עם מודי ומלר באולפן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Hotspur, ‏25/4/07.

  1. Sarek Member

    הצטרף ב:
    ‏18/12/06
    הודעות:
    980
    לייקים שהתקבלו:
    848
    אני אישית אוהב מאוד את מאיר איינשטיין. חוץ מזה אני בטוח שכולם יסכימו שאיכות השידור של ערוץ 10 עולה בכמה רמות על ערוץ הספורט (איכות התמונה).
     
  2. Gady Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    648
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכיתי על זה ששלמה הולך לפרשן, בסופו של דבר ברקוביץ' משדר. ויודעים מה? , דווקא אחלה, אחרי הכול הידע של ברקוביץ' בכדורגל אנגלי לא ייביש אף אחד במדינה שלנו, תוסיפו את איינשטין עם הקול הרדיופוני, דווקא סבבה - אני מבסוט. (להתחשב בנסיבות, ושזה ערוץ 10, אני אישית, ציפיתי להרבה יותר גרוע).

     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    מסכים עם מה שנאמר,למרות שהייתי רוצה יותר כבוד לאיטליה אני לא אזכה משיקוליי רייטניג לגיטימיים כנראה.ולמרות שהייתי רוצה לפעמים לשמוע את נדב יעקבי פחות מתלהב מזה שמסי עבר את החצי ולמרות שהייתי רוצה ממלר לפעמים קצת יותר אובייקטיביות הם עדיין הכי טובים בארץ ואני חושב שאפילו יותר,האולפן הזה שווה לבד את הזמנת הערוצים(לפחות את 5 ו5+,אני לקוח הוט ככה ש...)
     
  4. pralia28 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/9/06
    הודעות:
    73
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רבותיי, אני די מחזיק מרמת הדיונים פה אבל כמה מהדיעות על שניים מהפרשנים הכי מהנים כאן פשוט תמוהות, אייל שכמובן גדל על בית מדרשו של שלמה שרף ושלמה עצמו הם שניים מהחידי הפרשנים שיודעים לתרגם את שפת הכדורגל למילים וזאת מבלי ליפול מתחת לערימת הקלישאות של רב רובם של הפרשנים הנפוצים. הם נהנים מהמשחק גם אם הוא גרוע ומבינים את המשחק ברמה שאחרים יכולים רק לפנטז עליה. הם כמעט לעולם לא יפלו באמירות פוליטקלי - קורקט וכמעט לעולם לא מפריזים. שימו לב טוב ותקנו אותי...
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    וואלה ברקוביץ' באמת היה נסבל. צודקים. אין מי שמתקרב לשלמה שרף.
     
  6. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה נראה כאילו עשור אחרי עשור, שנה אחרי שנה, שבוע אחרי שבוע.... החבר'ה באולפן פשוט נהיים מפגרים יותר ומקצועיים לא פחות. העבודה המוטלת עליהם - העברת טכנים סטטיסטיים ותו לא - באופן הצבעוני, מלא החיים והששגוני בו הם עושים את זה פשוט נראית בלתי אפשרית ועדין, הם עושים אותה בצד הטוב ביותר. בהתחשב כמובן בעובדה שמודי בר-און, נדב יעקבי ושאר מחבר רעיהם, לפחות לפי העיתונות הצהובה והבסיסית, אינם אותם אנשים ביום-יום כמו שאנחנו רואים אותם על המרקע.
    אז אולי הם אידיוטים למחצה, אולי הם לפעמים טועים ברמה נחרצת ואולי הם מעצבנים לא פחות בדעות - לא דעות אבל את העובדה שלהם: הטפת הדת הגדולה בעולם, הם עושים על הצד הטוב ביותר. לא כברירת מחדל, אלא כברירה פרופר.

    סחטיין גיא. ח"ח עצבני.

    ארתור, מוציא את הלבן מהעין.
     
  7. tiktin Member

    הצטרף ב:
    ‏20/5/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא סובל את השחצנות של ברקוביץ. עדיף לשמוע את דני סוקניק מפרשן מאשר אותו. מאיר אינשטין עוד בסדר אבל ברקוביץ איום ונורא. גם שרף גרוע אבל עדיף.
    ובקשר לאכות התמונה- לא הרגשתי שיפור באיכות אבל היו בעיות קליטה שאני מאמין שהם כתוצאה מבעיות בערוץ 10.
    ועוד דבר אחד- לפעמים הדיבורים לפני המשחק (אולפן ליגת האלופות) בערוץ 5 יותר מעניין מהמשחק עצמו. אומרים דעות ועושים כתבות ובערוץ 10 גורנישט. אז בערב כמו אתמול כבר אין חשק לראות את המשחק.
    תגידו מה שתגידו אין על ערוץ 5 וגם לא יהיה. נותנים כבוד לכדורגל, נותנים כבוד למעמד, נותנים כבוד לצופים בלי שחצנות מיותרת ובלי קשקושים מפגרים
     
  8. טיק-טק Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש כמה זיבולי מוח באולפן שלהם וכמה משחקי מילים מאוד לא מצחיקים שאפילו האנשים באולפן צוחקים מהם בכוח כדי לא להעליב את מלר או יעקובי מי שזה לא יהיה. ערוץ 10 טוב מאוד עם שדר ופרשן מנוסים מאוד בפילד כמו שאומרים וברקוביץ' שאני חולה עליו היה פרשן מצוין ואני חוש שהוא יפרשן עוד הרבה משחקים אבל לא להגזים הוא עוד צעיר בשביל זה בטח שלא יותר צעיר מרביבו שמפרשן כבר כמו קשיש אבל נתקע עם המילים באמצע ונראה כאילו הוא מגמגם במה שהוא אומר
     
  9. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסתבר שטיק טק זה לא רק קלוריה לטבליה, זה גם אייקיו אחד למשתמש.

