עירוני ק"ש 11\10: עדיין חולמים על אירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יחי, ‏9/7/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מכבי נתנה ב-15 השנים האחרונות להרבה מאוד שחקני נוער את המושכות בקבוצה, מעט מאוד מהם לקחו את זה ב-2 ידיים, לכן אתה גם לא רואה שחקני נוער, וגם זה יוצא מהסיבה שלוני הרס את מחלקת הנוער של מכבי וכמעט שלא השקיע בה במשך קרוב לעשור...כשארתה לא משקיע בנוער, אל תצפה שייצא לך שחקנים ברמה, ואני לא מתפלא שיוצא לנו שרן ייני ופחים כמוהו...

    בני בן זקן? הוא בן איזה 30 עוד מעט נראה לי...גם יניב לביא בן 34 נראה לי..

    זה ששירצקי עושה את הקטע עם המנויים, זה יעזור רק אם הוא יעשה את זה לאורך זמן למרות ההפסד הכספי הכרוך...אם לפני מספר שנים 99 אחוז מהעיר לא היתה אוהדת את ק"ש, גם בגלל שלא היתה קבוצה וגם כשהיא היתה בליגה הראשונה... אלא את חיפה, בית"ר מכבי והפועל, היום המצב הוא ש-85-90 אחוז מהעיר הם לא אוהדי ק"ש...המטרה היא שבעוד 5-10 שנים, למעלה ממחצית העיר תהיה אוהדת ק"ש, ואז תראה גם את האיצטדיון מלא בכל משחק וגם עוד יציע נחנך...(ואנחנו מדברים על עיר של 24 אלף)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/11
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אתה מוכיח את מה שאני הייתי אומר לך בפסקה הבאה. זה לא משנה בן כמה השחקן בית. אז מה אם יניב לביא בן 34? אתה לא מצפה שיהיה לק"ש 11 מאותו שנתון, זה ממש לא ריאלי. אז המצב בק"ש מעולה, אולי בגלל הציפיות(כי בסופו של דבר גם שחקן כמו ייני היה משתלב שם בכיף), אבל בשורה התחתונה הם משתפים שחקני בית. גם ב5 שחקנים שציינתי בהפועל יש אחד שנושק ל30(אבוטבול) ואחד שכבר עבר(טועמה). בנוסף אליהם יש את בן שהר, דני בונדר וערן זהבי. אף אחד לא מאותו שנתון.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.95400.html

    שרצקי בראיון עם שמעון גרשון מסביר למה החליט למכור את אלרואי כהן בשלב מוקדם ולאן הולך הכסף מהמכירה של כהן.
    ירבו אנשים כמו שרצקי בכדורגל שלנו, אחד שנטו משקיע בקבוצה ולא לוקח אגורה לכיס, שאיציק קורנפיין עם המשכורת הסופר-דופר-שמופר מנופחת שלו ילמד קצת.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כתבה יפה.

    שירצקי סיפר שעל מכירת אלרואי הוא קיבל 1.5 מיליון יורו, סכום עצום עבור שחקן שבקושי עשה 20 משחקי ליגה. שזה 7.5 מיליון שקל שמתוכם 5 מיליון הולכים לבניית האקדמיה, סטייל בן זקן ואולי יותר מזה (כי ק"ש תמשוך את כל ילדי הצפון) ועוד 2.5 מיליון הוא אמר שהוא הולך להרים בניין עם יציע צפייה (המצאה גדולה חחח)
     
  5. OmerMaman11 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/10
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלומי אביסדריס, חלוץ עירוני קרית שמונה מצמרת ליגת העל, נעצר בשעת לילה מאוחרת לאחר תלונה שהגיעה למשטרת קרית שמונה על ידי עיתונאי מקומי.

    על פי החשד החלוץ תקף את העיתונאי, סטר לו בנוכחות מספר אנשים, דחף אותו והטיח בו האשמות כי הוא "שטינקר, עובד עם המשטרה".

    הבוקר (שישי) ביקשה המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו של החלוץ, שחשוד בתקיפה חמורה ואיומים. הבקשה התקבלה, כאשר השופט טען כי לא ניתן לשחרר את החשוד לחלופת מעצר עקב חשד לשיבוש הלכי חקירה, לאור עברו הפלילי והעבירה בה הוא חשוד, ואביסדריס יישאר במעצר בכלא קישון עד יום ראשון.

    ש קשר למשחק מול מכבי?
    לעורך הדין של השחקן, דוד שפיגל, היו טענות רבות למשטרה. במהלך הדיון הוא אף העלה השערה לפיה החלוץ נעצר כדי לעזור למכבי תל-אביב לנצח במשחק בשבת מול קרית שמונה וכי אולי מפקד התחנה הוא אוהד מכבי.

    עם היציאה מהדיון בהארכת מעצר מסר עורך הדין שפיגל: "זו בקשה הזויה המונעת משיקולי פרסום וצימאון לפרסום של משטרת ישראל. זו פעם ראשונה שאני נתקל בצורה כל כך קיצונית וחבל שהדברים הברורים לא מובנים למי שאמור לתת את ההחלטה בנושא".