטורים יהיה זעזוע מיותר שעלול לחבל בסיכויים המאוד ריאליים שלהם לגמור את העונה עם תארים משמעותיים.
    באשר לעבודה שלו, אין ספק שהיא רעה. השלד הנבנה של מדריד מבטיח, אבל רחוק מלהיות מוכח. יש שם קבוצה לא רעה אי-שם מתחת לכל הבלאגן, אבל לא בטוח שהיא טובה דיו להתמודד מול בארסה של העונה שעברה, למשל.
    בקיץ, במידה ולא יהיה שיפור ניכר במדריד ותארים, קאפלו חייב ללכת. הוא הצליח להחזיר מעט לחימה לשחקנים וגם צורה רציונלית לאופן שבו המועדון עובד, אבל נכשל כשלון חרוץ בכל השאר. בכלל, בקיץ ריאל מדריד חייבים להביא את מוריניו.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנחנו 23 מחזורים מתחילת העונה ולא ראיתי שום שיפור משמעותי בקבוצה שלי ולא ראיתי שני משחקים טובים ויציבים. אז היו כמה משחקים שנהננו העונה: ניצחון על ברצלונה בקלאסיקו, ניצחון במאסטייה וניצחון על סראגוסה, אלו היו המשחקים ששיחקנו טוב פחות או יותר שהיריבות הם לא קבוצות מתחת לכל ביקורת. התקשנו בברנבאו לשחק נגד קבוצות תחתית, ההפסד ללבאנטה הוא סתם דוגמא. לא רואה מהלכים של קבוצת כדורגל, סגנון משחק אין לנו, לא יעיל ולא בטיח, מ-ג-ע-י-ל. אין הרכב קבוע, שחקנים שהיו נהדרים אשתקד ביניהם רוביניו נמצאים ביכולת חלשה העונה, זה שאנחנו בתמונת האליפות זה רק בגלל הקבוצות האחרות שבהחלט לא הצליחו לברוח, אני בטוח שללא פציעותיהם של מסי ואטו ברצלונה הייתה עכשיו בעשר נקודות הפרש והסיפור היה גמור. הכדורגל שלנו מתחת לכל ביקורת ואנחנו מנצחים בשיניים קבוצות קטנות, מפסידים כל שלושה משחקים. אם בפוקס, באמת, ניקח אליפות, איזו מין אליפות זו תיהיה, שסבלנו בכל-כך הרבה משחקים ונראינו על הפנים. אם זה תלוי בי, שיילך, אבל רק בתום העונה, כי אין טעם להביא מאמן באמצע עונה זה מה שלמדתי מריאל של השנים האחרונות, ואני עדיין מקווה שיהיה שיפור ביכולת רק זה אולי יהיה קצת מאוחר מדיי.
     
  13. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מילה בסלע, פיטורים של קאפלו במהלך העונה יהיו טימטום מוחלט, אם ריאל תמשיך להציג את היכולת המזוויעה הזאת קאפלו חייב ללכת הביתה, אבל אם הקבוצה תשחק כדורגל טוב ולא תזכה באף תואר הוא צריך להשאר.
    ריאל בתהליך בנייה פיטורים עכשיו ידרדרו את הקבוצה עוד יותר נמוך.
     
  14. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אליפות זו אליפות. וקאפלו הובא כדי להביא אליפות. כל עוד הוא נמצא בתמונה, ושוב, לא משנה מה הסיבות, הוא לא נכשל ועושה מה שביקשו ממנו לעשות.

    אגב, סיפור קאפלו משול במידה מסוימת לסיפור רייקארד. חצי שנה זוועתית, עמד על סף פיטורין, וכולנו יודעים איפה הוא היום.
     
  15. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הראל, היה שינוי רציני בקבוצה העונה, היו הרבה שינויים בכל מה שקשור למשחק(סגנון), לשחקנים להנהלה וכו'.
    קאפלו בשום אופן לא צריך ללכת, על מה ולמה ?
    מבחינתי הייתי משאירה אותו לעונה הבאה פלוס חיזוק מאסיבי לקבוצה. בכל זאת, זה לא מאמן ליגת חובבים בקזחסטן... הבן אדם מבין ויודע דבר אחד או שניים על כדורגל.

    זה לא שהוא יצא בהצהרות חסרות תקדים שנסחוף את כל המפעלים בסערה. הקבוצה מבחינת יכולת, מראה את אותה רמה שקיבלנו ממנה לפני עונה.
    כולנו ידענו שיקח לזה זמן, אז תנו לזה זמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/07