    ארתור, http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dunno.Xxx
     
  10. טיק-טק Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת שאת ההודעה שלך גם ניסיתי לפענח אולי בגלל שהרמה של הראול יותר מדי גבוהה בשביל הרמה של הטיק והטק אבל זה לא מה שחשוב חשוב שאנחנו בני אדם וכולנו ישראלים אחים ובאותו הפורום גם כן שמדברים אחד עם השני כרגע וזה באמת מה שרלוונטי כרגע ולא זה שטיק והטק הוא לטבליה מסכים איתי כן?
     
  11. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טיק טק "יש כמה זיבולי מוח באולפן שלהם וכמה משחקי מילים מאוד לא מצחיקים שאפילו האנשים באולפן צוחקים מהם בכוח כדי לא להעליב את מלר או יעקובי מי שזה לא יהיה. ערוץ 10 טוב מאוד עם שדר ופרשן מנוסים מאוד בפילד כמו שאומרים וברקוביץ' שאני חולה עליו היה פרשן מצוין ואני חוש שהוא יפרשן עוד הרבה משחקים אבל לא להגזים הוא עוד צעיר בשביל זה בטח שלא יותר צעיר מרביבו שמפרשן כבר כמו קשיש אבל נתקע עם המילים באמצע ונראה כאילו הוא מגמגם במה שהוא אומר "

    קטנוניות לשמה, אתה נתפס למשחקי לשון ,ובזה מבטל אולפן שמתחיל ב9 עם כתבות ,בילד אפ באולפן ,60 שניות, ועוד הפתעות ,ןכן גם משחקי לשון .
    ולעומת , אתה מעדיף ב9 תוכנית בהנחיית ליאור שליין , ב9 וחצי פרסומות , ו8 דקות לפני עוברים למגרש ,לא לפני ששוב חוזרים לפרסומות .

    מזל שלא אתה בן המחליטים איפה נראה ,ניצלנו מהרס הספורט .

    אולפן האלופות ,עם הצוות הנפלא ,עולה על האולפן של ITV במולדת ,באחריות !
    מודי ,מלר ,וההפתעות למינהם ( כתבות מקצועיות ,וסיפורים מעניינים) הם הדובדבן שבקצפת .
     
  12. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרבה הרבה הברקות יש באולפן, אם אלה המערכונים המצחיקים לפני כל גמר (שהשנה, לצערינו, לא נראה), הפיקנטריה, שימו לב כמה הם עם האצבע על הדופק - ערן הביא איזה קליפ שהולך חזק ברשת של האלונקאים הטיפשים ואחרי שבוע זה באולפן, נראה את האנשים בערוץ 10 בכלל מנסים לאיית יוטיוב, אני יכול לומר מהביקור שם שמצד אחד הופתעתי כמה זה הרבה פחות גדול ונוצץ במציאות אבל האנשים שם מקצוענים אחד אחד, ועובדה שהם מעבירים כנראה את המוצר בצורה הכי טובה שנראתה פה, בצ'רלטון קיבלו צ'אנס לעשות משהו הרבה יותר גדול בתחרות הרבה יותר גדולה - המונדיאל להזכירכם - והרימו אולפן חובבני שהיה מבייש את רוממה בימים הרעים, אפשר לבכות שזה לא הסטנדרט אצלנו (ככה זה צריך להיות) ושאולי במדינות אחרות הסטנדרט הרבה יותר גבוה, ואפשר גם לומר תודה שלפחות מישהו אחד כאן יודע לעשות את העבודה כמו שצריך. אני מעדיף את הגישה השנייה כרגע, אבל מה לעשות שלפעמים אני נאלץ לצפות באלטרנטיבות ואז גם הגישה הראשונה תופסת צד.
     
  13. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    איכות התמונה של ערוץ 10 הייתה לפחות בחמש דרגות טובה יותר מאשר בערוץ הספורט.
    ברקו לדעתי הרבה יותר טוב משגיא כהן ומרביבו, מדבר לעניין (כן, היו לו כמה יציאות לא קשורות אתמול, אבל בסה"כ הכללי מאד התרשמתי ממנו) ומבין את המשחק. כיף לשמוע אותו.
    בין איינשטיין לארבל ו-וויץ אני לא רואה הבדל גדול, כך שלדעתי איינשטיין גם היה בסדר גמור אתמול.
    שיעבירו את אולפן ערוץ הספורט לערוץ 10, ואז זה יהיה מושלם.
     
  14. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי בעיה רצינית עם מאיר איינשטיין, רע מאוד עם שמות, בשמות מסויימות מאמץ מבטאים לא ברורים, אני מאוד לא אוהב אותו כשדר, השפה שלו מקובעת על אמרות מסויימות כאילו רובוט משדר, לא נהנה ממנו.
    ארבל היה שדר נפלא אבל בשנים האחרונות חל פיחות מסויים ברמת השידור שלו בעיניי. גם ה"הללויה" נהיה די מאוס בעיניי.
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    גם זה לא יהיה מושלם , מתוך 40 דק' של אולפן שאמורות להיות נקבל גג 25 דקות כאלה,בגלל כל הפרסומות הנהדרות שיש לנו במדינה.