על הבונדסליגה והערכתה

הנושא בפורום 'אירוח אבי מלר 2013' פורסם ע"י HapoelFan, ‏22/1/13.

  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    ערב טוב אבי.

    לפני מס' שנים נהג ערוץ הספורט לשדר משחקים נבחרים מהבונדסליגה. לרוב הייתה זו באיירן מינכן שזכתה לחשיפה הגדולה ביותר, וכמדומני שאתה היית בין משדרי המשחקים. עם הזמן הליגה הגרמנית נעלמה מהמסך של ערוץ הספורט ועברה לחברה המתחרה - צ'רלטון. האם לדעתך הבונדסליגה מקבלת די והותר חשיפה? אמנם על בסיס שבועי צ'רלטון משדרת לפחות משחק אחד מהליגה הזו, אך בהשוואה למשחקים שמשודרים מהליגה האנגלית בערוץ זה, או בהשוואה למשחקי הליגה הספרדית והאיטלקית המשודרים בערוץ הספורט, הליגה הגרמנית נדחקת לפינה בצורה בוהקת ומאכזבת.

    דבר זה משפיע על קהילת אוהדי הכדורגל ברחבי ישראל, שמוצאים הרבה יותר עניין בליגות אחרות מאשר בבונדסליגה, ובכך מפספסים ליגה מרהיבה, רבת שערים, בה כמעט כל משחק מותיר אותנו עם חיוך על הפנים ובידיעה שלא בזבזנו את זמננו בכך שצפינו במשחק. יש לי מספר שאלות אליך:

    - האם אתה עוקב אחרי הליגה? במידה ולא, האם לדעתך במידה וערוץ הספורט היה בעל זכויות השידור על הליגה, היית עוקב אחריה טוב יותר (אז היית משדר את המשחקים וכיו"ב)?
    - מה אתה חושב על התפתחות הבונדסליגה והכדורגל הגרמני לאורך השנים, שכן כיום גרמניה מדורגת שנייה בדירוג פיפ"א?
    - מה צריך לקרות כדי שהבונדסליגה והכדורגל הגרמני יקבלו יותר הערכה כאן בישראל?

    תודה רבה שהגעת להתארח אצלנו אבי, אני מעריך את זה מאוד.
    סוף שבוע נפלא http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    יובל.
     
  2. אבי מלר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהב את הבונדסליגה מאוד
    עוקב כמה שיכול - זה לא מגיע כמובן לרמה שהייתי עוקב לו שידרתי אותה, כי אני חייב מן הסתם לעקוב הרבה יותר אחרי הליגות שאני משדר
    הבונדסליגה ראויה להרבה יותר חשיפה ויחס - אבל זה כמעט בלתי אפשרי בישראל עם כמות השידורים מאנגליה ספרד ואיטליה הפופולריות, והקהל הישראלי שעדיין לא מסתדר עד הסוף עם המושג "גרמני".